-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz tomszli11 #28352 üzenetére
Rozsdát nagyon-nagyon alaposan át kell nézni alulról, oldalról, mindenhonnan.
Amúgy is hajlamos rozsdásodni a Focus, Németországból behozottak meg pláne. Friss alvázvédelem is gyanús, ha az van rajta, akkor szinte tuti, hogy rohad, mint az állat.
Motort-váltót majd mondják a többiek, benzinesből nem vagyok ennyire képben.Just a simple Lineman...
-
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29205 üzenetére
Szia,
Mindenképp a kereskedőhöz mennék, ez pont az a kategória, ami rejtett hiba volt, és a kereskedőnek vállalni kell a felelősséget érte.
Itt egy érdekes videó: [link]
Ebben az van, hogy egy srác direkt 100.000-ért vett egy BMW-t, hogy megnézze, mit is kap ennyiért. És itt 1-es fokozatban rángatott az autó, de azért, mert a levegő szívó cső el volt repedve, és fals levegőt szívott, amikor a kocsi elindult, mert akkor nyílott szét a cső. Amikor már elérte azt a sebességet, és nem rángatott a kocsi, akkor a repedés sem volt annyira szétnyílva, és stabilan ment az autó.Nem azt mondom, hogy ennél is tuti ez a baj, de egy ellenőrzést megér.
-
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29209 üzenetére
De ha minden rendben van az átvételkor, és a próbakör alatt, nem zárja ki, hogy 100 km múlva, ha leáll alattad, akkor az te okoztad. Egyszerűen meleg volt a motor próbakör alatt, akkor rendben volt minden, majd most hidegen indítva már jönnek a problémák.
Jogod van visszavinni, és a kereskedőnek kötelessége ezt orvosolni.[link] Ezt olvasd el. 100 km után még semmi olyan természetes kopásból eredő hibának nem kellene előjönnie, amit most az autód produkál. Vagy vásárláskor fel kellett volna hívni a figyelmet minden olyanra, ami 6 hónapon belül csere, mert ugye kereskedőnél ez az időtartam a szavatosságra.
-
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29212 üzenetére
Igen, ahogy felettem is írták, ne te álld a javítás költségét, hanem az eladóval vigyétek szervizbe, javíttassa meg a saját kontójára, és a szerviz keresse meg a hibát, ne neked kelljen kutakodni.
Az autót mi se gondoltuk, hogy emiatt vissza kellene adni.
Amiket felsoroltál, minden lehetséges, de csak személyesen, szerelés után lehet biztosra megállapítani. -
gabor9991
őstag
-
-
dellfanboy
senior tag
-
aszti75
senior tag
válasz tomszli11 #29793 üzenetére
Szétszedtem a kombi hátsó ajtó zárat.Mivel sem kulccsal,sem gombbal nem nyílt.Sajnos egyedül voltam, így műszerrel nem tudtam ki mérni,hogy kapja-e a jelet,ha rá nyitok.Csak két kezem van
Mechanikusan meg azért nem nyílik,mert maga a zár betét szét van kopva. Talán ha 20-30x próbálom a kulccsal abból 1x nyílik.
Valaki igazán el mondhatná,akinek Mk 1-es Focusa van,hogy a csomagtér ajtónák(kombi) külön biztosítéka van?Ha igen,hol? Mert a könyve szerint a belső biztosíték tábla hátulján van,de azt csak központi zár biztosítékának irja és én nem is találtam meg.
Logika szerint, jónak kéne lennie a biztosítékának,mert a kesztyűtartó mögött hallom kattani a gomb nyomásakor a relét.De ki tudja.....[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz tomszli11 #29835 üzenetére
Silány gyertyára minden motor kényes, főleg mikor beleesik a dugattyú térbe a gyertya.
MotorCraft nem gyárt gyertyát, csak felcímkézet Bosch, stb. bérgyártó termékek árul.
Bosch jó, NGK-ból sok a kínai hamis (ez ami tönkre teszi a motort).Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz tomszli11 #29905 üzenetére
ha kormosak a gyertyák akkor valóban keverékképzési baja van
a lambdaszonda hiba meg ennek a következményenem megfeleleő keverékképzést kell megoldani elsőnek
élő adatot kéne belőle olvasni
összes gyertya sz..r vagy csak némelyik ?levegőszűrőd tiszta?
olajat eszi a motor ?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz tomszli11 #29905 üzenetére
Veszel egy [ilyet] felteszed a torque lite appot a telefonodra és megnézed magad a lambda milyen jelet ad.
Ennél olcsóbb megoldás szerintem nincs, emellett jópár adatot meg tudsz még nézni meg tudsz hibakódot törölni ha kell.
Ha kell referencia a lambda jelhez küldök szívesen.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz tomszli11 #29912 üzenetére
Hi,
mk2 1.6b motornál az egyik lehetséges hiba a MAP szenzorból eredhet, amit nem kell azonnal kicserélni, elvileg lehet tesztelni, tisztítani is (ne kérdezd hogyan, nem értek hozzá)
Csak egy javaslat, talán megér egy kört. -
dellfanboy
senior tag
válasz tomszli11 #29998 üzenetére
hibakodot olvastak ki? akar eloben? az hogy csereltek a lamdbakat nem biztos hogy jo. marmint hogy jol mukodnek. milyet raktak bele? vadi uj? legolcsobb?bontott?mas focusba ki volt probalva hogy mukodnek?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
darvinya
titán
válasz tomszli11 #30022 üzenetére
Lambda szonda sem annyira nehéz cserélni (max., ha nehezen elérhető helyen van), csak villáskulcs kell hozzá.
Készletben van tömítő krém, berakáskor csak akkor szabad levenni védőkupakot, mikor tényleg berakásra kerül.
Érdemes új/tiszta gumi kesztyűbe csinálni.
Csatlakozás meg biztonsági pöcökből kell kiemelni és lehúzható, gyári újat meg csak rá kell dugni.
Univerzális lambda szondát nem szabad használni, aminek külön kell a csatlakozót rárakni.ReFleXx
Ok.
Lesz miért ingyen csere legyen, mert erősködtek, hogy letisztítják oldószerrel.
Papír lesz ebből, s utána beolvasom nekik, hogy hogy is van ez.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz tomszli11 #35302 üzenetére
ti-vct-nél a 2-es szondák szokták a dzsint aktiválni
járhatsz ilyen rendszerrel ameddig elmész a szerelőhöz
itt már nincs szenzor nincs semmi
max büdös lesz meg hangosazt a lefelé hajlított csőre egyenes véget mondjuk nem kéne erőltetni
áramlást elrontod vele
vidd el normális kipufogóshoz és heggesztesd fel rendesen -
gabor9991
őstag
válasz tomszli11 #35962 üzenetére
Lehet csak a testelés nem tökéletes már azt néztétek?
Amúgy amiket leírtál, hogy cserélve lettek azokat én nem tartanám egy 16 éves autónál olyan dolognak amiért meg kellene szabadulni tőle
Én is költöttem az enyémre mostanában gazdagon de hát ez ilyen a kopó alkatrészek egyszer csak elkopnak -
őstag
válasz tomszli11 #38457 üzenetére
Első körben kérdés, hogy milyen obd? Ha csájníz féle, akkor az a fesz érték szerintem ott nem szentírás, az tuti. Ha pedig valóban felmegy ennyire akkor az szerintem nem jó jel... Nálam még 5000 közeli fordulaton is stabilan 14,8V a max, nem szalad feljebb. Töltésrendszerre sem ártana rámérni, lehet a feszszabályzó kezdi megadni magát...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
subaruwrc
félisten
válasz tomszli11 #39009 üzenetére
hát ha valóban így ugrál a fesz ( multiméternek mondjuk jobban hinnék ) akkor generátor fesszabályzót be kéne méretni és cserélni
18v-os kiugrások ki fognak nyírni valamitaz hogy cserélve lettek a szondák egy dolog
áramkörre dob hibát tehát át kéne nézni a kábelezést hogy nem sérült-e illetve kiméregetni hogy nincs e szakadás valamelyik éren
milyen autó / motor ez amúgy ?a további hibakódok a 2-es szonda nem megfelelő működéséből adódnak tehát először azt kell elhárítani, utána a dús kondíció elmúlik magától.
ui: test kábel csatlakozásokat is érdemes átnézni
oxidációt tisztítani, ami laza kábel azt meghúzni hogy ne tudjon lötyögni.[ Szerkesztve ]