-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mateisti
csendes tag
-
mateisti
csendes tag
-
mateisti
csendes tag
Még egy-két buta kérdés : a Dispute-ban a modify, vagy a cancel dispute legyen a választás,ha megegyeztünk?
A megnyitáskor nem a visszaküldést választottam, ezek szerint előbb módosítani kell?
Ja, és azt írta a kérdésemre, hogy mi a száll.cím, hogy:
hello, u should choose to return back the item in the dispute first, and then u can see the shipping address..Thanks
Akkor tényleg ott lesz látható?[ Szerkesztve ]
-
mateisti
csendes tag
A Contact Details-nél csak : China ( Mainland) látható, azt hiszem egy kicsit nagy ahhoz az ország, hogy megtalálja a posta , a csomagon pedig Szingapuri postafiók cím van ...
A beszélgetést holnap folytatjuk vele, azt írta nálu éjfél van, és nincs már az irodában
Szóval tényleg hülye -
Shrimplandhu
tag
Értem. Köszi. Csak fél az ember mert elég gyakran trükköznek. A mostani eladó is könyörgött egy hónapja hogy terjesszük ki a határidőt még 30 nappal. Eltelt, természetesen csomag sehol. Újranyitottam a dispute-t hogy kérném a refund-ot erre írta hogy értékeljem már 5-ösre.
Akkor megvárom a pénzt előbbhttp://shrimpland.hu/
-
Gabesz25
tag
valahol mintha ilyet olvastam volna. mindegy is, ez a kevésbé fontos, valahogy úgy is vissza kerül a pénzem, ha eljutok odáig. a fontosabb kérdés azonban az, hogy akkor mit írjak a "bizonyítékokhoz". Írjam le még 1x, azt amit már korábban is, hogy a csomag nem érkezett meg a 60 napon belül, + kaptam két olyan TN-t, ami nem volt jó?
-
molvany
senior tag
Az Ali - s vásárlás menetét szerintem még nagyon tanulgatnod kellene. Az eladónál addig nincsen a vevö pénze, amig a vevö vissza nem igazolya az árú érkezését. Söt, az eladó nyugodtan várhat is, mondjuk elöször kipróbálja, teszteli azt amit megvett. Csak ezután igazolja vissza és csak ezek után utalja az Ali - az eladónak.
Minden vásárlással kifizetett összeg az " Ali kaszájába " kerül elsö körben.( #8248) Gabesz25
Ez szerint az Ali - lezárta, tehát a számládra visszafogják utalni a teljes összeget.
Pl. nekem pár napja volt két hasonló, a másodikról 17. - én írtak és ma volt rajta a számlámon ( ez öt nap volt ).
Az hiszem, az elözö is öt nappal kesöbb volt a számlámon.[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
lowhuszika
újonc
Itt lesz a tn, ha még más is kellene kérlek szóljatok!
Ma találkoztam egy jó ismerősünkkel a postán, tényleg már mióta az eszemet tudom ismeri őt a család és ő azt mondta nem emlékszik, hogy lett volna külföldi csomag nekem. Lehetséges, hogy félrecímezte és az utca meg a házszám nem stimmelt vagy valami? Nagyon nem tudom, hogy mit kezdjek mostmár ezzel! Köszönöm a segítségetek!
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Ha az eladó kéri, hogy nyisson dispute-ot, akkor nincs jelentősége milyen indokot jelöl meg. Ebben a fázisában a folyamatnak az Ali még nem néz rá az ügyre. Az eladó kap egy értesítést, hogy dispute-ot nyitottak valamelyik termékére. Simán elfogadja a vevő javaslatát és lezárul a folyamat refund-al.
Erre neki csak azért van szüksége, hogy az Ali jutalékát ne kelljen kifizetnie. (Hiszen nem származott haszna, mert visszaadta a pénzed)(#8316) V/: Jól értem, hogy 90 napnál jársz? Ahogy egy hozzászólással feljebb írtam, a buyer protection lehet akár 500 nap is, ha a garantált határidőn túl vagy, akkor eszkalálni kell és visszakapod a pénzed.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Postán átvehető szöveg akkor van, ha kivitte a postás és nem volt otthon senki.
Ha normálisan van a postán a rendszerben "beklikkelve" a megfelelő státusz, akkor a "kézbesítés regisztrálva" azt jelenti, hogy a kézbesítő adta át a címzettnél, a "postán kézbesítés regisztrálva" pedig értelemszerűen azt, hogy a postán vette át a címzett.
Mivel a fórumtárs státusza "Hajdúsámson posta, Kézbesítés regisztrálva", így egyértelmű, hogy nem a kézbesítő adta át.
Arról nem tehetek, hogy nálatok a postás hülyeséget jelöl be.
(#8347) bul07: Nem kell semmi, arra a számlára fog visszakerülni a pénz, amiről fizettél a kártyáddal. Sms valószínűleg nem fog jönni az alacsony összeg miatt. (Attól függ milyen limitre van állítva sms értesítő)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ha barátod a postás, akkor kérdezd meg tőle.
Egyébként nem a kézbesítő viszi fel a státuszokat a rendszerbe. Ő leadja a reggel kapott listáját délután az elszámolásnál és az alapján valaki felviszi az egyes TN-ekhez tartozó státuszokat a rendszerbe.(#8350) agroman: Erre is csak azt tudom mondani, hogy nem tehetek róla, hogy hülyeséget csinál a postásotok. (Nem a kézbesítőről beszélek). Gondolom nálatok a rendszert kezelő illetőnek azt mondták, hogy ha kézbesítésre kerül egy küldemény, akkor "ezt jelöld be". Valószínűleg nem tesz különbséget, mindenre ugyanazt csinálja. Hiába van megcsinálva a programban különböző kézbesítési lehetőség, ha mindre ugyanazt nyomja. Az én küldeményeimnél mindig jól van töltve, mindig valós a kézbesítési státusz.
Hosszú hónapokig kerültem a saját postánkat, amikor behozták a számítógépes újításokat. Az ablak mögött ülő hölgyek mindenkinek percekig arról panaszkodtak, hogy milyen sz@r ez az újítás. Idegőrlő volt tizediknek állni a sorban és látni, hogy minden betűt egyesével keres ki a néni a billentyűzeten... Nem akarom őket bántani, annyi idősen nem lehet egyszerű váltani, de csak azért nem kell leragadni az 50-es éveknél, mert az ügyintézők nem tudják kezelni a számítógépeket.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nem kézbesítőt írtam, hanem postást.
A többiben egyetértünk.Amit nem értek az az, hogy miért rugózunk azon, hogy neked miért írta azt, hogy postán kézbesítés regisztrálva, mikor otthon vetted át.
Lövésem sincs, hogy neked miért más, erre írtam, hogy a postán dolgozó ember aki lezárja a küldeményt a rendszerben, rossz státuszt választott. Zárjuk le a dolgot, a vita kedvéért nem látom értelmét feleslegesen gépelni. Maradjunk abban, hogy más státusszal kell lezárni, ha kézbesítő adta át és mással, ha a postán került átadásra. Ha nem így történik, akkor ez emberi okokra visszavezethető.
(#8357) agroman: Ha szeretnéd, akkor keresek vissza neked, de mi ennek a jelentősége?
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
Ahogy írtam, megérkezett
Érdekes módon, mint az összes Maláj küldemény, 2 nap és 11:50-kor. Kár, hogy a repülőterünkön nem landolt maláj gép ezen időben.Priviben küldjetek már maláj tracking számokat, nekem már van 3, így az Aliexpress felé tudom jelezni, hogy ezeket nem kell elfogadniuk dispute esetén, mert nem a valóságnak megfelelő adatokat tartalmazzák a nyomkövetési információk.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
FullRefund lett a vége nálam.
"Hi, my friend,
I'm very sorry, because now it's almost the end of time, we had give you reissue, but you didn't cancel the dispute, platform for our time is too short, give us the new shipping time is too short, now we refund the money to you, but can't give you reissue a new product, please understand, please understand us, sincere thank you for your understanding, good wishes and happy New Year" -
kirkri
addikt
Az első még nem lefutott ügy, az eladó válaszára vár. Mennyi ideje van még hátra? Valószínűleg elutasítja majd, de akkor megjelenik az escalate dispute gombod és tudod eszkalálni.
A másodiknál nem látom kire vár a folyamat.(#8404) V/: Így van, ez sem igazán valós TN.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
A válasz alatt nem a levelezést kell érteni, hanem azt, hogy elfogadja-e az általad kért dolgot. (Ami jelen esetben a full refund). Erre van még 4 napja és 10 órája. Ha addig nem reagál, akkor automatikusan elfogadottnak tekinti az Ali a kérésed és visszakapod a pénzed. Ezért általában a lejárat előtt pár órával szoktak reagálni. Jellemzően elutasítják a kérést. Viszont ezután már van escalate gomb, amivel az Ali elé tudod vinni az ügyet döntésre.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Abból indul ki, hogy a vevő csak azért nyitott dispute-ot, mert izgul, hogy lejár a védelem és utána már nem fog tudni reklamálni, ha később sem érkezne meg. Ezért nyugtat, hogy nyugi, kiterjesztettem a védelmet, nincs miért izgulnod. Az értelmesebb eladó ilyenkor nem utasítja el a dispute-ot, mert az ilyen esetekben, ha nincs működő TN, akkor az Ali 100%-ban a vevő javára ítél, szóval jobban jár, ha megadja a full dispute-ot és akkor van esélye jó értékelést kapni, mivel korrektül járt el.
21 éve a Prohardveren! ™
-
lililááá
tag
Ezek szerint fl sem adták a csomagot csak regisztráltatták,azonnal disput akkor.....? 30.napja rendeltem meg írtam már neki de mindig ugyan az a szöveg hogy a postánál van gond 17 000.Ft-os cucc... CN csomag 15 nap alatt itt volt egy időben rendeltem ezzel.
21.12.2015 07:16
Elektronikus értesítés a szállításról
Hungary[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!