- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
patomi
őstag
válasz molnarpeter #35749 üzenetére
Köszi szépen. Egyelőre képlékeny mi lesz. Gáz valahogy nem az én világom. Inkább akkor 1.6 tdci. Olvasgatom a csoportot is... Meg, ahogy elnézem a hátsó sárvédő lökös találkozás tud gyenge pont lenni.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
patomi
őstag
válasz molnarpeter #35749 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy az 1.6-95 és 1.6-116 lovas között szerkezeti különbség is van, vagy csak "butított" szoftver? (ha jól olvasom, 8 és 16 szelepes?)
Gixxer88
Mennyire vagy elégedett vele?[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Sys85
veterán
válasz patomi #35754 üzenetére
A 116lovas az megbízhatóbb motor,az enyém is ez.
Km futásából adódóan van most mit csinálni rajta,de igazából semmi vészes.
Motortartóbak szétment,így az most komplett cserés,klímám meg lehalt,azt is meg kell nézetnem.
Mind2 féltengelyem belső gumiharangjának a bilincse elpattant így hordják a zsírt,az a 2 bilincs cserés.
Hátsó fékem komplett cserés,de az kopó alkatrész.
Motorja porszáraz,olajat nem eszi,turbó tökéletes,DPF szintén,kuplung és kettőstömegű még gyári,injektorok is.
Mechanikailag a fentebb leírt hibákat leszámítva tökéletes és megbízható.
Osztrák származású az autó,de rozsdamentes az alja (némi felületi rozsda van csak a futóművön,de ez az itthoniakon is van),sehol sem rohad.Egyedül az mk3-akra néhol jellemző 2 festék lepattanás van a hátsó sárvédő és a lökös találkozásánál mind2 oldalt.Szerintem kényelmes,csendesnek is mondható a szélzaj nő csak 130körül,de ez se durva,hosszú táv után se úgy szálok ki hogy elgémberedtem az ülésben.Motorja elég nyomatékos,lehet vele közlekedni dinamikusan is.
Prémium gázolajat kap,ebből közúton (80% városon kívül) átlagosan 100km/h körül beérni nyáron 4,2-4,4 literrel,télen átlag 4,7.
20k az olajcsere előírás,de én 10ezrenkét cserélem,jobb a békesség.
Hátsó lábtér viszont nem nagy,189cm magasságomhoz beállított üléssel (nincs teljesen hátul) el lehet férni,de szűkös,legalábbis felnőtteknek.Én nagyon szeretem ezt a fókát,nem is szándékozom még sokáig lecserélni.Amit meg kell csináltatni megcsináltatom.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #35755 üzenetére
Az enyém a 116lovas,de mégis ott az ECOnetic logo/plakett a hátulján,amit nem értek.
Céges flottás autó volt,tehát nem hinném hogy a korábbi tulaj ragasztotta fel,pontosan ott van ahol a 105 lovason is van.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
Valaki járt 6-os kivezetőn ma?
Budafok OMV kúttal szembeni pihenőben állt rendőr autó, de nem tudom mért-e.
Ha igen, akkor…Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Klíma: JE fényszórónál szokott kilyukadni a cső, van ott valami tartó, ami miatt közelebb kerül egy kiálló műanyag pöcökhöz és már meg is van a baj. Ha ez van nálad is, akkor lámpát kiszedve helyben hegeszthető/forrasztható, a problémát okozó plasztik meg szerintem gond nélkül levágható, csak azt nem tudom hirtelen, melyik rögzítő elemet kell megigazítani/cserélni
Econetic: csomiajtó csavarokhoz nem volt nyúlva? Bontott elem vagy gyárban tévesen felkerült logó is megeshet... Múltkor láttam pont egy képet más márkánál, hogy az egyik első ülés szövet volt, a másik meg bőr, illetve talán nekem is volt olyan átvételem, ahol mintha nem 4-ből csak 3 ajtókárpit lett volna egyforma. Bár mikor cégest vezetve belém jöttek, akkor az autó bontott csomagtartó fedelet kapott, szóval nem zárnám ki (sőt, újonnan a gyár és kereskedés között is megsérülnek néha). Nade csak ötletelek, itt még a lekérdezés sem nagyon játszik, hogy mióta van rajta. -
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #35762 üzenetére
Bontatlanok a csomiajtó csavarjai,bár mondjuk ugye az ajtó alsó fele műanyag,az külön lehet cserélni,szóval benne van a pakliban hogy az akár sérülhetett is.
A klímát meg majd megnézetem,első ugye a nyomáspróba.Ha ereszt akkor viszont ránézünk ott is ahol írtad.
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
patomi
őstag
válasz molnarpeter #35755 üzenetére
Ohh valami cikkben olvastam, hogy a 8 szelepes 1.6 érzékenyebb. Ezek szerint mind a kettő 8szelepes. El is engedtem a dolgot. (Most egy 1.9 td golf3 van alattam szerinted mennyire keresem az erőt )
Akkor lényegében mindegy melyik?Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Sys85
veterán
válasz patomi #35768 üzenetére
A 105 lovas annyiban más,hogy azt a kevesebb CO kibocsátásra és alacsonyabb fogyasztásra tervezték ,ezzel is reklámozták: ECOnetic 88g (a 115lovas 109g a gyári adatok szerint),de ugyanannyira megbízható a tapasztalatok alapján (a 95 lovas megbízhatóságát viszont nem annyira dícsérik).
Itt-ott más a motor,tudtommal mások a porlasztók,ha jól tudom a váltó áttételezése (de itt-ott azt írják a váltó is másik),meg pár apróság.
Hogy azt a -10 lovat mennyire lehet érzeni azt nem tudom,105lovasat nem vezettem.De gondolom nem sok különbség lehet érzésre,mert a nyomaték se sokkal kevesebb (270Nm vs. 285Nm)#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
milkabrams
őstag
Milyen anyagi vonatokkal járna a manuális klímát átszerelni digitálisra? Nem pontos összegre kíváncsi, csak pár tízezer forint pontossággal.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #35781 üzenetére
Mi bajod a digitálissal, elsősorban?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Igaz, félre olvastam.
milkabrams
Attól függ, miként van kialakítva az autó.
Mert, ha ott van a digihez való szenzorok, kábelek, stb, akkor csak egy panel csere az egész+rendszer.
Ha nem, akkor súlyos 10.000Ft-ekba kerül, a kiépítés, kábelezés, stb.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #35781 üzenetére
Műszerfal ki-be a terelőlapok átszerelése motorosra automata klímához jár a műszerfal tetején napfény érzékelő ilyet a manuális klímás műszerfal tetején nem láttam még, akkor szerintem a fűtésbox is más így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Én azt gondolom egy nem kis munka, ha van aki elvállalná elmenne vele 2-3 napja, mai óradíjakkal számolva nem kevés plusz az alkatrészeket is meg kellene szerezni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz milkabrams #35781 üzenetére
Magadnak szerelve drága, csináltatva meg nem akarod tudni
-
milkabrams
őstag
Köszi akkor erősen felejtős mutatvány.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
darvinya
titán
Lehet módi törli.
Bp. és környékén van valakinek fékdugattyú visszatekerője?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Stema
tag
Üdv! Vettem múlt héten egy 2017es ford focus-t. Trend alapmodell, így csak elöl van elektromos ablak. Ismerős kocsijában (jóval extrásabb ilyen), 5 állású kapcsolók vannak az ablakokhoz (teljesen le - le - középállás - fel - teljesen fel). Nekem a vezető oldali lefelé 2 állású, felfelé 1 (nem tud automatán felmenni), az utas oldali ablaké (mindkét oldalon) csak 3 állású, azaz nincs automatikus, se fel, se le. Kérdéseim:
-A vezető oldali gomb rossz lehet hogy csak lefelé megy automatikusan és kapcsolócsere oldja meg vszínűleg?
-Az utas oldalinál csak a kapcsoló a híja hogy automata legyen, vagy az ablaknál is kell valami varázslat (végálláskapcsoló, motorterhelés mérő kapcsoló)? -
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #35790 üzenetére
Ezt már nálam egyszer lezongoráztuk.
Nem tanulja meg,ez a 2 elektromos ablakos,a sofőroldali csak lefele automata,a jobb első meg full manuális,ezt a felszereltségi lista is írja.
Nem tudod tanítani,kapcsolót és komfort modult kéne hozzá cserélni.
Amit Te mondasz az a 4 e-ablakkal szerelt újratanítása mondjuk akkucsere után.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Stema
tag
Értem, tehát ez létező dolog amit leírtam, nem hibás. Tehát ha vennék két oldalra olyan kapcsolókat és cserélném ezt a komfort modult akkor működne? Gondolom a kapcsolók cseréje a kisebb gond, ez a modul cserélhető általam vagy mélyen a kocsiba kéne ásnom magam? Nagyjából milyen összegű egy ilyen mutatvány anyagra?
-
Sys85
veterán
Bontóból vásárolva minden ami kell hozzá nagyjából 50e-60e,plusz utána a szerelés,aztán még újra kell tanítani a kulcsokat az immo miatt,ehhez meg kell pc és szoftver,szóval nem csak “beszerelem oszt’ működik”.
Ha Te magad nem vagy otthon az ilyesmiben,akkor keress fel egy szervízt akik pontosabb fevilágosítást adnak a folyamatról és a szükséges eszközökről.
Egy ideig én is kattogtam rajta de elengedtem ezt a dolgot,ennyi melót,pénzt és macerát nem ér meg az hogy nem kell 3-4másodpercig tartanom a gombot.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
Ebben nálam is kavar van és nem tudom miért. (mk1.5 Focus, 4 e-ablak)
Akkusaru levétel-visszarakás után mind a négy ablak működik automatán, de csak lefelé. Fölfelé csak tanítással.
Gyújtás levétele majd újraindítás után a vezető oldali első ablak elfelejti a fölfelé automata üzemmódot, csak lefelé automata. Minden indítás után újra kellene "tanítani" amit már rég meguntam és inkább nyomva tartom a gombot. A másik három ablak viszont soha nem felejti el az újratanított automata üzemmódot, csak a következő akkusaru levétellel.(wtf.. de együtt lehet vele élni)
-
subaruwrc
félisten
ha már itt tartunk
mk1-nél gondolkodtam olyanon hogy csak kapcsoló cserével nem lehet okosítani a rendszert?
gondolok arra hogy nekem csak elöl elektromos az ablak, abból is ugye a vezető oldali tudja hogy egy gomb nyomásra teljesen lemegy, az utas oldali nem.gyanítom nem elég beépíteni mondjuk egy ghia kapcsolót ahhoz, hogy a jobb oldali is tudja ugyanezt.
-
darvinya
titán
Azért már mindegy, hogy fel vagy le.
Ha már lefelé van automatika, akkor felfelé is.
Az más kérdés, hogy kapcsolón van-e második kapcsolás.
Ha nincs, akkor szívás.
Mert csak így oldható meg egyszer, vagy időzítővel.Komfort modul távirányítóhoz kell elsősorban.
Ezt már Escort Konfort modullal végig jártam.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban