Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz racerx #56834 üzenetére
Azért a pénzért inkább a GL+ S-Cross-t venném ma már 6,5-ért mondjuk indigókékben...
Mellesleg mi a fene folyik itt!? A 8,5milliós full hybrid 0-100-at 12,7 alatt futó amúgy változatlan Vitara, a 10milliós Across és egyebek, valaki a Suzukiéknál nagyon el van szállva... Nem tudom milyen füst terjeng Esztergom felé, de küldhetnének ide is belőle... Én is ilyen szép új világot akarok flashelni ahol annyi pénzt keres a kisember hogy ezt meg tudja engedni magának...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
-
Gyöször
senior tag
válasz racerx #57970 üzenetére
2 évesen az anyós ablak kezdte, aztán 4 évesen a bal1 is, de az nem annyira vészes mint a jobb1.
De ha tovább lehúzom mint a tervezett és picit vissza kattintok a gonbon felfelé akkor nem nyikorog, próbáld ki. Van akinek felhúzva is nyikorog.Nekem a B oszlopban pattogott mindig valami, a bal fülemnél halkan, mikor 3 éves koráig még síri csend volt az úthibákon is a kocsiban. Mostmár úgy recseg a műszerfal, hogy nem hallani mi ciceg az oszlopban.
Olyan mintha egy vékony szál vezeték futna benne, de nem lenne rögzítve és odakocog a vashoz.
Megkérdeztem, nincs benne vezeték.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
válasz racerx #61554 üzenetére
3 éve????? Te nem Magyarországon élsz? Azóta minden simán meg is duplázódhatott.
Most volt a swiftem egy évesen, 56 ezres volt. Mondjuk legközelebb viszem az olajat, mert aranyárban adták.dethroner: "Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja..."
Nem fog vissza semmit, helyesebb kifejezés, hogy tehermentesít.burgatshow: A Vitara/Scross nagyobb teljesítményű villanyos cájgot kapott.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz racerx #61570 üzenetére
Ha most januárban volt 35 az nagyon rendben van, de én arra a hozzászólásodra reflektáltam amiben azt írod, hogy 3 éve volt annyi. Olvasd vissza, akkor ott szerintem elírtad. Abban szerintem egyet érthetünk, hogy manapság egy három évvel ezelőtti ár az élet egyetlen területén sem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz racerx #61714 üzenetére
A 2.0 dízel insigniám is evett már egy 250km-es szakaszon 4.7 litert átlagban. De az egy 90-es limites sík szakasz volt, tempomat 100-ra állíva. Kiváncsi voltam, hát kiálltam mégegyszer tankolni.
De ez kb az abszolút minimum, ennél vagy 2 literrel több lehet az átlaga.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz racerx #61744 üzenetére
A Vitarak kevésbé felszereltek ugyanazon pénzért cserébe jobban is össze vannak rakva... valakinek ugye a révészt is fizetni kell és itt most nem az énekesre gondolok...
A vele egykorú Vitarakban a fele menő cucc sincsen benne azonos felszereltség esetén, cserébe nem ázik be. A szívó benzines is "jobb" cserébe nem olyan rugalmas, valamit valamiért "öreg harcos"...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
szabonagyur
félisten
válasz racerx #61746 üzenetére
Nem a piti pénzről van szó, de ugye nem meglepő, hogy valahol spórolni kell nekik is. Bele tudnák rakni, csak nem kéne senkinek.
Lásd most is mennyien mondják, hogy 9M-ért Suzuki kinek kell már... közben meg újból még mindig az egyik legjobb ajánlat ha az összképet nézzük.
Ha csak a beltér minőség, stb a fontos persze, hogy lehet találni kevesebbért is használt alternatívát.
Az meg, hogy X éve mennyi volt és most mennyi nem releváns, akkor is SCROSS-t ért meg most is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz racerx #61748 üzenetére
Nem is fontos hogy kövesd (hiszen téged nem érint) de egy példa: 2019-ben a Vitaraba nem tudtál ketzonas digitklimat rendelni semennyi pénzért, a crossban gl+-tol az volt, cserébe a Vitara nem ázik be és nem zörög a kalaptarto. Nyilván ahol azonos árért többet kapsz valamilyen téren máshol a többlet költséget meg kell spórolni. Szabonagyur kezdte kapisgalni, de talán így már te is érted mire céloztam.
Cserébe van egy rakás probléma ami mindkettőt érinti, sőt 2005 óta nem sikerült megoldani lásd tankajto mechanika.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz racerx #61744 üzenetére
A beázásról tényleg nagyon sok helyen írnak és vannak olyan videók, amiben megdöbbentő mértékben ázott.
Azt olvastam, hogy vannak akik visszavitték, nekik gariban javították, aztán van akinek onnantól jó lett, van akinek újra előjött.
Annyi a hiba, hogy a tömítőanyag a fóliánál nem tömít rendesen. Csak azt nem értem, hogy a Vitara esetében hogyhogy tömít, gondolom ugyanazt az anyagot használják. Gusztustalan egyébként, hogy nem csináltak rá visszahívást...Nekem lehet visszavitte az első tulaj, mert szénné locsoltam, hogy megnézzem beázik-e, mondom akkor szétszedem és megcsinálom, de nem ázott.
Vitarában meg a legnagyobb genyóságnak azt tartom, hogy könyöklőt külön kell bele venni.
Ott meg azt hallottam, mint hiba, hogy a csomagtér ajtót nehéz lecsukni.Amúgy meg látod, megtehetik, hogy lesz@rják az egészet. Az emberek úgy veszik, mint a cukrot.
-
Cunaja
addikt
válasz racerx #61906 üzenetére
Bingó!
Hétfőn megvárom a szervizt és utána lekapom az üvegfóliát a francba.
Mindenkinek!
Amúgy az egyes fokozat, 700km után, kezd megjavulni. Kb. minden 100 váltásból 1x fordul elő, hogy nem veszi be.
Átlag fogyasztás óra szerint 5 és 5.2 ami, teljes BP dugós és klímás fogyi. Tankolás szerint 5.1 volt.
Elmondhatjuk, hogy viszonylag jól méri.
Ez csak normálatlan városi fogyi 100km-en.
Folyamatosan dolgozom, nincs idő távolabb szaladgálni, majd csak október 20-án, tudok kiszabadulni a pályára. Nincs ember.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz racerx #61926 üzenetére
Szerintem a kijelzővédő nem haszontalan, legfeljebb nem jó került rá. Amikor hozzánk került a Forester, vettem bele 2 dines fejet, egyből rakattam rá fóliát. Ide elégnek találtam a sima mezei fóliát, de telefonra pl kizárólag üvegfóliát rakok. A lényeg az egészben, hogy nekem sose volt bajom a kijelző érzékenységével, minden érintést hibátlanul érzékelt. Aztán eladtam a fejet itt a hardveraprón, és szerintem nem volt az új tulajnak se baja vele, mert nem jött ilyen visszajelzés.
Védeni kell amit lehet, de oda kell azért figyelni mit használunkA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz racerx #61932 üzenetére
Ha női kéz is piszkálhatja, akkor azért van esély a gyűrű és műköröm okozta karcoknak.
Cunaja kolléga szerintem a merev, kemény üvegfóliának nevezett védelmet tette fel és annak lehetett az érzékenységével gond. Én amikor raktak a subaruba került fejre védelmet, az a hagyományos, vékony celofánszerű fólia volt. Annak nem volt gondja, érzékelt gond nélkül.A citroenbe most egy régi 1 dines fej van, monokróm kijelző, tényleg sose piszkálom, mert gombokkal kezelendő. De pár napja levettem és megnéztem, tele van apró pici hajszálkarcokkal. Na az hogy került rá, ha elméletileg sose érintem ott meg?
Pont ezért én is azt gondolom, van értelme a kocsi fejen is a védelemnek. Bár ha jól emlékszem a swift fejre pont hogy nem rakattam semmitA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AtHoS
nagyúr
válasz racerx #62116 üzenetére
Én is szoktam röhögni a 200e km-es hitvalláson
Tavasszal vettem egy 9 éves autót, 107e km-rel. Jobb esetben ezen már a harmadik garnitúra gumi van, de cseréltem, biztos ami ziher. Viszont nálunk is erősen messze lesz a 200e-től a garnitúra futási távja, így teljesen irreleváns mennyi km-t bírna, mert hamarabb lesz cserélve.
Ha meg azt nézem, hogy 200e km-t kellene kibírnia valakinél a guminak, akkor ott bizony elég kemény kopásálló anyaggal kell készülnie és talán egyértelmű, hogy a tapadás rovására lesz km állóbb.
Bár nem vagyok gumiguru és nem ismerem a tapadás-kopásállóság jelleggörbéket így adott esetben a 200e km-t lehet, hogy egy jó közepes gumival meg lehet futni?read-only mode on the forum
-
szabonagyur
félisten
válasz racerx #62170 üzenetére
nincs manapság az a réteg aki lazán kifizetné ezeket az alapban 10 misis autó, és 1m/nm árakat.
Érdekes módon mégsincs szabad autó semmiből, és lakás/háznál is sorba kell állni...
És mindegy miből veszik az emberek, mert megveszik...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz racerx #62180 üzenetére
Jah és az emberek abban bíznak, hogy majd úgyis megmentik őket.
Ezt írtam, úgyis megmentik majd. Egyszer elkezdték nem lesz vége... aztán majd fizetek még 20 ember helyett is mindent...
#62181mefistofeles: a fenti erre is válasz, most nem fogják, majd Te kifizeted ha esetleg hitel kellene valamikor, lesz sokszoros kamat.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
ViZo72
tag
válasz racerx #63172 üzenetére
Szerintem Ecstar olaj van a Suzukikban nem Eneos.
Mondjuk azt én sem tudtam, hogy ez Suzuki fejlesztés.
https://ecstar.hu/
"A Suzuki elkötelezett a hatékony megoldások mellett, melynek köszönhetően az 1980-as években kenőanyagok gyártásába kezdett. A kenőanyag elnevezése „ECSTAR” – már nevében is utal a kimagasló minőségre."
Az meg vagy kiderül vagy nem, hogy az olaj a problémás vagy a beépített alkatrész túl kényes az adott olajra. -
simonjoe
senior tag
válasz racerx #63512 üzenetére
Ja, hogy az egész műanyag b@...ást le lehet szedni?? Akkor tényleg nem értem a nyűglődés okát. Én személyes kudarcnak tartanám ha egy izzó felülkerekedne. W5W izzók nem törnek azért olyan könnyen, bátran ki lehet szedni egy fogóval is. Nálam attól kaptam majdnem infarktust, amikor egy ilyen izzó beesett a lámpafejben. Könnyebben kijött mint gondoltam.
Joe
-
Chereiose
addikt
válasz racerx #63512 üzenetére
Jó, más valszeg nem marad, csak józan ésszel nem egyszerűbb lenne (ha nem csodás Suzuki megoldás lenne) ha csak ki kéne húzni, pattintani, mint hàtul vagy bármely más autóban? Kíváncsi leszek utána milyen minőségben lehet visszatenni…Ja és az a csavar is rohadt szar helyen van.
-
Gyöször
senior tag
válasz racerx #66899 üzenetére
Ebből most nem vettem észre semmit, de mióta AA használó vagyok azt csinálja, hogy elkezdi mondani: "200 méter múlva," én meg találjam ki mi lesz 200 méter múlva.
Néha hozzáteszi azt is, hogy a körforgalomból, vessző még hallatszik, hogy felviszi a hangsúlyt de semmi több.Ha OSMAND-al navigálok az meg elmonja forduljak a Kossuth Lajos útból a Petőfi Sándoron keresztül az Aulich útba de vigyázzak ám mert ott a zebra. Biztos a waze a rossz, és most beszéltem folkszvágenes ismerőssel, neki is ezt csinálja.
Lehet kéne üríteni gyorsítótárat meg mittom én mit lehet még barkácsolni rajta?
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz racerx #68876 üzenetére
És ha nem cserélteted a légszűrőt, de garanciális esemény lenne, egy ilyen malőrrel lekoptatnak a francba akármilyen ügyvéded van. Mondom én, aki szerint a gari egyenlő a nullával, de ha hagysz rést a pajzson akkor meg pláne nulla esélyed van.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.