Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
jaja... ez egy 1,25 DDiS swift motorja lehet, ami 1,3 mjet fiat motor. aminél persze ajánlott láncot cserélni.
suzuki m13a illetve k10b és k12b motoroknál a motor élettartamára tervezték a láncot, ezen oknál fogva nem is lehet kiskereskedelemben láncot kapni hozzájuk, lehet a gyártól tudnál rendelni, na de minek? nem egy-két sok százezret futott m13a megy még mindig a gyári lánccal. -
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #10537 üzenetére
ezres swift, vagy egyhármas? akkor rakjon bele valami jóféle 5w30 eneos sustina olajat, és szerintem el van intézve
-
Kornel
veterán
ha már itt járunk... splash-be izzót fogok cserélni, nightbreaker plus megy bele, van valakinek tapasztalata? igazság szerint még rá se néztem, a motorháztetőt se nagyon nyitogatom...
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10569 üzenetére
örülök neki, el fogok szórakozni vele akkor
-
Kornel
veterán
alkudj belőle, hátha odaadják 7,5-be
egyébként mostanában egy grand vitarában gondolkozok, de kizárólag akkor, ha külföldre költözök majd, itt elég ez a splash is
(#10598) anonymus89 : klíma sincs? a/c be, ablakra fújva... glx kellett volna minimum, abban már van tükör fűtés is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #10626 üzenetére
splash is csinálja nekem, és nekem is csak hidegben.
azon gondolkoztam, hogy ki kéne tisztítani az egr szelepet, mert ha meghajtom, akkor nem csinálja.
viszont ha valaki tud segíteni ebben bp környékén, akkor azt megköszönöm. vagy szervizbe nézessem majd meg?(#10625) shootme2 : a suzuki újabb motorjainál motor élettartamot ad meg a láncnak is. ami biztos, hogy eddig nem hallottam m13a motorhalálról láncszakadás miatt, pedig nem kevés fut belőle mo-on, köszönhetően a CHF hiteleknek ezzel összefüggésben pedig szervizre se sok marad, ha egyáltalán marad a törlesztő után ...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #10631 üzenetére
érzésre szerintem igen, de egy tisztítást megér, csak még nem csináltam... aki már csinálta, az írhatna.
-
Kornel
veterán
az enyém 2003.05. havi volt, az utolsó eresztések egyike, olyan illesztési hézagok voltak a kasznin, hogy az öröm volt nézni, pedig sérülésmentesen vettem, csak ugye a lemez prések úgy el voltak kopva addigra, mint annak a rendje, azért is hagyták abba a gyártást.
lényeg, hogy ebbe már nem ezekből a gagyi alkatrészekből jutott, mert a lengéscsillapítóm is japán volt, meg motortérben is mindenhol nippon denso felirat virított, gondolom a termelés lecsengésével már nem érte meg ennyi beszállítót fenntartani, így amit muszáj volt elhozták hajóval. -
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10679 üzenetére
dacia lodgy töréstesztet láttad már?
ennél már a suzukik is bőven jobbak.amúgy jelentkeznünk kéne a magyar suzuki-hoz, mint termékpaletta manager, vagy valami hasonló, a japán típusokból kiválogatnánk, ami itthon is menne legalább nem menne fél gőzzel a gyár, meg nem menne csődbe.
-
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10689 üzenetére
Minek ide dizel, m13a-t es k12b-t a nepnek!
-
Kornel
veterán
mondjuk az uj swift amikor bejött, tényleg 3 misi volt, viszont már egy ideje 2,5-ért el lehet vinni, annyit meg barátok közt is megér, ennyiért se corsát, se cliot nem vesz az ember, de ha venne is, megbízhatóságra fényévekre vannak a swifttől. ismerősöm rokona swift 2 után vett egy használt clio-t, mert a swift szerinte sokat fogyaszt... a clio-nál meg örül, ha megy, igaz tényleg kicsit kevesebbet fogyaszt
(#10693) karakpecze21 : én is maradok az sx4-nél egyenlőre úgy néz ki, csak mindenképpen sedan
szerintem ha pattanok németbe majd, akkor mindenképpen megejtem a cserét, egy havi fizuból meglenne maximum.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
így van, teljesen egyetértek.
az esiksznégy pedig tényéeg jó autó, csak találjak majd egy sedant belőle, amit nem harcoltak le, mert ugye elég ritka, és az tényleg 100% japán de lehet még grand vitara lesz, de az lezabálja a fejemet isazt meg, hogy minek költesz egy régi swiftre, már én is meghallgattam anno, amikor a szerelőm azt mondta, hogy minek ebbe jó olaj, elmenne a tescossal is. mondjuk igaza van, mert tényleg elmenne, de hát f*szom
az új swift meg tényleg megéri 2,5-ért, mert suzukihoz képest elég fullos a felszereltsége, 5 csillagos a töréstesztje, és a k12b dual vvti szerintem az eddigi legjobb suzuki motor, szinte dízel fogyasztással! ilyenkor kérdem én, hogy minek tsi meg egyéb marhaságok, turbóval meg kompresszorral, mikor jól megtervezett szívóval is lehet hozni azt a fogyasztást, sőt még jobbat is. a mazda se véletlen nem ezen az úton jár. de hát egyszerűbb rádobni egy turbo-t, aztán lesz ami lesz alapon...
akinek meg sok pénze van, az meg vegyen tizen huszonéves foshtalicska kocsikat, mert az német, meg jó, meg nagy, meg kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10697 üzenetére
figyelj... elmeséltem a clio-s történetet, olyan elektronikai hibákat produkál, amire a márkaszerviz is huzigálja a vállát... lehet suzukis vérpistike vagyok, de engem még egyik suzukim se hagyott cserben, és engem semmi más nem érdekel... na még annyi igen, hogy mennyiből jutok el A-ból B-be
az, hogy más azt mondja, hogy szar fűnyírómotors gokartban ülök, hát tegye...
példa erre tesóm, aki vett egy tizeniksz éves ford escortot 4 kilóért és azóta ráköltött még annyit, de sose lesz vége... ennyiért majdnem megvan a splash-em, és 8 helyett 5-öt eszik, biztonságosabb is, felszereltebb is, és nem a szerelőnél áll. Ja és kb. ugyanannyi LE van benne. Ja, hogy nem ford ghia-ba ülök, csak egy glx suzukiba? lesz*romamit most vennék kocsit, az a golf 7, az egy jó autó lett, azért lecserélném a suzukimat, ha lenne annyi zseton
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
egyébként ma raktam be az osram nightbreaker plus izzókat, és valeo lámpatest van a splash-ben. viszont pozitívum, hogy habár alig lehet hozzáférni, de 2 perc alatt ki lehet cserélni az izzókat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10705 üzenetére
én most ott tatok, hogy nyárinak mindenképpen 185/60 r15 lesz, ami elvileg a gyári splash alufelni+gumi méret, de a milyen autót vegyek topicban ezt vitatták, de a tény az tény. gyári splash felni 15k huf / db újan, de lehet nézek valami használt swift felnit, hátha valami devizahiteles megszorult, és eladja, hogy ki tudja fizetni a kocsija törlesztőjét
gumiba én is néztem sok mindent, viszont most ott tartok, hogy a gyári continental eco contact lesz, ami árban még elfogadható, és mindig a tesztek élén végez, és személyes tapasztalat szerint is jó gummi.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10707 üzenetére
szerintem útfekvésben nagyon sokat segít a 165 helyett a 185-ös szélesség... én is csak azért fogok cserélni, nem mintha nem lenne jó a régi swift után, de ha már lúd, legyen kövér
amúgy a gyári splash felni nem olyan szép, messziről olyan, mintha egy dísztárcsa lenne.
amin még én gondolkoztam, hogy veszek egy 15-ös alufelnit, rá egy jó négyévszakos gumit, mondjuk goodyear vector vagy mi, és csak megyek vele, amíg le nem kopik[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Elektromos cigaretta 🔞
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...