Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz MiZo1990 #114820 üzenetére

    És miért 3 hónappal azután, hogy erről az egészről még csak egy levelet se küldtek?! Hivatalosan nem vagyok köteles tudni semmiről, csak amiről levélben, esetleg emailben előzőleg tájékoztattak.

    Akkor idézem újra a honlapról:

    a közeljövőben a régi típusú médiaboxokon nem lesznek elérhetőek az interaktív funkciók, szolgáltatások (például Videóklub, Filmtár, Műsorvisszanéző - megállítható és visszatekerhető élő adás, TV Apps stb.)

    Tehát az élő adás és a felvétel nem tartozik ide. Különben ezeket is beleírták volna. Vagy ha igen, akkor nem így kéne ködösíteni, hanem kijelenteni, hogy a boxokat a továbbiakban semmilyen formában nem fogod tudni használni.

    A korábban kommunikált 2021. szeptember 28. és október 14. közötti lekapcsolási időszakot, 2022. év elejéire módosítjuk (a pontos megszüntetési dátumról, később közlünk tájékoztatást).

    Kérdés, hogy mit értenek "lekapcsolás" alatt. Meglévő előfizetés mellett a kódolatlan élő adásokat azért nehéz "lekapcsolni".

    A Horizon médiaboxokon ugyanez, továbbra is 2022. februárjában várható

    A Kaonok maradnak vagy mennek a Horizonokkal együtt? Ha ugyanis maradnak és ott nem kedveskednek egy smartkártya letiltással "lekapcsolás" címén, akkor bődületes baromságnak tartom, hogy az amúgy elektronikai hulladékba kerülő régi boxokon miért ne lehetne továbbra is legalább az élő adásokat nézni, ha azok arra alkalmasak, de mindenképpen alkalmasabbak, mint egy Kaon, amit ráadásul plusz 500-ért adnának.

    Emiatt szükségessé válik a régi médiaboxok cseréje, egy újabb, modernebb, időtálóbb médiaeszközre, a Vodafone TV-re. Ügyfeleinknek a régi médiabox helyett egy új típusú Vodafone TV médiaboxot biztosítunk igény szerint,

    Emiatt => nem ok-okozat, az interaktív funkciók kinyírása esetén és ha a box műszaki állapota nem indokolja, továbbra is nézhetőek maradhatnának az élő adások. Ezt akarni kéne. Miért jobb elkerülhetetlen extra költséget és/vagy egyéb kellemetlenséget okozni az ügyfélnek emiatt?
    Mi az idézet vége? IGÉNY SZERINT, tehát ha nem igénylem, akkor nem vagyok köteles elfogadni.

    A médiaeszközök cseréje kapcsán folyamatosan keressük ügyfeleinket telefonon.

    Ezer meg egy lehetőségük lett volna a kiküldés előtt felhívni vagy emailben, postai levélben tájékoztatni. Nem tették, csak kiküldték a boxot azt kezdj vele, amit akarsz.

    A leginkább érintettek előfizetőinknek, akiket nem tudunk telefonon elérni,

    Nem is akartak elérni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák