- Ace Combat 7: Skies Unknown - Hatodik évforduló, 6 millió eladott példány
- Final Fantasy VII: Rebirth - Újabb videón a PC-s kiadás
- Hosszabb előzetesen a Bleach: Rebirth of Souls
- Mortal Kombat 1 Khaos Reigns - Középpontban Conan, a barbár
- Free Play Days 2025 - 3. hét: FC 25, College Football 25, Madden NFL 25, F1 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
1850 tesztelve, tökéletesen működik, és végre megy az Android auto!
A telefon egy Xiaomi Redmi note 3 pro. -
Kornel
veterán
válasz blakey #32766 üzenetére
Ja, én is 70-80-ra gondoltam.
Elvileg ez a 2 db az össz Michelin magyarországi készlete, ezt mondta az Automax és a Bujáki is.Szerintem ez a Maxgumi készlet infó is fals, Hankook Kinergy 4S-re is azt írja, hogy készleten, de ebből a típusból ebben a méretben sehol sincs, talán sose volt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azért ezt gondold át mégegyszer.
Az, hogy a soher Samsung és LG nem rak bele nagyobb akksit, mert spórolnak, más még belerakja.
A kínai A brandek általában Sony akksit használnak, amire azért nem azt írnak rá, amit akarnak, legalábbis a Sony-rol nem ezt feltételezem.
Az enyembe 4000 mAh-s akksi van, 5,5 colos FHD kijelzőhöz, és egy takarékosnak nem mondható 28 nm-es snapdragon 650 van benne, így tud laza 8-9 óra SOT-ot 2 évesen is...
Biztosan kamu a 4000 mAh-s akksi benne.
És vannak 5000+ mAh-s akkumulátorral szerelt telefonok is.
Töltő hálózat valóban nem elégséges, de ezen gyorsan lehet segíteni, ha az akarat megvan hozzá. -
Kornel
veterán
válasz Tomics #32700 üzenetére
Így van.
Egyébként a Suzuki megint pont lemarad a nagy boom-rol, pedig a japánoknak megvan a szükséges know how-ja akkumulátor technológia terén is, kérdés képesek-e időben felmérni a fejlődés irányát.Az új Swift / Baleno tökéletes elektromos autó alap lenne, még az akkupakk plusz súlyával együtt sem sokkal haladná meg a hasonló méretű autók súlyát...
-
Kornel
veterán
Nana.
Hogyne fejlődne?
Sőt.
Robbanás szerűen.
Szerinted a Samsung GDI véletlenül jön vissza Gödre, most éppen elektromos autók akkumulátorát gyártani?Csak nézd meg a telefonok akkumulátorát, ahova 4-5 éve csak 2000 mAh-s akksi fért be, most simán beraknak 4000 mAh-t (ha éppen nem akarnak spórolni a kisebb akksival).
Nézd meg a QC4 gyorstöltést a telefonnál, brutál sebességgel vágja tele az akksit.Ezek még nem csurogtak le az elektromos autókhoz, csak szépen lassan, az autóipar mindig jó lassan reagál a technológiai változásokra, na meg addig ütik a vasat a belsőégésű motorokkal, amíg tudják.
Én azt mondom neked, ha a jelenlegi akkumulátor fejlődési ütem folytatódik, akkor a 2020-as évek elejére általánosan bevethető lesz egy fél óra alatt 80%-ra tölthető, ~500 km hatótávolságot biztosító akku pakk, kompakt autókba.
És akkor lesz ám létjogosultsága az atomerőműveknek, mert rögtön annyi elektromos áram fog fogyni, amihez a világ összes megújulója sem lesz elég.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #32692 üzenetére
Én se voltam...
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #32623 üzenetére
Elmondom neked, a Lehel hűtők kompresszorainak készítésekor kézzel mérték az összes alkatrészt, és ennek megfelelően válogatták szét, így működnek még a mai napig is.
A mai tömeggyártás egyszerűen visszalépés ehhez képest.
Vajon megéri a gyártók extra profitja a keletkező hatalmas hulladék mennyiséget?Mod: kicsit karcos a kettes...
Igen nálam is.
Nyilván cserélek váltó olajt, aztán kiderül az-e a ludas.
Ha nem, akkor ugyanúgy áll a fenti érvelésem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Én 4000 km után olajat cseréltettem, onnantól én bejáratottnak tekintem.
-
Kornel
veterán
válasz Eugene Roe #32591 üzenetére
Sajnos nekem +1 liter, mert az 1.4T többet eszik.
Igaz nyomom is neki.
Most kipróbáltam, hogy normális ember módjára vezetek, így 5,7-en áll a BC -
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #32510 üzenetére
Nézz rá az angol Hondakra.
Jött mentek rakják össze, olyan is.
Lehet ott japán minőségbiztosítás, ha írni meg olvasni se tudnak. -
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #32504 üzenetére
Nem fognak ott tartani ha megméreted és nem jó, de elmondásod alapján biztosan jó lesz.
Én vittem úgy az vizsgán autót, hogy hátul nem fogott a fék, be volt rohadva a nyereg.
Persze utána megcsináltattam. -
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #32501 üzenetére
Méresd meg a féket!
Az mindent megmutat.Ha beesik a fékpedál, az ABS kocka hibára utal.
-
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #32494 üzenetére
Szóval hol gyártják a brembo-t?
Coolboy: szerintem tulparazod, a mai réz alapú fékbetétek már ujan is nyikorog, csikorognak, ha egy másik független szerviz is megerősíti, hogy nincs baja, akkor felesleges pénzkidobás. Meg kell méretni a fékeket, ha nincs gond, akkor nincs, ha van akkor lehet gondolkozni a cserén.
Fekolaj volt már cserélve egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ez a példány gyönyörű, és jó áron van:
-
Kornel
veterán
A legmagasabb turbó nyomás 21 psi volt, de nem hajtottam meg igazából, ez 1,44 bar, tehát 0,44 bar-t töltött a turbó. Gyári érték van valahol vajon?
Illetve ami érdekes, motortérben üzemben valóban vákuumot csinál a szelep összenyitással, mert ilyenkor 4,5 psi (1 bar - légköri nyomás) alatt van a szívócső nyomása, gázra lépve pedig innen a hirtelen megindulás a turbó nyomás érkezése előtt.
Valójában ugye csak szívócső nyomást tudtam egyelőre nézni, mást nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32405 üzenetére
Ha huzatni kellett, én már biztosan nem venném meg.
Ott már elveszti az eredeti energiaelnyelő és védelmi funkcióját.
Emelett a futóművet 10-ből 9-szer nem tudják rendesen helyrerakni.
Persze kisebb kocc nem gáz, de akkor egy két elemcserével szinte láthatatlanul orvosolni lehet a dolgot, na itt messziről látszik... Ezért mérném végigEgy jó Swift elég biztonságos, kollégám nemrég szenvedett egy ilyenben balesetet, 70-el egy beton falba repült, túlélték benne, ami kész csoda.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32403 üzenetére
Már a leírásban megtalálod a választ: beszámítás, roncs, sérült.
Szerintem elől az illesztési hézagok abszolút nem stimmelnek, kíváncsi lennék rá egy rétegvastagság mérővel
Egyébként csodák nincsenek, ténylegesen jó GLX Swift 1M alatt ma sincs, 8-900 között csak GC van, ami jó. -
Kornel
veterán
Lehet csemegézni.
1000 RPM ~ 100 Nm
1250 RPM 188 Nm -
Kornel
veterán
Esőben autót mosni - felbecsülhetetlen érzés - minden másra ott a MasterCard
-
Kornel
veterán
Nekem bármelyik jöhet.
Ui: újszerű S-cross új Swift Sportra cserélhető -
Kornel
veterán
Gyönyörűen megy 150-160 között is az autó, persze 6-ban még óriási erőtartalék is van előzéshez, nem billeg, nem esik le az útról.
Ma én takarítottam a belső sávot.Krisztián: holnap kéne mosni, mert az összes bogár rajta van.