-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz SECTORnooB #36747 üzenetére
Nem, mert csak hirtelen nyomásvesztés lép fel.
Még nem romlott el, csak romlik.
De nem írtad, hogy TDCI, mert ott sok minden kattanhat.n1nja
Kábelt 2 dolog tudja elintézni, ha rajta van rendesen dugva mind2 oldalt.
1. Trafó
2. Gyertya, vagy mert elporladt a pozitív, vagy alapból rossz a hézag[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Akkor meg lett a bűnős.
Én olyan kábelt raktam bele Mondeo-ba amit kaptam.
1 kábel tropa, azt cseréltem, nem NGK-ra.
Semmi különbség nincs.
Az, hogy mi lenne megoldás nyest ellen…passz.SECTORnooB
Ha nem közvetlenül van a megtorpamás gyorsításkor, akkor az amit írtam.
Üzemel még, aztán megáll.
Többi pedig turbó lyuk probléma lesz, s valószínűséggel lefújó szelep ereszt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
embe
nagyúr
Alany Focus 2, 2011, 1,6 tdci
OBD-vel néztem Forscan apban.
A DPF differencia nyomás a részecskeszűrőn értéke először 819kPa volt. Mászkáltam vele, utána ez az érték alapjáraton 0 volt, túráztatásra felment ez 3-ra.
Mi a csuda lehet ez az érték ugrálás?
DPF haldoklik?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Sys85
veterán
Telítődött a dpf,azért volt magas az érték.Mászkáltál vele,regenerált,kitisztult,visszaesett az érték.
Örülj neki,hogy 0-ra visszaesett,ez azt jelenti,hogy nagyon jó állapotban van a dpf,nagyon tisztára tudja az autó regenerálni.
2 regenerálás között az az értél egyre feljebb megy,majd regenerálás után visszaesik (jó esetben 0közelire).
Ha nem ezt az értéket kapnád akkor az azt jelentené,hogy annyira eltömődött már a dpf,hogy nem tudja teljesen kipucolni magát.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
embe
nagyúr
Nekem egy MK3-as Focusom van, az más adatokat mér a DPF-el kapcsolatban. Azzal nincs gond.
Most nálam van egy 2011-es MK-es faceliftes Focus... "megfigyelésen", lehet mard ha jók lesznek a tapasztalataim vele. Ez nem mutatja azokat az értékeket, hanem csak ezt.
De volt olyan is, hogy alapjáraton ugrált ez az érték 830-0 értékek változtak.
De többnyire 3kPa és 0 között ugrált. Akkor ez lenne a jó érték ugye?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
7Sony7
addikt
Nem tudom nekem szántad-e, de az én megfigyeléseim alapján (a16 szelepes 1.6 tdci 109le/240nm) regeneralás után 0,2-0,3 kpa, nagy ritkán (szerintem mérési hiba miatt) leszalad 0,1-re alapjáraton. Gyorsításkor 6-10kpa ig is felszalad, de aztán szépen visszaesik valamennyire.
Ha alapjáraton 0,5-0,6kpa, akkor már nemsoká regenerál.
Saját megfigyelés, nem tudom másnál így van-e.-
-
embe
nagyúr
válasz 7Sony7 #36769 üzenetére
Ezeket az értékeket nem ismerem, mert a saját Focusomnál más értékeket nézek.
De most betettem ezt az utolsó két adatot, és az enyém ezt mutatja.
Korábban a DPF Load és Shot értékeket néztem.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
troll81
addikt
Az utolsó alkatrész t várjuk [link] aztán projekt indul, illetve megyek haza a kisautó ért
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #36775 üzenetére
akkor nem allandosultan mutatna magas erteket? most elvileg csak neha dob be ilyen magasat, lehet csak az egyik nyomas szenzorrol neha hulyeseget olvas es az felre visszi a diff. nyomast
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ReFleXx #36776 üzenetére
Valami kis sérülésre gondolok, hátha pl a cső rugalmas annyira, hogy csak nagyobb nyomáson nyíljon ki a szakadás, de aztán franc tudja, lehet szenzor is úgy el tudnám képzelni, hogy csak az egyik érték rossz, mert elengedi a nyomást (dpf utáni), úgy kijön máris a nagy különbözet...
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #36779 üzenetére
hat lehet akar.
embe: mi a hiba jelenseg? mi a hibakod?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
Mai program:
Kár hogy nem tervezett és éppen az autómentőt várom a belvárosban.
⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #36782 üzenetére
Ha nem jó program, a várás.
De gyors csere és kb. 2L folyadék csere után lehet menni tovább.
Ezt csövet mindig megnyomkodom, mikor olajcserét végzek, vagy motor térben matatok.
Ha már lágy gumi állagú, akkor már nagyon éret a cserére.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
Mondeo,ha jól vettem ki..
[Na neki vérében van a vezetés! Olyat mentett a sofőr, hogy az agyad eldobod]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
zsolt1225
aktív tag
Hali,
vasárnap történt velem egy olyan, hogy mentünk 30-40km-t, majd megálltunk, 5 percig állt a kocsi, visszaszálltunk és azóta nem indul a kocsi csak teker.
Próbáltuk kiolvasni autocom-al, de nem látott hibát és élő adatban is csak annyi tűnt fel, hogy van egy olyan: rövidtávú üzemanyag szabályozás az 0 értéken volt, volt egy hosszútávú is az pedig ha jól emlékszem 2.3 volt. Nem tudom ez jelent-e valamit. Üzemanyag szivattyúra vagy főtengely jeladóra gyanakodunk. Miskolcon esetleg nincs valaki aki ki tudná olvasni valamivel?
1.6 benzin 2009
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban