-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #36404 üzenetére
Hajrá, autógyárak, s többi gyárak érdeke, hogy tartós legyen, hátha évek múltával senki veszi termékét, mert nem avul az előző.
S ne keverjük a tartósságot a biztonsággal.
De igazad van, minden zóld ami az enyém, az összes többi piros.
Ne vezess gyárat, mert a végén világelső lesz raktárra gyártónak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36392 üzenetére
Gondolom még sosem volt ilyen váltóval szerelt autóval tapasztalatod ennek ellenére most ezt is tényként leírod hogy 100ezrenként kimúlik minden tiptronic váltó akármennyire vigyáznak rá .
A futásteljesítmény is lehet csak neked meglepő, nálunk a céges autók hetente van amikor 2x mennek ki stuttgart mellé az 4400km egy héten annak 628km a napi átlaga
Ha egyszer lecserélem az autóm szerinted egy ugyanilyen korúra szeretném?" Igaz rajtad kívül mindenki mást mond, de csak neked lehet igazad "
Ez így van, ha nincs igaza akkor meg megy a terelés.
Itt van pl ez a [ford ]503ezret futott 3 évesen ebből is látszik hogy szar minden modern autó[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #36378 üzenetére
Nálam 8.41 az átlag, ez 8477km után számolt érték (ennyi a spritmonitoros múltam )
1.8 Zetec blokk, 310k km.
Igaz, az enyém Turnier, nem Hatchback.
De a kerekek gyári méretűek, 15ös gyári felni, 2.3bar nyomás, elöl négyévszakos, hátul nyári Nexen gumi.
Futómű beállítva, nálam is jó az egyenesfutás.Ritkán szoktam padlózni, de akkor sem tudom lejjebb vinni a fogyasztást ha minimál gázadással járok. A benzin mindig Shell, általában v-púder, ritkán púder részing.
Fordos szerelőt kérdeztem egyszer fogyasztásról, annyit mondott csak hogy ezek ennyivel járnak, fogadjam el. Nagyrészt városi (kevés országút) használat.
Amivel spórolni lehet pályán, az a szélárnyék. Keresni kell egy egységsugarú dobozos fehér furgont, ami tartja a 120-as tempót, és óvatosan nem túl közelről követni. Egy-másfél litert jelent mínuszban.
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #36407 üzenetére
Akkor gondolom koreai vagy 365 napból 365 napot robotoltok.
Szerviz is F1-es pitstop.
Cseréld újabbra, nosza tedd meg.
Én már várom.mikor ülsz át csoda 700ekm -es Skoda -dba.subaruwrc
Mérés tartományt kellene ellenőrízni, mert lehet alatta van a gyárinak, amit egyszerű átírással orvosolható.
Bár lehet, egyszerűbb lambdaszondát cserélni.
Aminél vagy a régi értékű lesz, vagy nem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #36412 üzenetére
A jel milyensége nem.fontos, az a fontos, hogy tartomány jó.
Pl: szemléltetve gyári 500-700 között működött, ehhez társította az adagolást, stb.
Új szonda 550-750 között működik, akkor már mindent eltolódva mér, s így adagol.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #36406 üzenetére
"minden zóld ami az enyém, az összes többi piros." - Pontosan ezt tolod. A piedesztálra emelt Antiochiai Szent Escort, és a csodálatosan mellényúlt Mondeodon kívül minden autót szarozol, kiváltképp, ha újabb és/vagy dízel. Aztán meg csak az idióta közhelypuffogtatásokkal tudsz jönni. Fejezd már be tényleg, mert ezzel csak rombolod a közösséget.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36411 üzenetére
Nem, nem vagyok koreai nem kell 365 napot robotolnom heti 5 elég
Szerviz milyen pitstop? Az mi?
Linkeltem pár autót ami többet ment 4-5 éves koráig mint a tiéd 20+ év alatt és semmi baja, és semmilyen értelmes dolgot nem tudtál erre válaszolni.
Még azt se sikerült megértened hogy nem magamnak szeretnék 700ezret futott skodát hanem azért linkeltem hogy te is láss a saját kis világodon kívüli dolgot is hiszen folyamatosan azt tolod hogy minden új autó szétesik 5 éves korában még a tiptronic váltó 100ezer után bármennyire is vigyáznak rá, ami teljesen nyilvánvaló hogy nem igaz.
És az a vicc hogy ezzel kapcsolatban nincs is tapasztalatod mert öreg fordjaid vannak. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #36418 üzenetére
Ma olvasgattam pár korábbi hozzászólását 2017-ben leírta hogy neki volt 1.4!-es alapú 2,2!-es eszkortja akinek válaszolt az is csak annyit írt erre, hogy valami linket vagy képet küldjön már erről az autóról mert negyed óra guglizás után se talált ilyen autót...Azt írta van kép de pont olyan képen mint a többi De azért kiderült a végére a sztorinak, hogy a 2.2-es motor országúton 4.5-öt evett.Ja és egyszer szarul kuplungolt váltáskor és kiszakította a 2.2-es motor a futóművet
Szóval nem most kezdődött ez nála.Amúgy engem szórakoztat el tudom dönteni mi az ami hasznos az írásaiból és mi az ami nem.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz gabor9991 #36417 üzenetére
Jobban jársz ha elengeded a témát. Úgysem nyerhetsz, nem Escortod van. Mondjuk csodálkozva olvastam a rozsdamentes Escort legendáját, nekünk / nekem volt (örököltem végül pár éves korában)saját magunk által újonnan vásárolt, garázsban tartott, stb. meg egy öreg bontószökevény mk6 Escortom is. Egy közös pont volt a kettőben: ha közel hajolsz a küszöbhöz és a sárvédőhöz és csendben figyelsz, hallhatod a rozsda csámcsogását :D
-
gabor9991
őstag
Tudom hogy nem nyerhetek párszor már megtörtént,velem és másokkal is, hogy bármennyire is úgy tűnt hogy amit állít az nem teljesen úgy van ahogy mondja és a vitapartner esetleg még értelmes érvekke/tényekkell is alá tudta támasztani a mondókáját akkor sem ismerte el hogy hülyeséget beszélt.Volt néhány kivétel de az ritka.
De engem tényleg szórakoztat sokszor olyan dolgokat olvastam hogy egyszerűen nem akartam elhinni hogy valaki azokat komolyan gondoljaÉn még nem olvastam korábban ezt, nekem ez új volt
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #36419 üzenetére
Agy bajnok.linkeket plíz 4-5 éves autókról amik minden szerviz nélkül 700ekm elmentek, s minden eredeti benne.
Hogy küldjek képet 2010-ben eladott autóról.
Amúgy igen fúrt XR3-as volt, azt viszont nem tudtam biztosra mekkorára.
Mint utólag kiderült, hogy CVH blokkot max. 2.0-ra lehet fúrni.
De ehhez Google-zás kell.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36423 üzenetére
700 ezret futott szervizelés nélküli autóról amiben minden eredeti ki beszélt korábban?
Szó sem volt ilyenről maximum a fejedben.
Én találtam a legendás 2.2-es eszkrtodról képet [link] tényleg egyedi ahogy írtad is
és nem azt írtad, hogy fúrt motor volt benne hanem azt írtad ez egy egyedi limitált példány volt [link] (amúgy egy 1.4-es blokkot hogy lehetne 2.2-re felfúrni?te sem gondolod ezt remélem komolyan)
Ja és ezek után hogy te buktál le az egyértelmű hazudozással kérlek tartózkodj a személyeskedéstől -
#27070592
törölt tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
Nekem mar ilyenkor nem is jon valasz
Amit betudok annak, hogy nyertem
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
milkabrams
őstag
Közben megpróbáltam fölvenni azt a magas hangot, de olyan halk és magas a frekvenciája, hogy nem hallatszik a felvételen.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #36428 üzenetére
Én sem dobtam ki az eredeti Ford kutyacsontokat, inkább szilentcsere és festés. Macerás a youngtimeresek élete.
szilent-préselő kézikészülék -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #36424 üzenetére
2.0-ra lehet, de tudom ez már nehéz Google-val.
Mivel nem papíros volt, így csak találgatni tudtam.
Gondolom Te tudsz mutatni előző autódról olyan fotót, amin motor látszik.Csak…Skoda
De, hagyjuk, ugyanúgy nem tudsz csoda autót mutatni, ami garantáltam 700ekm futott eredeti motorral.
Szervizben pedig kaphat új motort, ami te sem tudsz már ellenőrizni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #36439 üzenetére
A 30mm az mi lenne?
Nem gondolnám hogy egy 50+ százalékos hengerűrtartalom növelés csak egy egyszerű fúrással megoldható, de mivel még nem csináltam ilyet így nem állítom hogy lehetetlenség, de a motor többi részével akkor is mi lesz ha sikerült felfúrni?
Kezdve az üzemanyag szivattyútól a befecskendezőkön és a szelepeken át a kipufogóig?
Főtengely elbírja hogy 60 helyett 150 lovas lett a motor?
A kuplung? A féltengely? -
Earl_Muttley
aktív tag
@darvinya:
Igaz pont egy Skoda, de nézd, 790 ezret futott autó, gyári motorral. [link]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
darvinya
titán
válasz troll81 #36443 üzenetére
Ugyanaz a blokkok.
Ha látnál élőben CVH blokkot, akkor már látnád, mekkora batár.
Múltkor összehasonlítottuk, s 2.0-es blokknak megfelelő a mérete.
De az előző autómnál a szerelő mutatta ott lévőOpel-osnak, mekkora, miközben papíron ugyanúgy 1.4 volt mind kettő.
Másik autó blokkja fel akkora volt, mint az.
Állóhelyzetben szerelő mutogatta Escort motort, hogy mekkora ereje, van, mert gázfröccsre ki akart bukni.
Átülve a mostani tényleg 1.4-esbe, óriási a motor erő különbség, s ez tűnt fel egyből, pedig 9 év eltelt a két autó között.
3 ajtós volt az előző, hátsóajtónak volt szárny kiemelés a legvégén.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...