-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ReFleXx #35451 üzenetére
kcsa: Nem volt eső. A hőcserélő másik oldalán, a vezető oldal felől, ahol a pollenszűrő van, ott is van egy másik ilyen műanyag fedél? Vezető oldalon nincs nyoma a víznek.
Na hát azt aztán max csak akkor fogom látni ha lebontom a műszerfalat. Holnap megyünk a Balatonra, majd kukkolom, csepeg-e valahol. De szerintem megoldottuk a problémát.Nem, nincs eldugulva. Alánéztem, rendesen csöpög. 5 perc alatt rendes pocsolyát csinàl a kocsi alá.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
szekra
őstag
Csatlakoztam a táborba egy 2009-es Fiestaval. Céges mellé lett városban szaladgálósnak.
-
válasz gabor9991 #35453 üzenetére
Ja akkor te voltál. Bocs. Lusta voltam visszakeresni.
A múltkor épp azon gondolkoztam, h mi az ami még nem romlott/törött/amortizálódott/cserélődött le a kocsin. Találtam néhány alkatrészt.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
szekra
őstag
1.25 benzin, erősebbik 60kw motor. Hát nem kell tőle csodát várni, de pörgetve azért lehet vele dinamikusan haladni 1-2 személynek. Klíma nagyon visszaveszi viszont sajnos. Céges az egy Passat VIII 2.0 TDI 200LE, szóval éles váltás átülni, de nem is helyettesíteni kell.
-
darvinya
titán
válasz szekra #35462 üzenetére
És ReFleXx
Létezik még olyan?
1.0-1.3-ig 4 hengeres eddig csak régi OHC motor volt.
Újabb autókban 3 hengeres turbó csoda van 800-1.4-ig.Nekem új mondiba akartak eladni 3 hengeres csodát.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. 2013-as Focust összelehet valahogy párosítani telefonnal Bluetooth-onq úgy,hogy ne csak a beszélgetést halljam a hangszórókon,hanem a zenéket is letudjam játszani?
-
Sys85
veterán
válasz Viiktor1989 #35475 üzenetére
Le kéne játszania,a 12-es mk3-amnál működik,pedig ez még nem a Sync-es fej.
Nem játsza le aux-on bt-t kiválasztva a zenéket?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
#31600896
törölt tag
Árulja már el nekem valaki, hogy ezt a fajta ajtókárpit rögzítő patentet hogy az anyámba használjam? Egyáltalán nem olyan, mint ami eredetileg a kárpitban volt, mégis II-es Focushoz árulják a Cromaxnál. Semmirekellő igénytelen banda a Cromax, régen csak jó tapasztalataim voltak velük, de most 10-ből 10 alkalommal mást küldenek, mint amit rendelek. Kezdem azt hinni direkt. Vagy csak ki kéne rúgni onnan 1-2 balfaszt.
Na a patent ilyen, mikor megláttam meglepett, mert mindig olyat kaptam eddig, amilyen belevaló, ez meg teljesen más. Gondoltam biztos ez is jó lesz, hát megvettem 10-et 2000 forintért. Utólag kiderült aztán, hogy ablakon kidobott pénz volt. Ez a patent sehogy nem használható, vagy eddig nem jöttem rá hogy kell. Videót nem találtam róla. Tanácsoljatok valamit.
-
#31600896
törölt tag
válasz subaruwrc #35479 üzenetére
Próbáltam, de nem nyert. A középső “pöcök” túl hosszú, nem lehet sokkal beljebb nyomni. Megakad a patentet befogadó fészek alsó részén. Az ajtókárpit patentet befogadó részének közepén ugyan van egy kis lyuk, abba viszont nem megy bele a középső “pöcök”, mert vastagabb, mint az a lyuk. Szóval számtalan lehetőséget próbáltam eredménytelenül.
Tanulság, hogy aki 2-es Focushoz akar patentet és ilyet adnának ne vegye át, mert nagy eséllyel nem belevaló.
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #35480 üzenetére
Irj nekik egy emailt, hogy sikerült rossz alkatrészt küldeni, küldjék el neked a megrendelt alkatrészt, ennek az oda-vissza szállítását és a megfelelő alkatrész újra kiszállítását pedig majd verjék le azon aki hibázott.
Az a minimum, hogy ezt megteszik plusz elnézést kérnek. -
ZolkoW
őstag
válasz #31600896 #35480 üzenetére
pedig úgy kéne, hogy működjön, de annyira egyszer használatos, hogy betoláskor mintha el is kellene válnia ott a műanyagnak, tehát tulajdonképpen a kiálló szár benyomásakor azt letöröd a karimáról, és úgy megy be, szétfeszítve a körmöket.
TME.hu-n már láttam egy rakás féle ilyen bolhát, még Fordhoz való rádió beépítő keretet is vettem tőlük, amivel normál 1 egységes rádió megy a gyári magas helyére I.-es Focusba. Egy keresést megérhet.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
subaruwrc
félisten
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Napokban vittem az autómat egy neves Ford specialistához (ST-be nagyon profi és minden másban) viszont Ő se tudott pontos hiba okot mondani.
Azért érdeklődök itt, hátha valaki találkozott már ilyen jelenséggel.
Az autónak korábban lambdaszonda hibái voltak hibakód alapján, az első kettőt kicserélték amire hibát jelzett, utána egy hosszabb út alatt leszakadt a kipufogó hátsó csöve (Így).
Majd leszakadás előtt amikor vélhetően elrepedt, felgyulladt a motor kontroll lámpa.
Ismételten lambdaszonda hibát jelzett, ezúttal mind a 4 szondára az alábbi hibaüzenet jött ki:
- Túl dús és ritka keverék egyaránt.Na most az első gondolat az volt, hogy a kipufogó rendszer hibája okozta ezt a hibát, mivel az első kettő szonda vadi új gyári szonda.
Érdekelne, hogy szerintetek mi állhat a háttérben?
Nagyon köszi előre is mindenkinek.
1.6 Ti-vct 2005-ös Focus[ Szerkesztve ]
-
aszti75
senior tag
Sziasztok!
2004-es,1.8 TDCI lenne az alany....
Cseréltem gázolajszűröt,de azóta folyamatosan vissza engedi az üzemanyagot.Hogy tudnám rendesen légteleníteni a rendszert?Azt már javasolták,hogy cseréljek O gyűrüt a gyors csatlakozóban.Valaki esetleg tudná az O gyűrű méretét?Esetleg tanáccsal tudna szolgálni légtelenítés terén?Lehetőleg ne az általános infókat mondjátok,mert kismillió van,de a legtöbben szívásként emlegetik a Ford TDCI motorjának a légtelenítését
Esetleg valami trükk,amivel egyszerűbb.Nem hiszem el,hogy egy gázolaj szűrő cseréje végett Ford szervízbe kéne vinnem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Billeghet biza. És csak a cseréje után derül ki, hogy a másik (alsó) bak túlélte-e a dolgot.
Nálam is cserés volt a felső - messze nem ilyen rossz állapotban (vagy már kiszáradt ), aztán utána továbbra is koppant gázadásnál. Az erőátviteli bakot is cserélni kellett lent.⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz cyanide #35491 üzenetére
Én próbáltam kézzel mozgatni,de nem mozdult meg.
Nem olyan régen kezdtem hallani ezt a kattanást terhelésváltásnál,de egyre hangosabb.
Csak akkor tudok “bakkecskézés” nélkül váltani ha nem szinkronban kezelem a pedálokat,hanem előbb teljesen felengedem a gázt,aztán kuplung benyom.
Ilyenkor nem érzek rántást,nem is kattanik.Gondolom mert nincs terhelés alatt ilyenkor,nem is billen akkorát a motor.
Ha dinamikusabban kezelem a pedálokat minden alkalommal érzem és hallom a kattanást.
Ha meg kicsit sportosabban akkor meg aztán pláne…#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
Váltás kattogás nálam is előjött Mondeo-nál, de ezt sejtettem, mert érezhető volt, hogy a szinlrongyűrűk szarok.
Escort-nál is kopott a szinkrongyűrű, de az csak sportosabb 3-ba váltásnál.jön elő fogaskerék darálás.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #35493 üzenetére
Nálam ugyanaz a kattogás van terhelésváltásnál és váltásnál is,váltó nem darál soha.
Itt van mi is a szindróma: [link] Hangerőt érdemes feljebb tekerni.
Mi ez a baromság YT-nál hogy a rövid videókat automatán a shorts-ba tolja fel???#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
Darálás csak Escort BC5 váltónál van, de az is csak mikor gyorsabban mozgatom a váltókart, ami váltóvillával váltana fogaskereket, de szinkrongyűrű kopás miatt ezt a fogaskerék nem tudja követni.
Az más kérdés, hogy alapból lassú a BC5(IB5) váltó.Ez inkább kinyomócsapágy és kinyomólap lamella gond lesz.
Szinkron gyűrű kopás állandó csattanásos váltással jár.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Viiktor1989
tag
Nem tudjàtok,Focus ST-t már nem gyártanak? A ford honlapjàn nem látom az új autók listáján.
-
Sys85
veterán
válasz Viiktor1989 #35499 üzenetére
[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#