Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz dudika10 #18950 üzenetére
inkább 8 évesek lassan azok, amik ennyit érnek...
a fiatalabbak bőven 2M felett vannak még.
egyébként a sedan újan túl volt árazva, az 5 ajtós jóval olcsóbb volt, ugye itt készült.
szóval egy 3,5M-s sx4 kerül most 1,5-2M Ft körül.a balesethez annyit, hogy eddig szerencsére apróbb dolgokkal megúsztam, egyszer se én voltam a hibás.
illetve casco-t mindenképpen kötnék, amivel azért sok minden megúszható.a legnagyobb különbség nem csak a méretben van, hanem összességében, anyaghasználat, ergonómia, stb.
-
Kornel
veterán
ahogy nézegetem, olyan 400k a különbség a GL és a GL+ scross között.
ez az autó értékének 10%-a. (szerintem sok)
ami nekem hiányozna a GL+-ból, az a bőrözött kormány, de ez utólag 10-15k-ból pótolható, illetve az automata klíma lehet még kérdéses, de egyébként 95%-ban nem klímázok, mert nem szeretem
fűthető ülés sajnos egyikben sincs, elvileg gyártásból lehetne új autót rendelni, tetszőleges színben, létezik, hogy belealkudjam, vagy ráfizessek valamennyit, és beleraknak 2 fűtött ülést a GL-be? -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18959 üzenetére
tévedés...
a kopel még csak a következő astrával jut el erre a szinte, eddig úgy próbálták meg tartani a lépést, hogy 1600 kg vasat beleraktak
azért a lexus is és a merci cla is mögötte végzett, az nem olyan gáz[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18963 üzenetére
nem, az scross.
nezd meg a videot.
regi sx4 sajna csak 4 csillag.
kivancsi lennek egy iihs teszten mit mutatnanak ezek az eu kocsik.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
srácok.
van valakinek (régi) sx4-e?
bp és környéke.
megnéznék egyet közelről. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18986 üzenetére
ökörködős kocsinak jó lenne, meg ha vesedonor akarnék lenni, akkor pláne
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18989 üzenetére
persze.
mert még nem nőtt be a feje lágya...
nekem már a szakállam is őszül bamek, mit vársz?
pisiljek be 101 pacitól, amit valószínű le is zúznék?
mert az biztos, hogy megy, nekem az ezres is elég volt, azzal is mentem úgy, hogy néha keresztet vetettem -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18992 üzenetére
persze, én biztos hülye vagyok.
az ezresemet 12k km-el vettem
ergó jó volt benne minden, nem ilyen félhulla bontószökevények, amik jelenleg futnak az utakon...
ja és gyárilag kyb gátlók voltak benne, szóval azzal se volt gond.
és raktam bele első alsó és felső, és hátsó toronymerevítőt is, keress vissza itt, talán még képet is raktam fel
de attól még az marad ami, még ha szélesebb gumikat raktam is alá, meg az említett átalakításokat megtettem.
ahogy írtam is, második veretős csapatós autónak jó lenne, csak nem biztos, hogy túlélném
szóval egy szó mint száz, akinek van ökörködni való 600k-ja, az nyugodtan veheti, csak azért kössön egy jó életbiztosítást is, hogy a azért valami látszatja legalább maradjon utána(#18999) dudika10 : ahogy írtam, nem nekem való.
ha mellettem ül bárki, akkor sose vezetnék szándékosan balesetveszélyesen.
pont azon gondolkoztam valamelyik nap, hogy nekem pont elég lenne egy nyugis "családi" autó, mint egy scross, ha nagyon száguldozni lenne kedvem, akkor ki kellene menni valami pályára, és ott menni 1-2 kört valami swift sporttal pl., vagy egyszerűen csak elmenni gokartozni, aztán jónapotps: egyébként sem veszem magamra, akinek 2006 óta, mióta megvan a jogsija, nem volt saját hibás balesete, sőt gyakorlatilag más se, csak kétszer koccantak nekem, közbe pedig levezettem több, mint 200k km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19001 üzenetére
ez nem gti, csak egy sima swift fűzött motorral leültetve, ahogy korrektül le is írja.
gyorsnak gyors, de ne gondold, hogy olyan atomstabil lenne, annyi, hogy le van ültetve, felmész a suzuki fb oldalra, és pár ezresért veszel egy ültetőrúgót, meg 2*7500-ért testreszabottan belövöd a 2 gátlót
vagy simán levágod a rúgót, ahogy a sok suhanc csinálja -
Kornel
veterán
na peace srácok.
egy tény, vezettem már sok mindent, négykörlámpás ezerötös ladától kezdve ezres swiften át elég sok suzukit, meg mást is
de nem is ez a lényeg, hanem hogy nyugodtan megbeszéljük a felmerült dolgokat.rúgókra visszatérve, nem is tudom milyen gagyi megoldás lehet a vágott, mikor a noname ültetők is gagyik, pl. FK, stb... vogtland még oké, de inkább egy eibach vagy h&r, lehetőleg progresszív legyen, aki vezetett már ilyet, tudja mi a különbség.
-
Kornel
veterán
A sajat tapasztalatom a felnikrol:
Gyarinal nagyobb tomegu kereket (felnivel es gumival egyutt) leprobalas elott nem szabad felrakni.
Splashre felraktam a mazda3 gyari felnit 195/50 r15-el, az egy dolog, hogy nem gyorsult, annyira visszafogta, de emellett alig allt meg, a fek is keves volt hozza. Az oka a rugozatlan tomeg novekedese volt.
Lehet mas eszre se veszi, de nekem szembetuno volt.
Persze szep volt vele a kocsi, na de milyen aron?
El is adtam gyorsan, amig uj volt a gumi
17-es felnit 1,3-as swiftre rakni szerintem orvosi eset...
1,6 sport alatt futomu is van, illetve egy kicsivel erosebb motor. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19091 üzenetére
165/70 r14 vagy 185/60 r 15, ami persze nem valtomerete a 14-esnek, az a 185/55 r15 lenne, de az olyan draga es ritka, hogy inkabb nem azt adta meg a gyar a gyari meretnek.
A lenyeg az, hogy ha a gyari splash kerek es a mazda kerek kozott volt plusz, marpedig volt, akkor az erezhetoen kihat a dinamikara es a fekezesre is, aki nem hisz, javaslom a guglit.Ha mar nagy kerekeknel tartunk.
[link]1,5 korul jo swift sportok vannak, jeneleg kettonknek boven eleg lenne asszonnyal, es igy nem is kene sokat radobni most nekem.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19093 üzenetére
Figyelj, megveszem ezt, viszonylag olcso, annyi, mint egy splash, aztan ha lesz penzem, akkor ezt odaadom asszonynak, es veszek egy scrosst
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19095 üzenetére
Egyszer mindenkepp akartam egy ilyet.
Egy bant, hogy 2,7-ert van fent egy uj-uj swift sport is, ami sokkal jobb auto lett, mint az elodje. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19097 üzenetére
Mindenesetre beveszem a kepbe a sportot, ugyis orok elet plusz 1 nap, jo lesz kesobb masodik autonak, ha kinojjuk
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19121 üzenetére
az ezres swiftem szinte újan vettem, 12k km-el.
60k-ig benzinnel jártam, utána gázzal, de a kipufogó 120k km-nél is fémtiszta volt, egy csepp korom vagy semmi nem volt benne, viccesen nézett ki -
Kornel
veterán
létezik normális szakmai suzuki fórum, ahol élet is van, és nem csak meglévő típussal lehet regisztrálni oda?
konkrétan a korai sx4-ek túlfogyasztásáról érdekelne több info.
2006-2007-es GS-ek közül egész jók vannak, de azért +- 1 liter már nem mindegy kategória, ha van annyi köztük pl. -
Kornel
veterán
Köszi.
Ez siman osszefuggesben lehet a tulfogyasztassal is adott esetben.
Valahol van info, hogy melyik gyartasi datumig allhat fent a problema?
Illetve gondolom sx4 sedannal nem volt ilyen, mert az made in japan
Viszont az asszonypajtinak nem tetszik, hanyni tudna tole.
De lehet muszaj lesz azt, ha egyszer jobb konstrukcio.Mod: aprilis=2007 aprilis?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
no.
most mentem egy swift2-vel.
igazából utastere szerintem nem kisebb, mint az sx4-é, csomagtartója persze igen.
eléggé elgondolkoztam egy gs-en.
kérdés, hogy 1.3 vagy 1.5 -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19164 üzenetére
1.6 sport asszonynak nem tetszik...
pedig lehet beruháznék egyre
1.5 mennyivel eszik többet, mint az 1.3?
típushibák?
1.3-nak a nyelestengely csapágy... ki lehet azt szűrni valahogy?
1.5 elvileg nem érintett, ha jól tudom. -
Kornel
veterán
válasz batai15 #19174 üzenetére
szerinted.
splash-em volt, 1.2 mocival vvt nélkül, 86 LE
12 sec a 0-100, semmivel nem lett lomhább, mint az 1.3, főleg a vvt-s 92 LE, mert az mar papiron is 11 sec...
cserébe 1 literrel kevesebbet kér, mint az 1.3mod: sőt... ha már a nyers adatoknál tartunk.
honnan is jön a kimutatható fogyasztáscsökkenés?
a k12b-nél a nagyobb furat/löket aránnyal sikerült elérni, hogy egyenletesebb legyen a nyomatékgörbe, ergo kisebb fordulaton rendelkezésre áll a max. nyomaték nagyja, ellenben a régi m13a-val, ahol pörgetni kell a mocit, hogy érdemi nyomatékod legyen.
tehát az alsó fordulatszám tartományban használhatóbb, élhetőbb lett.
ki lehet próbálni[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
franc tudja
splash se volt rossz, csak túl magas és keskeny volt, de ugye a k12b szerintem elég jól sikerült motor lett.
swift-nél meg ugye akkor az 1.5 lehet jobb választás akkor már, csak az ugye ritka
új swift lenne a legjobb, de az meg egy vagyon még.na majd kiderül még
-
Kornel
veterán
minek turbo, amikor ott van az m16a?
na mind1.
egyébként az 1.2 teljesen élhető motor, csak hát az új swift aranyáron megy. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19186 üzenetére
m16a 136 paci az swift sportban... az ujban.
siman benne van a 150 paci.
annyi meg hova nem eleg? -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19214 üzenetére
szerintem ez nem igaz.
sok új autónál simán kideríthető, ha tekert volt.
az a kérdés, hogy suzukinál mi a helyzet. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19216 üzenetére
úgy, hogy nem csak a km óra tárolja az aktuális km állást, mit a régebbi típusoknál.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19224 üzenetére
ennyiért eneos 5w30 is van
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19227 üzenetére
no para.
az azonos technikai színvonalon lévő m16a-ra már 20k km-t ad meg a gyár jelenleg olajcsere intervallumnak, igaz 0w20 szintetikus olajjal.
ezért javaslom, hogy legalább 5w30 szintetikus menjen bele, ha lehet eneos, azzal még 20k után se lenne baja, de fő az elővigyázatosság, 15k-nál nem árt cserélni -
Kornel
veterán
ki vezetett már swift (2006-) sportot?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000