Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
Hétvégén már írtam róla, de ügyfélszolgálattal csak ma tudtam erről beszélni (egyébként du. 5h-kor mindössze 10 percnyi várakozással!).
Szóval elérhető lett a FilmBox+ nevű streaming/VOD szolgáltatás a Vodafone boxokon – a hivatalos kommunikáció szerint azok számára ingyenesen, akik HD Max tévécsomaggal rendelkeznek.
Nekem csak HD Plus csomag van (3500 Ft-ért) viszont külön, extraként fizetek hozzá egy FilmBox Pro csomagért is (900 Ft-ot). Így pontosan azokat a csatornákat tudom nézni, mintha HD Max csomagom lenne, se többet, se kevesebbet – nekem mégsem jár ingyenesen a FilmBox+ VOD.
Megkérdeztem, hogy van ez, miért van ez, és főleg, mit lehet tenni. Nos, mi sem egyszerűbb: össze kell vonni a HD Plus és FilmBox Pro csomagjaimat egy HD Max csomaggá. MOST FIGYELJ! A módosítás után viszont 2400 Ft-tal többet kéne fizetnem, mint most, mivel akkor ennyivel emelkedne az internetért (tehát nem a tévéért!) fizetendő díjam. Akárhogy oszt-szoroz az ügyintéző, ezt most csak így lehetne megoldani, mivel hűségben vagyok, és bizonyos szolgáltatásokat kedvezménnyel kapok, és a tévés csomagmódosítás miatt meg kéne bontani az egész csomagomat. Vicces, ugye? Tehát sem az internetem sebessége nem változna, sem az általam nézhető tévécsatornák száma, mégis jelentősen emelkedne a díjam.
Szóval köszöntem szépen, hogy megpróbálta, de nem kértem a módosítást, így jártam.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
„- Felvétel készítés... szintén kegyetlen macerás, menübe, bemegy, keres, beállít (nincs visszajelzés, hogy beállítottad vagy sem, nem tudod, hogy sikerült-e megnyomni a szükséges gombot, főleg este, sötétben, vakoskodva)”
A felvehető műsoroknál szaggatottal van bekarikázva egy R betű az EPG-ben. Ha sikeresen beállítottál egy ilyenre rögzítést, akkor az R betű körüli karika már nem szaggatottal, hanem folyamatos vonallal lesz látható. Ha sorozatrögzítést állítottál be egy adott műsorra, ott dupla R betű jelenik meg, ill. két, egymásba fonódó karika.
De egyébként amikor megnyomod a felvétel gombot, akkor a kép jobb felső sarkában pár másodpercig megjelenik egy tájékoztató szöveg is arról, hogy te most rögzítést állítottál be a szóban forgó műsorra. Ha sorozatról van szó, akkor az első gombnyomás egyből sorozatrögzítést állít be, és ha ilyenkor még egyszer megnyomod a felvétel gombot a távon, akkor módosul a beállítás egyedi rögítésre – és erről is megjelenik szöveges üzenet a képernyőn.„- az ÉLŐ adás kb 25-30s késésben van a másik szobában lévő CI+ kártyás TV-hez képest”
Ebben az esetben a te boxod nem koaxon veszi az élő adást, ahogy azt már közben megírta más is neked. Be kell állíttatni az ügyfélszolgálattal a településkódodat. Sajnos fel kell hívnod ehhez a 1270-et.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ates2 #116603 üzenetére
Hűség alatt nem emelhetnek, egyszer sem, semennyivel sem. Ezért is hűség. Inkább arról van szó, hogy valószínűleg nálad is változtattak a számlázási időszakon, mint többeknél. Olvass vissza, többen is írtak erről. Magán a számlán ott lesz a magyarázat. Tehát a havidíjad nem változott, csak most nem egyhavi díjat számláznak, hanem 1-2 nappal többet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116555 üzenetére
Egy dologra biztosan tudom a választ: csak egy adott csatornán figyeli az adott sorozat epizódjait, és csak azon a csatornán rögzíti azokat. Ha ugyanazt a sorozatot adják egy másik csatornán is, vagy pl. mindig ott mennek az ismétlések, akkor az ott vetített epizódokat nem rögzíti a rendszer – hacsak nem állítod be a rögzítést külön, arra a csatornára is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ledgeri #116551 üzenetére
Egyelőre még én is Díjneten vagyok, de anyám a Voda fiókba kapja a számláit, csop. beszedéssel fizetve, és neki a legutóbbi értesítő levél mellé már csatolták is a számlát. Ennyit tudok, de itt még senki más nem számolt be róla, hogy nála is így működik már…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ledgeri #116549 üzenetére
Miért, kell forszíroztatni? Azt hittem, akiknél elektronikus számlázás van beállítva, azoknak most már így is kiküldik a számlát, és nem csak értesítenek, hogy megnézheted a fiókodban (ahol innen kezdve még hosszú napokig nem nézheted meg).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #116532 üzenetére
De miért csak a HD Maxszal, ez a kérdés. Aki fizet a FilmBox Pro csomagért a HD Plus mellett, azoknak miért nem érhető el? Vagy azoknak is elérhető, csak ez nem derül ki a kommunikációból?
(Köszönöm, hogy leírtad, hogy szerinted van-e értelme előfizetni a FilmBox Pro-ra – én viszont már jó ideje előfizetek rá, és nyilván azért, mert más véleményem vagyok. Most pedig úgy érzem, elvileg nekem is jogosultnak kéne lennem a VOD-ra is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Jó, de én azt mondom, hogy az a pár csatorna, ami a különbség, azok vannak benne a FilmBox Pro kiegészítő csomagban. Tehát akinek HD Plus + FilmBox Pro is van, annak pont ugyanazok a csatornái vannak, mint akinek HD Max van.
Ha ez nem így van, akkor valaki legyen szíves konkrétan megnevezni olyan csatornákat, amelyek csak a HD Max csomagban érhetők el, és se a HD Plusban, se a FilmBox Proban nincsenek benne!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A második mondatodat sajnos nem értem, és egyébkent sem ez volt a kérdésem… Nekem is HD Plus van és mellé FilmBox Pro csomag (ez a neve), ez utóbbi nekem is 900 Ft-ért.
A kérdés az, hogy ez miben különbözik attól, ha valakinek HD Max van? Mert szerintem a HD Max = HD Plus + FilmBox Pro csomag.Ennek ellenére azt írják, hogy a Vodafone boxon most elérhetővé vált Filmbox+ nevű streaming-szolgáltatás csak a HD Max csomag mellé jár ingyenesen. Ha én regisztrálni akarok, nekem 7 napos próbaidőszakot ajánl, ami után – gondolom – fizetni kéne érte. Vagy nem tudom.
Erről van szó: [link]
(Az 5 db FilmBox csatorna, amelyekről írsz, az nem streaming, hanem hagyományos, lineáris tévéadások, persze azok nézhetők nálam is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Tudja valaki, mi a különbség a között, ha valakinek
1. HD Max tévécsomagja van;
vagy
2. HD Plus csomagja, és mellé egy FilmBox Pro kiegészítő csomagért is fizet?
Mert szerintem a HD Max pont a FilmBox-csatornákkal több a HD Plus-nál, vagy nem?
Ez most azért érdekes, mert a hirdetmény szerint a FilmBox+ streaming-szolgáltatás csak a HD Max csomagosoknak elérhető, nekem viszont HD Plus van + FilmBox Pro csomag is van mellé, ami így csatorna-választékban megegyezőnek tűnik… Vagy benézek valamit?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ztsoft #116463 üzenetére
Alaposabban átolvasva, röhejes az egész. Az milyen email-cím, ami http-vel kezdődik? És az milyen szó, hogy „számlaleigazolás”? Nem beszélve arról a weboldalra mutató linkről, ami az állítólagos „Kockázatkezelési csoport” elérhetősége…
Szóval nyilvánvaló phishing. És azért kaptad, mert még azt sem tudják, ki az, aki tényleg a Vodánál van, csak vaktában lövöldöznek. Ha 100-ból 1 elhiszi, már jól járnak.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Az már nem újdonság, hogy a Vodafone TV box időnként bekapcsolás után rögtön egy csatornakereséssel indít, de mostanában azt játssza, hogy még épp, hogy csak elindul a csatornakeresés, amikor már megjelenik a „Következő” feliratú gomb – aminek csak akkor kéne megjelennie, amikor a keresés már teljesen lefutott, vagyis eljutott 100%-ig. Ilyenkor a keresés folyamatát jelző vékony piros csík is eltűnik alulról, csak a százalékok változása látható.
Ha nem várom meg, míg elér 100%-ig, és rányomok a „Következő”-re, akkor a box lefagy a p.ba.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz AtHoS #116340 üzenetére
Ha lemented magadnak a számlákat a saját meghajtódra, akkor amikor később onnan nyitod meg őket, már nem kell hozzájuk jelszó. Én minden számlát lementek magamnak, a Díjnetről is. Évekre visszamenően megvan az összes számla, nem foglalnak túl nagy tárhelyet, viszont bármikor gyorsan visszakereshető bármelyik.
És egyébként – maradva a példádnál – 3 hónap múlva letölthető lesz az a számla a My Vodafone oldaladról is, szintén jelszó nélkül, hiszen oda eleve csak azonosítás után léphetsz be.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Számlázás ill. díjfizetés ügyében, mindenkinek.
Írtam már korábban, de akkor most megismétlem: úgy néz ki, nem kell már feltétlenül a Vodafone oldaláról letölteni a számlát, mivel a számla kiállításáról értesítő mail-hez csatolva kiküldik már magát a számlát is, titkosított pdf-ben. A feloldáshoz szükséges egyszeri, egyedi jelszót pedig sms-ben küldik hozzá ugyanakkor, a regisztrációkor megadott mobilszámra.
(Legalábbis anyám már így kapta a legutóbbi számláját.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz p0cZok #116307 üzenetére
Csak egy apróság, mivel többször is említed az IPTV-t.
A Vodafone-nál nem IPTV van, hanem ún. OTT (Over The Top).
Az előbbinél egy zárt, belső hálózaton keresztül jut el a tartalom a tévére (amihez pl. olyan routerek és más hálózati eszközök kellenek az előfizetőnél is, amelyek IGMP-képesek, máskülönben a tévéadás jól megbolondítja az ember otthoni hálózatát), míg az utóbbinál lényegében a nyílt interneten továbbítódnak a tartalmak az előfizető tévéjére, ezért nincs különösebb feltétele annak, hogy milyen saját routert vagy pl. switch-et használ otthon az előfizető, de legalábbis nem kell azoknak IGMP-képesnek lenniük.“The biggest difference between OTT and IPTV is the network. OTT content is usually delivered over an open network, the internet, while IPTV is delivered over a closed, proprietary network such as a LAN or WAN.”
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gregory91 #116229 üzenetére
Mindenesetre itt egy lista azokról az eszközökről, amelyekről feltételezhetően elérhető lesz az HBO Max szolgáltatása:
Ezeken az okostévéken elérhető az HBO Max
Kiváncsi vagyok, a Vodafone boxba beteszik-e. Gomb lenne rá a távirányítón, még ha arra HBO Go is van írva…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #72445440 #116084 üzenetére
Hát bocs, nem én generálok félelmet, hanem közismert tény, hogy az UPnP nem biztonságos. Kérdezd meg erről bármelyik szakit itt, a PH-n, egy hálózatos/routeres topikban. A kérdezőnek tudnia kell erről, mielőtt vadul ezt tanácsoljuk neki, csak azért, mert manuálisan kicsit bonyolultabb a portforwarding beállítása…
Egyébként meg írta (igaz, utólag), hogy szüksége lenne a szolgáltatói HGW wifijére is, tehát az nem jó neki, ha az modem módban van. Szóval inkább egy olyan megoldásban kéne gondolkodni, hogy a saját routere AP-ként működjön, hm?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz modflow #116077 üzenetére
Az UPnP-t lehetőleg kapcsold ki mindenhol, nem biztonságos.
A Voda eszköze menjen vissza modem/bridge módba.
A saját routereden nyiss portot a torrentkliensnek. Ez utóbbiban kérj segítséget a routered topikjában vagy a router gondok topikban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz modflow #116073 üzenetére
Nincs olyan, hogy „wifi mód”. Modem (azaz bridge) mód van vagy router mód. Router módban ad a szolgáltatói eszköz wifit is.
És mielőtt mindenki bőszen javasolja az UPnP bekapcsolását, előtte esetleg írjátok be a Google-be azt a két szót, hogy upnp és biztonság…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #115912 üzenetére
Erre senki nem válaszolt, de most akkor lehet, hogy én tudom rá a választ: az Euronews csatorna szép csendben HD lett. Lehet, hogy ezt jelentette az „új csatorna hozzáadva” értesítés a Vodafone TV appban. (Vagy nem. )
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115944 üzenetére
Ó, hogy rohadnának meg, tehát nem csak a Díjneten keresztül történő fizetés, hanem a számlák ott történő bemutatása is megszűnik. És még nekem kell megváltoztatnom a számlázási beállításokat, különben papír alapú számlát postáznak, és elveszítem az ePack-kedvezményt…
Annyira jó, hogy feladatokat adnak az ügyfeleknek.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115939 üzenetére
Én speciel egyetlen szóval sem utaltam a politikai beállítottságodra, szóval nem értem, miért tettél a "kvartettbe". (Más kérdés, mit gondolok a Pesti TV-ről, de ugye ez egy tech fórum...)
#115940: Van egy linked ehhez a hírhez? Érdekelnének a részletek. Pl. csak a díjnetes fizetés lehetősége szűnik meg, vagy a díjnetre egyáltalán nem küldik át majd a számlákat? (Nekem most oda megy a számla, de csoportos beszedéssel fizetek.)
Egyébként nemrég írtam meg anyám számlája kapcsán (akinek viszont a My Vodafone oldaláról kellene havonta letölteni a számláját) , hogy most már el is küldik a számlát a kiállításáról értesítő e-mailhez csatolva, ami remélhetőleg megszünteti az eddigi szenvedést.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115908 üzenetére
Ezek teljesen egyedi problémák, amelyek csak nálad jelentkeznek. Miért nem jelented be? Attól nem fog megjavulni a boxod, ha itt n+1-szer leírod ezeket a hibákat.
Más. Nem először indul úgy a Vodafone TV app az androidos mobilomon, hogy „új csatorna hozzáadásáról” értesít. Eközben nem látom, hogy bármilyen új csatorna jelent volna meg a kínálatban, de a csatornák sorrendjén sem változtattam ill. csatornát sem rejtettem el az előző indítás óta – a nálam levő boxokon sem. Szóval ez mi ez? Egy bug az appban?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz asdf_ #115831 üzenetére
Szerintem meg óriási előrelépés ahhoz képest, mintha a számlát a weboldalról lehetne csak letölteni – ahonnan viszont az értesítést követően még napokig nem lehet letölteni.
Az pedig, hogy külön csatornán érkezik a jelszó, ami egyedi, megfelel a két lépcsős azonosítás feltételeinek. Kényelmetlen, de biztonságos.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Tyű, ez csak nekem új?
Megjött a szokásos értesítés mailben és sms-ben is, hogy elkészült a havi számla, letölthető a My Vodafone oldalon – és ugye ilyenkor általában még napokon át nem lehet letölteni onnan.
Most viszont a számlát csatolták az értesítő e-mailhez is, mégpedig úgy, hogy a pdf-et egy jelszóval védett zip fájlba csomagolták, az egyedi, egyszer használatos jelszót pedig az értesítő sms-ben küldték meg hozzá.
Végre egy hasznos megoldás, így nem kell a bénán működő weboldalról
levadászni havonta a számlákat. Remélem, ez innen kezdve rendszeres lesz.
(Megj.: anyám előfizetéséről és számlájáról van szó, mert azt is én intézem. Az enyém a díjnetre szokott menni.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kezo0
addikt
Én csak egy olyan mailt kaptam ma a Vodafone-tól, hogy vásároljak tőlük 1 Ft-ért okostelefont vagy tabletet – amihez persze náluk kéne lennie a mobil-előfizetésemnek is. De nincs náluk.
A levél végén KELLEMES ÜNNEPEKET kívánnak, ma, január 10-én. Gondolom, ez már a farsangnak szól. Vagy a Vodafone egyesült a MÁV-val.vilmose33: Az rendben van, hogy többszáz hsz-t nem akarsz visszaolvasni, de hármat sem? Mert ott a válasz az gyik kérdésedre.
A modem Arris típusú lesz, amit menüből nem, csak ügyintéző felhívásával tudsz bridge-be kapcsoltatni, ha netán saját router miatt ilyen igényed lenne. Ezt mindenképp érdemes róla tudni.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hát én se úgy értettem, hogy a VTV box volt bármilyen hatással a tévére, hanem, hogy esetleg ugyanaz a dolog volt hatással a VTV boxra és a tévére is, ha mindkettőnek csatornakereséssel kellett kezdenie bekapcsoláskor.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Ma este – a változatosság kedvéért – csatornakereséssel indult bekapcsoláskor a Vodafone box. OK, ezt már szinte megszoktam, szóra sem érdemes… DE!
A tévém saját tunerjére váltva, olyat írt ki a tévé, amit még soha nem láttam tőle: közölte, hogy nem talál egyetlen DVB-C csatornát sem! Koax bedugva, mediacard (kettő is) bedugva, a modul- és kártyainfókat is rendben kiírta a tévé. Mégis, az összes, évekkel ezelőtt lekeresett, elmentett, kedvencek csoportba is rendezett csatornát elfelejtette – és ennek következtében természetesen a mai napra beprogramozott műsorrögzítéseket sem végezte el a tévéhez csatlakoztatott külső HDD-re. Ragaszkodott egy újbóli, nulláról indított csatornakereséshez – ami aztán teljesen normálisan lefutott, és ekkor már megtalálta az összes csatornát a tévé, mintha csak most állítanám be először. (Persze a kedvenceket is állíthattam be újra…)
Most akkor a tévém kezd megbolondulni, vagy a Vodafone állított át valamit a csatornák elérésében vagy bármilyen paraméterükben, ami az összes elmentett csatorna „elfelejtését” eredményezhette? Mert ugye a Vodabox is csatornakereséssel indított ma – de persze ez lehet véletlen egybeesés is.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz parkr #115335 üzenetére
Az összefoglalóban megtalálod, hogyan kell ehhez a box távirányítóját beállítani.
gduck: Várjál, várjál. Csak ez az egy rögzítés olyan, ami nem látszik az egyik boxon, az összes többi szinkronizálva van nálam is a két box között. Ez az egy viszont még most is csak azon a boxon látszik, ahol eredetileg beállítottam tegnap reggel a rögzítést... Na de most mindjárt csinálok egy teljes áramtalanítást azon a boxon, amelyiken nem látszik, hátha az újbóli indításkor leszinkronizálja majd azt is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Még reggel beállítottam az egyik Vodafone boxon egy késő esti műsor rögzítését. Azon a boxon most látszik is a 23h-kor rögzített műsor, és látszik a Vodafone TV appban is, mind a droidos mobilomon, mind az iPademen a rögzített műsorok között.
Nem látszik viszont a másik Vodafone boxon, ami van nálam a lakásban, holott elvileg bármelyik eszközön ill. platformon van beállítva egy műsor rögzítése, annak az összes VTV-s eszközön látszódnia kéne, nem? (Vannak itt ugye olyanok, akiknek épp az a problémájuk, hogy nem szeparálhatók egymástól az azonos előfizetéshez tartozó boxok ill. nem állíthatók be külön profilok a család tagjainak, így amit felveszel az egyik boxszal, az megjelenik a másik boxon is.)
Nem először van ez nálam, és legutóbb, amikor ugyanez történt, másnapra már megjelent az adott műsor felvétele a másik boxon is. Ebből arra következtetek, hogy egy teljes nap kell hozzá, hogy a két Vodafone box között létrejöjjön a műsorrögzítések szinkronizációja – ami azért elég fura, főleg annak fényében, hogy a mobil platformokon futó appok rögtön képesek voltak szinkronizálódni azzal a boxszal, amelyiken be lett állítva a rögzítés.
Ez másoknál is ilyen? – kérdezem ezt nyilván azoktól, akiknél legalább 2 db Vodabox van, és szoktak műsorokat rögzíteni velük.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Rottenbiller #115219 üzenetére
Van már app is Windows-ra? Én csak böngészős megoldásról tudok.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Csak jeleztem, hogy ezt is meg kéne említeni, különben félrevezető az infó. Mert ez az otthoni vezetékes szolgáltatások topikja, és nem evidens, hogy mindenkinek, aki itt van, a mobilja is Vodás. Sőt, a többségnek szerintem nem az.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115160 üzenetére
Ha elmegy a net, a tévéadás nem megy el azonnal. Nem tudom, meddig lehet még nézni ezután, mert olyan hosszú netkimaradás még nem volt nálam, amióta van Vodaboxom (kopp-kopp…).
A tévéadás koaxon jön itt, ahogy szerintem Bp.-en mindenki másnak is. Ha valakinek elég hozzá csak az UTP, akkor ott véletlenül rossz a konfig a boxon.
TV13 a helyi csatorna, és most épp valami vonósnégyes zenél rajta, egyébként szépen. Inkább most nem húznám ki a koaxot, hogy megnézzem, bejön-e az adás anélkül is.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Csabi1984 #115006 üzenetére
Ez lehet, hogy HDCP-probléma. Nálam a tévén kétféle HDCP-beállítás között lehet választani, az egyik beállításnál rendesen van képe + hangja a boxnak, a másik állásban viszont folyamatosan elmegy majd visszajön a kép és a hang. (És ez már a Cisco box esetében is így volt. Sőt, annál az sem volt mindegy, hogy az AVR melyik bemenetére volt kötve, mert a Cisco nem szerette a HDCP 2.2-t, csak az 1.4-et, és ebből a szempontból is vannak különbségek az AVR-em egyes bemenetei között.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Inhouse #115004 üzenetére
Nem is állítottam, hogy minden router tudja ezt. De akinél van olyan, amelyik tudja, annál ez egy megoldás lehet. Ennyit állítottam, nem többet. Itt általában a powerline-t szokták ajánlgatni, ha valaki nem akar vagy tud vezetéket húzni, kábelcsatornázni, falat fúrni. Én pedig leírtam egy másik lehetséges megoldást a problémára – ami természetesen csak akkor működik, ha megfelelő feltételek állnak rendelkezésre.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #115001 üzenetére
Persze, csak van akinél az nem vagy alig működik, mert pl. nincs azonos körön a két, egymástól távoli helyiségben levő dugalj, vagy csak korlátozottan megy át a jel, mivel nincs szabad dugalj, és csak elosztóba dughatók be az adapterek stb. Szóval az sem fenékig tejfel, ha nem tökéletesek hozzá a feltételek. És nem utolsó sorban, egy ilyen adapter-párost többnyire meg kell vásárolni, ha nem fekszik a szekrény mélyén, egy régebbi, még működő, de használatból kivont routere meg esetleg többeknek lehet, hozzám hasonlóan. Nekem ez a megoldás egyetlen fillér extra kiadást nem igényelt.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114996 üzenetére
Kicsit utánaolvastam, és szerintem a WDS az valami más, bár használható erre is. A WDS módot mindkét, egymáshoz ilyen módon kapcsolódó routeren be kell állítani, míg az Asus-os media bridge módra csak a távoli, második routeren kell átkapcsolni, és onnan kezdve az elsődleges router azt a routert is csak egy ugyanolyan hálózati eszköznek látja, mint a többit, amelyeknek IP-címet kell osztania. És a másodlagos router ilyenkor nem is szór wifit, csak vezetékes netet ad ki a LAN-portjain.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114996 üzenetére
Mondjuk egy wifis box biztos többet fogyasztana valamennyivel, mint egy wifi nélküli…
#114997: házimozira simán köthető HDMI-vel, nálam is úgy van rákötve a nagyszobai box. Egy HDMI-csatlakozók nélküli AVR ma már erősen elavultnak számít.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Ha valakinél szintén problémát jelentene, hogy a Vodafone boxnak UTP-kábellel lehet csak hálózati kapcsolatot biztosítani, de bonyolult a kábelt eljuttatni abba a helyiségbe, ahol a box üzemel, leírom a saját megoldásom, hátha valakinek pont ez segít.
Nálam a Connect Boxra egy saját router van kötve, azzal osztom a netet az eszközeimnek. Ez történetesen egy Asus router (AX92U), ami nagyszerűen beszórja wifivel az egész lakást, beleértve még a távolabbi sarkokat is, több falon át – pedig panellakásról van szó. Amikor megvettem ezt a routert, nyugdíjaztam a régit, ami szintén Asus (AC68U), de most újra elővettem azt, és befogtam, hogy vezetékes netet adjon a fő routertől távolabbi szobában telepített Vodafone boxnak. Ehhez mindössze az kellett, hogy ezt a régebbi routert ún. „media bridge” módba kapcsoltam – ehhez hasonló lehetőség feltehetően más gyártók routerein is elérhető.
Így most az a felállás, hogy a fő router által sugárzott wifi-jelet veszi a távoli szobában levő régi router (amely, mint bármelyik másik eszköz, kap a fő routertől egy külön IP-címet, amit nem árt fixálni is neki a fő router DHCP-táblájában), és ennek a régi routernek a LAN-csatlakozói akár négy eszköznek biztosítanak vezetékes net-elérést. Az egyikre lett rádugva a Vodafone box, és tökéletesen üzemel.
