Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
na megvan az országúti etap eredménye, sajnos kicsivel 4,5 felett lett, 4,51 lett a vége, ugyanazok a kútfejen tankoltam, ahol előzőleg is. sajnos innentől csak rosszabb értékek jönnek, mivel 90%-ban bp-en fog futni a kocsi, havi 1 országúti etapra redukálódik a futás.
más:
milyen olajat rakjak a kocsiba? lassan itt az ideje az olajcserének, 11k km körül futott a mostani eneos 5w30, nagyobb bajom nem volt vele, viszont a suzuki fb csoportban már arról beszélnek, hogy az eneos-t is hamisítják nem tudom mi lenne a jó, szívem szerint beleraknék valami jó kis 0w20-at, de ha abból hamisat rakok bele, akkor megnézhetem a kenést
-
Kornel
veterán
ez a mostani gps 85-90 között volt, még előztem is párat.
klíma csak kis szakaszon volt bekapcsolva, az azért megdobta volt 3-5 decivel minimum.
szóval ilyen lightos nagypapás szabályos tempó volt, de most nem siettem sehova, se odafele, se visszafele.
egyébként ezen még lehetne javítani, országúton 4 liter alá lehetne vinni, 0w20 olajjal, az alját leburkolva, illetve a kerekek elé ford-os példára kis légterelő gumikat rakni.és akkor még nem hajtottam be a tükröt, és nem fújtam 3 barra se a gumikat
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #16399 üzenetére
most nagyobb terhelest fog kapni, tobb lesz a varosi rovidebb ut (10 km).
gyari csereperiodus 15k, most nem bukok sokat, ha lecserlem 12k-nal.
eddig is 10-15 kozott csereltem, de inkabb 10-hez kozelebb.
amugy szilkerauto lesz akkor, ha kozvetlenul onnan hozza, mivel ott olcsobb, mint a szakal-nal. -
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #16406 üzenetére
cseréld le egy bmw-re
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #16422 üzenetére
lukoilba részvényes vagy?
annyira reklámozod
nekem egyáltalán nem jött be.
nekem a sima fuel save 95 nagyon jó, bárhol tankolom az országban, mindig egyenletesen jó minőséget kapok, lehet véletlen, de más kutaknál már mindenhol volt negatív élményem.
azért a 4.51-es legutóbbi átlag magáért beszél
most viszont 5,3-on áll a bc bp-en. -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16460 üzenetére
sx4-be kell?
5w30 premium hyper az olcsóbb
5w30 sustina a drágábbnekem most az olcsóbb van benne, de megmaradt fél liter, tehát most csak 3 litert veszek, és megúszom olcsón otthon kicserélem majd, ha valamikor hazamegyek.
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16467 üzenetére
ennyi
(#16469) neduddki: akkor mondjuk meghajtom pályán, hogy minden víz elpárologjon belőle, és utána nézem meg, és akkor is ua. a szint, mint csere után, akkor hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16478 üzenetére
max. 15k!
de inkább 10k.
most járok 12k-nál, de még jó időben le fogom cserélni, megoldom magam, és legalább megspórolom a munkadíjat -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16487 üzenetére
azt akarta, hogy sustinat vegyél
mondjuk tény, hogy sokkal jobb a motornak.
nekem most sok város lesz, ezért is gondolkozok, hogy mit rakjak bele.
láttam most jó áron sustinat, 13k a monorex-nél, ami elvileg hivatalos viszonteladó. -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16489 üzenetére
meg is kérdezem holnap, hogy van-e annyiért, vagy csak a honlapon van kint
ha nem, akkor 0w20 vagy 5w30 marad... -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16492 üzenetére
10w40 kínzás annak a motorok
Jól tetted, hogy ezt vetted. -
Kornel
veterán
válasz Matthisa #16498 üzenetére
en azt figyeltem meg, hogy akkor zorog, ha tele van dobalva mindenfajta kacattal, ugy hogy nincs "kibelelve" valami papirral. sajnos ugye a kemeny zorgos muanyaghoz ha hozzaer bent a muanyag vagy fem targy, az jo hangos lesz. nekem mindig van bent valami papir, ami alul van, es azon van a tobbi kacat, igy nem zorog annyira. ha sok idom lenne, akkor ki kene belelni valami pluss fele anyaggal.
ezres swiftnel csinaltam olyat, amikor nagyon idegesitett, hogy zorog a muszaerfal, hogy az illesztesi hezagokba bedugtam osszehajtogatott papirt, hogy szorosan alljon, teljesen jo lett, szepen elhallgatott utana.szoval egyszonak is szaz a vege, en azt javaslom, hogy nezd meg uresen is, hogy ugy is nyiszog-e, ha igen, akkor valamelyik reszet ki kell tamasztani valamivel, mivel akkor valahol tul nagy az illesztesi hezag, ha meg a cucc zorog benne, akkor meg fent irtam.
-
Kornel
veterán
valószínű
mondjuk egyébként alap, hogy a gyártó megadja a manualban és a kasznin valahol feltüntetve az értékeket, és utána lehet kísérletezni, hogy kinek mi válik be.
Én elől hátul 2,5-re fújom, mivel a conti pc5 eléggé "nyúlós", ezért jobb menettulajdonságai vannak, ha keményre van fújva, illetve a fogyasztás is láthatóan javul, legalább 1-2 deci különbség van, ha mondjuk csak 2,3-ra hagyom.
Mondjuk keményre fújt gumikkal, H&R rúgókkal, koni str.t gátlókkal elég feszes a futómű, kb. swift sport érzés, de legalább nem esik le az útról -
Kornel
veterán
úgy emlékszem nekem is a hűtő alatt van a katalizátor, a leömlő után nem sokkal.
szóval akkor valószínű szemből még kapja a menetszél, annyi, hogy a kipufogó rész nem tud szellőzni, amit takar. nem tudom ez jelent-e bármi gondot, mondjuk ha aluból csinálom, még el is vezethet hőt -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16534 üzenetére
-
Kornel
veterán
csak pálya, GPS 130-140 körül.
de akkor még nem volt leültetve, most már jobban eszik így is.
azóta volt egy fele pálya - fele országút etap is, ott GPS 140-150 között toltam, mert siettem, de akkor kért 6,5-et, ahogy néztem a pillanatnyit, sokat jelent a -3 cm
még alá megy a kartervédő, mint Doze-nak, és akkor GPS 140 körül 6 körül fog zabálni
most 5,5-en áll a BC, csak bp, sok dugóval, és sok rövidtávval 2-5-10 km-ek.egyébként 0w20 olajjal még tudnék fogni 1-2 decit, de azzal már hallom a láncot, úgyhogy nem kínzom vele szegény kocsit, illetve megnézem majd a 2,6 baros guminyomást, hogy hoz-e még valamit
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
na ennek akkor utánajárok, még van idő, szeptember 17 ha jól emlékszek.
ha viszont nem megy át úgy, akkor lehet, hogy ki is szedem és eladom, mert ugye nem biztos, hogy sokáig marad a kocsitényleg nem kell valakinek H&R rúgő és koni str.t gátló?
swift2-be és splash-be is tökéletes(#16543) anonymus89: a 4,51 egy rekordkísérlet volt, hogy mennyi a legkevesebb, amivel elmegy. csak országút volt, 50/90 és minden általam ismert trükköt bevetettem. mondjuk így is előzgettem párat, de ez az érték azért nem releváns.
viszont 5,5 bármikor tartható vele vegyesen, nem is értem, hogy azok mit csinálnak, akiknél ez 7+ litert eszik[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #16551 üzenetére
én nem hinném egyébként, de a srác adatlapja alapján tényleg ott dolgozik.
viszont a 8+ litert zabáló suzukik tényleg nem urban legend.
hogy van ez, hogy az egyik 6-ot eszik, a másik 8-at?
nekem volt m13a mk4 swift, és 6,5 volt az átlagom, pedig akkoriban versenyző típus voltam, falu 100, országút 150+ -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16570 üzenetére
egyébként ezeket a zörgés dolgokat érdemes meghallgatni, hogy honnan jönnek.
a múltkor halálra idegesített, nem tudtam honnan jön, és addig nem is volt semmi, vagy csak minimális.
a megoldás az volt, hogy valaki felemelte az anyósülést, mivel magasságállítós, és abban a helyzetbe meg nyikogott, zörgött... visszatettem legalacsonyabbra, és megszűnt
ami még idegesített, az a rendszámtábla zörgött, megoldottam, leszedtem a keretet előlről is hátulról is, jobban is néz ki, és csend is van.
ezen kívül a hátsó kalaptartó zörgött még, csőszigetelőt feldaraboltam, és az élekre odafogattam, azóta kussba van, és nem is látszik, hogy gányolva van.azóta nekem csend van bent
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16594 üzenetére
splash-hez is van?
-
Kornel
veterán
igazi vegyes fogyasztás.
fele bp / fele országút.
5,46 per 100
link.