Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Pist@bácsi #30159 üzenetére
Legjobb autó.
Csak casco kell rá. -
Kornel
veterán
válasz SirKero #30170 üzenetére
Lehet, mindent lehet.
Érdemes megnézni a legutóbbi TC videót (mesterkurzus 2.), ugyan pont erről nem beszélnek, de sok érdekes dolog van benne.
Egyébként optimális esetben mindig legalább negyedig legyen a tank. Egyszer ugye hűti az AC-t, ami a tankban van, kétszer pedig az idő során folyamatosan lerakódó dzsuvat, vizet sem fogja felszívni, és rosszabb esetben az injektorokat eltömíteni.De mindenki azt csinál, amit akar, én ennyit megteszek a sok munkám árán megvett autómért.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #30174 üzenetére
Most néztem meg, szerinted mennyire érdekelte asszonyt?
Azért az EGR (és a közvetlen befecskendezés) okozta kokszolodasok, és az abból adódó motorkárok elég durvák.
Reméljük a suzuki új, EGR nélküli megoldása tartós és hibanélküli megoldás lesz.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #30291 üzenetére
Kérdés mennyit mész pályán.
Én minden nap 40 km M0, ott nem tűnik fel, amúgy is kanyarodik az út, illetve 120-nál még nem jelentős az oldalszél okozta lökdösés, 130-140 körül kezd érezhető lenni.
Egyébként az 1.4T is 6 liter körül van, nálam most 6,5 vegyesben, de lehetne kevesebb is, csak állandóan a belső sávban tolom a sort[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz M_AND_Ms #30315 üzenetére
Nem egyenletesen kopik össze a hengerfal és a dugattyú.
A felhasználói kézikönyv ki is tér rá, hogy az első 1000 km-en kerüljük a folyamatos, egyenletes fordulatszámot.Többieknek:
Egyébként illik bejáratni egy új motort, az, hogy padon jár 2-3 percet, semmit sem jelent.
Én személy szerint 1000 km-ig nem forgattam 3000 rpm felé, most már néha el-el küldöm neki 4000-ig, most járok 1800 km-nél.
Az első olajcsereig (4000 km-nel akarom) szerintem fokozatosan kitolom 5000-re (nem állandóan, csak néha, amikor van rá alkalom), és utána friss olajjal már bejáratottnak tekintem majd.Az alacsony fordulatszámon való használás pedig érdekes dolog, nyilván egy EGR szelepes szívó motornal meg lehet indokolni, hogy miért nem jó, de az EGR nélküli turbo motornal szerintem semmi hátrány nem fog abból származni, hogy felváltva 1500-ra esik vissza a fordulatszám, mert pont nyomaték maximum van már itt, egyáltalán nem erőlködik a motor, lerakódások pedig az EGR hianya miatt nem lesznek elvileg.
-
Kornel
veterán
Egyébként mit korlátoz Sw-esen?
Mert fordulatot nem... -
Kornel
veterán
válasz blakey #30341 üzenetére
Lent van a kocsiban a felhasználói kézikönyv, tehát nem tudom idézni, de le van írva benne a hangszórók frekvencia tartománya, a magas fájóan hiányzik, persze én is beállítottam úgy, hogy élvezhető, de az igazi megoldás a hangszórók cseréje lenne.
Pár tízezer forintból megvan, aki hallja, hogy nem az igazi, annak megérheti.
Egy biztos, hogy a Hondaban sokkal szarabb hangszórók voltak. -
Kornel
veterán
válasz blakey #30345 üzenetére
Elvieleg van magassugárzó is, kérdés milyen minőségű.
Nem csak nekem tűnt fel, hogy hiányzik a magas hangok dinamikája, más is egyből megjegyezte.
Összességében egy közepest ér a hangrendszer a jelenlegi formájában az autóban, a Hondaban pl. 5-bol 2 pontot sem adtam volna a gyári hangra.
Nálam most nem prioritás ez, de 1 éves távlatban van realitása, hogy megcsináltatom. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30361 üzenetére
Az kell rá, diszkó felni.
De akkor már 195/45 R17-el, persze ültetveEgyébként gyerek mellé simán egy FL-es 1.6 Liana hatchback-et vennék ennyiből.
Kurva jó autó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na mire hajaz a safety car eleje?
-
Kornel
veterán
Egyébként a két autó között továbbra is megvan a fél szám különbség, nem beszélve a felszereltségbeli különbségről. Árban pedig +100k-val több csak az 1.0T, ami az 1.6 helyett van.
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30380 üzenetére
Senki se mondott ilyet.
Idézz tőlem ilyet, mielőtt ilyeneket írsz.
A választásod maximum Te próbálod állandóan alátámasztani.
Az 1.6 motort az 1.0T váltja le, ezt már többször elmondtam, így ahhoz érdemes hasonlítani, árban 100k HUF előnye van így a Vitara-nak.tboldi: ez szerintem X3, nem az igazi az összehasonlítás, X1 kék színben, na az már majdnem stimmel, valószínű onnan kölcsönözték az ötletet egyébként
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30383 üzenetére
Gondolom próbáltad az 1.0-t is.
Mert alapjáraton kívül nem tudom mikor érezted rajta a 3 hengert.
Egyébként ajánlom a tükröt, olvasd vissza magad, az összes hozzászólásodban a saját döntésed véded, ellenben velem, aki maximum válaszra reagálva írom le a tényeket.
Egyébként kurvara nem a legjobb vétel volt, mert a suzuki elfelejtett normálisan fényezni is, normális kormány visszajelzést tervezni, de ár érték arányban még ezeket figyelembe véve is jó. Ha pénzem lett volna mást veszek, ennyi. Nem vagyok sem van, sem elfogult.Továbbiakban kerüld el a velem való kommunikációt, ne kelljen már ezért prémium tagságot vásárolnom
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #30391 üzenetére
A busz civicrol van szó?
Abban még nem ültem, így nem tudok véleményt mondani, de meglepő, ha tényleg csendes, mert a következő generáció úgy üvölt, hogy előbb utóbb megsüketülsz tőle.
Dicséretes, ha itt telt hangszigetelésre is.
Bár 6 gen coupe-ben viszont ültem, az ugyanúgy ordított, mint a 8 gen, ezért nem értem a csendes jelzőt a Honda esetében[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #30410 üzenetére
Erre az 1.6 sport való.
Mind a futómű, mind a váltó meg van erősítve benne, sokkal jobban bírja, mint a stock 1.3/1.5. -
Kornel
veterán
válasz Reaper #30420 üzenetére
Leglopotabb autó a suzuki.
Azon belül is a Swift.
Amúgy meg a szürke
Egyébként ezeket törik, szethajtjak a motort, az alkatrészek relatíve drágák hozzájuk, egy lengőkar 130k, és ugye kettő kell belőle, és még sorolhatnám...
Egyszerűbb lopatni egyet, donornak.
Minél szebb, annál jobban szem előtt lesz. -
Kornel
veterán
Egészségedre.
Nem tudom minek kérdezel, ha tudod a választ.
Elárulom akkor, tényszerűen leírva.
Nyilván megbízhatóbb, kevesebb pénzből fenntartható autó egy suzuki, ezért tartja nagyon az árát.
Ha nem tetszik, nem veszel suzukit, veszel mást, szíved joga.
Ha azt mondom hogy most vettem 4,7M-ért suzukit, gondolom hülyének tartasz, de semmi gond, nekem is megvan a véleményem másik márkákról, mégsem járok át oltani őket[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egyébként egy Fabia legalább 1M-val drágább azonos felszereltségre hozva a swiftnel, bár fél számmal nagyobb annál.
Fabia ellenfele inkább a Baleno.Még mindig csak az előbb linkelt cikkre tudok utalni, a piac áraz, ezek a száraz tények.
Sokaknak a golf4 kurblis ablakkal, és a fapados 316i a prémium itthon, de hát kinek a pap, kinek a papné.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30441 üzenetére
5 környékén meg vettem volna egy pár éves A6-ot vagy 5x0-at, és mire mennék vele?
Évente ramenne 1-2M, abból inkább veszek még egy lakást.Danex: sorry
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30444 üzenetére
Tegnap jártam arra este
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Politika
- iPhone topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Yettel topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...