Ez tehát egy megbízható megoldás, ha valaki nem akar/nem tud kábelt húzogatni a fél lakáson keresztül, csak ugye kell hozzá egy elég jó router, ami stabilan és kellő jelerősséggel be tudja szórni wifivel az egész lakást, plusz egy másik router, ami ezt a jelet képes ebben a media bridge módban venni és vezetéken kiadni. De hátha valakinek pont ez lesz a legkönnyebben megvalósítható, mert minden eszköze megvan hozzá.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Lezárult egy korszak. Tegnap a Vodafone technikusa elvitte tőlem az utolsó Cisco boxot, és VTV boxra cserélte azt is. A Cisco-ban meghalt a HDMI-kimenet, és bár lehetett volna még másik Cisco-t kapni helyette, úgy gondoltam, már nincs értelme arra az egy-két hónapra, amikor megszüntetik rajta az interaktív funkciókat (beleértve a 7 napos EPG-t), és emiatt úgyis ki kéne cseréltetnem egy Vodaboxra… Szóval ment a Cisco, jött a VTV – amiért havi 500 Ft-tal többet kell fizetni, hogy kevesebb csatorna műsorát lehessen vele rögzíteni, mint a Cisco-val… Jó üzlet, ugye.
Szó se róla, a Cisco box kiszolgálta a maga idejét: voltak a merevlemezén még a 2012-es olimpiáról rögzített 3D-s (!) közvetítések is, plusz a megboldogult M3D csatornáról felvett 3D-s kisfilmek is. Vajon a Vodafone box kitart majd 9-10 évig? – adódik a költői kérdés.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #72445440 #114844 üzenetére
Nekem díjnetre jönnek a számlák, minden hónapban letöltöm őket a gépemre, biztos, ami biztos.
pjen: nekem sincs gondom a saját mobilszolgáltatómmal. Persze ha ott lenne a mobilom is a Vodánál, nyilván elfogadnám 1 Ft-ért azt a tévét. Nekem ugyan nem kéne, de talán el lehetne passzolni 40-50 rugóért a Vaterán.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114826 üzenetére
Most akkor nekem továbbra sem egyértelmű, hogy hány box van jelenleg nálad, és hányért fizetsz. Mert ha a Vodaboxot tényleg a Pace helyett küldték neked (akár kérted, akár nem, ez most mellékes), te meg nem jeleztél nekik vissza, csak azóta is használod mindkettőt, akkor nem értem a csodálkozást, amiért egyszer csak lekapcsolták az egyiket – és nyilván a régit, hiszen annak a leváltására küldték az újat.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114812 üzenetére
Ha a felvétel lehetőségét meg is hagyják, nekem kell a visszanéző és a 7 napos EPG is. Ezek meg már most is – hónapok óta – csak úgy vannak meg a Cisco-n, hogy néha igen, néha nem. Megelégeltem ezt az állapotot…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114800 üzenetére
Jók ezek a sablon válaszok arról, hogy papíron hogy néznek ki a dolgok, és el is mennek a fb-csoportban, de azért én kicsit tájékozottabb vagyok ennél (vagy legalábbis így gondolom ), kedves druszám.
Szóval most leírom, hogy mi a helyzet a gyakorlatban.
Még az éjszaka folyamán erőt vettem magamon, és felhívtam a 1270-en a műszaki segítségnyújtást. Az éjszakai hívás azért jó, mert olyankor kb. egyből felveszi egy ügyintéző. A XIII. kerületben meg azért jó lakni, mert az esetek többségében akár már másnapra tudnak technikust küldeni – de ezt, gondolom, te is tapasztaltad már. Most is így volt: akár már ma, azaz szombat délelőtt, tehát csak pár órával a hibabejelentés után tudott volna jönni hozzám egy technikus. És az ügyintéző szerint ha hibás a Cisco box, a technikus mindenképpen egy másik Cisco-ra cseréli ki! Még akkor sem ad helyette Vodafone boxot, ha én kifejezetten azt kérem!
Márpedig én végiggondoltam, és úgy döntöttem, hogy ha most kapnék egy másik Cisco-t, teljes körűen azt is csak kb. egy-két hónapig tudnám már használni az interaktív funkciók megszűnése miatt, így akkor már végképp elodázhatatlan lesz a Vodaboxra cserélés… Szóval a dupla ügyintézést megspórolnám magamnak, és már most lecserélném a Cisco-t egy Vodafone boxra, bármennyire is fáj a szívem a Cisco miatt. Ezt viszont – nehogy már megkönnyítsék a dolgot – nem lehet kérni a műszaki segítségnyújtás jegyében, hanem csak új megrendelésként tudják rögzíteni, az viszont csak hétköznap reggel 8h-tól este 8h-ig (?) érhető el a 1270-en, ezért hétfőn újra fel kell őket hívnom, napközben – nyilván sokkal hosszabb várakozási idővel számolva…
A mostani hibabejelentésemet meg úgy, ahogy van, töröltük a rendszerből.Ami meg az árakat illeti, változatlanul azt gondolom, hogy nem fair, ha az új boxot drágábban adják, mint a régit, hiszen nem tud többet a réginél, sőt, néhány tekintetben kifejezetten korlátozottabban használható annál, akárhányadik eszközként is van náluk regisztrálva. És pláne nem fair a dupla ár, ha meghibásodás miatt nem tudom tovább használni a régi boxot. Persze kaphatnék még most helyette egy másik régit, de két hónap múlva megint csak ott tartanánk, hogy újra kell cserélni, ha ugyanazokat a funkciókat akarom tovább használni, mint eddig. De ez persze csak puffogás itt a részemről, mert nyilván kénytelen leszek benyelni azt a havi plusz 500 Ft-ot az új boxért, mint mindenki más. Csak akkor legalább működne rendesen…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114792 üzenetére
De igen, van még egy Cisco is nálam. Csak ugye írtam már, hogy annak meg már teljesen elhalálozott a HDMI-kimenete, úgyhogy momentán használhatatlan. Gyűjtöm az erőt a 1270 felhívásához. Félek, már csak Vodaboxot adnak majd helyette, ami abból a szempontból is aggályos, mert azért majd – gondolom – havi 1000 Ft-ot akarnak legombolni rólam, a Cisco-ért meg csak 500-at fizettem. És ugye a box cseréjét nem én kérem, hanem ők adnak nekem egy másikat, a meghibásodott régi helyett – hát akkor miért is kellene többet fizetnem, mint eddig…?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz d.tiborz #114774 üzenetére
Nekem természetesen ma is lefutott a csatornakeresés a Vodafone box bekapcsolásakor. Rohadt idegesítő, hogy leülsz a tévé elé, és nem tudod egyből nézni, mert ki kell várni, míg a box eljut abba az állapotba, amelyben előző napon, kikapcsoláskor volt. Ráadásul ugye a csatornakeresés végeztével sem jelenik meg automatikusan az utoljára nézett csatorna műsora, mert ilyenkor még felhasználói beavatkozás szükséges: meg kell nyomni a „Következő” gombot a képernyőn. Apróság, de szándékosan sem lehetne ennél jobb ügyfélbosszantást kitalálni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Nekem ebből még nem teljesen világos, hogy is működik ez a gyakorlatban… Csak azt tudom, hogy ezentúl még ki is kell takarítani meg rendet rakni a lakásban, mielőtt hívom az ügyfélszolgálatot.
Nagy újítás a Vodafone-nál: ez fogadja majd, amikor felhívja az ügyfélszolgálatot
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114724 üzenetére
Csak azt próbáltam közölni, hogy én jelenleg nem tudom ellenőrizni, milyen csatornák jönnek be a Cisco-n.
Ellenben a Vodafone box ma bekapcsoláskor kéretlen csatornakereséssel nyitott, majd amikor meg akartam nézni egy felhőbe rögzített műsort, indítás után 2 mp-cel kifagyott a kép, és vele együtt az egész box a p.ba… Távirányítóra nem reagálás, teljes áramtalanitás, ó, csak business as usual.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz szabogabor10 #114700 üzenetére
Nálam nincs ilyen, Pana a tévé.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz szabogabor10 #114698 üzenetére
Ez mit jelent pontosan? Nekem nem tűnt fel semmilyen változás.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz asdf_ #114540 üzenetére
"mindenki másnál pedig kb. egymás mellett van a kábelmodem és a STB, tehát nem probléma lannal etetni a boxot" – ezt milyen felmérésre alapozod? Mert ha csak tippelgetsz, akkor az én tippem meg az, hogy ez marhára nincs így. És ez rengeteg, nem hozzáértő embernek jelent gondot.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kavics #114520 üzenetére
Ha már sport, akkor mondjuk az M4 Sport pont nem nézhető vissza. Itt vannak pl. a Forma-1, és többnyire labdajátékokban a magyar válogatottak szereplésének közvetítési jogai is… És ezt nevezik közszolgálatnak, adópénzből.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #114482 üzenetére
Az említett szombati kézilabdameccs felvétele simán nézhető az iPaden futó appban, csak a Vodaboxot fagyasztja le minduntalan, a lejátszás indítása után 1-2 perccel...
A pénteken rögzített műsor viszont az appban sem játszható le. És a webes felületen sem, PC-vel. Elvileg vissza is nézhető, de akkor is hibaüzenetet dob.Közben a box kaphatott éjjel 2h körül egy amolyan "mikrofrissítést", mert én ekkor ugyan egy másik műsorforrást néztem, de azt láttam közben, hogy a bekapcsolt box elején kb. egy percig pirosra váltott a LED, vagyis a box valamiért újraindult. Azóta legalább a Videokapcsolat módnál és az Audiocsatlakozási módnál is újra azt írja ki, hogy „HDMI” (lásd #114478).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #114386 üzenetére
A pénteken rögzített műsor lejátszását továbbra sem lehet elindítani – gondolom, ez most már így is marad...
Próbálok akkor megnézni egy ma du. rögzített kézilabdameccset. Pár perc lejátszás után úgy kifagy a box, hogy semmire sem reagál, áramtalanítani kell. Utána megint meg tudok nézni két percet a meccsből, és megint lefagy. És így tovább. A harmadik áramtalanítás után, amikor negyedóra elteltével összesen 5 percet láttam a meccsből, feladom. Majd megnézem a neten a végeredményt, köszönöm, Vodafone!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Neked kiírja a box az utolsó frissítés dátumát?
