Hirdetés
-
GAMEPOD
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viper26
nagyúr
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
rup1u5 #26595 üzenetére
Inkonzisztencia akart lenni, most is ki akarja javítani nekem a Google
Cifu: régebben még az egész streameket betoltam háttérzajként, de tényleg sokszor kérdezik ugyanazt tőle. Most már felnézek ha van új stream és a youtube chapters alapján navigálok, általában 1.5x sebességgel mert Pawel kicsit lassan beszél angolul
-
rup1u5
nagyúr
válasz
jonnyjoker01 #26592 üzenetére
Biztos hogy inkontinenciát akartál írni?
-
válasz
jonnyjoker01 #26592 üzenetére
Egy időben nézegettem a streamjeit, de nagyon sok volt az üresjárat, az időt meg tartalmasabban is el tudom tölteni, semhogy ezerszer elpuffogtatott dolgokat halljak.
Azzal együtt, hogy nagyon érdekelnek a fejlesztési háttérinformációk, de túl sok a beszéd, túl kevés a(z új) tartalom. :\ -
proci985
MODERÁTOR
válasz
jonnyjoker01 #26592 üzenetére
a quest prioritalas mondjuk ott latszott, hogy kb Act1 speedrunkent is 8 ora, Act2 meg egyszer annyi. majd megnezni a negy lezarast magaban kb 8 ora.
-
jonnyjoker01
veterán
Pawel Sasko legutóbbi streamjét néztem meg és egy elég érdekes dolgot mondott szerintem ami rávilágít egy-két hiányosságra. Persze nagyrészt már "kispekuláltuk" (beszélek itt többes számban, mint fogyasztók akik véleményt nyilvánítanak az interneten) de érdekes egy aktív senior developertől hallani a fejlesztési folyamatot.
Náluk a quest implementáció prioritási és időrendi sorrendben fő questek->nagyobb sidequestek->kisebb sidequestek és extra részletek a fő questtekkel kapcsolatban. Utóbbira példának a Meredith Stout végkimeneteleket és a
hozta fel.szex jelenetet Ebből nekem az jön le, hogy a sztori RPG elemek nagyon nem alkottak fő prioritást a megvalósítás során ("legyen meg az alap aztán meglátjuk" feeling), furcsa hogy a legalacsonyabbra sorolta prioritásban, mivel a marketing egyik legnagyobb eleme volt a szerteágazó történetvezetés sok ok-okozati összefüggéssel. Ezek a részletek a játék erős pontjai, emiatt érződik úgy, hogy kihatással vagy a világra és az abban elő emberekre. Elég egyértelműen megmagyarázza az inkontinenciát a döntések-következmények mennyiségében és minőségében.
Semmi komoly, vagy egetverően új információ ("több idő kellett volna a játéknak" - nem mondtam/hallottam már ezerszer
) csak gondoltam egy apró érdekesség.
No meg hol marad a promóció, mindenképp ajánlom Pawel streamjeit nézni ha érdekel a játék körüli diskurzus, youtube-on minden főbb kérdést vagy témát megjelöl nagyon részletesen úgyhogy lehet benne kényelmesen ugrálni aszerint hogy mi érdekel.
Témaindító forrás: timestamp-es link
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Viper26 #26588 üzenetére
Illetve a teherbírást növeli a Test skill növelése, és azon belül az Atlétika fejlődése is. De van rá külön perk is a Test-en belül., illetve van rá ital (ott van a kaják és egyéb italok között) piros színű edény, ami ideiglenesen +50%-al megnöveli a teherbírást. És van rá kiberver is.
-
Viper26
nagyúr
Sorry, inventory-ra gondoltam.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Viper26 #26585 üzenetére
Bocsi, de melyik tárhelyre gondolsz? Ha a RAM-ra, akkor legendás (arany) chip-et kell beültetni a kiberver dokival, majd abba már Te tudod saját magadnak belepakolni ezeket a fenti kibervereket, mint a Hangsokk, Öngyilkosság, Fegyverzavar, Pingelés, stb...
Illetve csökkenteni tudod egy-egy hatásnak a RAM költségét, bizonyos Skill-ek felvételével az Intelligencia fán. (lehet van másik ágon is, ezt most így pontosan nem tudom, meg kell nézni) -
tibaimp
nagyúr
A mostani 3. végigjátszásnál, már az 1.5 után feltűnt, hogy sokkal több legendás kiberver cucc, illetve mod jön össze loot-ból. Ezt tuti módosították, mert rengeteget találtam eddig, és még igen messze van a vége, a korábbi végigjátszásoknál jó, ha 1-et találtam ilyet, vagy hasonlót:
Ja, és egy csomó már be is van téve a chip-be, ezek csak a "fölösleges" cuccok.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Lacielvtárs #26578 üzenetére
wow, nice!
-
Vesa
Topikgazda
válasz
Lacielvtárs #26574 üzenetére
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Lacielvtárs #26574 üzenetére
Az komoly
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
jonnyjoker01 #26579 üzenetére
és még mindig nem jött meg a V baba amit már több mint egy éve kifizettem -
jonnyjoker01
veterán
válasz
Lacielvtárs #26574 üzenetére
Amennyi rekord mennyiségű merch-ed ami neked van, nem is várok tőled kevesebbet
-
-
muxi-muxi
senior tag
válasz
CPT.Pirk #26575 üzenetére
Nekem is kb ennyi. Nagyjából nyolc-kilenc (esetleg tíz?) karival. Nálam a GoG csak a 600 órás acsit mutatja, mert három karakterem Xboxon harcol Night City ellen
Más, inkább hardver: költözöm hazafelé húsvétra és viszem haza a nagy monitort. A gépet ideiglenesen egy FullHD-s monitorral hajtom az eddigi 3840X1600-as helyett. 1920X1080-ban eszméletlenül fluid a gém 3080-assal, minden szemnyalókával felvértezett beállításoknál. És itt jön a lényeg: a kártya nem fut ki a 350W-os keretből, olyan 310-en megy, és a boost órajelek is sokkal impreszzívebbek. A "kézi" beállításaim Afterburnerben olyan 1960-1980 köré lövik be a kártyát, jelenleg FullHD-ban azonban a boost órajel 2100 és mindezt 310 Wattból oldja meg. Feltehetóleg 2560X1440-ben sincs még hardveres limit, majd megnézem a TV-men, mert a 21:10-es moncsimon széthúzza a képet (hiába korlátozom a monitorból. Doom-nál faszán működik a16:9, CP-nél nem) -
sixpak
nagyúr
válasz
Lacielvtárs #26574 üzenetére
Szép munka
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Lacielvtárs #26574 üzenetére
Uhh te jó ég, hány karival?
-
jonnyjoker01
veterán
Én azért egyet tudok érteni részben PuMbA-val, szerintem a nagy különbség a két játék megközelítése között, hogy míg a Cyberpunkban ezek a scriptelt NPC napi rutin elemek különállóak egymástól, RDR2 világa dinamikusabbnak érződik, mert ezek a különböző elemek egymással interakcióba lépnek. Erre a Cyberpunkban elég limitált módon van csak példa: bandaháborúk, 1.5 óta rendőrös üldözés bandatagok ellen, random események, amit 1.5 előtt seriff csillag jelzett a minimapon. De ezek is csak szkriptelt események, amik ismétlik egymást ugyanazon a helyen, nem igazán mondható dinamikusnak. Szerintem ő erre gondolt inkább.
-
proci985
MODERÁTOR
olyan aprosagok is vannak, mint hogy az NCPD gig helyen egy ido utan ott a helyszinelo. kint a trauma random helyen, masnap ugyanott helyszinel a rendorseg. ezek ugye nem tunnek fel annyira, mert hatalmas a jatekter.
random NPCk kozul nekem van par kedvencem amik kb sehol nincsenek jelolve:
- az NPC aki a "corporate wars, the musical"t aki enekli (Metro: Wolleson street Santo Domingoban). hala egnek most Vnek nem kell szineszkednie (ld Witcher 3)
- az NPC aki nem mer a fure lepni (Parque del Mar mellett, Heywood delnyugat)
- Pacifica piernel (Pacifica) a smuggling crate gyujto vizbefult. ez csak akkor ertheto, ha Witcher3ban jartal Skellingeben. termeszetesen a crateben van. ez mondjuk hidden gemszemet hidden gemeket a jatek nem jeloli, de abbol is van 190. eredetileg Murkman es a Dressed to Kill is azok voltak.
-
Én épp a CP-vel voltam így (hogy nem tudtam mire számítsak, tetszeni fog-e , stb.), az RPG-ket mindig is szerettem, de igazából szinte kizárólag fantasy, sci-fi játékokkal játszottam, a cyberpunk, mint zsáner teljesen ismeretlen volt számomra, a stílust kvázi megalapozó Bladerunnert is csak a játék hatására néztem meg pl. Aztán teljesen beszippantott, kb. nem tudom abbahagyni, "suttyomban" megint indítottam egy új karaktert, ami csak karddal és dobókésekkel fog majd operálni - ha sikerül
-
Vesa
Topikgazda
Engem nem tudott megfogni, de nem a minősge miatt, hanem mert a téma nem tudott érdekelni, pedig nagyon akartam. Ez a western műfaj utoljára 14éves korom környékén érdekelt, volt egy csomó Winnteou könyvem, de azóta teljesen hidegen hagy. Ebből is látszik, hogy nem érdemes más játékokkal immerziót összehasonlítani, mert nekem például teljesen érdektelen, ha állatkák rohangálnak, vagy lovakkal kell valamit csinálni. Másoknak pedig ez a csúcs! Ez így természetes...
-
-
Vesa
Topikgazda
"RDR2-ben ahogy láttam eddig videókból végignézheted, ahogy jön föl a kertek alatt a vihar, láthatod, ahogy a sas kifogja a halat a vízből, az NPC-k fát vágnak az erdő közepén, a lovad megijed a gejzírekből kitörő gőztől, szóval hihetetlen ez a dinamikus világ"
A CP is tele van hasonló részletekkel, ezeket nem vetted észre? NPC-k pl. rengeteg változatos dolgot csinálnak, graffitizik a falat, hajléktalankodnak, kukáznak a szemetesből, veszekednek az utcán (néha le is lövik egymást a "vita hevében"), bandáznak, kaját főznek, részegen énekelnek, stb. stb., olyan sok van ebből, hogy felsorolni se tudom. Láthatod, ahogy valaki kizuhan az ablakból, a város legkülönbözőbb részen a küldetésektől távol is találni valami érdekeset, pl,. hullákat és mellettük egy szilánkot amiből kiderül, mi történt, néha komplett hulla hegyek is vannak ami bandák közötti leszámolásról szól. A város felett teherhajók repkednek, az úton random események vannak, pl. felborult tartálykocsi és körülötte a helyzet megoldását biztosítani hivatott vegyvédelmi alakulat. Monorail vasút is jön-megy, brutál sok ilyen van
Szerintem nálad az lehet a gond, hogy ha valamit láttál egy másik játékban amit megszerettél, és pont az nincs benne a CP-ben, akkor onnantól számodra nem immerzív az open world rész. Pedig tényszerűen annyi random történés van a CP-ben is, hogy megszámlálni is nehéz, összességében sokkat több, mint amit eddig bárhol láttam. .
-
PuMbA
titán
Azt nem állítom, hogy másnál nem működik ez, szóval ez csak a magánvéleményem
Nálam ezek nem hatásosak, ahogy a Cyberpunk-ban meg van oldva, ennyi. Ezért érzek ürességet a világ immerzivitásban, ami nem zárja ki, hogy Cifu, te viszont érzed ezt vagy bárki itt a topikban.
-
PuMbA
titán
Nálam sajnos nem ugyanaz. Ott van például a macska, amit meg lehet simogatni és ennyi, azóta se érdekel, ha macskát látok a játékban, mert statikus. RDR2-ben a macska viszont járkál, nyújtózkodik, egeret fog, ami arra sarkall, hogy többször megálljak és nézzem. Macska, amit odaraktak, hogy legyen vs. immerzív, valóságos macska... ez a különbség. Ez pedig nagy különbség, mert semmi sem ösztökél arra, hogy ezeket nézzem. Más játékokban valahogy megoldják, hogy ez érdekeljen.
-
Már bocsánat, de pont az a kettőség zavar, amit ilyenkor olvasok.
A Cyberpunk 2077 ugyanis tele van olyan elemekkel, amelyek NEM a sztori miatt vannak a játékban, hanem a háttérhangulatot (immerzivitás) adja meg.
Kezdve ott, hogy a város tele van random NPC párbeszédekkel, még 500 óra után is hallok újakat - és igen, itt jön a képbe, hogy ezek szinkronos párbeszédek, nem csak shard-os szemezetek. Az egyik lépcső tetején a korlátnak dőlve két fiatal csajszi beszélget arról, hogy az egyik énekelget, és kellene ezzel valamit csinálni, aztán az utcán futva elcsípek egy párbeszédet, ahol két krapek egy tartozás kifizetésén gondolkodik, majd egy büfében azt hallom, ahogy a főbérlőre panaszkodik egy NPC a másiknak.
Ezek mellett kismillió NPC beállítás gondoskodik a háttérről, kezdve a Tai-Chi-ző emberektől egy parkban egy olcsó prosti és pasija ül a sikátorban egy kanapén, lásd random:
Ilyenekkel pedig tele a város.
Vagy különféle autóbalesetekkel, Trauma Team kiszálásokkal, NCPD vs. gengszterek lövöldözéssel és a többi...
Szóval valahol nem értem ezt a kettőséget. A különbség talán annyi, hogy szemben egy RDR2-vel, itt ezeket nem mondogatták el előre (lásd ló és a heréinek viselkedése, amiről aztán oda meg vissza volt az internet népe), így nekünk kellene felfedezni...
-
fanti
addikt
Köszönet a fejlesztőknek, hogy lehetővé tették és odáig felprogramozták az amúgy fostenger kódot, hogy végre egy GTX 1650 Super-en 4GB VRAM-al gyönyörűen fusson a game 1080p-ben Medium/(többnyire)High-on!
Így nem kell VGA vásárlásban fondorlatoskodjak...
-
muxi-muxi
senior tag
válasz
csababarca #26559 üzenetére
Nézegetem a mentéseimet, egy átlagos végigjátszásom olyan 60-80 óra. Minden bokor alá benézek, minden giget és NPD balhét megcsinálok. Ebben körülbelül ennyi van. Az első végigjátszásom volt a leghosszabb, az nyolcvan óra, dehát ott még zöldfülű voltam. Törpölve is végig lehet vinni hatvan óra alatt, ha már rutinosabb vagy, és tudod h merre akarod kanyarintani a buildet. Az áttekerhetetlen Johhny szekvenciák ugyan a sztori megértése érdekében hasznosak, de nem bánnám, ha beléjül lehetne néha tekerni, mert tizedikre uncsi. Szerencsére a braindance-nél ezt megtették (mármint a tutorialnál).
X-en talán egy picivel többet szenvedek a kontroller miatt, de ott is kb ugyanezek a számok. Nincs szívem túl sok mellékküldit kihagyni, talán a boxolós részeket, meg Delamaint szoktam skippelni, de őket sem mindig. Ja meg a szerzetes mukit, mert ott tkp. semmit nem tudsz csinálni, csak hallgatni a csókát. Cserébe szépen megeszik azok a scene-k a gépet
A románcos vonalak néha rém kényelmetlenek (River, Kerry - már ha értitek mire gondolok) Panamot már ignorálom, Judy valahogy nem picsog annyit. Ezeket a szálakat férfivel-nővel is kipróbáltam, érdekes látni hogy pattintanak le, amikor rossz nemmel próbálkozol -
jonnyjoker01
veterán
Egy Rockstar + Red kollaboráció kéne ide.
Egy kételyem van az UE5-tel kapcsolatban, hogy pont ez az amit nem fognak tudni olyan jól megcsinálni (mármint az apró dinamikus részleteket a világban). Ez az amiről még nem láttunk semmit, elnézve hogy UE4 játékok sem erről híresek, egy picikét félek.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
csababarca #26555 üzenetére
OK, kinek, hogy
.
Más: most, az 1.5 óta gondolom, sokkal kevesebb a felvehető szemét tárgy, viszont, valóban kb. mindent fel is tudom venni! Ami nem volt meg a korábbi 1.32-nél például. Sok pénzguriga, szemét tárgy maradt ott, mert félig belelógott valami grafikai elembe, ezért nem engedte felvenni.
Most újabban, ha a holttest, vagy a fegyvere esik be bokorba, növényzetbe, nem lehet felvenni, mert eleve be sem adja a szükséges interakciót, ez mintha korábban nem lett volna. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
csababarca #26555 üzenetére
Cyberpsycho-k megvoltak? Kerry történetszála végig kész?
-
csababarca
őstag
válasz
tibaimp #26550 üzenetére
Nem tudom, nekem ennyi van benne.
Bemegyek mindenhova, vásárolgatok, craftolok, lőfegyvereket próbálgatok, van hogy random offroadozom Badlands-en, de ennyi.Engem is minden végigjátszásnál meglep, hogy ilyen hamar megvagyok. Mert az elsőnél tényleg mentem céltudatosan fő vonalon. (de akkor is Panam végig meg volt, Judy sztorit is végigvittem pl)
Nem tudom hogy lehet ebbe beletenni 150 órát egy végigjátszással. Bárcsak nekem is menne.
Ebben nekem ahogy néztem max plusz 10 óra az, amit még el lehetett volna szöszölgetni.
Meg nyilván egy surranós karakterrel, vagy puszta kézzel végigmenve lehetne órákat még hozzáadni.Én ha van egy NCDP nem taktikázok, beugrok, dirr-durr, fél perceket vesznek ezek igénybe a vége felé már.
-
PuMbA
titán
Szóval ja, ezt sajnálom csak a Cyberpunk-ba, hogy nem tudok ilyenekkel időt eltölteni, hogy egyszerűen csak nézem a világban található számtalan interakciót / eseményt. De, hogy mindkét dolog jó legyen, szerintem minimum 10 évig kéne fejleszteni egy játékot, azt meg nem lehet
Aventador91: Igazad van, ennyi. Váltva játszok a CP2077 és az RDR2-vel és mindent megkapok
-
Aventador91
őstag
felesleges hasonlítgatni. a rdr2 a legkidolgozottabb játék ever. és kurva jó.
a cp is egy kurva jó játék a hülyeségeivel együtt is
a witcher 3 is
ezek jó játékok de mégis különbözőek. nem kell hasonlítani egymáshoz őketnekem a horizon zero dawn mehh.. többször nekifutottam de gyenge eresztés. nem visz rá a lélek hogy 2-3 óra játék után folytassam.
-
PuMbA
titán
válasz
jonnyjoker01 #26548 üzenetére
Kösz, hogy ezt leírtad így, mert egyből könnyebb megfogalmaznom a dolgokat
Igen, a Cyberpunk sztori immerzivitása top, minden egyben van, ahogy Cifu írta pár hozzászólással ezelőtt. Egyedül a játék közepén pár küldetés nem hozta az eleje és vége színvonalat szerintem, itt kicsit esett a lelkesedésem. És ami a másik, amire eddig is próbáltam utalni és te is leírtad az pedig a világ immerzivitás, ami viszont gyengébb és erre írtam, hogy több játékkal játszottam, ami ebben jobb. RDR2-ben ahogy láttam eddig videókból végignézheted, ahogy jön föl a kertek alatt a vihar, láthatod, ahogy a sas kifogja a halat a vízből, az NPC-k fát vágnak az erdő közepén, a lovad megijed a gejzírekből kitörő gőztől, szóval hihetetlen ez a dinamikus világ részletesség a játékban, ami nem a sztori miatt van benne. A leírásod alapján pont e két területben különbözik a két játék. A GTA V-ből ismerem, hogy a Rockstar-nál nem annyira szabadok a küldetések.....
-
tibaimp
nagyúr
válasz
csababarca #26549 üzenetére
Én nem tudom, hogy Ti hogy játszotok, de én akkor csiga lassú vagyok (és nem nagyon állok meg nézelődni meg ilyesmi), mert nekem egy full kipucolás + végigjátszás 1 karakterrel ~150 óra...
-
csababarca
őstag
Meg lehet csinálni bőven ennyi idő alatt is, amit írt a kolléga.
Nekem 140 órám van, 3 karakterrel.
Elsővel csak mentem, és ami szembe jött vagy felhozta a játék megcsináltam.
Második-harmadiknál teljes térkép pucolás, NCDP-k is nullázva.
Nem szeretek én sem szöszölni, ráadásul sok helyre gyalog/futva mentem, vagy autóval, nem nagyon gyorsutaztam.
Olvasást kihagytam, csak pár szilánkot olvastam el.
Nagyon jó játék, most próbálom az achie-kat kigyűjteni, 4 darab maradt.Egy nő karakter még hátra van, azzal még nem toltam.
Sajnos ebben a játékban 40-50 óra van per karakter (térképet kipucolva, nem rohanva), persze ha minden sarkon megállsz, és nézelődsz, akkor több jóval.
Ez nem kritika, de rövidke a játék, én ellennék még 4-5ször ennyi tartalommal is -
jonnyjoker01
veterán
Milyennek itéled a sztorit és a játékot úgy ambloc mindössze 46 óra után? Tényleg kíváncsi vagyok, mert szerintem ha én ennyi óra alatt futottam volna rajta át, tuti nem olyan magasztos véleményem lenne a játékról. Szerintem egy csomó részlet felfedezéséhez - akár a sztoriban, akár a világban - elengedhetetlen, hogy picit lelassuljon az ember.
RDR2-höz: Cyberpunk után játszottam ki, miután annyi kezdeti kritikát olvastam, hogy "bezzeg az RDR2-ben...". Számomra ha csak az open world free roaming, nem sztori tartalmat nézem, akkor kétségtelenül az egyik legimmerzívebb játék amivel valaha játszottam (néha kicsit túltolva a játékélmény romlását okozva). Küldetések közben viszont sokszor kiestem az immerzióból mivel messze nem annyira szabad, mint a W3 vagy a CP77. Teljesen más mentalitással kell belemenni, pontosan azt kell csinálni amit a játék mond, pontosan úgy ahogy a játék mondja. Főleg a Cyberpunk után eléggé illúzió romboló volt hogy nem csinálhatom azt amit akarok, logikailag teljesen értelmes dolgoknál hiúsultak meg küldetések (nagyon alap szinten akár pl. mission failed azért mert flankelni akartam az ellenséget, nem szemből támadni
) . De ettől függetlenül nagyon fasza játék, csak számomra eléggé szembetűnő volt a különbség a fantasztikus open world és a túlságosan kontrollált lineáris küldetések között.
@HUN_Sector: Horizon-ban nekem a sztori nagyon nagyon tetszett, de igen, úgy érzeztem hogy kb minden más körülötte csak körítés volt, a kötelező minimum hogy játéknak lehessen titulálni.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
2 karakternél 193 óránál tartok és pl. Claire autóversenyéből még csak az elsőt láttam, a többi vissza van, meg még Kerry majdnem teljes történetszála is a 2. karival. Nagyon sok content van, még mindig találok olyan gig-eket, amiket nem láttam.
Egyébként a hím lovat csődörnek hívják.
-
HUN_Sector
őstag
Kicsit off: miután kitoltam a cp2077-et, elkezdtem horizon zero dawnozni. Üres világ, konzolos megvalósítás, minimális rpg elemek, gyengusz harc, s mégis ajnározzák lépten-nyomon.
Idegesítő kettős mérce, hogy közben a cyberpunkot folyton froclizzák. -
tibaimp
nagyúr
46,8 óra és a 2. karakter? Akkor csak végigszaladtál rajta, az nem biztos, hogy a legjobb módszer ennél a játéknál, mert a lényeg, sok esetben, a mellékküldetésekben rejlik. Nekem az első két karakterhez összesen kellett ~270 óra. Mondjuk, az igaz, hogy kipucoltam a térképet mind a kétszer (ezt még a Witcher 3-ban sem tettem meg az NG+-ban a 2. végigjátszáskor, mert Skellige vizei kimaradtak...azt elég egyszer is
).
-
PuMbA
titán
válasz
Viper26 #26535 üzenetére
Én már nem szánok időt félkész játékokra, szóval az 1.5-tel kezdtem. Most 46,8 órám van benne, második karaktert kezdtem, de én is meg akarom csinálni a főküldik mellett az összes mellékküldit, gig-et és cyberpsycho-t, mert az első karakterrel csak egy párat csináltam meg ezekből. NCPD-s dolgok már túl sok nekem.
Viszont most lassulva fogom tolni, mert nekikezdek a Red Dead 2-höz is. Kíváncsi vagyok, hogy tényleg ez-e az egyik legimmerzívebb játék, ahogy mondják. Azt láttam, hogy a hím lovak töke a hideg időben kisebb lesz, szóval úgy néz ki az apró, de valóságos részletekkel biztosan nem lesz bajom. A sztorit meglátom.
-
tibaimp
nagyúr
Fura. Mert, akkor így kb. semmi értelmük nincs...
Vagy ez is valami be nem fejezett dolog lehet, mert például azt simán el tudtam volna képzelni, hogy Arasaka öltözékben, mint egy technikus, be lehessen szambázni riadó meg minden egyéb gond nélkül, bizonyos Arasaka területekre és ott elvégezni a besurranást.
-
BaJaZo
aktív tag
válasz
looser #26528 üzenetére
Rendben, elfogadom a felém nyújtott kezet, nincs harag. Ráadásul egyetértek azzal amit irtál, ez egy szépen, részletesen megalkotott város, kiváló történettel.
Sokan viszont nem értették pontosan az én megszólalásaimban a lényeget.
Természetesen nem vagyok olyan hülye, miszerint olyan engine-el kellett volna elkésziteni a programot ami akkor még nem létezett. Rosszul irtam, és nyilvánvaló kellett volna legyen, hogy UE4-re gondolok... ( Ennyi idősen talán mások se fognak mindig hibátlanul fogalmazni.)
Ezt az állitásomat viszont továbbra is fenntartom. Talán nem lett volna ilyen szép, (de csúnya se) viszont nem lett volna konzol botrány, sokkal többet tudtak volna eladni a játékból, sokkal több nyereséggel. És itt a lényeg, amit sokan nem értettek/értenek még most sem: én a CD Projekt RED szemszögéből és nem a Cyberpunk 2077, a játék szemszögéből fogalmaztam meg a gondolataimat.
Sajnálom őket, ennyi az egész.
Pont.
-
-
looser
addikt
válasz
BaJaZo #26527 üzenetére
Nézd, sajnálom, ha bántó volt, nem megyek el a végsőkig, mindig visszavonulót fújok, ha látom, hogy túltoltam. Annyira nem vagyok inteligens, hogy ezt mindig észrevegyem, de ha szemtől szemben történt volna, már elnézést kértem volna. Nekem is leesett az állam az UE5 demóktól, de ahogy most a CP kinéz, szerintem hihetetlenül szép és a hangulathoz bőven elegendő; ilyesminek képzeltem volna el a várost, főképp ha lenne egy RT kártyám :-)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
tibaimp #26516 üzenetére
egy vegigjatszason belul az kivitelezhetetlen. pl Doom doom es Sir William kizarja egymast. Apparition kizarolag Corpo karival erheto el.
targykeszites 1.32ig kb a legfontosabb skill volt, gyakorlatilag minden buildhez kellett. 1.50tol tovabbra is azt mondanam, hogy nem lehet mellozni, de ennek igazabol praktikus okai vannak: dexet es intelligencet nem eri meg parhuzamosan fejleszteni, body es coolt pedig nem biztos, hogy megeri 16, illetve 14 pont fole huzni.
tech kell reszben fegyverek miatt, de igazabol egyreszt vegtelen penz, masreszt az engineering agon azert van par kifejezetten hasznos perk, foleg, ha valaki ugyesen hasznalja a Buryat es a Satarat.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
muxi-muxi #26519 üzenetére
Az utolsó két karakteremnél az egyik fontos skill a Tárgykészítés 18-as szintig, mivel a kapható/található fegyverektől sokkal jobbakat lehet készíteni. A Test skill-t én is csak 10-ig tervezem fejleszteni, mer ez a build most alapvetően pisztolyra épül. Én imádtam Skippy-t.
-
válasz
muxi-muxi #26519 üzenetére
Asszem most egy pár hónapig jegelem, aztán talán lesz valami jó DLC-nk is, mint annó a wicsedlihez a Blood & Wine (mert az bizony a jó DLC iskolapéldája: nagy, tartalmas, finomhangolt és újfelé viszi el hősünket).
Érdemes megjegyezni, hogy ott a Blood & Wine szintjén jutott el oda a játék, hogy kikalapálták nagyobb hibákat, lásd nem volt a crafting alapanyagoknál semmi szeparáció az 1.20-ig, vagy a könyvek és scrollok csak a tárgyak menübe volt olvasható... -
muxi-muxi
senior tag
válasz
tibaimp #26516 üzenetére
Próbálkoztam, de nem jött össze. Van olyan fegyó pl. ami csak corpo vonal esetén ad oda. Skippy-t útálom (gyenge és idegesítő), szóval én már nem erőltetem. Vannak köztük mondjuk nagyon fajin cumák, mint pl az egyik NCPD balhé sörétese, ami nagyon szép DPS-sel dolgozik. Általánosságban elmopndható hogy minél korábban érdemes az NCPD gigeket megcsinálni, mert akkor (megfelelő kraft levelle persze) korán lehet őket tápolni. Ha nem fejleszted a technikai perkeket, a legtöbb unique fegyó is csak falidísz lesz, a legendary fegyvereket pedig roppant drágán mérik a shopokban, mellette még sz@rok is...
Ezer óra után elengedtem szegény játék kezét, mert már nagyon unalmas volt. Nem nagyon tudok buildeket váltani, imádok kraftolni és hekkelni is. Innentől fogva a többi skillfa pedig csak korlátozottan fejleszthető. az utolsó karim már csak body 10-es volt a mesterlövész puskák, meg a csontvázerősítések miatt. Így is hamar letérdelt, mikor nyíltan konfrontálódott. Asszem most egy pár hónapig jegelem, aztán talán lesz valami jó DLC-nk is, mint annó a wicsedlihez a Blood & Wine (mert az bizony a jó DLC iskolapéldája: nagy, tartalmas, finomhangolt és újfelé viszi el hősünket).
@looser: az utolsó hsz-ed az a fajta kifinomult élc, amit nagyon kedvelek -
looser
addikt
Én személy szerint teljesen egyetértek azokkal, akik az UE5-öt preferálták volna a Cyberpunk alatt. Ugyanis pont ezt érezte apám is az első pong játéknál, hogy miért nem tudtak még 50 évet várni az UE5-re, tök király lett volna, már a demók is ezt mutatták a '70-es években, hogy erre érdemes várni. Erre ezek a pénzéhes, kapzsi, türelmetlen tökfejek meg csinálnak egy 2D hulladékot, amit a kutya sem venne meg, lehúzták a korabeli lapok, ilyen 1,5-2 pontokat kapott a Népszava, a Szabad Föld és a Termelőszövetkezetek egyesületi lapjától is. A hibákból tanulni kell és tovább kell lépni.
-
looser
addikt
Bugreport :-)
Valahol a vízparton beugrottam egy rendőrautóba, ami ugye, ha közelben vannak a szervek, instant rosszallást vált ki. Tettem egy kört, majd kocsival belöktem a vízbe és én is utána estem. A kék állt a tenger alján és lőtt rám, rendületlenül. Mivel vízben nem lehet gyógyítani és meglehetősen lassú a közlekedés is, gyors menet lett, bekaptam :-)
-
tibaimp
nagyúr
-
nincsnév007
addikt
játék közben már nem lehet változtatni a nehézségi szintet? megvan valamiért nem mutatta.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
tibaimp #26510 üzenetére
Ez akkor jön össze, ha
Meredith Stout nem hal meg a játék elején, az pedig a te döntéseden múlik mikor azt a pókrobotot akarod megvenni Jackie-vel. Ha ott mást választasz, akkor Meredith a halakkal fog aludni. A dildo pedig epic. Ennél már csak a Captain Dickhard dildó lett találóbb.
-
proci985
MODERÁTOR
apropo, azt neztetek, hogy ha vegeztek a jatekkal (
ending) akkor visszatolteskor reagal ra a jatek a betoltesi kep alatt?Star / Reaper / Sun -
tibaimp
nagyúr
Arra gondolsz,
hogy Regina Jones, miután visszavittem neki, visszaállította default-ra, így törölte Skippy "személyiségét"? Az tényleg rossz volt nekem is. Alpi. : most is meg lehetett volna tartani, de direkt kíváncsi voltam, ki a gazda, és vissza is vittem, a többi fentebb, ha erre gondoltál.
-
Alpi.
addikt
válasz
tibaimp #26498 üzenetére
Egyébként meg lehet tartani, ha nagyon szeretnéd. Legalábbis anno, még valamelyik korai verzióban működött. Lehet, azóta változott. Nem mondom el, hogyan, mert írtad, hogy azt a részt még nem ismered. És bár spoilerbe írom, Te tuti végig olvasod. Nem akarlak megsz@patni. Ha a végénél vagy és érdekel, írj rám.
Sok értelme nincs, mert ahogy Cifu is írta, nem túl ütős cucc. Én kb. soha többet nem vettem elő később, de ha akartam volna, elő tudtam volna.
-
BaJaZo
aktív tag
Azt már régen elismertem, hogy tévesen irtam amikor UE4 helyett UE5-öt irtam, miszerint előbbivel sok szempontból jobban járt volna A CD RED Projekt. Nem értem ezek után, hogyan lehet ezt még ennyiszer felhozni érvnek...
Bart Wronski nem dolgozik már ott, de gondolom van rálátása a dolgokra, beszélt velük a témáról. Azt meg gonolom nem állitod, hogy ő egy laikus lenne aki zöldségeket beszél.
Mellesleg, az " Nvidia GPU-k jövője . amit tudni vélünk" c. topikban Abu85 többek között ezt válaszolja neked: " Az meg, hogy a kisebb fejlesztők váltanak igazából logikus. A CD Projekt RED motorja egyáltalán nem erős." Érdekes, hogy erre nem reagáltál. Amikor anno megjegyeztem, hogy például indololatlanul magas a CP 2077 erőforrás igénye, nem tetszett.
Lehet, hogy laikus vagyok,ugyanakkor te, és még néhányan elfogultak.
Amiben egyetértünk: nincs értelme a további vitának - más szemmel nézzük a CP 2077-et. -
proci985
MODERÁTOR
1.00 alatt jo volt, mert automatikusan upgradelte magat
, ameddig meg nem nagyon volt kitapasztalva, hogy mit erdemes hasznalni. ott is zabalta a loszert, ott is par esetben inkabb volt idegesito, mint oke (fun fact, a nemet Sponge Bob hangjan beszel). loszer tekinteteben talan egyedul a Problem Solver rosszabb, de azt 1.50 elott eleve reflex tunerrel egyutt volt erdemes hasznalni.
1.50 ota, miota nem mukodnek a critrunner buildek oszinten sok ertelme nincs a quest kivetelevel. reszben ott a Yukimura (az alapfegyvere) es reszben ott a Genjiroh. egyik se upgradeli magat automatan, de elso szabadon craftolhato, utobbibol pedig ha jol emlekszem legalabb ketto epic is van (
). a Genriroh gyakorlatilag Skippy, duma es bugok nelkul.egy a Parade alatt, egy pedig az Arasaka mansionban en
szoktam lennibad user -
válasz
tibaimp #26498 üzenetére
Skippy egy nagyon élvezetes történetszál, az ilyenek miatt egyedi a CP2077 hangulata.
Amikor Smart fegyverre gyúrtam, az első az volt, hogy megszerezzem. Sajnos amúgy nem túl ütős fegyver, így leginkább csak a szövege miatt érdemes használni, az tényleg halálos...Egyébként a Skippy szál vége az egyik legszomorúbb - azzal együtt, hogy logikusan nézve érthető és megérthető, hiszen csak egy eszköz...
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile 2
- Tesla topik
- Tényleg megbüntette az Apple-t és a Metát az EU, jön a megtorlás?
- Gitáros topic
- Overwatch 2
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- További aktív témák...
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
- Dell 27" U2722D IPS panel 2560x1440 2K / QHD Pivot HDMI USB-C 1 év gari több db!
- Eladó Lenovo G70-80 17.3" HD+ (1600x900) i3-5005U GeForce 920M 8GB 128GB+1TB magyar bill 1 hét gar
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1 TB/12 GB fehér titán 3 év garancia, kiegészítőkkel eladó!
- DELL Latitude 5400 CHROMEBOOK , i5-8. GEN 8GB/64GB CHROME OS, GARANCIÁVAL, ÜZLETBŐL, 27%ÁFÁS
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB, Kártyafüggetlen, Kijelző enyhén beégve, Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest