-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz robertka #34350 üzenetére
Ugyanezt csináltam meg én is, csak rendeltem teljes vezérlőt gombokkal Ali-ról.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen olvasód van! Nekem a kapcsolós ELM-el nem akart működni rendesen, ezért vettem egy másikat is, egy ELS27-et, avval sikerült végül. Nagyon figyelj arra, hogy a laptop teljesen fel legyen töltve, illetve az energiagazdálkodás legyen kilőve és semmiképp se szakadjon meg a kapcsolat, mert akkor kuka a vezérlő. Ezt a leírást követtem, de van egy videó is, azt is skubiztam, ha jól rémlik. Mielőtt nekifogsz átírni, azelőtt minden modul mostani firmware-jét mentsd le, hogy gebasz esetén tudd vissza tölteni, de erre figyelmeztet a videóban is talán. Korábban itt írtam róla a topikban.szerk. Ha Budapesti vagy és elakadnál, akkor kölcsön tudom adni az ELS27-et, ha a sajátoddal nem működne...
szerk2: A + / - gombokat hova suvasztottad be? Azok is kellenek, mert az ON gombbal bekapcsolod és a + gombbal aktiválod.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#41445376
törölt tag
Sziasztok!
Segítségetek kérném. GTK lett a 2.0 TDCi MK4 Mondeom és keresem az utódját, és most találtam is egy 2.2 TDCi MK4-t viszont nem emlékszem, hogy ez a motor vagy a 2.4 (vagy 2.5, nem emlékszem pontosan) a gázos, vagy mindkettő? -
őstag
válasz gabor9991 #34356 üzenetére
Egyáltalán nem nehéz Aggódtam is az a 9 perc alatt amíg ott virított az Engine Malfunction. Fontos a szoftver környezet is, épp ezért egy olyan laptopról indítottam a folyamatot amelyre Win7-et dobtam, mert a driverek kompatibilitásával is volt bajom a 10 alatt. Ha megakad a folyamat, akkor onnan nem mozdítod az autót, hacsak nincs egy eredeti gyártósori diagod amivel lehet babrálni rendesen a lelkében.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz robertka #34355 üzenetére
Azt hogy érted, hogy megfelelő legyen? Dupla kontaktos a mikrokapcsoló?
Az ON nem elegendő, tehát ha azt megnyomod avval nem fogja tartani a sebességet...
Szívesen, nm Írhatsz privit is, ha valami nem tiszta, segítek ha tudok."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabex #34357 üzenetére
4-5 eve mikor elmconfiggal jatszadoztam hat rendesen levert a viz miutan sorra dobta fel az osszes létező hibakodot a muszeregysegen. Indulni sem akart utana, immo is panaszkodott. Kellett neki reset kb az osszes modulra hogy észhez térjen. Elvileg ez teljesen normalis elmconfiggal
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz robertka #34360 üzenetére
Nem, kell az a két gomb is. Valójában az a leglényegesebb, mert a +/- gombokkal gyorsítasz és lassítasz, nem nyúlsz a pedálhoz. RES arra van, hogy a beállított sebességet reseteled, de a modul aktív marad és várja a következő beállítást. Valójában nem sok értelmét látom a RES gombnak, mert a kuplung vagy a fék reseteli a beállítást, de talán egy harmadik safety feature, ha megadná magát a két kapcsoló a pedáloknál egyszerre. Mindaddig amíg nem nyomod meg az OFF gombot, addig aktív marad a rendszer. Ha megnyomtad, akkor már nem figyeli a gombnyomásokat. Nekem az alábbi fotón látható helyre van besuvasztva a két gomb, próbáld te is oda beilleszteni őket.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #34361 üzenetére
Ne is mond GEM-et pl. a kapcsolóssal nem is tudom valamiért kiolvasni, ha jól rémlik, szóval mindkét OBD-re szükségem van, mert egyik a HS-t másik az MS-t olvassa szépen
Kár hogy a bezárásnál nem lehet rávenni arra, hogy automatikusan húzza fel az ablakokat és a tükröket hajtsa be, illetve esetemben az eső szenzort is be lehetne vetni abban az esetben ha nyáron leengeded picit az ablakokat a kánikula miatt és jön egy hirtelen zuhi, akkor esőt érzékelve húzza fel őket azonnal. A VAG-os autók tudják ezt"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
robertka
tag
válasz Csabex #34362 üzenetére
Értem de ha én nem akarok gombokkal lassítani gyorsítani akkor csak a SET+ ot kellene bekötnöm nem? Azt hittem a RES az új érték adás pl gyorsítok én gázpedállal majd az új sebesség megtartásához a SET+ ot vagy a RES gombot kellene megnyomnom? Ha meg le kell fékeznem azt megteszem a fékpedállal és ismét újra felvét nem?
-
őstag
válasz robertka #34364 üzenetére
Akkor igen, elegendő a SET+, de hidd el, hogy hasznos a SET- is, mert ha látod, hogy szép lassan éred utol az előtted lévő autót, akkor avval tudod csökkenteni a sebességet. Ha nem kötöd be, akkor újból be kell állítanod a sebességet, hiszen ha csökkenteni akarod, akkor a fékbe lépsz és el is veszti akkor a beállítást ahogyan te is írtad. A RES (reset) gombbal elfelejt mindent, vagyis megszünteted a sebességtartást.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz robertka #34366 üzenetére
Vagy egy Center push-os joystick mikrokapcsolót is vehetsz, annak ugye 5 állása van Ilyen kivitelben is kapható...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabex #34362 üzenetére
hmm Mondeonal RES (re-set) es CAN (cancel) gomb van. A CAN gombbal inaktivalod a beallitott sebesseget, de a tempomat funcio attol meg "megy" de itt motorfekkel lassulsz, ez kb ugyanaz mint amikor finoman fékre lépek.
Ezutan ha benyomom a RES gombot akkor meg kilő a kocsi és gyorsul a legutoljara SET-el beallitott sebessegig.Ha jól ertem a Focusnal ez maskepp van? Gombok száma ugy látom egyezik.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz ReFleXx #34368 üzenetére
Igen, én ha megnyomom a RES gombot, akkor a kis ikon ugye a műszerfalon el is alszik és nem tartja a sebességet. Azt viszont nem próbáltam sosem, hogy ha a RES gombot nyomom meg újra, akkor visszalő-e az előzőleg beállított sebességre, de holnap reggel munkába menet kipróbálom és ha beértem jelezem is, hogy miként viselkedett. Mondeo azért prémiumabb kategória, lehet azért van másként. Tempomat funkció itt is marad mindaddig amíg nem nyomod meg az OFF gombot. Még az ST Focus-ban is ugyanez a rendszer van ha jól látom a gombok alapján.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
A Zéé
addikt
válasz Csabex #34369 üzenetére
RES-el tudod kikapcsolni a sebességtartást, és utána ha megnyomod még egyszer, akkor visszagyorsít az utoljára beállítottra. SET+, SET- gombokkal tudod állítani a tartandó sebességet aktív tempomatnál, meg ugye a SET+ gombbal tudod az éppen aktuális sebességed beállítani.
Just a simple Lineman...
-
őstag
Köszi Almeida és Zéé
Akkor én rosszul írtam neked robertka, elnézést. Sosem próbáltam, mindig a + gombot nyomtam az újbóli sebesség megadásához, de holnap reggel kipróbálom, viszont tuti, hogy ugyanúgy fog működni.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz robertka #34373 üzenetére
Így van Javaslom az összes gombot, mert nem tudom milyen self-test zajlik amikor a gyújtást ráadod, hisz tudod akkor mindent ellenőriz a rendszer, aztán ha netán figyelné az ellenállásértéket és ugye a két hiányzó miatt eltér az érték, akkor lehet nem engedi használni, mert a tempomat azért kényes dolog, ott mindennek klappolni kell, hiszen az életed is múlhat rajta... Nálam pl. a futóledes irányjelzőre azt mondja, hogy zárlat a testhez mindkét oldalon, mert nem canbus-os verzió és ezért, de ettől függetlenül működnek.
Mindenesetre holnap kipróbálom és visszajelzek ide mindenképp"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
ReFleXx
addikt
Pénteken bekerült az újrabörözött kormány, már ráfért:
Ma meg meghegesztettettem az eltört deréktámasz pálcát és visszaszereltem. Tekertem rá 2 karika szigszalagot, ha mégegyszer eltörik legalabb ne lyukassza ki a kárpitot
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #34377 üzenetére
en is zsugorcsoveztem volna, kutattam de nem talaltam otthon, vasarnap meg nincs nyitva a kozelben semmi es emiatt nem volt kedvem 70km-t kocsikazni, ugyhogy maradt a szigszalag, ha törik az is megfogja amig kikapom a helyerol.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #34378 üzenetére
Ha 1 éven belül törik el újra, mert utóbbi 10 évben csak olyan sz.szalagot lehet venni, aminek a ragasztója egyszerűen folyik.
Utána a PVC szerű szalagot, csak a felület tapadása tarja össze.
Escortnál is cserélnem kellett az ilyen szalagot, ami a vonóhorog elektromos csatlakozó leágazásnál csináltak.
Még szerencse, hogy erre is ránéztem, mert egyszerűen leesett, mikor kivettem a helyéről.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #34375 üzenetére
Azt a deréktámasz cserét nekem is meg kellene már ejtenem, ha már ott áll egy ideje a bontott alkatrész a sufniban... Elektromos ülés meg légzsákok miatt nincs sok bátorságom hozzá...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #34381 üzenetére
én már 2x szétszedtem meg összeraktam, másodjára 5x gyorsabban
egyébként nem nehéz és lehet szétkell kapni még harmadjára is, mert ahogy néztem utólag egy YT videót, fejjel lefelé raktam vissza a pálcát, nem biztos hogy gondot okoz de jobb a békesség
csak egy dologra figyeltem, hogy az ülésfűtésben a szál ne gyötrődjön, többi része nem para, szerintem harmadjára menne már 15perc alatt is.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz robertka #34373 üzenetére
Igazuk volt a srácoknak, nálam is hasonlóképpen működik, vagyis a RES gombbal elsőre kikapcsol, ha újra megnyomom, akkor visszaáll az előző beállított értékre. Sosem használtam így, ezért nem tudtam, de most legalább tudom és ha úgy van, akkor hasonlóképpen használom majd.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
kcsa
veterán
válasz ReFleXx #34375 üzenetére
Úgy látom nem sokat javítottak a deréktámaszon MK3 óta, nekem ugyanígy, ugyanitt tört el. Mondjuk az ismerős akivel meg tudtam volna hegesztetni azt mondta, inkább bele se kezdjek, itt fog eltörni újra, sokkal hamarabb. Úgyhogy vettem egy bontott ülést és átszereltem.
-
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Ti melyik webshopról ajánljátok az olaj és szűrő beszerzèst? -
Drughi
addikt
válasz SECTORnooB #34389 üzenetére
Zsu és Kaufferrel van pozitív tapasztalatom, de szerintem a kovácsautó vagy épp az autodoc is ugyanolyan jó. Utóbbit érdemes app-ból rendelni, talán ott nagyobb a kedvezmény.
Számolgatni kell, hol a legolcsóbb. -
subaruwrc
félisten
válasz SECTORnooB #34389 üzenetére
olajshop.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #34389 üzenetére
Kauffer +1
-
subaruwrc
félisten
ha már nincs hangjelzés amikor nyitva az ajtó de még rajta a világítás, viszont az összes biztosíték jó kimérve akkor hol keressem a hibát tovább ?
mk1 -
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
A 6000CD hifi egységet ki lehet venni Focus II-ből kiszedővillák segítsége nélkül?
Vettem hozzá 4 darab kiszedőt, majdnem mind a 4 beleragadt, se ki se be, aztán a hifi is bent maradt végül a helyén. Gondolom rongálódott belül valami és azért nem lehet kipattintani.
Újra már nem dugnék bele kiszedővillát, mert végleg ott ragad akkor benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- További aktív témák...