-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pn4hvq:
+1
Én a Lenovo P70-et vettem pár éve BF-kor, 70 helyett 40-ért az jó volt. Az más kérdés, h egy hibás usb3 csati kinyírta pár hónapra rá a gépben alaplapot és a telefont is, cserélni nem tudták, alkatrészt nem javítottak csak levásárolhattam. Így végül csak meg kellett vennem 70-ért ugyanazt a telót máshol, mert akkor olyan speckókkal nem volt annyiért jobb, ahonnan vettem ott meg már nem árulták.Asszony nemrég kapott új telót, más kütyülék meg most nem igazán érdekel. Persze ha lenne fölös pár százezrem érdekelne, de így inkább nem is nézelődök. Általában a szerverek is le vannak terhelve az akciók indulásakor, sokszor percek alatt elkapkodnak egy adott terméket így hamar kifogy a készlet is.
Na de ennyit a BF-ről a Ford topicban, nem akarom szétoffolni.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
-
bajnokpityu
félisten
-
Jenne
senior tag
CarGlass [link]
Rokonságban a Ford Fiesta szélvédőjét, (szélvédőfűtéses volt) és 2010-es évjáratú, Cascora ingyenesen cserélték. Időpontkérés majd délelőtt műhelybe el, délután elhoz. Minden papírmunkát Ők intéztek.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Dißnäëß
veterán
A rádiók agyontörömített, szénné kompresszált, basszuskiemelt, szét-EQ-zott műsort szórnak, ne legyen sosem mérvadó autóhifi esetén, ha minőségi hallgatást akarsz. Felejtő kategória, kb. Veszteségmentesből BT áttol egy egész jó minőséget (veszteségesen persze), legalábbis a legtöbb rádió és fejegység még nem tudja a totál legújabb szabványt BT-ből. Na meg a teló sem. De lényegesen jobb, mint rádió... mint forrás. A köv. lépcső a CD, de hát ki hallgat már CD-t autóban ? (Én...) A nonplus ultra természetesen pendrive-ra kitett FLAC vagy WAV fájlocskák, vagy urambocsá, szobahifiben nem használnám, de kocsiban elfér, valami jóféle 320-as mp3.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Ez már egyéni döntés kérdése. Ha annyira jó egyébként, egyéb funkcióiban a mostani fej, hogy nagyon megtartanád, érdemes megnézetni valami villamosmérnök-affinitású szakival, vagy kicsit jobban hozzáértő hobbistával. Ha nem tartanád sokáig, azt mondanám, androidos fejegység, igen.
Utóbbi esetén érdemes az XDA Developers-en körülnézni kicsit, melyik modellről miket beszélgetnek egymás között, ott azért van sok igazság és okos gondolat leírva. Illetve a RAM-ra ügyelni, 3G alatt nem vennék már, 3-4G RAM-osak az időtállóbbak, de amúgy kb. ennyi. Jó-jó persze, van egy raklap 2G RAM-os rendszer is, csak ott máshogy viselkedik az egész, az android minden egyes verzióváltással nő egy kicsit, akkor is, ha továbbra is csak Google Térkép-re használja az ember + rádió, tolatókamera, esetleg egy OBD eszköz.. szóval az első, komolyan lassulók a mostani 2G-s rendszerek lesznek. Viszont a fejlődési görbe legmeredekebb szakaszát már abszolválta az android ökoszisztéma, innentől inkább csicsásodik, mint "úristen, nagyon kellett" funkciókat kapni, így a technológiai fejlődés ellenére simán állítom, hogy egy ma 4G RAM-os modell még 6-8 év múlva is klasszul fog Google Maps-ezni, ellentétben a 6-8 évvel ezelőtti Android telókkal, amik ma már mind kukák kvázi, frissíthetetlenek, szűk hardveresek, stb. Szóval az android fejlődési görbe meredekebb része magunk mögött, egy sokmemóriás mai modell hosszabb életű lehet ma már, mint régen az akkori csúcsmodellek. Pláne, ha az említett XDA Developers közösség mókol egy-két kedvenc darabra Lineage OS-t vagy hasonlót és olyan új android rendszerverziót is kiad, amit a kütyü gyártója már nem, például ma kapsz valamit android 9-10-el, holnapra még a gyártó kihoz egy 11-et (talán!), aztán a gyártó elfelejt supportot, szoftverfrissítést és úgy tokkal vonóval mindent, átáll a következő hardware verzióra, mert ezek a kínai gyártók már csak ilyenek.., 12-t már nem fog kitolni az eszközre, XDA dev-esek viszont lazán megoldják, természetesen összes funkció átemelve és bennehagyva. Ezért érdemes 3-4G RAM körülit venni (minimum). 6G-seket még nem láttam nagyon.. De ami ma az erősebb hardver miatt kicsit drágább, holnap jól térül.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
+1, én is ezen agyalok most. Nálam GPS-es a gyári fejegység, azon kattogok, vajon egy droidos modern cucc tudna-e kezdeni valamit a gyári GPS-emmel, hiszen kábele lehozva a cápauszonyból a rádióig gyárilag ugye. Vagy újra kell kábeleznem és a kis uszony alá betennem a hozzá adott modernebb vevőegységet. Még alszok rá kettőt.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Talál. Mondjuk biztosan fog valamennyit, de működik, igen. De ha ott az uszony, használom. Ha üresen állna, b*ná az agyam, hogy a semminek van ott, leszedés esetén meg tető újrafényezés .. Azt hiszem, először megnézem majd némi guglizás után, adapterezhető-e (ha natívan nem cuppan be) és ha igen, látja-e a droid. Ha igen, marad. Ha nem, mókolok inkább, de rendes, tiszta megoldás lesz végül.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
bbmt
senior tag
Az MK3-ban nem volt gond, ott a kormány és a műszerfal között pont elfért e telefon és stabil volt amikor navigáltam
Az MK4-el pont az a bajom, hogy egyszerűen nem tudom hova tenni az öntapadósakat annyira megváltozott a dizájn, hogy nincs normális felület. Egy ilyenen gondolkozok még, de a műszerfal vastagabb mint az átlag.
Nincs érintőképernyő, céges a kocsi persze, hogy ezt spórolták ki belőle ( inkább a digit klímát hagyták volna el...)A kanál a gyengék villája
-
darvinya
titán
-
molnarpeter
nagyúr
Műszerfal alatt sincs festve, stb... Mindenhol spórolni kell, evvan. Új autónál mindegy, hogy 10 évesen mi baja lesz - ha van másik autó és alkatrész forrás a közelben, fogóval finoman meg lehet nyomni, és ha enged, csere. Akár savállóra vagy réz, nem tudom, az jó-e ide a hőterhelés miatt, gyárilag csak az ára miatt nincs. Lehetőleg minél közelebb a hideg oldalhoz (persze ne érjen hozzá), lehet kicsit hosszabbra is hagyni, ha elfér, bár igazából szerintem ilyen jellegű probléma egyszer jön ki az autó élettartama alatt, szóval kb mindegy. Vagy le is festheted a mostanit, ha van benne anyag még.
[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
Nekem patikai benzin vált be ragasztó eltávolításra.
Gillette penge nem, de Olfa(ASBB 10) talán, de még az sem, mert ha oldalra csúszik, akkor biztosan megkarcolja az üveg felületet.
Vagy, ha kicsit megcsúszik és kéz van közelben, akkor garantáltan beleszab észrevétlenűl.(tapasztalatból tudom, mert régóta ilyet használok, és eleinte mindig szétszabdaltam ujjhegyimet, s csak akkor vettem észre, mikor már vérzett / csípet. )camelferr
Ezt írtam.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Nekem egy ferdén felrakott regmatrica volt az ellenfelem. Vittem műanyag szerszámokat (pl jégkaparó), de 0 eredménnyel járt. Aztán kértem a ház asszonyától egy hajszárítót és akkor talán már körömmel is ment üveges műhelyeknek van spéci kése, azzal át tudják ültetni új szélvédőre, esetedben mondjuk ez nem releváns.
Kasztni átnézés után ha van kezdődő rozsda, azt gyorsan kijavíttatnám, csak az osztrák útszóró só használati sztereotípiák miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
#31600896
törölt tag
Nekem is egyszer csak meleget tolt... gondolom amikor a szervószivattyút cserélték hozzányúltak a csőhöz és kiszökött valahogy a maradék gáz is belőle. Fel kell töltetnem ha akarom, hogy működjön, de alsóhangon egy 30-as lesz, a tisztításról nem is beszélve...
Más téma: látom sok MK2 Focuson van a küszöb alján egy műanyag védőcsík. Nekem is biztos volt rajta, mert az egyik első sárvédőn rajta volt, leszedtem utólag. Ilyen takarócsíkot rá lehet utólag tenni szerintetek? Mi tartja patent? Nem láttam a küszöb alsó részén lyukakat, ahova a patent belemenne.
Erre gondoltam:
-
7Sony7
addikt
Ok. Megyek hozzád, ha szerelni kell Jól tetted, én is itthol szeretem megcsinálni amit megtudok.
Flymi: nekem 50 ropi volt a 4 felni görgőzés+szerelés+centír+futómű állítás. Nekem is padkásak a felnik, de kijavítottam szín stifttel. Egyenlőre így marad.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ütött az összes -> Akkor így érthető a görgőzés. Városban ismerem már az összes kátyút így ki tudom kerülni mind. Van vagy fél tucat életveszélyes évről évre. Ha valaki nem tudja, h ott van és mondjuk esővízzel feltelik és beledurrant annak a kocsinak reszeltek.
Nekem a sokküllősek tetszenek. Ez a kilences se csúnya, de azért vannak ettől sokkal szebbek is.Gixxer88: Nagyon szép! A fehér és a piros (meg az RS zöld) áll a legjobban a fókusznak, a sötét színek kényesebbek és nem minden felni mutat jól alattuk.
Nekem téli 195/65 r15, nyári 205/55 r16, magyar aszfaltra tökéletes. 17" és fölötte max pályára való meg mutogatni szerintem és azokban a méretekben már tényleg egy vagyon a gumi.
+ ültetést ne hagyd ki! Anélkül mit sem ér a csonttörő![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...