Nekem ott mindig azt írja, hogy „Nem elérhető”, pedig amióta megvan ez a szappantartó, azóta volt már 2-3 frissítés.
A másik, hogy a mostani frissítés óta a Videokapcsolat mód és az Audiocsatlakozási mód is „Nem elérhető”, holott eddig mindkettőnél szépen kiírta, hogy „HDMI”.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz NoOne1976 #114388 üzenetére
Már amikor kiderült, hogy OTT-típusú tévészolgáltatást akarnak működtetni ezen a hálózaton, lehetett tudni, hogy ez nagyon kockázatos lesz megbízhatósági szempontból. És most, hogy egyre több ügyfélhez helyezik ki az új boxokat, egyre inkább kiütközik, hogy minden aggodalom jogos volt…
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Most éppen egyetlen, felhőbe rögzített tévéműsor sem játszható le, sem a Vodafone boxon, sem a Vodafone TV appban. Ennek megfelelően nem működik a műsorok visszanézése sem.
Igazán szuper ez a rendszer…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Tibdoh #114372 üzenetére
Írtam korábban, hogy van olyan előfizető, akinek a két Vodafone boxa közül az egyik megkapta a frissítést, a másik nem… Na, ebben keressünk logikát.
Amúgy ma frissíteni kellett az iPadOS Vodafone TV appot, csak úgy engedett belépni. Pontosabban még úgy sem, mert frissítés után először ragaszkodott egy PIN-kód beállításához, ami nem lehet az eredeti 0000 alapérték. Viszont ezt követően, amikor sikerült végre belépni a profilomba, örömmel konstatáltam, hogy az appban is megjelent a csatornarendezés lehetősége!
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114334 üzenetére
Mi ugye mindketten Bp. XIII. kerületében vagyunk, ezek szerint a koaxos (azaz nem Telekomos területen levő) ügyfelek között mi vagyunk az első kísérleti nyulak.
Azért írhatna még más olyan is, aki szintén megkapta a frissítést a Vodaboxra, hogy jobban be lehessen lőni, kik vannak ebben a kalapban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114298 üzenetére
Mondjuk egyelőre nem magától érkezik meg, hanem a menüben rá kell nyomni a frissítésre, de legalább itt van, újra. Én azért várok még egy-két napot, mielőtt elkezdeném rendezgetni a csatornákat, nehogy feleslegesen dolgozzak vele, mint legutóbb, amikor visszavonták a frissítést…
Csubakkka: igen, arra gondolt.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #114063 üzenetére
Természetesen ebből se lett semmi, legalábbis mindezidáig nem érkezett meg a beígért frissítés… Pedig amikor délután bekapcsoltam a boxot, csatornakereséssel indított, én meg azt hittem, hogy míg inaktív volt, biztos frissült a fw. De nem. A csatornakeresés csak a szokásos értelmetlen, indokolatlan esemény volt ezen a boxon.
Most pedig ez a három üzenet váltja egymást folyamatosan a képernyő jobb felső sarkában:
„Időkorlát-túllépés adatelérés közben. Kérjük, ellenőrizd a routeren az internethozzáférést! [SC401]”
„A kiszolgáló hibát észlelt. Kérjük, probáld újra később [SC402]”
„Vodafone Mediabox csatlakoztatva”
Mindeközben a tévéadás nézhető, minden eszközömön működik a net. Szóval semmi különös, minden a szokásos.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz szabogabor10 #114064 üzenetére
Én 5 percenként nyomok rá a box menüjében a fw-frissítésre, de még semmi.
(OK, csak viccelek. 10 percenként...)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Vodafone-os fb-csoportban kiposztolta egy tag (talán Vodafone-os bennfentes?), hogy ma javított formában visszakerül a Vodafone boxokra az a firmware, amellyel végre lehetővé válik a csatornasorrend egyéni beállítása. Reméljük, nem kamu. Az alábbiak is tőle származnak:
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz quint #114057 üzenetére
Igen, van. Abban a hsz-omban láthatod róla a screenshotot, amire válaszoltál.
#114059 legelek: Google app dobál nekem híreket, cikkeket az engem érdeklő témákban, nyilván a Vodafone egy kulcsszó volt jelen esetben.
#114060 Csabex: Nem haragszom, valóban egy rendre bombasztikus címekkel operáló, főleg rtl klub / tv2 műsorok kapcsán „híreket” közlő oldal, de ezúttal nem igazán kérdőjelezhető meg a címbeli állitás. A mobil oldalt – szerencsére – nem ismerem, de ami a vezetékes szolgáltatást illeti, én nem tapasztalok javulást. Az ügyfélszolgálat elérhetősége és hozzáértése pedig kritikán aluli.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Xbox 360 eredeti vezeték nélküli fekete kontroller joystick
- Komplett bányagép videókártyák nélkül eladó
- Samsung Galaxy S24 okostelefon független 2027-ig Samsung.hu garancia + ESR fólia
- Garanciás,ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit,dobozos,hibátlan!
- Zyxel FWA510 5G SIM-kártyás, WIFi6-os modem + router - FÜGGETLEN, GARANCIÁLIS
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest