-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlala
addikt
Sajnos nekem sem megy.
Letöltöttem a friss 2.109-es appot az apkmirror.com-ról.
Próbálom a Curve kártyát beállítani az érintéses fizetéshez.
Meg is jelenik a szép fehér alapon a "Kibocsátó Általános Szerződési feltételei" képernyő, azt elfogadom.
Ezután "Kapcsolatfelvétel a bankkal", majd a "!" jel, és "Nem lehet befejezni a az érintéses fizetés beállítását" üzenet, és hogy forduljak a bankomhoz a megoldás érdekében.
Az értesítés sávban a Curve app feldob egy "Declined US 0.00 - Mastercard" értesítést.
Alapból Revolut kártya van a Curve mögé téve, de próbáltam CIB-es kártyával ill. magával a Curve kártyával is, amelyen 8 font van.
Sehogy sem megy.
Mi Note 10-es telefon, Android 10-es MIUI-val.Van még valami ötletetek?
Köszi. -
tlala
addikt
válasz Yager01 #4210 üzenetére
Sajnos nekem is csak ez az üzenet adatik meg.
Pedig ellenőriztem, mindenhol pontosan ugyanaz a lakcímbeállításom (igaz, magyarországi), illetve a google beállításokban is szereplő telefonszámom hitelesítettként van nyilvántartva a Curve alkalmazásban is, de semmi eredmény.[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
válasz freelancer68 #4248 üzenetére
Köszi.
Azért ez is őrület, hogy a megoldás attól függ, hogy melyik Curve ügyintézőhöz kerülsz... -
tlala
addikt
válasz balinlin #4251 üzenetére
Igen, igazad van - magam is tudnék hosszasan mesélni a többi bankról is...
Mégis, az bosszantó, hogy a barátomnak megy, nekem nem - miközben ugyanazt a Curve szolgáltatást rendeltük (és elvileg kaptuk) meg.
És a GPay országok korlátozását egyáltalán nem a Curve rendelte el, hanem a GPay - csak egy lusta Curve-s helpdeskesnek könnyebb egy kis technikai utánanézés meg egy átállítós kattintás vagy a levél továbbítása helyett a Copy/Paste módszert alkalmazni valamilyen sablonválasszal.[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
válasz kovacslevi98 #4424 üzenetére
Ha a Revolut appban engedélyezed, hogy hozzáférjen a névjegyeidhez, akkor azonnal látni fogod, hogy mely ismerőseidnek van Revolutja.
És akkor már mehet is a pénz passzolgatás egymás között is...[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
válasz kovacslevi98 #4428 üzenetére
Bocsánat, összekevertem a topikokat és a kártyákat.
Elnézést![ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
Érdekes sztorim volt tegnap a boltban.
Fizetnék Curve kártyával (ami mögött Revolut volt), harmadszorra sem sikerült.
"PIN kódot kér, azt írja ki nekem", mondja az eladó (2e Ft vásárlás), miközben nekem a terminál nem írja ki a PIN kód kérelmet, hanem mintha "eldobná" a tranzakciót, és újra csak "Üdvözlöm" vagy mi volt kiírva.
Ezt követően a mögé tett Revoluttal simán fizettem (semmi PIN kérés).
Járt már más is így?[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
Ma a Tescoban buktam meg a Curve kártyámmal - elutasítás.
A mögé tett Revoluttal simán ment a fizetés.
Egyre kellemetlenebb. -
tlala
addikt
válasz petipetya #4742 üzenetére
A minap a Curve kártyámmal napokon át próbálkoztam, de mindenféle rejtélyes üzenettel megtagadta a termináloknál a fizetést (kisbolt, Tesco, stb.).
Az egyik esetben felvillant valami értesítés angolul, ami hamar el is tűnt (sem az értesítés sávban, sem a Curve appban nem találtam többé nyomát), amiből annyit tudtam elolvasni a felvillanás alatt, hogy "ATM" és "use your PIN".
Végül egy OTP automatából felvettem 5000 Ft-ot (persze az ATM PIN-nel kezdi), és azóta ismét működik a kártya.
Talán elég lett volna egy egyenleget is lekérdezni, de ez csak utána jutott eszembe, illetve alig veszek fel kp-t, szóval az sem okozott gondot. -
tlala
addikt
Június 15-i segítség kérésemre a support választ ígért, ami a mai napig nem érkezett meg.
Több mint 1 hónap után ismét rájuk írtam, további türelmemet kérik, a porblémám ügyében "még folyik a nyomozás".
Vicces. -
tlala
addikt
válasz SpongyaBob #5535 üzenetére
Én sem.
És a support is hetek óta csak semmitmondó lepattintást ír. -
tlala
addikt
válasz gzbotii #6072 üzenetére
"Más cégnél (Revolut) ugye előfordult, hogy zároltak számlákat és napokig, hetekig nem lehetett hozzáférni."
2020 végén 1 hete nem tudok a Cib bankszámlámhoz hozzáférni.
A telefonom frissült Android 11-re (nem visszafordítható), amin a Cib app nem működik. Ezen túl mind a webes, mind a számítógépre telepíthető program csak úgy lenne használható, hogy a telefonos appban kér a felhasználó belépési kódot - szóval a kör bezárult.
De a kártyás fizetési jóváhagyás is csak az appon keresztül menne...
A banki ügyintéző csak széttárta a kezét - sem SMS belépés, sem legalább egy üfsz asszisztenciás belépés/fizetés nem lehetséges. A "bankom" azt tudta kinyögni, hogy vegyek egy tabletet, mert fogalmuk sincs, hogy mikor lesz a telefonos app-juk ismét használható.
Ehhez képest egy Revolut app az maga a csoda. (A Cib app júniusban frissült utoljára.)
Halott is lennék, ha nem lenne Revolut/Curve kártyám.[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
Egy év keserves és hasztalan próbálkozás után tegnap végre sikerült beállítanom a Google Payben a Curve kártyámat érintéses fizetésre (ugyanazon a telefonon).
Valami változott. Ha valaki szintén már feladta korábban, akkor tegyen egy próbát![ Szerkesztve ]
-
-
tlala
addikt
Curve kártyámmal szeretnék EUR-t felvenni a mögé tett Revoluton lévő EUR zsebből.
Hol és hogy tudom ezt legolcsóbban megtenni? -
tlala
addikt
EUR-t vettem fel Otp automatából, a Curve mögött Revolut volt, amin EUR is van.
A Curve mégis Ft-ban emelte le a Revolutról.
Ha a Curve appban a felvétel idejére átállítom a Revo pénznemét EUR-ra, akkor működhet az EUR direkt leemelése a Revo-ról extra konverziós költségek nélkül? -
tlala
addikt
HBO Max (saját, még Go-ként online kötött szerződés) nem fogadja el a Curve kártyát a lejáró Revolutom helyett.
Vajon miért?
Van aki Curve kártyával fizeti az HBO GO/Maxot?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest