-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzf007
senior tag
Igen nekem is a spanyol raktárba megy. Ott lehet egy Ali gyűjtőpont..Én továbbra is automatába küldöm vissza.Nekem működik. Már nem először küldtem vissza így.."lelakatolt automata" biztonságos elektronikusan zárható. Berakod, egyből megy az értesítés a GLS- nek. Másnap már viszi a futár. Nekem Nyíregyháza-Nyírtelek-Alsónémedi-Németország-Spanyolország az útvonal. Ha probléma lenne, gondolom keresne a GLS.
-
miti5
tag
Ilyen lehetőség volt már valakinél?most feldobta ezt is az oldal , Re-apply for return refund
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz dzf007 #79763 üzenetére
Köszi, a külföldi automatáik nem azonosak a nálunk működőkkel, kint van külön vissz
A rajzon ugyan két dolog van, de a szöveg ezt írja:
Take parcel to drop-off-point Vigye a csomagot a leadási pontraA link és a QR kód pedig ide visz Parcel Shop Search, amelyek nem automatákat ad fel. Ennek elllenére persze lehet keresni automatát, de van olyan megkülönböztetés hogy visszaküldési csomag felvétel és akkor már nem minden automata lesz elérhető Hollandiából:
Magyar viszonylatban meg írja a visszaküldést az automatánal de vaklójában nem működik mindegyiknél
-
Topikgazda
Technikai probléma vagy Internet probléma fel sem merül benned? Semmi sem 100%-os üzembiztonságú. Aztán novemberben meg a litvánok egy része nem tudott netezni mert hajóhorgonnyal elszakítottak egy optikai kábelt.
Packázás bosszú egyszerűen nem éri meg, az hülye hacker, vannak fontosabb támadható rendszerek mint az AliExpress és pénzt is tudnak keresni. Ráadásul az oroszok nincsenek náluk kitiltva, inkább itt vásárolgatnak, annyira ott sem hülyék hogy kilőjjék az Ali-t[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #79755 üzenetére
Egy dolog hogy ezt olvasod, aztán nem fogadja az automata, hiába van írva, ez külföldön rendelt címke. Az a szöveg hogy automatában is feladható nem biztos hogy magyarországi automatákra is érvényes.
Hidd el hogy többeknek volt gondja az automatás feladással, ezért nem szívesen teszek olyan javaslatot aminél engem fognak szidni mert valami gond van.
Esetleg küldj már el egy ilyen címkét privátban hogy lássam mit is mellékelnek -
yogibear
addikt
Már megy újra a rendszer...
Törölhettem végre a tegnapi egyedi rendelést... máskor ha főoldalon kotorászok és ha az adott cucc van kacattárban is, oda átlépve ott is mutatja azonnal "ócsítva", ezt 2 napja "guberálom" több árusnál és a kacattárban semmi, így este megrendeltem 3550-ért (a szállítás miatt forintban, mert dolcsiban csak 8,4 lett volna), erre ma reggel ezt is kidobta a kacattár kb 2500-ért, csak 11 körül beborult a rendszer az agyába...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
dzf007
senior tag
-
Gabesz87
veterán
Mi a tököm van az Aliexpress-sel? Vagy csak nálam van a hiba? Rákeresek valamire, a legtöbb dolog ilyen bundle cucc, ahol is utána nem találom azt, amit kerestem, rohadt kereső sincs. Azt sem tudom, mi a fene ez a megnyíló "bundle oldal". Ami meg nem bundle, semmi nem nyílik meg. Rákattintok, és a "Sorry, the page you requested can not be found" üzenet jelenik meg a megnyíló oldalon
-
miti5
tag
Most másik gépről is böngészek ,bejelentkezés nélkül és onnan sem tudok semmi árura rámenni ,nem jön be csak az a 404es ikon ,mint ha törölték volna a terméket..... ip címet jegyezték vagy mi lett itt
-
miti5
tag
-
laleeee
őstag
Mintha be lenne dögölve az Aliexpress szervere. Nem lehet belépni .
Nektek is ?
-
Atomgeszi
nagyúr
Az lehet, hogy 1-2 éve elfogadták, de most más a return policy. Adnak feladóvevényt, ami alapján kell feladni, ha ezt máshogy csinálod, akkor megzavarodik a rendszer.
A kínai ígérgetés, hazudozás meg sajnos mindig jelen volt és lesz is.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Surci1
tag
Én pl. mpl-es csomag visszaküldésnél jártam úgy, hogy a kapott visszaküldős címkét felragasztva a csomagra az automata nem fogadta el. Pedig írta a webshop, hogy automatában is visszaküldhető. Két csomagautomatánál is próbálkoztam, de végül be kellett vinnem a postára. Mondjuk ez egy belföldi csomagvisszaküldés volt, nem külföldi.
[ Szerkesztve ]
-
miti5
tag
válasz Atomgeszi #79739 üzenetére
Ettől még amit leírsz Ali rendszere egy "mocskos" már , küldtem vissza nem egyszer (1 éve 2 éve stb) és ahogy megadtam a képeket ,indult is a visszatérítési procedura, most meg ott szivatnak ahol tudnak! eljön az az idő is amikor a saját maguk küldött "return labelt" sem fogják elfogadni ,mert nem ültél a csomag mellett végig és nem kameráztál mindent! Az agent-esek meg hazudoznak ,ígérgetnek --ez is mi?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #79741 üzenetére
Kérlek téged hogy maradjunk annál, hogy nem ajánlott az automatába történő feladás, ezek elsődlegesen belföldi csomagok küldésére és fogadására szolgálnak.
Ha meg eleve el sem fogadja a címkét akkor az is arra bizonyíték, hogy nem ajánlott az automatába történő feladással az AliExpress csomag visszaküldés.
Valaki a te "ajánlásod" alapján jár el aztán úgy jár hogy nem megy dolog akkor úgyis kénytelen lesz a másik két módon feladni, minek fusson felesleges köröket?
Neked ez a három eset működött, másnak meg az első sem. -
Atomgeszi
nagyúr
Azért írta, mert külföldön fogalmuk sincs, hogy hogy működik itthon a dolog.
Nyáron Hollandiába küldtem vissza csomagot, refund policyvel,küldte a webshop a Fedex feladóvevényt, meg leírta mellé, hogy vigyem be a postára egy automatába.
Aztán csak annyi volt, hogy a Fedex oldalán meg kellett rendelnem a futárt és házhoz jöttek érte. GLS ugyanez, ott is rosszul írják. Gondolom más fejlettebb európai országokban megoldott, hogy automatába berakod és akkor elviszik, de itt, ahol 30-40 év lemaradás van, nem működik ez.Ha írtál volna ide, nem csak azután, hogy 1 hétig nem kaptál új trackingszámot és már csak a posta miatt kérdeztél, akkor lehetett volna még segíteni ezen az ügyön.
Így viszont sajnos tanulópénz.Most majd az eladón múlik, hogy tudja-e társítani hozzád a visszaküldött terméket, vagy bukod a termék árát és még a drága postát is.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
dredjudge84
őstag
30-án dolgoztak egy napot, de teljesen mindegy. Semmi baj nem volt azzal a csomag címkével amit kaptál az aliexpresstől, csak egyszerűen nem vagy hajlandó megérteni a lényeget ami le lett írva százszor. Automatába nem rakunk csomagot! Egyébként meg lehet hogy akkor ha esetleg itt írsz hozzászólást, mondjuk egy órával később kapsz egy olyan választ, amivel elkerülhetted volna ezt az egész hacacárét. Ehelyett ittfikázol másokat mindenki hülye csak te nem.
-
miti5
tag
válasz dredjudge84 #79735 üzenetére
igen ? hát a dpd futár például dolgozott ,mert láttam nem egy kocsit és nem bulizni ment a haverokhoz , a sofőrje! Biztos én rendeltem direkt egy szar árut ,hogy utána nyügöm legyen belőle, és visszaküldhessem stb , biztos én tehetek róla h egy másik track számot az agent-ek nem tudnak bevinni a rendszerükbe már egy hete !!! Szerintem te az okos gondolataid tartogasd másnak !
Ha értelmes választ nem tudsz adni ,tanácsot akkor ............. -
dredjudge84
őstag
Szerintem te csináltad magadnak a bonyodalmat. Itt el lett mondva már százszor hogy az automata nem jó ebben az esetben. A gls ügyfélszolgálatot kellett volna felhívni és kérni a háznál történő felvételt, illetve illene tudni hogy két ünnep között még a futárok sem dolgoznak.
-
Atomgeszi
nagyúr
Igen, meg volt előtte minden hónapban egy ugyanilyen bejegyzés.
November 28
Október 28..
December 29..
Mintha valakinek az lenne a dolga, hogy havonta beírjon egy ilyen semmitérő bejegyzést.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #79727 üzenetére
Pontosítás, itt mennyi nap látszik? Order details utáni oldal teteje.
Nekem 89 days, neked?Nem hazudozik, ennél a résznél, állapotnál az eladó semmit nem tud befolyásolni, nem tud rászolni a holland vámosokra, a szállító cégre hogy csináljanak valamit.
mert lost, elveszett
A Held at customs nem jó mert ennyi ideig sehol nem vámolnak.
De nem pontos a a nyomkövetés mert van új fejlemény, úgy tűnik hogy december 29-én a vámolás újból megkezdődő állapotban van, bár november végén is volt ilyen, ha meg lenen a csomag akkor már rég vámolták volna, ez csak elektronikus adatként "él"
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
nagyúr
Elolvastam az összefoglalót, meg a bővített linkelt hsz-t is, de nem világos, hogy az alábbi státuszt miként jelezzem:
91 napja adták fel. Semmi hír róla. Az eladó hazudozik.
Nem akarok 21 napot még várni a semmire.Megkapom erre a visszatérítést?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
PuffyDog
tag
Volt itt már olyan ember is, aki videóra vette a visszaküldést, a nyomkövető is rendben működött és mégse adtak neki visszatérítést. Nagyon alja módon viselkednek.
=>> Ha sokáig nem írok ne haragudj, biztos oka van! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
miti5
tag
válasz Atomgeszi #79715 üzenetére
Nekem nem ,írta is h Gls pontra vigyem el én a csomagot, de nem is jött érte senki , telefonszámom sem volt rajta ,azt általában ráírják ,ha a futárnak köze van hozzá.Na mindegy az megdölt úgyis, ügyfélszolgálatos is azt mondta kérjek az eladótól új számot , de azt meg nem adtak .....szartak rá
-
miti5
tag
Ja , nem te javasoltad persze ,csak miután a megadott return label nem működött már , és másikat egy hét chatelgetés után sem adtak, visszaküldtem én a francba--- Ez ráadásul kari és elseje között volt , Gls átvevőhelyek naná hogy zárva, (ami itt van a közelembe), másik agyrém h már 2 hétig szabira megy minden kisebb cég ilyenkor , megáll az élet! De ezek az agent -ek minek vannak akkor ,semmit nem intéznek ,ezért is írtam le ,hogy tudjátok , vicc ami itt folyik--- ígérgetnek ,nyugodj meg kedves buyer ,ez a sablon duma ez megy--- ilyen nehéz lett volna nekik már rég az új return track számot beírni a saját rendszerükbe?! Direkt szivatják a népet ,h megund ,és hagyd az egészet ,tuti, az ilyen esetek fele már ha így tesz ,az is haszon nekik.
Fellebbezek aztán meglátom mi lesz.
Emailre válaszolni én nem tudok igaz? -megpróbálom azt is ,vagy megkapják vagy nem-
Elszomorít h ilyen az egész Ali már , nagyon eladó párti lett! -
Topikgazda
Szerintem neked is azt írtam hogy nem automatában kell feladni, nem véletlenül van javasolva. Azt sem javasoltam senkinek hogy ilyen free return csomagot amihez GLS címkét adnak más szolgáltatóval küldje, egyszerűen nem így működik a rendszer magyar vásárló viszonylatában, ha lenne ilyen megoldási opció akkor írtam volna.
Sajnálom de erre a szituációra nincs javaslatom. -
ace22
tag
Email megy a ugyfelszolgalat@expressone.hu címre.
Első kézbesítés, nem kértem csomagpontot, eddig címre jött, hajnalban jött az értesítés 07:55-kor a végleges. A nyomkövetés szerint: "Előrejelzett érkezés:163.; 14:55 - 16:55 között"
A csomagpont 14:00-ig van nyitva.
-
-
miti5
tag
Szia!
Hát ez az Ali--ez egyre szemetebb banda már. Nem rég kérdeztem a csomagvisszaküldéssel kapcsolatosan tőled. Hát visszament ,tegnap át is vették, és pont le is járt az idő a visszaküldésre, vita lezárva , NO REFUND.... Tudni kell h ők adtak egy visszaküldési GLS track számot , ami nem volt jó ,semmit nem csinált az autómatáknál, már akkor jeleztem ,h adjanak új return label-t , de ezek? pfuu, visszaküldtem hát a postán ,én , saját ,új track számmal! Ezt persze sehol nem tudtam én a vita oldalán beírni ,megadni! Ezeket az ostoba agent-eket kb 4 szer hívtam chatre, semmi nem történt, hiába írtam le minden alkalommal mi a bajom , és h itt az új track szám ,semmi , majd jelzik a felsőbb vezetésnek! Ilyen helyzetbe senki ne kerüljön,mert mintha a falnak beszélnél, vagy hulyék ,vagy nem akarják érteni h mi van!!
Még ma is ez az email jön ,válaszként!""Your information is well received. We've just open the return/refund request window for you. You may initiate the return/refund request per your situation.
Your understanding and cooperation is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.""Másik Email ,mert már azt sem tudom melyik agent beszélgetésre melyik Case number ügy tartozik :
"
We are sorry to inform you that the dispute has ended. For this order, we are highly suggest for you to please kindly provide the evidence for the order that returned (Tracking label, Shipping fee receipt, Tracking Status must be delivered). Please make sure that the evidence that you will provided must be correct and valid so we can help you to request to refund to the order.
Once you have the evidence please let us know and provide the evidence to this message within 24 hours. Please be noted that this email will be automatically closed if you failed to reply.
The evidence you provide will assist us in understanding the nature of the problem and finding an appropriate solution to address your concerns effectively. Your cooperation in providing this evidence promptly is greatly appreciated.
If you have any questions or require further assistance, please do not hesitate to contact us. We are here to support you throughout this process and ensure your satisfaction.
Thank you for your cooperation and understanding.Tegnap mindent elmondtam ismét a nagyokos agent-nek ,de azt írják adjam meg megint a bizonyitékokat , de hogyan -hol?? Az "appeal"-ban?
A store is pont olyan akitől vettem a dolgot , hogy ott is a chates agent jelentkezik-Ez már egy vicc banda , még mindig sehol nincs a magyar track szám amit már többször megadtam az agent- szerencsétleneknek--pfuu agyam eldobom! Az "appeal" ba még leírom a bajom ,de h ebből mi lesz....
Régen gond nélkül belenyúltak --átírták a vita oldalon a dolgokat,amit kértél, ez egy vicc már ami itt megy! -
Topikgazda
Egy e-mail mehetne nekik hogy most aztán ez mi, a feladó címen történő kézbesítést fizetett ki és te is így várod, ne ők döntsék már el hogy megváltoztatják, mert erre nekik nincs felhatalmazásuk. Te kérhetsz tőlük ilyet, de ez így nem tisztességes.
Ez az első kézbesítés?
Az Express One nyomkövetésnél mi látható?
Egyébként ott a futár telefonszáma és jó indok a telefonálásra hogy a 14:55-16:55 kézbesítési intervallum nem esik bele a csomagpont 10:00-14:00 nyitvatartási idejébe így ma nem tudja leadni.[ Szerkesztve ]
-
dzf007
senior tag
Szerintem ahol eddig volt packeta és Foxpost csomagautomata is, ott a packeta lehet EO-s lesz. Mivel a Packeta megvette a Foxpostot, de a név a foxpost maradt, mert az jobban hangzik idehaza...igaz a legtöbb packeta autómatát, ahol én láttam üzemen kívül helyezték csak a foxpost működött. Elképzelhető, hogy a hálózatot eladják...
-
ace22
tag
Igen, 15827190... EO csomag. Eddig simán a címemre hozták, most kérés nélkül csomagpontra irányították.
"A küldeményt futárunk a mai napon előreláthatóan 14:55-16:55 óra között az alábbi szállítja ki"
Az átvevőpont ma 10:00-14:00 között tart nyitva.
Innen szép nyerni. Írjak az ügyfélszolgálatnak hogy inkább otthonra kérem? Menjek a bezárt átvevőpont elé, amikor a futár jön, és próbáljam elkérni tőle?
-
LouiS22
veterán
Nekem 158-as volt (év végi hajrá, gondolom nem bírta EO a sok apró biszbasz csomagot, inkább alvállalkoztatták a Packetát, szopjanak ők a mütyürrel).
Mondjuk ez az az időszak volt, amikor a hozzám érkező (volt, amit megtartottak maguknak ) futár átlag 150 címmel indult neki a napnak (vagy fordulónak).[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Topikgazda
Érdemes nézni a nyomkövetést, ha ezt látod akkor másnap várható a kézbesítés. Az értesítőket a rendszer automatikusan küldi ha a szállítási adatok közt van e-mail cím, ha nincs akkor nem tud küldeni, de az adatokat nem ők viszik fel.
Amit a Packeta-ra viszik az 158.....as kezdetű AliExpress csomag? -
ace22
tag
Az EO stylust váltott: ma hajnalban email, hogy a mai napon egy közeli PACKETA kézbesítési helyre jön a csomagom.
Tegnap semmi értesítés, és meg sem kérdezték, otthonra kérem-e vagy kézbesítési pontra. Ráadásul a választott hely 4 órás nyitvatartással üzemel, kérdés, hogy a futár vagy én odaérünk-e ebben az ablakban.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ukrajnai háború
- Valorant
- Google Pixel topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 Chipes IPAD PRO 2024 11 13 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 gen 11 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térnél.
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- Gyönyörű! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- OHH! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/256 FHD IPS HUN