Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
válasz callmeakos #12029 üzenetére
Elnézve a 2025-ös megjelenéseket, nehéz dolga lesz ennek a címnek.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Weareus #12023 üzenetére
Lehet hogy így lesz. Inkább az nem tetszik, hogy ezzel a lépéssel nálam a From is elkurvult.
Szidjuk emiatt az Ubisoftot, az EA-t, de láthatjuk, bárki képes ilyen dolgokra.
A From pont az egyedi játékok miatt volt üdítő, ezzel a 180 fokos Elden Ringgel pont az ellenkezőjét csinálták, ami tőlük várható volt.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Én csalódásként éltem meg ezt az új "Elden Ring" játék bejelentést. Adott egy jó IP, aminek a nevét feláldozva egy teljesen más játékot gyúrnak össze, szimplán marketing okokból.
Nekem ez az elmúlt 3 év szemen köpése. Az ER-t így ebben a formában és névileg is szüneteltetni kellett volna.
Lett volna másra igény szerintem, de majd a számok biztos mást bizonyítanak.
Csalódás!
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Tyler Durden #11914 üzenetére
Bad Pritt erről írt már véleményt a fórumon, szerintem ha ezt olvassa, majd megint bemásolja neked
Az összehasonlításról annyit, hogy az ER-hez nehéz hasonlítani, mert a Lies of P is egy csőjáték, ugyanúgy mint a Dark Souls. Úgyhogy inkább ahhoz lehetne hasonlítani elsőkörben.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz VikMorroHun #11905 üzenetére
Igazi mazochista build az íjkarakter, úgyhogy pihenj is rá előtte
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz VikMorroHun #11900 üzenetére
Neked mikor lesz íjas karaktered? Nem kezdesz megint egy újat?
Bow build mindenek fölött
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Elkezdtem a banditás bow/ dagger parry buildemet, de már előre félek, mert a legidegesítőbb és legnehezebb szerintem a játék kezdete óta.
Ha az íj célzásnál viszont bejön a headshot, nagyon hálás lesz érte a sebzéspont, csak sokszor olyan bugos, vagy nem is tudom...
A motivációm legfőképpen az, hogy a DLC-ben vannak jó bowok és talismanok, csak addig el is kéne majd jutni valahogy
Na majd látjuk meddig jutunk
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
-
WATERDACA
őstag
válasz Rigormortiis #11547 üzenetére
Jobbra menj, a híd felé. Az egyik legidegesítőbb része a DLC-nek.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Rigormortiis #11502 üzenetére
Vannak jól kinéző spellek, nem azt mondom, de összességében a sorcery varázslatoknál nincsenek szebbek. Lehet hogy ebben az is benne van, hogy én kékb*zi vagyok.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz AsakuraDave #11499 üzenetére
Nekem a mage kari a legeasybb mind közül. Pofátlanul könnyű. Viszont most Faithtel tolom, a spellek magenél sokkal látványosabbak, jobbak.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz AsakuraDave #11465 üzenetére
Ha 150 alatt vagy 250 óra alatt, akkor elég sokszor meghalhattál vagy elszórakoztál a dolgokkal. Nem kell farmolni se ahhoz, hogy 100-as szint meglegyen 30 óra alatt. Afölött már hosszadalmasabb a szintlépés, de a 150-nek így is 60-70 óra alatt lazán meg kellene hogy legyen.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Inquisitor's Girandolet használt már valaki? Első végigjátszásom, amikor megszereztem. Range jónak tűnik.
Valaki használta?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Rigormortiis #11377 üzenetére
Emlékszem mennyien sírtak az ára miatt, amikor bejelentették. Hát volt némi aggodalom, mert "csak" egy DLC-nek indult. Ami a végeredményt illeti, más alapjátékot körbever mind minőségben, mind játékidőben.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz AsakuraDave #10955 üzenetére
Ez a puritán és ósdi itemrendszer a From szivatás része. Néha én is úgy érzem magam benne, mint a 2000-es évek elején, mindazonáltal ezért (is) tetszik.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10868 üzenetére
Én azért kíváncsi lennék arra, hogy ki az, aki kihagyta Ő adja az első Talisman Pouchot, tipikus training boss, ráadásul ha ki akarod hagyni akkor azt csak kb. szándékosan teszed meg, mert a Stormveilt kihagyni hogy is fogalmazzak, elég játékhangulat romboló. Én amikor kijöttem Limgravere, az első gondolatom az volt, mi lesz abban a kastélyban?
u wanted, i got it \o/
-
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10851 üzenetére
Sokan Margitnál befejezték az ER-t gyorsan, ezt statisztikák is kimutatták. Én se számítok souls veteránnak, és megmondom őszintén, először Margittal én is kicsit szenvedtem.
Viszont ez egy olyan műfaj, hogyha egyszer ráérzel az ízére, onnan más lesz az egész. Pl. a DLC nekem már semmi gondot nem okozott, egyedül Radahn volt vérizzadós, de azzal nem voltam egyedül.
u wanted, i got it \o/
-
-
WATERDACA
őstag
Így már világosabb képet kap az ember, köszi.
Remélem egyszer én is ráveszem magam hogy játsszak vele, bár már előre félek: a Sekiro mellett lehet hogy ettől is elmenne a kedvem, mert ez a keleti mitológia teljesen hidegen hagy. Ezért kerülöm a Tsushimat is.
Az UE5 és a gameplay miatt érdemes majd végigvinnem? Nem kizárt.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ha a Ragnarokot nézed, jóval közelebb van ahhoz, mint az ER-hez. Történetmesélés alapú játék RPG elemekkel, lecsupaszított pályadizájnnal, ritmusérzékű és souls beütésű bossokkal és mobokkal. A lore adagolás is hasonlónak tűnik.
Én a Wukonggal nem játszottam, de ezt szűrtem le, amit eddig láttam belőle.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Egyébként a nehézségtől függetlenül én sem értem, hogy ezt a két játékot hogy lehet összehasonlítani. Az egyik alma, a másik narancs. A God of Warhoz lehetne hasonlítani, ami hirtelen eszembe jut.
Egyedül ami miatt nem tudok szó nélkül elmenni: az UE5 brutál jól néz ki az ER mellett.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Azt mondják a Wukong az Elden Ring DLC-nél is nehezebb. Hűha Legalábbis reditten ezt írják sokfelé. Mások szerint meg ez badarság
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz #42308056 #10786 üzenetére
A Dragonbarrow rész olyan level 80-tól kényelmes első nekifutásra. Gyanítom hogy a Divine Towerba vagy. Nem tudom milyen sorrendben haladsz, de érdemes ezt áttekinteni első végigjátszáskor.
game_progress_route_map_elden_ring_wiki_guide_2560px.jpg (2560×2407) (fextralife.com)
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10758 üzenetére
Nem tudom hogy végül érted-e, de a "parry" meg a "parry" képességek között is különbség van, pl. a fegyverek vagy a medium shield parry parry timeja borzalmas. Konkrétan a Confessor kezdő pajzsára gondolok, és nem vagyok benne biztos, hogy az a képesség variálható lenne, de ma megnézem.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Valaki próbált már medium size páncéllal parryzgetni? Egy rémálom Crucible kihívás volt vele komolyan.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=CDcxfGEP-0s
EZ boss lett ez is
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ti Faith build esetén STR vagy DEX-re mennétek inkább? Mindkettőben vannak érvek/ellenérvek, STR talán jobb fegyverek, DEX viszont inkább holy és pure faith no meg gyorsabb intek ha jól tudom?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Tegnap végeztem a DLC-vel, de az még eszembe jutott, hogy milyen
f*sza volt a végén visszatérni a Belurat pályarészre, az OST ott volt a legepicebb az egész gameben. u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Szerintem elég igényes az ER magyarítás, nyilván egy halom szavat nehéz anyanyelvünkre átfordítani, és vannak több opciók is egyes szavakra.
Engem inkább az zavar, hogy online nem lehet vele játszani, és kibannolhatnak. Ha már megvan eredetiben, nem akarok offline játszani.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Én is lenyomtam a DLC-t. Kár volt ezért a Radahnért a végére, lehetett volna tényleg jobb ending boss. És én is beléptem azoknak a táborába, akik summonnal győzték le. Szégyen-nem szégyen.
1 órát próbálkoztam vele double katanával, számtalanszor levittem háromnegyedig az életét. De mindig jött valami sz*pórolleres támadása, amit még több óra lett volna szerintem, míg jól kitanulok. Arról nem beszélve, hogy a phase 2-ben érzésre is a frame leesik gyakran, és emiatt delay van többször a dashnél.
Gyereket nevelek, van másik játék is a földön. Benyomtam a summont, és másodjára meglett. Vicces, mert phase 2-ben ha ellopja először a szívét a spiritnek, utána kb. 5 mp-ig bamba a Radahnka, na akkor úgy klopfoltam mint a vasárnapi rántott húsnak való karajt. Kicsit savanyú így a szőlő, de ez a phase 2 annyira gusztustalan szar volt nekem, hogy egy időre le is teszem a lantot szerintem ER szintjén.
Majd talán ősszel újra előveszem, egy másik karakterrel.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10493 üzenetére
Rellana, Midra és Messmer nekem is a topok között vannak. A nagy csalódás Bayle volt, kb. ugyanaz volt mint Placidusax, de nagyobb és alig láttál valamit a movementjéből a kamera miatt. Ezeket a fightokat nagyon mellőzném a jövőben, a napraforgó is egy borzalom volt. A sárkányokkal úgymond eddig nem volt bajom, de a DLC-ben ez a két boss egy undormány volt.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10491 üzenetére
Nekem már csak Radahn van hátra, és meglepődtem, hogy mennyire könnyedén átmentem azokon a bossokon, amiken más fél napokat szórakozott. Gaius 5 perc volt nálam, Messmer és Bayle körülbelül 30 perc. Nem mondom hogy könnyű volt, de anno az "öngyógyítós-kaszabolós néni" jobban megizzasztott fénykorában.
Na de be is fejezem, indulok Radahnhoz sz*pni. 16-os a Scadutree szintem, nem tudom mit fogunk szólni egymáshoz.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Van 1-2 terület ahova nem értem hogy kell eljutni, de lehet internet nélkül nem is fogok rájönni. Miért csűrik-csavarják ezt a felfedezést? Amúgy vertikálisan sokkal kiterjedtebb a map mint az alapjáték, az átfedések néha értelmezhetetlenek a térképen, de pont ezért is érdekes.
Gyanítom, hogy ezt az elveszettséget is szándékosan rakták bele.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Az Abyssal Woods szerintem az Elden Ring szégyenfoltja volt. A DLC egyik legnagyobb területe, de természetesen a lovat nem tudod használni. Ha ebben a játékban nem tudsz Torrentel menni, rohadt vontatottnak és üresnek tűnik. Ez most bebizonyosodott. Ezek a madness parrys ellenfelek övön aluliak voltak. Én még a buckler parryvel is szenvedtem velük. Komolyan, majdnem annyit szenvedtem összesen ellenük, mint a Putrescent Knightal. Szerencsére csak 7-8 volt belőlük összesen, és hála Istennek nem spawnolnak újra.
Elértem a bossos kastélyhoz, ma az lesz a program, de oda is segítségül kellett hívni a leírást, mert komolyan eltévedtem ebben a fostengerben.
Legalább lenne ijesztő ez a pályarész, de unalmas és vontatott is. Csalódás ez a része.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Na eddig túl jól ment minden a DLC-ben. Most a Shadow Keepben annyira ment a hentelés, hogy véletlen Sir Ansbach urat megsebesítettem. Nyilván így ellenem fordult, próbáltam újratölteni, de nyilván vele már így nem tudok mit kezdeni. Megöltem, meg is kaptam a ruháját + az íját.
Ilyen esetben bukta a quest lineja, vagy fel lehet még éleszteni a teknősnél? Bosszantó.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Mi volt ez a Golden Hippopotamus? Most komolyan
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #10324 üzenetére
Én kicsit el vagyok kenődve, mert a Rivers of Blood nerf után is rohadt erős még a DLC-ben is. Már ott tartok, hogy PvP-ben is szinte mindenkit ledarálok vele. Lehet váltok majd fegyvert, mert kezdem unni. Általában olyanok ütnek le, mint például a Golem Smith, aki annyira egy rohadék mob, hogy majdnem a kedvem elment az egész játéktól.
Persze Radahntól én is el fogok feküdni, szerintem agyvérzés előtt vagyok, de akkor is, legalább addig érezzem magam jónak.
u wanted, i got it \o/
-
-
WATERDACA
őstag
válasz #42308056 #10318 üzenetére
Pedig szerintem nem annyira nehéz ez a DLC. Többször estem szakadékba, minthogy valaki szétvert volna.
Golem Smithnél egy teljes nap volt hogy rájöjjek az igazi hatékonyságukra ellenük. Hiába a gyengepontjuk a hátán, annyira körülményes és cancer mögéjük kerülni, hogy mindig egy Bud Spencer szerű pofont kioszt közben. Ezt is staggerelni jump attackkal és jó napot...
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Mindenki végigjátszotta már a DLC-t?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A hideg ráz ettől a zenétől.
https://youtu.be/uGqvqUHgCQU?si=sbbWpcdVmMP496mG
Nálam az alapjátékot veri, annyira komplex és epic. Kevés a töltelék helyszín, jól megpakolt. Csak az a fránya loot rendszer - smithing stones..
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #10289 üzenetére
Nem voltál eléggé agresszív, gondolom melee karid van. Én háromszor már kinyírtam summonok nélkül, és egy valamit megtanultam: sok hp kell (waterfowl miatt, bár ez is tanulható), illetve agresszív jatekstilus. A sikeres Malenia harc nem tart tovább 5 percnél. Püfölni kell, kezdeményezőbbnek lenni. A P2-ben ez nehezebb, de ha jó a timingod, sikerülni fog
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Na elkezdtem a DLC-t. Írtatok itt néhány negatívumot, hogy sok az ismétlődő mob az eredeti játékból, hát az oroszlánfejig eddig csak kb. a tüzes kutya volt ismerős. Úgy vágtam neki, hogy pár dolog miatt így csalódás lesz. De eddig úgy érzem, hogy ez egy nagyon erős DLC. Az art design jobb mint valaha, nagyon ütős az atmoszféra. Az oroszlánig nagyon erős volt a bleed karakterem, meg is lepődtem. Le is ütöttem kb. ötödjére.
Azért a felfedezés öröme továbbra is fantasztikus ebben a játékban, csak a Zelda van vele így egy szinten.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz VikMorroHun #10274 üzenetére
A class seteket meg lehet vásárolni külön a játék folyamán, így nem értem miért kezdtél újat emiatt.
Emlékszem egyszer a Skyrim csoportban pont arról értekeztem veled, hogy mi ketten soha nem játszottuk végig a main questet, de így is belepakoltunk egy halom órát abba is. Annyi a különbség, hogy az ER-t viszont én négyszer végigjátszottam
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Én is ezen agyaltam pár napja, pont a DLC miatt. A White Mask ad buffot, de hogy a teljes szettet használjam is a kinézet miatt? Nem biztos.
Így is úgy is mediumban vagyok, és a páncél helyett akár a legizmosabbakat is fel tudom venni.
Én használom a reduces equip load teart, az bossok ellen használhat, főleg ahol sokat kell dodgeolni. Egyébként a medium szerintem jó arany középút.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Azt tudtátok, hogy Elden Beast esetében a Torrent mellé immunis lett most már mindenre a szörnyeteg? Tegnap vele is leszámoltam, így most már jöhet a DLC.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10227 üzenetére
Maleniánál azért nagyobb szopás nem volt, de hogy ott van nálam a dobogón Mohg az alapjátékban, az fix. Placidusaxnál a legnagyobb problémám mindig az volt, hogy annyira látványos az a harctér vele, hogy sokszor csak az államat kerestem, mennyire jól néz ki az a csata.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A DLC előtt jött még Mohg, Malenia után némileg feloldottan. Hozzáteszem, az első három végigjátszásban nem találkoztam vele, csak a Leyndelles változatával, arra úgy emlékszem, hogy könnyű volt. Ez azért nem volt habostorta, hozzáteszem, nem használtam buffot, "csak" Morgott RA-t és Lord Bubblet a HP miatt. Shacklet szándékosan nem használtam, mert ki akartam ismerni a bosst jobban.
Nálam ez a boss simán Malenia mellett a legnehezebb volt, pár mozdulatát még utólag se értem teljesen. A második fázisos delayes ütései annyira szop*rollerek voltak, hogy előre félek a DLC-től meg Radahntól. Ilyenkor azt sajnálom, hogy nem tudom újra legyőzni azonnal, mert ez a boss nálam újrajátszós lett volna még.
Ez történik, ha kicsit túlszintezed magad, nagyobb a mellény, utána rájössz, hogy ez a játék azért ott sz*pat meg, ahol csak tud.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Malenia nekem varázslóval másodikra meglett (1. végigjátszás), dex builddel kb. fél óra volt (4. végigjátszás).
Van pár boss ami agresszívabb és kisebb a játéktér, ott lehet egy kis szívás. Mindazonáltal a varázsló a legfunabb nekem máig is, csak hát EZ
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Update 1.13 Patch Notes
Patch 1.13 Set to Bring Balance Changes and QoL Fixes
According to a community manager of the Official Elden Ring Discord, Patch 1.13 is set to bring about balance changes and a few QoL updates for Elden Ring: Shadow of the Erdtree.
The official patch notes for update 1.13 will be available by 3 AM PDT on July 30 (12 PM CEST/7 PM JST) — a full 3 hours after the start of the scheduled server maintenance.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A Seppuku többet tud sebezni, mint pl. a Rivers of Blood Corpse Pilere? A Seppuku mellé még lehet mást kenni is a katanára láttam. Tehát együtt lehet seppuku bleed és poison kenés is? Ha ez tényleg így van, akkor RoB kb. kuka, és megéri a sima katanákat Seppuku doublezni. Jó a gondolatmenetem?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A negyedik végigjátszás után, és némi multi kipróbálást követően az jutott eszembe, hogy ennek a játéknak miért ilyen népszerű a coopja? Az ellenfelek is szinteződnek, ha 2-3 társad benn van? Vagy ennyire sok ember szereti kiszolgáltatni magát, mert szimplán rossz játékos?
Gondolkodom hogy néhány haverral kipróbáljuk, de nem akarom hogy babazsúrba menjen át, ha értitek mire gondolok...
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Én nem tudom mikor megyek át a DLC-be, mert az új elfoglaltságom a Miquella Haligtreenél invadelés, olvastam hogy ennél a pályarésznél még a 3v1 is jó móka, és valóban így már van esély kinyírni 1-1 ellenfélt. Úgyhogy most ezzel bohóckodok, várhat megint a DLC.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10020 üzenetére
Nincs tökéletes játék. Ha valakinek a grafikai motor az első, ott van az RDR2 vagy Horizon széria, annak a szintjén soha nem lesz a FromSoftware, és ezt jó objektíven is látni. Fejlődnie kell majd a következő játékban ezen a téren a játéknak? Abszolút. Én is húztam a számat már 2022-ben, hogy egyes animációk vagy textúrák a PS3-as érát idézik. DE! Amikor kilépsz először Limgravebe, Stormveil után eléd tárul a sötétség után Liurnia…nos…erre a művészeti érzékre és minőségre kevesen képesek a videojáték iparban.
És ezek hagynak igazán mély nyomot hosszú távon. Ezek az érzések, nem a randa animáció. Lehet ez csak nálam van így, de 30 év videojáték tapasztalattal mögöttem èn így vagyok vele.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10010 üzenetére
Komolyan, most mi a problémátok? Ez a játék már 2,5 éves, nem a DLC-re fognak új motort írni. Szerintem ezt ha 2,5 éve írjátok ok, osztom is a véleményt, de nem emiatt klasszis a játék.
Ha valaki azt mondja hogy 10/10 lelke rajta, de így is mestermű. Nem tökéletes játék, de melyik az? Nálam az utolsó *tökéletes* a Half Life 2 volt, azóta más nálam a videojáték fogalma.
Amióta Radahn endboss lett a DLC-ben, meglepően sok a negatív user review, ami sok mindent elárul. Igazából mi is a probléma? Nehéz, vagy szar a kamera? Vagy az egész hirtelen rossz játék lett?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #9926 üzenetére
A Fallingstar Beastek nálam az alapjáték legutáltabb ellenfelei, nála jobban csak a Revenantokat gyűlölöm jobban. A kedvencem amikor tele vagyok buffal (Rune Arc ofc), és megjelenik egy Revenant, jön a b*szó agresszor támadásaival és köpni-nyelni nem tudsz. A main bossok 90%-nál is nehezebb nekem, egyszerűen nem bírom megszokni ezt a fost
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest