Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csaba951

    veterán

    válasz petisubaru #62700 üzenetére

    Ez azért lehet, mert:

    1) A Steam mostanában kritikán aluli szolgáltatást nyújt. Elképzelhető, hogy pont akkor döglött le megint amikor éppen vásároltál. Ekkor lehetséges, hogy a vásárlási folyamatban hiba keletkezett. Az összeget kétszer zárolták a számládon. Ilyenkor nem kell aggódnod, mert a hiba kibogozása után csak egyszer fogják ténylegesen leemelni az összeget. A zárolt részt pedig 15 napon belül automatikusan visszakapod, amikor feloldják a zárlatot. Neked nincs semmi tennivalód az ügyben.

    és/vagy

    2) A vásárlási folyamán hiba lépett fel, te meg többször egymás után megpróbáltad a vásárlást. Na ilyet nem szabad, mert a hibák kijavítása után lesz több darab érvényes vásárlásod! Vagyis ténylegesen ki kell fizetned amiket megrendeltél.

    Ilyenkor szokott jönni az isteni szikra, hogy akkor a bankunknál tiltjuk le az adott kifizetést! Na, ekkor a Steam azonnal és véglegesen lekorlátozza a Steam fiókodat! Ilyenkor a már meglévő játékaid megmaradnak, de új játékot nem vehetsz, új játékot nem aktiválhatsz, nem tradelhetsz, nem használhatod a Marketet!!!

    A helyes módszer az, hogyha a vásárlási folyamatban hiba lép fel, akkor 2-3 órán keresztül nem próbálod meg megvásárolni újra az adott játékot. Szép türelmesen ki kell várni, hogy mi lett az első rendelés eredménye! Ha idegbeteg módjára újra és újra próbálkozol, akkor jó eséllyel többször is megvásárolod ugyanazt a terméket. Ez a Steamnek jó, neked nem annyira.

    Egyébként anyagi szempontból nem volt annyira jó ötlet a vásárlásod! 4500 Ft-ért nem 1 db, hanem legalább 2 db dlc-t tudtál volna vásárolni ha kicsit körülnézel!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés