Hirdetés
-
GAMEPOD
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bennyboy
őstag
Asszem kipróbáltam elég sok befejezést, szóval kezdtem egy új karit mert már régen nem toltam a játékot.
Arra van vmi megoldás, h az itemek rendezését megjegyezze a játék? Állandóan állítgatni kell, h pl minőség szerint sorolja, kicsit zavaró. Most nagyon szépen fut a játék, bár még nem sokat toltam az 1.6-al de eddig nagyon fluid.Pl kb semmi különbség nem volt amikor kiszedettem a chippet és program lettem vagy visszamentem a földre. -
Alpi.
addikt
válasz
jonnyjoker01 #27891 üzenetére
Utólag is !
-
CJ4567
nagyúr
Így kicsit színesebb, mint gyárilag.
Innen letölthető, van pár választható szín, viszont kell hozzá a Material and Texture Override mod is.
-
Muerte68
addikt
Amit a játékban, nem az f12 vel fotóztam azt hol tudom megnézni?
Mutatja a három helyet meg rajta a dátumot de nem jöttem rá hol tudom megnézni -
jonnyjoker01
veterán
válasz
looser #27880 üzenetére
Nálam az a baj hogy dolgozok, mellette tanulok is, de nagyon beszippantott ennek a modnak az elkészítése (és még mindig távol van attól amilyennek én akarom látni
). 100 óra ment bele kb 1-1,5 hónap alatt, alvás és szociális élet rovására
Kicsit lejjebb veszem a fokozatot mostmár, igazából a falugrást akartam még gyorsan megcsinálni mielőtt visszahúzódok
Köszi a biztatást mindenkinek
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Muerte68 #27883 üzenetére
csak a sztori / potencialis baratok fegyverei* (kozepso fal) es az ikonikus NCPD organized crime alatt osszeszedett craftolhatok (jobb fal) kerulnek fel. pontos lista
* plusz Skippy.
par ezek kozul jellemzoen nagyon keson valik elerhetove, gondolok itt a Crash es Mox parosra, vagy a Ba Xing Chongra.
-
Muerte68
addikt
válasz
HUN_Sector #27884 üzenetére
És ha ikonikus akkor automatikusan felkerül?
-
Muerte68
addikt
A fegyverszobába milyen fegyver megy a falra és hogy?
-
soo277
őstag
válasz
jonnyjoker01 #27877 üzenetére
Nagyon tetszik benne a Parkour stílus
-
Vesa
Topikgazda
válasz
jonnyjoker01 #27877 üzenetére
WOW! Congrat!
-
looser
addikt
válasz
jonnyjoker01 #27877 üzenetére
Én nem használok modokat, de őszintén jól esik látni az elköteleződésed, hogy ennyire sokat jelent neked ez a játék. Én munkanélküli voltam 15 hónapig, addig ez a világ éltetett :-)
-
válasz
tibaimp #27868 üzenetére
A CP2077 lesz az utolsó RED engine játékuk, UE5-re áll át a fejlesztő csapat.
Szerintem a RED 2.0 zavart meg, ez egy fejlesztési metódus, ami a belső működést szabályozza.
A lényege az, hogy a fejlesztő csoportokat (audio, 3D grafika, mocap, stb.) rugalmasan lehet a 2 párhuzamos AAA fejlesztés között mozgatni. -
jonnyjoker01
veterán
Olyan állaptban van már az első nagyobb modom, hogy nem félek már annyira megosztani itt is
Alternative midair movement and walljumping
Apex Legends mozgási rendszere inspirált, lehetővé teszi a karakter enyhe irányítását a levegőben ugrás vagy dupla ugrás közben és lefejlesztettem mellé egy egyszerű walljump mechanikát (ha a játékos kamerája és a fal között nagyon minimális a távolság akkor el lehet rugaszkodni a faltól ugrás közben). Videó, leírás és telepítés a mod oldalon, de ha akarjátok összedobok egyet magyarul is.
A terv a következő verzióra (bár az is lehet teljesen különálló mod lesz, még nem tudom), hogy egy modder csapattal együtt dolgozva Cyberware-ekhez kötjük ezeket a mechanikákat. Manouvering System fogja engedélyezni a levegőbeli irányítást (és mindegyik különböző leg cyberware-el működni fog, valószínűleg valami egyedi módon) és egy új skeleton cyberware fogja adni a falugrást.
-
pandras83
őstag
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
tibaimp #27870 üzenetére
Hmm. Megnézve a videót, nekem nem lett egyértelmű, hogy akkor most a CP folytatását, az Oriont mivel csinálják. Az elején mondják, hogy a CP kiadása után a hibajavítások alatt álltak át a RED 2.0-ra, de kicsit később már arról beszélnek, hogy UE5-tel majd lehet multit is csinálni a későbbi címekben. Közben meg amit mutatnak képeket, ott már UE5 alatt dolgozott a fejlesztő srác...
Feltételezem, hogy UE5-ös lesz az Orion is, de ettől független biztosan meg lehet oldani a multit a CP-ben is a régi engine alatt.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
l.skywalker #27865 üzenetére
Pedig nem lenne rossz a multi. Még a legelején volt róla szó, hogy kis teamek közösen nyomhatnának gig-eket, az tök menő lenne. Van 1-2 CP-t játszó ismerősöm, tök fasza lenne mindenki hozná a valamire specializált kariját...
-
válasz
l.skywalker #27846 üzenetére
Végignéztem a videókat, alapvetően érdekes utat választottak a jövőre.
A RED 2.0 becsattan keményen, és a párhuzamos fejlesztések intenzívek lesznek, külön csapat foglalkozik a játékmotorral, külön a tartalommal, külön a mocappal, külön a zenével, külön a teszteléssel, stb. és ezek "ugrálni" fognak a játékok között, mikor melyiknek van szüksége rájuk.A fejlesztőcsapat magja a fix, ennek részese ugye Pawel Sasko is, ők költöznek majd a Phantom Liberty megjelenése után Bostonba. Ez érdekes húzás, de a CDPR régóta küzd azzal, hogy európán belül sok konkurens van, amelyek különböző módon, de könnyen elszipkázzák a munkaerőt. Én korábban ázsiára tippeltem volna, hogy abba az irányba fognak terjeszkedni, de végül az Egyesült Államok lett az irány. A The Witcher széria magja marad Lengyelországban, a CP2077 mag megy végül az Egyesült Államokba.
Ez mondjuk mellékesen a "forrás" helyzetét is, hiszen Mike Pondsmith ugyebár amerikai, bár alapvetően a nyugati parton (kaliforniában, egész pontosan) élt és dolgozott jobbára, az elmúlt évtizedben kezdett el keletebbre költözni (Washington állam).
Az online és multi-player rész érdekesen hangzik, de engem especiel hidegen hagy - ahogy a mobil-játékok is. De nyilván megvan a felvevőpiac arra is.
Ami üdvös, hogy erős kinyilatkoztatás történt arra, hogy a CP2077 még kap egy szép boostot a végére, majd jön a folytatás a Project Orion képében. Itt a kulcsmondat egyébként a Witcher folytatás kapcsán hangzott el, ahol 3 évet említettek per rész fejlesztés, miután az első kikerül. De nem mondták el, mikor fog kikerülni.
Szvsz mivel a CP2077 fejlesztésének jó részét azért a RED Engine fejlesztése vitte el, itt a motor fejlesztés kvázi külön projekt, és a két AAA játékprojekt (plusz a side-projektek is) rá épülnek, így ezt külön kezelném. Gondolom az elmúlt évben álltak neki a fejlesztői eszközök fejlesztésének és tesztelésének, így a Phantom Liberty után a CP2077 fejlesztőcsapatnak át kell állnia arra még először. Szóval én az öt éves felvetést reálisnak tartom, 2023 + 5 év pedig 2028... vagyis hozzávetőleg akkor jöhet a következő nagy fejezete a CP világnak...
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Fitzgerald #27861 üzenetére
Nem 5-öt, többet!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Aljasvip #27859 üzenetére
Rokonom volt kint New Yorkban. Mondja, hogy véletlen 2 megállóval mentek tovább a centrál parknál a metróval, erre az lett a gyanús, hogy eltűntek a fehérek a metróról. Mennek fel, ott a kukákban rakott tűz körül melegedtek és kabát alól próbálták a kamu rolexet meg ilyen vackokat eladni nekik. Balhé nem volt, de eléggé paráztak h. most mi lesz.
És ez NYC volt, nem is a hírhedt Detroit.
-
ImACeltic
őstag
válasz
Fitzgerald #27857 üzenetére
Nem lesz. Egy másik fejlesztő az tweetelte, hogy azért lesz "csak" egy dlc mert utána ráfekszenek a Cyberpunk 2-re.
-
zkxdn
őstag
válasz
l.skywalker #27846 üzenetére
-
Aventador91
őstag
egyszerre több játékot csinálnak. lesz egy witcher világában játszódó multiplayer játékuk, az lesz az alapja a többi witchernek, amik úgymond a wild hunt folytatásai lesznek.
ja és az új witcher trilógiát 6éven belül tervezik kiadni az első megjelenésétől számítva
az új cyberpunk is az unreal engine 5 cdproject verzióval készül. valószínű lesz benne multiplayer is, mert többször hangoztatták a [videóban]
-
Aventador91
őstag
válasz
l.skywalker #27846 üzenetére
úgy látszik ez itt senkit nem érdekel
pedig a legnagyobb hír mióta kijött a cp2077
-
válasz
freeknight #27849 üzenetére
Az automentések és a quicksave-ek azonban felülírják egymást, erre majd figyeljen.
Meg hogy a számozás folyamatos lesz, mert tudtommal nincs profilozás a játékban, a játék nem csinál a karaktereknek külön könyvtárakat, úgyhogy jó kusza lesz a mentési hely. De kézzel akkor ment azzal a karakterrel amelyikkel akar, igen. -
l.skywalker
titán
válasz
l.skywalker #27846 üzenetére
-
l.skywalker
titán
Orion kódnév alatt készül az új Cyberpunk játék a CD Projekt Red-től:
CD PROJEKT RED on Twitter:
"Orion is a codename for our next Cyberpunk game, which will take the Cyberpunk franchise further and continue harnessing the potential of this dark future universe." -
Maxxy10
addikt
Sziasztok!
Lehet egyszerre két különböző mentésem? Pl nomad és a másik corpo
-
PuMbA
titán
válasz
tasiadam #27842 üzenetére
Történt. A legnagyobb, azaz az 1.5-ös javításban átírták a gyalogosok kezelését / viselkedését, az autók fizikáját és az ellenfelek is okosodtak. Ezek okoztak valószínűleg változásokat nálad
tasiadam: Ha a legfrissebb chipset drivered van és friss Windows-od van, akkor nem hiszem, hogy sokat számítana a CPPC, de próbáld ki, mert sokaknál ad egy nagyobb fps növekedést egyes játékokban.
-
tasiadam
veterán
1.35-ről rémlik, hogy 50% loadról 80 környékére emelkedett és stabilan tudott magasabb FPS-t is (esetek 90%ában 80+fps-em volt). Ugyan azon grafikán vagyok, mint most 1.6-ban, csak kevesebb az FPS-em. Ezért krédeztem korábban, hogy történt-e valami a játékkal, mert ennél jobban ment. Most ugyan ez RT nélkül van, medium beállításon
-
PuMbA
titán
válasz
tasiadam #27837 üzenetére
És az fps is érzékelhetően nagyobb? A CDPR-nél nem hülyék ülnek. Ha a mai napig így működik a játék, akkor így akarták
A neten önjelölt emberek ne állítsák már valamiről, hogy nem javították vagy nem úgy kell lennie, amikor nem is dolgoztak a játékon 1 másodpercet sem.
-
PuMbA
titán
válasz
D1Rect #27836 üzenetére
Az összefoglalóban található DigitalFoundry videó jobb, mint az általad linkelt GamerNexus videó. Igen, valid, mert a grafikai opciók egy játék kiadása után nagyon ritkán változnak, és itt sincs másképp. A patch-ekben csak optimalizáltak, tehát a sebesség nagyobb, mint ami ezekben a videókban van
-
tasiadam
veterán
láttam redditen, hogy valszeg a CDPR azóta sem javította teljes mértékben a ryzenek kihasználását, és külön bekapcsolva nagyobb a CPU load. Ez is magyarázza akkor, hogy nekem is, mint másoknak, kevesebb az FPS az 1.5 és 1.6 patchel, mint 1.35-ben volt, ahol át lehetett irni az exe-t, hogy kihasználja a 16 szálat.
-
Az új patch-hez van valami új grafikai beállítás vagy a megjelenés utáni a valid még mindig?
-
PuMbA
titán
válasz
Amartus #27831 üzenetére
Mivel az értékek 0 és 1 között vannak, ezért aközött bármire állíthatod
Attól függ milyen felbontást használsz. 1080p esetén Quality javasolt, hiszen ekkor 1280x720-as képet skáláz fel, viszont 1440p esetén jó a Balanced is, mert ebben az esetben egy 1485x835 felbontású képet skáláz fel, ami jobb minőséget ad, mint 1080p esetén a Quality, hiszen a kimeneti felbontás függvényében alakul a számítási felbontás. Quality esetén 66%, Balanced esetén 58%, Performance esetén a felbontás 50%-a lesz skálázás előtt ténylegesen kiszámolva.
-
Amartus
senior tag
Tehát ha jól értem, akkor a DLSS önmagában dolgozik úgy, ahogy. Ezt kiegészíti az élesítés, ami 0-1-ig mehet. és azt szabályozza, hogy mennyit élesít az eljárás a kész képen. 0 - semmit, 1 - maximálisan. Ezen belül ki lehet kísérletezni, hogy az adott felhasználónak melyik felel meg.
Jól értem? -
PuMbA
titán
válasz
Amartus #27824 üzenetére
0, mert úgy kapod a legkevesebb kép hibát
Még az alapértelmezett, 0,05-ös élesítés is utánhúzást generál. Egyébként meg ugye azért is, mert az élesítés mindig rontja a képet: az objektumok szélénél természetellenesen nagy kontraszt alakul ki, amely módosítja az élek színét is. Az emberi szem a valóságban nem élesített képet lát, hanem lágyan.
-
Amartus
senior tag
DLSS-nél "minőség"-re
állítottam. Alatta az élességet milyen értékre kell\érdemes állítani ? -
Z.m.Z
aktív tag
válasz
jonnyjoker01 #27819 üzenetére
Megoldódott!
A teljes újratelepítés kellett. Már van forgalom és minden okés! -
Z.m.Z
aktív tag
Nem fut semmi ami bajt okozhatna. Minden driver a legfrissebb, win 11. Találtam egy beállítós vidit a youtube-on, és belőttem. A bencmark szerint az átlag fps jelenleg 86.99. És minden ugyanolyan. Full gázon behajtok a belvárosba, és néha még a nagyobb oszlopok is eltűnnek. A megjelenéskor így játszottam ki a sztorit, de nagyon zavart. Aztán az 1.3-nál fullra újraraktam, de ugyanilyen volt. Most az 1.3-ra raktam rá és detto. Megpróbálom most is újratelepíteni, de utána feladom.
-
Z.m.Z
aktív tag
Sziasztok!
Feltelepítettem a legfrissebb 1.6 verziót, és valami baj lehet, mert még mindig azt tapasztalom, hogy ahogy felgyorsulok bármely járművemmel, kiürül az utca! Eltűnnek az autók, az npc-k, a reklámok, a hangok, majd megállás után 20-30-40 másodperc mire összeszedi magát a cucc. Az előbb egy megadott helyre kellett hajtsak, és jelezte a helyet, de nem volt ott semmi. Kiszálltam és jó sokat mászkáltam amikor a fejmre spawn-olta a céltárgyat....A hardver hibát kizárhatjuk, mert bőséggel az ajánlott felett van minden periféria. Van valami beállítás ami segít ezen? Mert emiatt hagytam anno abba. :-(
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Itt a pénz hekkes videó végén mi csinálja a robbanó lövedékeket a snipernél? [link]
Egy 37mm-es gránátvető nem csinál ekkora robbanásokat. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
freeknight #27809 üzenetére
sandevistan lassitja a lofegyvereket is.
ezt mondjuk lehet mitigalni, a buzzsaw nagyon hamar elerheto es sandevistan / reflex tuner nelkul egyebkent is kb a hasznalhatosag hataran van.
-
válasz
freeknight #27809 üzenetére
Nem lenne életszerű, ha a fegyverek tűzsebessége megemelkedne pusztán attól, hogy gyorsabban rángatod az elsütő billentyűt.
-
freeknight
őstag
válasz
proci985 #27808 üzenetére
A Sandevistan amúgy lelassítja a lőfegyvereket is? Mert nekem közelharci karakterrel igen, bár mivel így nem sok értelme van, gondolom tech ágon lehet valami megkerülő erre, vagy valami más kiberver? A pengéket meg a pusztakezet nekem nem lassította a világgal együtt, így lehetett darálni rendesen.
Csak azért kérdem, mert 4. végigjátszást fontolgatok, visszatérnék a kézifegyverekhez. Nekem a berserk kézenfekvőnek tűnik, már csak azért is, mert már csak az az egyetlen oprendszer, amit nem próbáltam ki. Viszont a Sandevistant már nagyon megkedveltem az előző pengés builddel.
-
proci985
MODERÁTOR
1.6, build test - "the David"
10 body / 20 reflex / 18 tech / 20 cool / 3 int
+ Sandevistan1.50 ota bennem volt, hogy assault (nem hacker) karaktereknek nem biztos, hogy a 16os body kotelezo, ami hagyja kimaxolni a reflexet es a cool agat, a 10es body karara. 1.6 ota mukodik a 20 cool "cheat death" perkje, szoval ideje volt kiprobalni. Ez ugye build diversity szempontbol kritikus.
konkluzio: mukodik.
weapon loadout (
): Buzzsaw / Yinglong / Divided we Stand, Headsman / Guts, Genjiroh, Overwatch. En monowiret hasznaltam (ld se katana, se kes), de valoszinuleg a gorilla is ment volna.Reaper vegre kiegyensulyoztak, es a health barSmashert , szoval nincs szukseg a bodyt egekbe tolniis csak 75%rol indul 50 helyett Ertelemszeruleg moka es kacagas. Nehez volt, de very hardon ez tulelotura, buildet tesztelni.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Roland861010 #27804 üzenetére
ha nem nyitottad ki a dobozt akkor igen, ott lesz meg loot es ujra rollolja
talan 1.5 ota megcsinalt helyekre lezarodik az ajto, ha jol emlekszem a teton van egy lyuk ahol be lehet jutni.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
CJ4567 #27794 üzenetére
Most lecseréltem a DDVanillaFix variánsra és ezzel tényleg egy csomószor elém spawnolnak az autók. Nekem van egy olyan érzésem hogy az engine visszafogja a dolgot, lehet van valami limit hogy egy bizonyos időtartomány alatt mennyi járókelőt és autót spawnolhat. Olyan mintha prioritásban előrébb lennének a járókelők, a kocsikat meg majd betölti valamikor.
Alacsony FPS-sel úgy érzem még szembetűnőbb a probléma. Még kipróbálhatnád te is a DDVehicles variánst (ami a járókelőket békénhagyja), ha érdekel ennyire még egyáltalán. Azzal nekem még egyszer sem volt ilyen hogy közvetlenül az orrom elé spawnolt egy kocsi, nemhogy az összes egyszerre a látómezőn belül
. Olyan igen, hogy a kiterjesztett "spawn-határon" belül spawnolt valamit, de azt is messzebb tőlem, kb vanilla távolságban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED monitor topic
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bezámítás! ASUS ROG Strix G512LW 15 Gamer notebook - i7 10750H 32GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest