Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ja. Én kérek elnézést.
Idézek Abu egyik cikkéből: A vállalat mérései szerint a Mantle API másodpercenként kilencszer több rajzolási parancs kezelésére képes, mint a DirectX és az OpenGL, így drámaian gyorsulhatnak majd a játékok az alkalmazásával, de az extra sebesség akár jobb grafikára is elkölthető
Se gyorsulás, és néhol még a grafika is szarabb.
Másik: A Mantle eltérő működése azonban technikailag lineáris skálázást tesz lehetővé, ráadásul tényleg rengeteg szál futhat párhuzamosan. Ez a jövő szempontjából még kedvezőbb, mivel ha a mai nyolcmagos processzorok után esetleg lesznek 10-12-16 magos opciók, akkor abból a DirectX leképző tulajdonképpen nem profitál, miközben a Mantle kód folyamatosan gyorsul.
Most akkor mivan? Nem épp nekem kéne, hogy gyorsuljon? Meg nem is értem ezt az egészet. Végre itt van az alacsony szintű hozzáférés a GPU-hoz.De semmit nem gyorsul? Akkor ezek szerint a dx 11 is elég lenne? Az is kihajtja a GPU-t? Megint a szemünkbe hazudtak?
Én nagyon becsapva érzem magamat. 1 az AMD felől, 2 az itteni cikkektől. Én bizalmat szavaztam az AMD-nek, vártam türelemmel, de egy dupla nullát kaptam. Kiábrándító.
janos666: Teljesen egyet értek. CPU-t és VGA-t is direkt AMD-ből vettem, most már látom, hogy nagy hiba volt. Az áron kívül az AMD semmiben sem versenyképes. Nem is hiába csökken a piaci részesedésük.
[ Szerkesztve ]