Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Na, ügyesen átszerkesztették a menüt, csak upgrade plan van, a jelenlegit nem látni, még azt sem lehet állítani hogy miről fizesse a fee-t... vagy csak én nem találom... ja és lemondás sincs természetesen.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
66zio
aktív tag
Akinek mostanában járt le a 3 hónapos előfizetési akció, majd írja már meg, hogy megint adnak-e rá lehetőséget.
-
ACE-
addikt
válasz jano_77 #16992 üzenetére
Nekem nemrég volt hasonló, 7. nap utáni éjfél körül meg fog jelenni a tranzakció, és "Pending"-nek fogja mutatni, ez után a bankodnál is pár munkanap után eltűnik a zárolás, és úgy fog tűnni, mintha meg sem történt volna a tranzakció, az egyenleged növekedni fog a zárolt összeggel. Ha csak az órás fizetés miatt használnád, akkor ne tedd, időszakonként nagyon sok ilyen elutasítás lehet vele... A fizetés sem megy olyan flottul, mert amíg egy itthoni kártyával 1 mp. és kész a vásárlás, addig ezzel 4-5 mp. is lehet.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jano_77 #16992 üzenetére
a bankodnál mindkét tranzakció zárolásban van jelenleg. mivel a curve appban csak egyszer szerepel a vásárlás, 99,99 százalék, hogy az első próbálkozásod nem is lesz könyvelve, hanem zárolásban marad. bankfüggő, hogy a zárolt tételek mikor szabadulnak fel, a kh-s 10 naptól a cetelem/otp-s 30 napig is eltarthat
ha írsz a curve-nek, esetleg kapsz egy tranzakció azonosítót, amivel a bankodnál manuálisan feloldathatod a zárolást, de mivel az appban csak egyszer szerepel a tétel, ilyet nem biztos, hogy fognak tudnak adni
ilyen típusú sikertelen vásárlásom szeptember végén volt utoljára, azóta is zárolásban van
a visszajelzést köszi, ez elég új fejlemény, mert nemrég még működött ez a csatorna. úgy tűnik, kompletten lekapcsolták, de az appból is tudsz nekik írni
[ Szerkesztve ]
-
jano_77
nagyúr
válasz pictigjis #16991 üzenetére
Igazad van, megkövetem magam!
Ellenben nekem a CURVE applikációban csak egy tranzakció szerepel, míg a saját bankoméban 2 és mindkettő siekresként. Ha ebben az esetben is az az eljárás, hogy várjak és a CURVE majd elindítja az egyik visszautalását, akkor OK, de kicsit nekem gyanus, hogy mivel a CURVE-ben csak egy tranzakció szerepel, Ők nem fognak lépni maguktól. Jól sejtem?
Tegyek feléjük egy lépést és jelentsem a (Topic -› Transactions -› Declines) vonalon?Csak egy jelzés, hogy a jelzett Leggyakrabban előforduló kérdés-nél kiemelt link - ezen a formon tegyél bejelentést - nem működik! Legalábbis nekem ezt dobja
[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
jano_77
nagyúr
válasz szkorhetz #16971 üzenetére
Sziasztok, szia!
Nem régen vagyok CURVE tulaj és nagyjából elégedetten használom, de az utóbbi napokban többször fordult elő, hogy elsőre nem fogadta el a fizetésnél a kártyát, ismételnem kellett! Most hétvégén pl a Bauhausban fizettem és elsőre hibát (074 ha jól emlékszem) jelzett az önkiszolgáló pénztárgép, oda jött segítőkészen a személyzet és egy kártyával törölte a hibát, majd kérte, hogy érintsem újra a kártyát az érzékelőhöz. Megtörtént és sikeres lett a fizetés. Minden fasza gondoltam, volt már ilyen. Otthon vettem észre, hogy a bankomnál viszont az első próbálkozás is sikeresként lett könyvelve, így gyakorlatilag duplán fizettem ki a terméket.
Erre gyakran kell számítani mert ha igen, akkor inkább hanyagolom a jövőben a kártya használatát - már csak amiatt is, mert gyakorlatilag azért rendeltem csak meg, mert egy olyan órát néztem ki, amit csak ezzel tudtam volna használni érintéses fizetésre, de végül nem azt vettem meg, hanem egy Galaxy Watch 6-ot, amivel viszont tudom használni a rendes kártyámat is.Azt szeretném még megkérdezni, hogy a GBit mit jelent, többször futottam bele a fórum olvasásakor az utóbbi hozzászólásoknál.
[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
pictigjis
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #16984 üzenetére
nem kerdezett semmit a raiffeisentol, maguktol tiltottak. de most mar engedjuk ezt el inkabb
-
pictigjis
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #16980 üzenetére
az o eseteben nagyon nem az atlagos curve-os hibarol volt szo, kerlek olvasd vissza figyelmesebben a szalat legkozelebb
-
7Heads Drago
veterán
válasz kleinguru #16975 üzenetére
Ez azért érdekes mert nekem is volt ilyen fizetésem (2-szer kellet fizetnem ugyanazt, a terminál azt írta hogy elutasítva, miközben tőlem meg levonta, a Rai appon meg egyik se látszott) és nekem nem tiltotta le a Rai. Később a curve jóvá írta.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
-
addikt
válasz pictigjis #16970 üzenetére
Igen.
Válaszolt a Curve egy nap múlva, hogy a 14 munkanapot meg kell várni, utána elválik, hogy terhelik-e pénzt vagy feloldják a zárolást. Ha terhelik, akkor utána kártalanítanak.
Ami igazán bosszant, hogy a Raiffeisen háttér osztály szerint cserélni ajánlott a kártyám… oké, nem szeretném, kérem oldják fel, hogy használni tudjam! Jah, azt nem lehet, mert a háttérosztály…
Kértem, hogy hívjon már fel valaki, aki elmagyarázza, hogy műszakilag miért is kell kártyát cserélnem, mert a nyilvános urve működést ismerve nincs szó semmilyen kockázatról…Mondtam is a nőnek, ha az apple féle problémánál mindenkinek új kártyát küldenek, mert az kockázat… nyilván nem küldtek.
Hívott más, aki elmondta ugyan azt, hogy ajánlott tiltani. Mondtam neki, hogy köszi, nem kérem, oldja fel! Jah azt nem lehet… háttérosztály…
Van valaki, aki belelát a “háttérosztály” munkájába? Mert amennyiben műszakilag indokolt a csere, akkor ok persze, de ha ezt senki nem tudja elmondani, bizonyítani, csak annyival, hogy …háttérosztály… akkor nem értem és csak ideges leszek ettől.
Végül feladtam.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Oliverda
félisten
válasz szkorhetz #16971 üzenetére
Valószínűleg itt is az lesz a gond, mint néhány másik magyar banknál: túl nagy a késleltetés a bank fizetési rendszere és a Curve között, ami miatt gyakran időtúllépésbe fut tranzakció (074-es hiba). A probléma elsősorban az OTP-s terminálokkal jön elő, ráadásul valamilyen okból egyes helyeken (pl. Spar, Lidl) gyakrabban. Talán utóbbi, terheltebb üzletekben gyakoribb a késleltetésprobléma.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz szkorhetz #16971 üzenetére
ha csak zarolasban van, akkor sajnos a cetelemnel kell reklamalnod. ha pedig a curve-tol kapott tranzakcio azonositoval nem tudod veluk kiszedetni manualisan, akkor bizony 30 nap utan fog csak lejarni naluk. nekem egyebkent mindig az volt a tapasztalatom, hogy cetelem hitelkartyaval kb. hasznalhatatlan a curve
-
szkorhetz
őstag
válasz unicumnext #16944 üzenetére
Nekem az elmúlt három hétben teljesen szar. Minden második tranzakcióm el van elsőre utasítva, persze a mögöttes Cetelem kártyáról levonja. Teljes káosz. Van egy ilyen dupla tranzakcióm, ami szeptember 13 óta pending, pedig már legalább ötször kértem a Curve-től a feloldást és ők csatolták is képernyőmentést, hogy ezt feloldották, mégsem jön vissza, Cetelem szerint nem oldotta fel a curve.
Eddig is beesett négyévente 1-1 ilyen, de most tényleg 7 dupla tranzakciómban áll a pénz...[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
na, akkor a postától a panaszomat követően ma megérkezett a 651 forint visszautalása
az ügyfélszolgálat a következőket írta a minden alapot nélkülöző vámkezelés kapcsán:
Az Ön által 2024. szeptember 4-én feltöltött Nyilatkozaton szerepel, hogy a tartalom saját névre szóló saját bankkártya. Kollégáink mégis elvégezték a vámkezelést, amelyért ezúton szíves elnézését kérjük. Valamennyi körülmény figyelembevételével a tévesen kiszabott ÁFA összegét, és a vámeljárás lefolytatását a tartalmat tekintve megalapozottan kifogásolta, ezért levelünk kiküldésével egyidejűleg megtérítjük az online megfizetett 650 Ft vámkezelési díjat, valamint 1 Ft ÁFÁ-t. Az összesen 651 Ft kiutalása iránt 8 napon belül intézkedünk a megadott xxx számú bankszámlaszámra. Célunk a vámkezelés és az azzal kapcsolatos szolgáltatások minden tekintetben megfelelő színvonalon történő biztosítása ügyfeleink számára. Továbbra is arra törekszünk, hogy minél magasabb minőségben nyújtsuk szolgáltatásainkat. Megkeresésében jelezte, hogy a késedelem miatt további kárigénye van, azonban a nemzetközi postaegyezmények értelmében a levélküldemények kézbesítésére nem vállalunk tényleges kézbesítési határidőt, ezért hosszadalmas kezelés esetén a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség. Felelősségünk nem terjed ki a közvetett kár és az elmaradt haszon összegére.
az eset kapcsán egy másik levelezést is indítottam, mert ennek az ügynek még lehet folytatása. bízzunk abban, hogy ez a szöveg azt jelenti, soha többet nem nyúlnak a curve-ös küldeményekhezA bankkártya tartalmú küldemények ugyan nem vámkötelesek, azonban gyakran vámköteles zárlatban érkeznek. (???? - kérdőjelek tőlem). Tapasztalataink alapján a hasonló típusú küldemények kezelését a közelmúltban felülvizsgáltuk, és az eljárásokat egységesítettük, hogy még hatékonyabban tudjuk kezelni az ilyen eseteket, igazodva az ügyféligények minél teljeskörűbb kiszolgálásához, szolgáltatásaink színvonalának biztosításához. Fontos megjegyezni, hogy a NAV-nak joga van bármely küldemény vizsgálatát elrendelni, beleértve a küldemények bizottság előtt történő felbontását is. Ez a folyamat szigorú szabályok mentén zajlik, és célja, hogy minden küldemény megfeleljen az előírásoknak.
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #16967 üzenetére
Gondolom, az Apple és Google felé fizetendő jutalékot próbálják megkerülni. (Vagy valamelyik vezető beosztásban lévő tagnak ez lett a nagy célkitűzése.) Ez hitelkártyák esetén az USA-ban 0.15%, az EU-ban valószínűleg kevesebb. Csak azt nem tudom, hogyan szeretnék rávenni az ügyfeleket, hogy hosszabb távon is inkább a saját, az eddigiekből kiindulva jó eséllyel rosszabb megbízhatóságú megoldásukat használják. Ez a bankoknak még Andorid esetén sem sikerült, elég megnézni a Simple és a többi cucc példáját idehaza.
Gondolom, az elején lesz valami beetetés (mondjuk 1% cashback minden Curve Pay-es vásárlásra), de aztán? Az szép nagy öntökönlövés lenne, ha megszüntetnék a jelenlegi Apple/Google Pay támogatást, pláne, hogy a sajátjukkal legfeljebb POS termináloknál lehet majd fizetni, online nem. Ennek szerintem megint az lesz a vége, mint a Curve Sendnek és a többi átgondolatlan fejlesztésnek. A banki jutalék csökkentésének pedig talán hatékonyabb módja lehetne, ha inkább a debit->credit kártyás átállásra feküdnének rá, az ugyanis semmilyen hátránnyal (sőt, bizonyos esetekben előnnyel) járna a felhasználók szánára, miközben minden debites költésen kereshetnének legalább 0.1%-ot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz PhoenixSzG #16963 üzenetére
ez nem új, csak a név
-
pictigjis
Topikgazda
nem tudom, hogy ez most egy hiba-e, de mintha a csomagok átnevezésére készülnének. az app szerint nekem most nem "black", hanem "curve pay pro" csomagom van, és ha upgrade-elnék, akkor "metal" helyett "curve pay pro+" csomagra tehetném meg
szerk.: ez a változtatás már a honlapra is kikerült. érdekes
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kleinguru #16960 üzenetére
noha ez sürgős ügy lenne, azok alapján, amiket mostanában olvastam, valószínűleg kell egy kis türelem, amíg érdemben reagálnak egy ilyen bejelentésre (is). kártyát gondolom, már fagyasztottad, úgyis újat fogsz kapni
(és akkor most mondhatom nyugodtan, hogy szarjon sünt minden magyar bank, amelyik képtelen megoldani a szaros pushküldést 2024-ben)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Kaptam smst tegnap a Raifftól (ez van curve mögé beállítva), hogy letiltották a kártyámat.
Megnéztem és rengeteg általam ismeretlen vásárlás 10+ db történt ugyan onnan, amiket nem hagytam jóvá.
Ha bejelentettem a Curve megfelelő oldalán, hogy csalás áldozata lettem, akkor így visszakapom a pénzem, vagy kell még tegyek mást is (pl.: Raiffeisenhez is bemenni vagy intézkedni)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #16956 üzenetére
igen, nálam is így működik jelenleg. a cashbacket bizonyos kerekítési szabályokkal mindig az aktuális mastercardos gbp-huf árfolyam alapján adta a rendszer. most úgy tűnik, hogy amikor gbit történik, valamiért az aktuális árfolyamon újrakalkulálja a rendszer a cashbacket, és mivel erősen gyengült a forint az elmúlt időszakban, az újrakalkulált cashback mindenképp kevesebb lesz az eredetinél
de nekem az a véleményem, hogy ilyen újrakalkuláció nem történhetne meg úgy, hogy ennek a szabályai nincsenek lefektetve a feltételekben. jelenleg a funkció használata ezzel a sajátossággal nem "ingyenes" az előfizetők számára, és ez komoly probléma
korábban ugye volt az a rendellenesség is, hogy gbit esetén az átrakás napján aktuális árfolyam alapján terhelte az új kártyára azokat a tranzakciókat, amiknél váltás történt. egy ideig itt sem fogták fel, mi a hiba, aztán mégis csak sikerült kijavítani
-
Oliverda
félisten
válasz simati #16955 üzenetére
Korábban akkor is nőtt, ha az eredeti tranzakció pillanatában még nem járt volna cashback, de a GBiT pillanatában már igen. Most ezt sikerült megfordítaniuk...
Egyébként nálam nem a teljes cashback tűnik el, csak egy része. Pl. a 0.19 GBP-ből 0.17 lett, de ez csak az egyenlegből látszik, a tranzakciós listában maradt a +0.19 GBP.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
simati
csendes tag
-
7Heads Drago
veterán
Ami most ment a Apple id-knél hogy random levont összegeket az itt is előfordulhat vagy tudok ellene védekezni?
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Long1
csendes tag
Lenne egy olyan kérdésem, hogy pár napja vettem ki €-t Otp atm-ből és csak 100-at engedett. Több hónapja még 200 ment egyszerre. Volt valami változás esetleg? Tudja valaki? Nem néztem utána más fórumon
-
Long1
csendes tag
válasz unicumnext #16944 üzenetére
1 órája az Aldiban elsőre elutasította másodikra elfogadta. Persze 2x vonta le és mind a kettő átváltott pendingről. Soha nem volt még problémám (kopp, kopp ) , meg kell ezt reklamálnom vagy automatikusan jön a refund?
-
Oliverda
félisten
válasz unicumnext #16944 üzenetére
A Sparban sajnos elég jellemző…
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz unicumnext #16944 üzenetére
ma még nem volt problémám szerencsére
-
unicumnext
aktív tag
Ma másnak rendben vannak a tranzakciói? nekem 2x egymás után jött az elutasítás a sparban , persze azért levonta, harmadjára sima kártyával fizettem.
-
pictigjis
Topikgazda
-
loosht
senior tag
Meglátjuk. Kíváncsi vagyok.
-
ACE-
addikt
válasz loosht #16932 üzenetére
Igen azt írja, de egy ideje már ugyanaz... és előtte is csak a lejárati idő volt "kissé" különböző. Szóval ez az "aktiválás" gomb max. a fizikai kártyára vonatkozhat... az online (PSD2-es hitelesítés nélküli) tranzakciókat nem akadályozza meg.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
loosht
senior tag
válasz razorbenke92 #16929 üzenetére
Na ez az! Pontosan ezért megy a kukába a kártyám. Marad a virtuális. Amúgy sem akartam fizikait, csak muszáj volt.
-
őstag
Már írtam. "Nem vagyok paranoid, de lehetnék." Csak helyesbítettem, mert már másodjára keveri valaki ide a NAV-ot, ami jelen esetben érdemi tévedés.
A NAV egy hivatal, dolgozói hivatalnokok. A Magyar Posta egy Zrt, dolgozói egyszerű - sok esetben alulfizetett - alkalmazottak. Teljesen más a merítés, teljesen más a felelősségi kör.
Akár Posta maffia, akár csak egyetlen személy megcsúszása, technikailag nincs mit beszélni róla. Ez egy bankkártya és pont. Semmilyen körülmények között nem volna szabad ennek más kezébe kerülnie, főleg felügyeletlenül nem. Egy hagyományos bankban még az ott dolgozók sem veszik át fizikailag a kártyát, terminált használnak.
Az, hogy abban a pillanatban aktiválatlan nem jelent semmit. Ha valaki vissza akar ezzel élni, nem kell hozzá agysebésznek lenni, hogy várjon vele, akár 1-2 évet. Aztán pedig sok sikert hozzá, hogy felderítsd, hogyan éltek vissza a kártyáddal.Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
pictigjis
Topikgazda
nem érted. egyáltalán nincs olyan szabály, ami megengedné, hogy NEM áruküldeményként érkező levélpostai küldeményeket bárki csak úgy, ráadásul tömegesen felbontogathat. ez súlyos probléma, amit nyilván ki fognak majd magyarázni, de maradjunk annyiban, hogy nem csak a posta ügyfélszolgálatának írtam panaszt. már legalább két topiktárs is megkapta végül a borítékját anélkül, hogy a 650 forintot ki kellett volna fizetnie, szerintem a posta pontosan tudja már, hogy darázsfészekbe nyúlt
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #16926 üzenetére
Szerintem az a baj, hogy ott a Postánál szerintem nem 2 ember bontogatja a napi sok 10ezer küldeményt, hanem kb. 100-an... de lehet még többen, és nincs ilyen adatbázisuk hogy ez a boríték Curve kártya... nem azért hogy védjem őket, de ha szabály szerint bontani kell, akkor bontják... ne legyen igazam, de a panaszra is szerintem meg fogják jelölni azt a jogszabályhelyet, ami alapján felbonthatják, ill. fel kell bontani, és ennyi. A Curve-nek viszont ezzel valamit tenniük kell, mert ha jelzed nekik, és később lesz valami visszaélés a kártyával, akkor rájuk lehet a teljes kárt akasztani.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Oliverda
félisten
Ja, a Curve-nek, az ügyfeleknek meg valószínűleg csak szívás lesz vele, mert én még olyan 3rd party mobilfizetéssel nem találkoztam, ami elérte volna a Google/Apple Pay felhasználói élményét.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ACE-
addikt
Igen, mert a NAV nevében a Posta végzi a vámügyintézést... ellőt még van joguk felbontani, sőt egyes esetekben kötelező is. Nem gondolnám hogy egy Posta maffia kezdte az aktiválatlan kártya adatok beszerzését...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
őstag
Technikailag a Posta bontja fel.
A Posta jogosult vámügyintézésre, ezt az ügyintézést fizetjük ki amikor valóban igénybe kell venni a szolgáltatást.
Nem NAV dolgozók ülnek a kicserélőben, hanem a Magyar Posta alkalmazottai, akiknek van joguk vámáru kezelést bonyolítani.Legalábbis így volt amikor még volt ez a "minimum értékhatár" dolog, és nem volt kötelező minden küldeményt vámeljárás alá vonni. Most, hogy nagyobb a volumen, kétlem, hogy a NAV adna oda embereket.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
pictigjis
Topikgazda
nekem tegnap egy 199 ezer forintos tranzakcióm ragadt zárolásban a raiffeisennél. és ők hibáztak, mert a panaszkodásomra a curve elküldte a saját rendszerük adatait, amely alapján a sikertelen tranzakció után 24 másodperccel elküldték a zárolás feloldására vonatkozó üzenetet
megkaptam ennek a 12 jegyű azonosítószámát is, ezzel még tegnap este írtam a prémium ügyintézőmnek, hogy baromi gyorsan oldassa fel a zárolást az illetékes osztállyal manuálisan, ami ma reggelre meg is történt
pár száz forint elfér 20 napig zárolásban, 200 ezer nem. szóval ha van szarabb kártya a kh-snál curve alatt, akkor azok a raiffeisenesek...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
erre a curve semmit nem tud mondani, ez jelenleg kizarolag magyar jelenseg (es nem mellesleg jogszerutlen is). egy ilyen pocsom orszag korrupt postaja miatt meg senki nem fog valtoztatni a bevett postazasi rendjein. egyebkent 99 szazalekban biztos vagyok benne, hogy ez postas maganakcio (lasd gagyi a4-es nyomtatott kamu vamnyilatkozat), a nav-nak valojaban semmi koze hozza
-
ACE-
addikt
válasz loosht #16918 üzenetére
Nem a Posta hanem a NAV bontja fel, és van rá jogszabályi lehetőség. Valami olyan szabály van hogy ha kétség merül fel a küldemény tartalmát illetően, akkor fel lehet... De ez így gáz azért, asszonynak sem jött még meg a kártyája, gondolom ugyanez lesz azzal is, így hogy használja az ember bizalommal? A Curve-öt egyikőtök sem kereste fel? Ők mit mondanak erre?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
loosht
senior tag
válasz razorbenke92 #16914 üzenetére
Az én kártyám a helyén volt, viszont fejjel lefelé. Te mit léptél az ügyben? Ha lenne rá időm, bemennék a postára és rájuk borítanám az asztalt. Mégis milyen jogon bontják fel a levelemet?
-
hard74
senior tag
Kaptatok ilyen mailt?
Get your Lab Coat ReadyHi...... ,
As an avid Curve user, we wanted to invite you to try Curve Pay before anyone else. Join our exclusive Android testing group and take Curve Pay for a spin.What’s Curve Pay?Curve Pay is the next big step for Curve as we go head to head with tech giants like Apple and Google. Rather than adding your Curve card to your mobile wallet, Curve will become your mobile wallet. No more middle-man. We’re going at it alone and we want you to come with us. But to compete with the best, we need to be the best. And that’s where you come in!What we need from you:✍️ Report bugs
❤️ Tell us what you love
🤢 Tell us what you hate
💡 Share ideas on how we can improve
How this will workWe’ll invite customers to join the Beta group on a first come, first serve basis. If selected, we’ll send you an NDA to sign and bring you into our Beta version of the app. You’ll need to be an Android user to participate.
Join the waitlist to register your interest. Even if you miss out on the Beta group, we’ll give you exclusive access to Curve Pay before we launchLG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7-->Pixel 9
-
őstag
válasz loosht #16907 üzenetére
Látom már rájöttél te is, de azért leírom.
Nálam egyértelműen látszott, hogy az oldalán felvágták. [Ezen] a képen látni a vágás vonalát a ragszalag alatt. Illetve a "Pecsétjegy - a vámhivatal által megvizsgált küldemények lezárására" című fecni elég sokatmondó.
A kártya slendriánul volt a ragacson, nem szépen pozícionálva afölé a mintázatos átvilágításgátló sáv fölé, ebből gondolom, hogy nem így volt beletéve.Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
8
senior tag
válasz pictigjis #16906 üzenetére
egyértelmű, hogy nem a curve-ön múlt, 100% a raffi sara, hogy 20 napig ültek rajta
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. MC Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft, Curve 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
loosht
senior tag
válasz pictigjis #16908 üzenetére
Kaptam levelet. Megküldtem nekik, amiket kell és vártam. Mikor semmi se történt már régóta, írtam nekik egy levelet, hogy jogtalanul tartják vissza a levelemet, mert nem áruforgalmi küldemény, hanem egy szimpla levél a bankkártyámmal, szíveskedjenek kézbesíteni. Erre azt a választ kaptam, hogy ehhez a számhoz nem tartozik részletes nyomkövetés és időgarantált szolgáltatás. De "olyan aranyos volt", hogy megnézte nekem, hogy küldeményem elindult a kézbesítési terület irányába. Ekkor hogy-hogynem eltűnt a nyomkövetésből az összes vámos szarság. Hogy mik vannak?! Ezután 1 hét kellett, hogy tényleg meg is kapjam. Viszont itt jött szembe a kolléga által vázolt helyzet:
Én semmit se látok a ragacson. Simán leveszem, visszateszem. Viszont csak nem hagyott nyugodni a dolog és megnéztem belülről a fekete borítékot. És lám, mit találtam rajta?! Ezt bizony kivágták és utána kívülről leragasztották! Gyönyörűen látszik a vágásnál, ahogy átszűrődik a fény. Ezt mégis, hogy aktiváljam?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz loosht #16907 üzenetére
a kártyaragacsról valóban elég jól meg lehet állapítani egyes esetekben, és ezt hozzátette kiegészítő információként. nálam a boríték biztosan nem volt felbontva szerencsére. de ha már írtál: tőled egyáltalán próbáltak végül pénzt kérni a szerelmes leveled előtt/után? mert ha nem, akkor úgy tűnik, működik a panasz...
[ Szerkesztve ]
-
loosht
senior tag
válasz razorbenke92 #16897 üzenetére
Miből gondolod, hogy felbontották? Én nem látok a képeken erre utaló nyomot. Az enyém ma jött meg, ugyanilyen fekete borítékban, ugyanilyen vámpecsétes zacskóval rajta. A fekete borítékon nem látok semmi sérülést. Az, hogy a kártya meg le volt-e véve, ember legyen a talpán, aki megmondja, mert akárhányszor leveszem, ugyanúgy vissza tudom rá tenni és semmi se látszik belőle.
-
8
senior tag
nálam legutóbb 20 nap alatt sikerült feloldani (raffi), párszáz forintos összeg volt
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. MC Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft, Curve 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
jobarat01
tag
Egy ideje valami bűzlik megint, valamelyik nap a Sparban, ma a Lidl-ben kaptam 074 kódot, a pénzt persze levonta. Google wallet mindkétszer
-
pictigjis
Topikgazda
egyebkent teljesen vilagos, hogy a posta teszi ra ezeket a papirokat a boritekokra, mert a "smartcard" kifejezest aligha hasznalna a curve egy beteti kartyara
nagyon bizom benne, hogy sikerult olyan panaszt irnom, illetve ma nehany olyan kerdest feltennem a megfelelo helyen, amelyek utan soha tobbe nem akadnak el a curve-os boritekok. meglatjuk, en is kivancsian varom a fejlemenyeket
-
edk-
őstag
válasz razorbenke92 #16897 üzenetére
Én nem aktiválnám, hanem újat kérnék. Hátha nem kezdődik újra az egész kálvária.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://l2g.hu/edkelado
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest