Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Kornel #19171 üzenetére

    Az a baj a swiftbe nem szerelték azokat 1.5 motorokat amit az SX4-be. Ugyanis az lehet csak 99 le...

    DE

    itt egy kis comparison: :DDD

    Kezdem a Swift 1.3, 1.5 motorokkal (ugye ezek mentek 2005-től)

    1.3: 92Le/5800f, 116Nm/4200f (VVT-vel)
    1.5: 102Le/5900f, 133Nm/4100f (VVT-vel)

    Sx4 (2006-tól)

    1.5: 99Le/5600f, 133Nm/4100f (VVT Nélkül)
    1.6: 107Le/5600f, 145Nm/4000f (VVT-vel)

    Sx4 (2009-től)

    1.5: 112Le/6000f, 145Nm/4400f (VVT-vel)
    1.6 120Le/6000f, 156Nm/4400f (VVT-vel, új vitara is ilyen)

    Szerintem ha a használhatóság/rugalmasság és nem mellesleg a fogyasztás a cél, akkor a Fordulatszám/Nyomaték összefüggéseket kell vizsgálni.

    Mondjuk ez így nem túl objektív :DDD de legjobb párosítások: szerintem az 1.5 swift, és a 1.6 107lovas változat.

    Egyébként gondolom hogy VVT széttolja azt a nyomatéktartományt ami használható, de azt hiszem hogy az euro6 elviszi azt a többletet amit pl a 120ló adna.

    Az 1.3 azért bajos, mert 100 fölött széteszi a fejed.. itt persze nüansznyi különbségek vannak, csak nem mind1 hogy pl 130-nál mennyire kell taposni a gázpedált hogy tartsd a sebességet.

    Mondjuk most én is sporólosra fogtam azt autópályán az sx4-et mert tele lett a tököm hogy most is 470 km-re tankoltam 37 litert, jo mondjuk az folyamatos 140, ráadásul a fedcomp sem sokat csalt :(( , most fix 100-110 rögtön 5.5litert mutat

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák