-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
válasz Bad Pritt #47299 üzenetére
Nyomja a traint brutal szinten, kíváncsi vagyok, hogy sikerül mozgó unitok nélkül.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Bad Pritt
félisten
Egy olyat el tudnék képzelni ehhez a koophoz, hogy a betöltőképernyőn lenne egy kis összegzés a másik hősének a tulajdonságairól, gyengéiről meg erősségeiről. Sokszor van olyan, hogy egy kimaxolt Artanis vagy Raynor azt várja az én Karaxomtól, hogy meginduljon, hiába látja, hogy ötször annyi egysége van, mint nekem... persze, tudom, ne menjek random emberekkel.
Amúgy tetszik ez a Karax, lvl 5-től lesz igazán mókás, ha egy Swannal tesz össze, akkor iszonyat jókat lehet mókázni, követem a járműveit a kis energizerekkel és folyamatosan kapják a gyorsítást. Stimpak for tanks. Ráadásul a hatból négy pálya gyakorlatilag tower defense számára, Temple, Shuttle, Train, Lock, ezeket szinte legyártott egységek nélkül meg lehet csinálni, csak tornyokat meg pajzstöltőket pakolgatva, Solar Core fejlesztéseket maxra tolva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hash99
senior tag
válasz trialboj #47296 üzenetére
Megelőztek
A támadás előtt lerakott pylon is közelebb van mint a robo ami ugye a bázisodon ha csak nem proxy. De nagyon egyszerű vigyél magaddal warp prism-et
A warpolás meg elég gyorsan kivitelezhető csak nyomva tartod a warpolni kívánt egység gombját.
[ Szerkesztve ]
-
oxox
addikt
válasz trialboj #47296 üzenetére
Ave
welcome on board.
warp prism a megoldas a problemadra...vagy a probe...
meglatasom szerint most mar a warp prism (roboban tudod gyartani, repulo egyseg), a jobb megoldas, mert gyorsabban warpol mint a pusztaban allo pylon....de nehezebb is hasznalni, meg vigyazni is kell ra (en is szokom most, mert eddig inkabb pylont hasznaltam). bar hots-ba talan meg a pylo is ugyanolyan gyorsan warpol.Amugy mi is ezt a felallas jatszuk mar nehany eve DPetivel (mar wolban kezdtuk), aranybol kezdtuk, ma gyemant-master szinten vagyunk (ill. keves jatek miatt inkabb gyemant), fenykorunkban GM jatekosokat is kaptunk (most ilyen archonban fordul inkabb elo)
Amugy tuti taktika, ball nincs...ahogy irtak fentebb figyelni kell, hogy mire megy az ellenfel.
Nalunk pl. en szoktam deriteni (dupla terran ellen nem mindig, de mas esetben igen). elso pylo utan elkuldom a probe-ot, mert rusht igy lehet (nem vert izzadva fogni), pl. ha forge-ot rak az ellenfel, akkor neked is kell rakni, es azonnal korbenezni a bazisatokat, ha early pool, akkor sem art a forge, stb...
ha van egy bevett taktikatok, akkor legyen az a fo iranyelv (nekunk anno a tank-marine + gw units, robo vagy starge-t volt...ma mar cicomazzuk ), es apro lepesekkel probaljatok elterni a csapastol.Mas...tegnap kocajatekoztam zergel, es elsonek leptem tul a 200-as apm-et (pedig brood lord-ig ment a jatek, tehat nem egy 10-perces adok-kapok volt...) jahh nyertuk ...212 volt egesz pontosan (es ebbe a creep kopkodes nem fert bele )
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
trialboj
őstag
Köszönöm a tippeket.
Még egy rendkívül fontos kérdésem lenne, amit elfelejtettem feltenni.
Remélem van itt protosos játékos, aki tud segíteni ebben.
Szóval hiába vannak a warp gatek a W-re rakva, csata közben nem tudok egységeket gyártani, mert ahhoz kell 1 pylon, és mindegyiket le kell rakjam. Ellentétben pl a roboval, amiben pl csak nyomom az i-t és már gyártja is, majd oda viszi ahova lekattintom, pl pont a harctér mögé 1 kicsivel.
Remélem érthető a probléma.
Azt persze tudom, hogy támadásnál kell hozni probeot hogy építsen pylonokat a harcmező mögé, de pl amíg megyünk támadni, vagy mikor már bent vagyunk a bázison, akkor azok a pyolonok is messze vannak...
Ezáltal egy 2-3 perces harc alatt, rettenetesen felgyűlik a pénzem, és ezt általában úgy kezelem, hogy építek még 3-4 warp gatet, ami kcsiit később meg sok lesz... stb
Esetleg van tipp, mivel tudnék olyan protoss videókra keresni, ahol a játékos szemszögéből lehet látni mit és hogy csinál.... ne adj isten még valaki magyaráz is v hasonló?
Kösz még1x
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Bad Pritt
félisten
válasz Winner_hun #47294 üzenetére
Jaj, kihagyta a P betűt a kolléga, én meg pontos kifejezésre kerestem. My bad, sorry.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
SC2 Engine Development History
Nem tudom, volt-e már, én most találtam meg és tök érdekes szerintem, hogy már 2006-ban is mennyire hasonló volt a játék a végső formájához, de mégis mennyi mindenben volt más. A két kedvencem, hogy a dragoon úgy lőtt, ahogy a végső játékban a Stalker, aztán végül mégis mindkettő bekerült külön-külön, meg hogy a roach eredetileg masszív közelharci egység lett volna. Mondja is a narrátor csávó, hogy a játék szinte végleges formájában létezett már 2007-ben is, csak a sztori, kampány, bugok, stb. volt a sok dolog után.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
BeLucZ
addikt
válasz trialboj #47290 üzenetére
adok egy tippet:
protoss: deathball ( stalker colo ht immo mix, de főleg jó sok stalkerrel + colo)
ez azon a szinten elég lesz, fejlesztésekre figyeljetek, minimum 2/2/2 legyen támadáskor
terran:
MMM szarásig vagy esetleg tank+ viking, szintén fontosak a fejlesztések
ezek elég erős alap kombók, amik egységesen elég erősek a legtöbb build ellen, próbálgassátok és majd úgyis formálódik a dolog
-
adrian360
őstag
válasz trialboj #47290 üzenetére
ha nem rush taktikátok van ( 6-8 percnél támadunk) akkor nem azt kell megbeszélni hogy 15 percnél megyünk, hanem folyamatosan deríteni kell az ellenfél bázisát taktikáját, és hozzá igazítva építeni a sereget.
Protossal küldöd a observert, terrannal egy-egy marine, scan.
nem játszom mostanában 2v2-t de régebben szinte mindenki csak rush-solt, szóval arra kell készülni hogy tudd magad megvédeni az elején. -
trialboj
őstag
Szeretnék egy kis taktikai segítséget kérni.
Egy haverral elkezdtünk 2v2-őt játszani HofS-al. Az elején minden taktika nélkül, szénné is vertek, aztán 8 perc körül támadva, már sikerült hiba nélkül építkezni, és a meccsek nagy részét nyerjük. Viszont ez kezd unalmas lenni, de hiába tervezzük el előre, hogy 12-15 nél támadunk, simán földbe döngölnek.
Szerintem azért, mert nem játszunk eléggé össze, és nem tudjuk egymást segíteni.Amúgy Portoss terran vagyunk. Ilyen 2 személyes taktikákat nem lehet találni a neten? Esetleg itt nem tudna valaki mondani 1 olyan kombót amit érdemes kipróbálni?
Mindig is szerettem ezt a zsugát, de örülök hogy végre sikerült megvegyem. Online tényleg sokkal szórakoztatóbb.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
janos666
nagyúr
válasz rolii92i #47288 üzenetére
Tippek:
Próbáld frissíteni a VGA driver-t. Azt hiszem ez egy ismert hiba néhány korai Win10 AMD driver-el (de ez egy általános tipp, főleg hogy ha öregebb a driver verzió, mint a játék), talán a 15.7.1.x-el is, amit a Win10 magától pakol fel Windows Update-ről, de az AMD.com-os 15.11.1 Beta ("legacy" kártyához) vagy 15.12 WHQL (HD79xx és újabb VGA) már jó lehet.
Ha el tudsz oda navigálni a menüben billentyűzettel, akkor próbáld kapcsolgatni a "Hardware kurzor" (ideálisan BE, próbaképp KI), Display mode (ideálisan fullscreen, próbaképp windowed fullscreen, vagy windowed) közt, illetve van még valami olyan, ami windowed(-fullscreen) módban befolyáolja az "egérelkapást". (Biztos van mód rá, hogy ezeket valami ini vagy cfg file-ból állítsd be indítás előtt, vagy parancssorból indítsd így, de az viszonylag bonyolult egy gyors próbára és ez nem biztos, hogy segít, csak tipp...).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
rolii92i
tag
Hali!
Játék után belépve eltűnik a kurzorom.
valami ötlet? -
Bad Pritt
félisten
Karaxot tolja valaki koopban (eredményesen)? Mik a bo-k, taktikák vele, amik jól működnek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Mister_X #47285 üzenetére
Nekem is a dark pylon miatt jön be nagyon, viszont hiányzik tőle valami igazi heavy hitter egység, mint a reaver vagy az immortal.
Karax meg pont az ellentéte, nála ott van minden nehézegység, esélytelen sneaky módon játszani.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mister_X
nagyúr
válasz Bad Pritt #47283 üzenetére
Vorazun ofc. A Dark Pylon hatalmas előny sok pályán és DT-k megeszik reggelire a nagyobb seregeket is, levegőbe meg ott a Void Prism. Persze kell egy másik parancsnok, aki mobilisabb és felfogja a pofonok nagy részét.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Fl3x
aktív tag
válasz Bad Pritt #47283 üzenetére
Nekem Vorazun jon be legjobban, mondjuk eddig csak Kerrigannal es ot toltam ki maxig, a tobbit csak 1-2 normalban kiprobaltam. De nekem a DT a gyengem az sc2ben es Vorazunnal azzal lehet csapatni Most Artanissal nyomulok, ez mar annyira nem adja nekem, lehet at is allok Raynorra vagy Swannra.
" Nem az számít mekkorát ütsz, hanem hogy hány ütést állsz ki mikor talpon kell maradni!"
-
Bad Pritt
félisten
Kinek melyik a kedvenc koop parancsnoka és miért? Csomó fog még jönni, ahogy láttam, remélem nem úgy csinálják, hogy egyre nehezebb lesz velük játszani, mert Zagarával már most vannak gondjaim, főleg a 100-as unit cap miatt. Inkább most Vorazunnal próbálkozom eddig eléggé bejön.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Htibimor
senior tag
válasz Mister_X #47281 üzenetére
Jó oké! Biztos ott volt már az elején is. A lényeg, hogy a Prologus-ra azt írja, hogy complete, a Legacy of void-ra pedig még nem. Az utolsó küldetést is megcsináltam. Ahol a Keystone-t kell megvédeni. Utána megy a beszélgetés, hogy jön Kerrigan. Utána meg kidob a menübe , ahol nem engedi az epilogust kiválasztani, mert szerinte nem complete a fő szál!
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
Mister_X
nagyúr
válasz Htibimor #47280 üzenetére
Mi? Hogy a sztori után van epilógus? Ott van az ikonja még e prológus elkezdése előtt is. Egyébként fogalmam sincs mi lehet. Nem szakadt meg a net a küldetés végén / nem net nélkül csináltad?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Htibimor
senior tag
válasz Winner_hun #47279 üzenetére
És ha ezt valaki nem tudta! Inkább segíts!
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
Htibimor
senior tag
Sziasztok! Befejeztem a fő részt, de az epilógus zárolva van. Miért? Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
föccer
nagyúr
-
Bad Pritt
félisten
Hány meccs kb. felhúzni egy parancsnokot 15-ös szintre koopban? Mondjuk ha hard mission-öket csinál az ember.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
föccer
nagyúr
válasz nepszter1 #47274 üzenetére
Az, hogy az egyik gold ligában van, a másik meg platinában.
Elvileg a platina jobb, mint a goldos, de hogy éppen miben? Ki tudja.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
nepszter1
addikt
Hali egy gold és egy plat játékos között mi a különbség ?
-
ÁdiBá
veterán
StarCraft 2 Arcade
The heat is on - Kill another zealot chef when hit by the great equalizer achievementEzt szerintetek hogyan lehet megcsinálni, akár hogy játszom a haverral, felrobbantom atom bombával, de nem ajda meg valamiért.
Itt mi a lényege a kitüntetésnek?
Nem az, hogy robbantsam fel azután a séfet miután bevitte a hozzávalókat középre?
ÁdiBá
-
ÁdiBá
veterán
Valakinek van kedve left2die Arcade játszani?
ÁdiBá
-
föccer
nagyúr
válasz Dexter-2000 #47269 üzenetére
Elég az utolsót megvenni, hogy teljes értéekű multival tudj játszani.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Dexter-2000
őstag
sziasztok
szeretném én is megvenni a játékot, de láttam, hogy több kiegészítő is jött hozzá azóta.
nos én inkább multit nyomatok, a kérdésem az, hogy az összes kiegészítővel együtt kell megvennem a játékot ha az összes egységet szeretném? vagy a kiegeket csak akkor kell megvennem ha a kampányt szeretném végigtolni?még egy kérdés,
ügyebár eddig a játékhoz +2 kiegészítő jött ki. várható még, illetve külön-külön meg kell őket venni esetleg van valami "complete edition"?köszi előre is a válaszokat és boldog új évet persze
[ Szerkesztve ]
Szép napot!
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Valakinek nincs eladó Starcraft társasjátéka?
Eyesis
-
föccer
nagyúr
válasz netpeti98 #47265 üzenetére
Elvileg dolgoznom kellene, de nem sok cérnám van hozzá.
Izzitsd be a klímát meg sem állunk lev 15-ig.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
ps: jöjjön valaki coop játékra. Brutal szinten mókáznánk, TS-sel.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz trialboj #47262 üzenetére
Elvilega nehézség nem változik, csak a taktikát cserélgeti a rendszer, hogy ne legyen annyira unalmas az újra játszás. Inkább abban keresném az okokat, hogy nem a preferált fajjal játszottatok, így azzal nem tudtátok ugyan azt a szintet hozni, mint a kedvenc fajjal.
A mach makink rendszert senki sem érti, de nem valószínű, hogy 1-2 meccs komolyabban bele szólna a kiválasztott ellenfél erősségébe. Inkább 20-30 meccset tartanék reálisnak, ami kissé befolyásolja ezt, de ezt igazándiból senki sem érti.
üdv fccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
trialboj
őstag
A coop missziók nehézsége vagy összetétele, a kiválasztott fajhoz képest változik?
A protoss zerg kombóval simán nyertünk egy hard mapen. De mikor cseréltünk és én voltam zergel, amit annyira nem ismerek, a haver meg terrannal, akkor szanaszéjjel gyaláztak, teljesen más egységek eltérő taktikával.
Továbbá kicsit zavaró, hogy a brutal szint, meg annyival nehezebb a hardnál hogy kínkeservesen lehet csak nyerni, már a mi képességünkkel. De a hard meg sokszor túl egyszerű ha mindketten a preferált fajjal vagyunk.
Kicsit érdeklődnék a matchmaking-ről is. Ha besorol engem silvernek, és kikapok az első 2 meccsen, akkor egyre gyengébb játékosokat ad ellenem? Mi alapján dől el hogy ki gyenge és ki erős?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
janos666
nagyúr
válasz Bad Pritt #47249 üzenetére
Ezen elsőre nem gondolkodtam sokat, hisz gyakorlatilag az összes, eredeti fizikai formájában létező Xel'Naga (kivéve Amon, de ő több szempontból is speciális eset), aki megjelent a játékban demonstrálta, hogy képes tökéletesen megtévesztő Protoss, vagy Terran formát formát ölteni, Karrigan pedig eredetileg is embernek született, később is váltott már vissza emberi formára Xel'Naga technológiával, illetve talán ő tekinthető a Xel'Naga evolúció csúcsának, szóval ha valamelyikük képes hasonlóra, akkor ő miért ne? (Ráadásul csak részben és homályosan látjuk, így nem is kell "tökéletes" alakváltónak lennie, csak nagyjából hasonlítania a régi emberi mivoltára.) Amin egy picit elgondolkodtam, hogy vajon "lemondott" kvázi-félisten mivoltáról, és örökre ember lett (és mondjuk ennek a mellékterméke az a friss élő létforma, amiről a montázs szót ejt - mondjuk úgy "oda csapódott le az életerő"), vagy megőrizte azt (legalább a magját) és csak átmenetileg jelenik meg ilyen formában (míg eltölt egy emberöltőt Rainor-al, aztán majd egy örökkévalóságon át várhatja szundítva, hátha lesz még neki még valami fontos feladata, mint egyetlen és utolsó a fajtájából, vagy esetleg mikromanagelő istent játszik néha, pl. ilyen új létformákat teremt és vigyáz rájuk, stb). [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
föccer
nagyúr
válasz netpeti98 #47256 üzenetére
Köszi a meccseket! Nem is olyan rossz, megtetszett. Jöhet még.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz netpeti98 #47256 üzenetére
Gyere, nyomjunk egyet. TeamSpeakerre gyere fel. Pár perc és vagyok.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
netpeti98
addikt
Van valaki aki szokott co-op módban játszani? Artanissal lenne egy achim brutal vagy hardmódban, de csak brutálon van hozzá elég unit. Inkább ismerőssel szerencsétlenkednék.
-
Bad Pritt
félisten
Ez bizony, nehezen éreztem rá, hogyan is kéne. Viszont összességében szerintem annyira nem volt vészes a protoss kampány, inkább a prológus küldetései voltak keményebbek, de lehet azért, mert protoss-szal játszom legjobban még mindig. Zerggel azért többet szenvedtem.
Az is igaz, csak valahogy nem volt szimpi, hogy pl. felbukkannak Hornerék, nyilván segíteni akarnak, mert Raynor a barátjuk, erre elkezd nekik is pattogni.
Mondjuk az epilóg utolsó pályáján felhúztam magam kicsit,
úgyhogy fogtam, mindenkit elküldtem meghalni és kimaxoltam a pop capet ultraliskokkal. Azért is volt vicces, mert a játék emlékezett, hogy anno melyik evolúciós típust választottam (a radioaktív újraéledőset), úgyhogy meghaltak és újra is éledtek, szóval nem is kellett már nyersanyag utána semmire, maxon maradt a létszám. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mister_X
nagyúr
válasz föccer #47244 üzenetére
Nekem is ez tetszett a legjobban (protoss a mainem, na), mindezek mellett epikus is volt. Az utolsó küldetés miatt kezdtem el brutalon tolni, mert imádom az ilyen védekezős dolgokat.
Normalon is kicsit nőtt a feszültség, amikor elkezdett a fejem felett széthullani a Spear of Adun "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Egon
nagyúr
válasz Bad Pritt #47249 üzenetére
Ez volt az a pálya, amit fentebb említettél, hogy idegesítőbb volt annál, amit felhoztam? Nekem ezzel semmi gondom nem volt: raktam pár tornyot (nem is sokat: baloldalt 6, jobboldalt 8 foton, 2-3 pajzstöltő és nagytorony), ez simán kibekkelte az összes támadást, veszteség nélkül (balra raktam a kezdőcsapatból egyszem föltdi egységként megmaradt zealot-ot meg egy próbaképp legyártott dark archont és ennyi). Persze az első két ködös időszakban a kezdő egységekkel bekkeltem.
Ahogy megvolt a védelem, legyártottam 14 void ray-t, és elindultam alulról felfelé, az óramutató járásával ellentétesen. A négy őrzőből hármat lenyomtam (plusz a két anyahajót, ami a bónusz küldetés volt), és még maradt 8 hajóm. Pótoltam a veszteséget, és az utolsó őrző leverése már nyilván nem jelentett gondot. Kellemes pálya volt, de ami utána jön, azt nem sikerült megkedvelni... A hócipőm tele a sok időlimites pályával, azokkal meg pláne, amelyek úgy időlimitesek, hogy azt se tudod mennyi időd van...Egyébiránt fentebb írtál Kerrigan arroganciájáról. Őszintén szólva, azzal a tudással/hatalommal, amivel ő rendelkezett, ki ne lenne arrogáns? Vannak emberek, akik a töredékét nem tudják annak, amit Kerrigan tudott, és mégis, legalább kétszer olyan arrogánsak...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nepszter1
addikt
Hali esetleg azt tudom hogy hol tartok mikor fog feljebb dobni a rendszer magasabb rankba?
-
BeLucZ
addikt
szerintetek egy gtx 960-al jelentősen jobban menne a lotv kampány mint egy gtx 580-al?
1920x1200 AA on és extreme séma + ultra textura
magyarán totál max grafikán az adott felbontáson, csak azért kérdem hogy megéri e beszereznem.
azt tudom hogy a kepleres geforceokon sokkal jobban megy a game, mint a fermin, ezért reménykedem benne hogy a maxwelles gpukon még jobban mehet, akinek van 960-a, kérem írja meg a tapasztalait, köszönöm -
Bad Pritt
félisten
Na sikerült végigvinni, a prológ utolsó pályája az agyamra ment, de aztán rájöttem a dolgokra.
Van valami elfogadott vagy hivatalos teória arról, hogy Kerrigan hogyan és miért tért vissza emberi formájába, vagy csak fogadjuk el, hogy akkora hatalma lett, hogy képes alakot változtatni, mint mondjuk Narud?
Amúgy ami a következő játékok alapja lehet szerintem, az a végső képsorok során elhintett "új bolygókon jelent meg az élet és a tudósok nem érti, hogy lehetséges" szál. Máskülönben miért tették volna bele, abszolút nem illett a többihez.A töltőképernyők elérhetőek valahol a játék könyvtárán belül jpeg formátumban? Néhány iszonyat jól nézett ki, simán háttérképgyanús.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nepszter1
addikt
Hali keresek egy arcade játékot a nevét sajnos nem tudom hotsban játszottam vele sokat. A lényeg hogy az elején kiválasztod melyik fajjal akarsz lenni utána pedig egy tornához hasonlóan játszotok . Egy adott területen kapsz sereget az ellenfél is és egymásnak estek ..
-
föccer
nagyúr
Normalon ez a pálya is elég könnyűnek számít, bár ez erősen szubjektív. A legtöbb pálya úgy van kialakítva, hogy az aktuálisan új egységeket kelljen használni, és általában nem a massoljunk valamit és daráljunk le mindent stratégiáról szól. Bár éppen az említett torony foglalós, megtartós pálya az pont erről szól. Felépítesz 6-7 perc alatt egy korrekt sereget és azzal pillanat alatt végiggyalogolsz az összes objektíven és nyertél. Használni kell az anyahajó képességeit, folyamatosan építeni a gazdaságot, hozni az unitokat és sima liba ez a pálya is, semmi nehézség nincs benne.
Egyébként a LotV kapmány pont a vége felé kezd nagyon élvezetes lenni, szóval érdemes végig játszani, mindenképpen.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
BeLucZ
addikt
válasz adrian360 #47242 üzenetére
rosszul fogalmaztam, a hots megjelenése előtt mindakettőn jól ment, igaz nvidián mindig is jobban ment, de amikor megjelent a hots és megkapta a motor a tupirozást, onnantól kezdve az amdken kimondottan pocsékul megy a játék arányaiban
nem biztos hogy jól emlékszem, de amikor megkapta a wol a 2.0-ás patchet, azóta van szarság és a hots kb akkor jelent meg, picivel utána, gyakorlatilag anno ezért cseréltem le a 7970-est
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
válasz janos666 #47236 üzenetére
nem cpu probléma, ismerem elég jól az enginet már, vannak gpu limites részek bőséggel a kampányban, főleg ha tele van köddel meg post process részekkel, elkélne a SLI ereje maxon, de sajna nincs támogatva, több fórumon is olvastam róla, kár érte
cpu limit inkább multiban érezhető, de ott nem szokott gond lenni, kampány meg a multi sok esetben eltér grafikában előbbi javára, eleve ugye a cinematic render átvezetők is nagyon szépek és látványosak de eszik is a vasat rendesen meg a mapok is mások, szebbek, kidolgozottabbak, ott más a lényeg ugye és hát 1 db 580 kevéske maxon...
-
ÁdiBá
veterán
Sziasztok. Az új LOTV játékból, illetve a javításokból hiányzik a Challange?
Nem tudom hol lehet elindítani... egyszerűen nem találom.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
janos666
nagyúr
válasz BeLucZ #47221 üzenetére
Ez szerintem inkább CPU probléma. Nekem 290X-el sem volt meg a stabil 60fps, mikor sok minden mocorgott egyszerre a képernyőn. (Nevetséges, de ez van...)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Carasc0
őstag
S egyben a legkönnyebb campaign. Azt sem tudom mi az a mikro-macro meg semmi hotkey-t nem használok, így merem állítani hogy brutal fokozaton sem erőltettem meg magam Hots-ba. Nekem pl. a Hots tetszett a legkevésbé, de a story viszont aranyos. Viszont kevés pálya, meg mondom sajnos könnyűek.
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Mister_X
nagyúr
válasz Bad Pritt #47230 üzenetére
Eléggé spoileres...
Én azt vártam volna, hogy az a haj berobog Shakurasra és feldobja a kedélyeket, épp az lett volna a nyerő, ha Amon seregei helyett ők futnak be. Talán az egyik DLC Niadráé lesz. "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Bad Pritt
félisten
válasz Carasc0 #47227 üzenetére
Valóban nem vagyunk egyformák, imádom a kommandós missziókat. A kedvencem (nem csak ebben a játékban, úgy összességében minden játék kommandós küldijei közül), mikor a HotS kampány során a menekülő protoss hajó legénységét kellett kiirtani úgy, hogy csak a foglyodból kirobbanó lárvával kezdtél. Tiszta Alien feelingje volt.
Btw azzal a hajóval a mai napig nem tudni, mi történt, miután átvettük az uralmat, úgy is ért véget, hogy "várunk a parancsra", lehetne hozzájuk valami sztori majd...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Egon
nagyúr
válasz Carasc0 #47227 üzenetére
+1.
No, letudtam ezt a pályát. Egyszer sem foglalták vissza a lock-okat... Gyorsan megcsináltam a 2. bázist, aztán leraktam valamivel több fotont és kétszer annyi pajzstöltőt mint korábban, előrébb raktam a dark templar-os előretolt bázisvédelmet a protoss ellenfél irányában (egy szűk helyre, ahol elakadtak bennük és a templarjaim jól meggyingyálták az ellent), aztán legyártottam egy bő tucat (14 db) főnikszet (én állat, el is felejtettem, hogy milyen hasznos a gravitációs sugaruk... ), egy tucat dark templar-t, meg egy tucat távolsági egységet (7 immortal-t meg 5 dragoon-t), és letúrtam a protoss bázist (alig volt 4-5 egység veszteségem, pedig nem is mikróztam különösebben - gondolom nehezebb fokozaton nem ment volna ilyen könnyen). Ezután pótoltam a veszteségen, és kb. ugyanilyen sereggel nekiestem a Terran félnek is (az már nem ment ilyen simán: elakadtam egy szűk átjáróban, és a tankjai meg a légi egységei csúnyán meggyingyáltak: a végére csak 4 db dark templar meg 5 immortal maradt (utóbbiból azt a verziót viszem, amely tud lőni sugarat a légi egységekre is).
A töküres pályán már nem volt nehéz dolgom...Szerk: a következő küldetés jól indul: Kerrigan-t (is) viszem, egyedül is szétkúr mindent...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Mister_X
nagyúr
válasz Bad Pritt #47222 üzenetére
Dragoon ellen szól az is, hogy a Zealotok (Centuriont preferálom) nem tudnak kiugorni mögülük a nagyobb range miatt, ez kiváltaképp akkor idegesítő, amikor Moebius ellen van a küldetés. Blinkstalker meg OP, hogy blink után tölti a pajzsát, hiába gyengébb, mint a Dragoon.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Carasc0
őstag
válasz Bad Pritt #47225 üzenetére
Én a "pusztítsd el X-Y" típusú pályákat szeretem a legjobban, főleg azokat amelyek nem megy időre. Én alapból nem készítenék stratégiába olyan pályát ahol még az idő is számít. Tudom hogy egy plusz tényező, amely kihat az ember stratégiai képességének fejlesztésére, de inkább bosszantó tud lenni.
Az olyan pályákat meg egyenesen elfogadhatatlannak tartok, ahol kapok 1-2 embert és menjek végig egy pályaszakaszon, ahol közben akadályokba ütközök, de közbe érjek oda valahova időre, de azért védjem meg az árnyékomat is, de az ne böfizzen arra meg a stb stb...
De persze ez magánvélemény, mindenkinek más jön be. Én azt mondom hogy legyen csak "pusztítsd el X-Y" pályák de azokon az AI minél jobban játszon.
A story-kat nem veszem annyira a szívemre. Megnézem, meghallgatom elfogadom. Egyik fajnál sem tudnék storykritikát mondani. Ami a legjobban megfogott, hogy mind3 faj story-ja lényegében Raynor és Sarah kapcsolatának alakulását környékezi. Epilógus végén pont ezen bólogattam hogy IGEN IGEN ezt a befejezést vártam, ez így lesz kerek. Szóval sztem minden oké a story-kban.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Egon
nagyúr
válasz Carasc0 #47224 üzenetére
Normal-on, szóval nem valami überbrutál nehézségi szinten (általában ezen a fokozaton játszom mindenben). Ezért is bosszant, hogy nehéznek érzem (pontosabban, ahogy fentebb írtam, nem szeretem ha szivatnak).
Az új torony valóban igen lassan lő, plusz az sem túl jó hogy nagyobb helyet foglal mint a foton, de a hatótávja kárpótol (nem kell feltétlenül külön védelem a csatahajók és társaik ellen).
Ha tudnék csatahajót csinálni, 20 perc után letúrnám az összes bázist a francba, és csak a térkép széle tudna megállítani. Ha én nem tudok csatahajót építeni, ő se tudjon."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Bad Pritt
félisten
Akkor nem tudom. Én azért annyival nem éreztem nehezebbnek azt a pályát (a terrazine ködös sokkal genyább volt szerintem). Viszont az is igaz, hogy az volt az egyetlen pálya, ahol mikrózni kellett a tornyokat, hogy a nagyok ne a kis szmötyiket lövöldözzék, hanem a mecheket, ha lehet, a kicsiket meg lecsipegették a fotonágyúk.
(#47224) Carasc0: Egy darabig én is, meg kipróbáltam az adeptet is, de nálam messze a stalker vált be legjobban, főleg ezzel a blink utáni pajzstöltős képességével. Ez volt az egyetlen olyan egységtípus, ahol számomra egyértelmű, melyiket kell használni, a többinél azért voltak gondjaim a választásnál.
Amúgy nem vittem még végig a protoss kampányt, de elég ambivalens érzéseim vannak mindhárommal kapcsolatban, nem tudnék egyértelműen legjobbat mondani. Mind a háromban volt, ami idegesített, elsősorban a sztoriban (Raynor naivitása, Kerrigan arroganciája és Artanis idealizmusa), de mindháromnak van egy pokolian erős alaptémája, ami emel a hangulaton, a Wings of Liberty spacecowboy hangulata 5 év után sem lett kevésbé ütős, Kerrigan kegyetlen bosszúhadjáratát még egy fokkal jobban megírták, aztán a protoss kampány ezzel a végítéletbe oltott Battlestar Galactica utánérzéssel, meg a totális háború érzésével ütött hatalmasat.
Ami miatt mindenképpen a protosst tartom a legjobbnak, az egyrészt az epic faktor, amire nagyon rájátszanak a készítők, meg hogy végre tényleges párbeszédeket lehet kialakítani a társainkkal, nem csak 4-5 egymás után rakott mondat egy-egy beszélgetés és néha tényleg érdekes dolgokról van szó, mint például mikor Artanis és Rohana vitatkoztak arról, hogy a történelmet miként kell nézni, abból a szempontból, ahogy megélték a résztvevő személyek, vagy a következményeik alapján. Viszont a játékmenet és a pályák szempontjából egyértelműen visszafejlődött a játék, alig van a "Pusztíts el 3-4-5 darabot ebből! Bónusz: pusztíts el 3-4-5 darabot abból!" típusú küldetéseken kívül más, meg persze itt is vannak azért időre menő küldetések, épp csak a számláló nincs kiírva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Carasc0
őstag
A szóban forgó pályát milyen nehézségi fokozaton viszed/vitted?
Abból kiindulva, hogy én a Lotv campaign összes pályáját elvittem a Casual kivételével az összes nehézségi fokozaton, sztem a legnehezebb campaign a 3 közül. A szóban forgó pálya tényleg genya, mert számtalanszor fordult elő, hogy mire már csak az utolsó bisz-baszt kellett felszabadítani, pont addigra ért oda valamelyikhez egy másik sereg. A pályaszerkesztők gondoltak arra is, amely ellentmond az én egyik taktikámmal, miszerint elsőként megpróbálom elpusztítani az ellenfél bázisát, hogy ne tudjon egyáltalán ellenfelet termelni. Na ez a legtöbb pályán a Lotv-ba nem volt lehetséges, mert annyira erős volt a bázis védelme, hogy inkább koncentráltam a feladatra.
Továbbá a legtöbb pálya úgy van elkészítve, hogy nem lehet nagyon portyázni, mert a nyersanyagmennyiségek is időzítve vannak, szóval ész nélkül nem lehet minden pályán harcolgatni összevissza.
Szerintem az a böszme új torony, az energiatöltőkkel sem nagyon erős, mert lehet hogy erőset lő, de nagyon lassan töltődik újra, és szerintem viszonylag hamar kilőhető.
HáGé:Én végig dragoon-t vittem, de inkább void rusholtam.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Egon
nagyúr
válasz Bad Pritt #47222 üzenetére
Annyi tornyot raktam a bázishoz a bejárathoz amennyi kifért (kb. volt 10 foton, meg vagy féltucat abból az újfajta nagyobb toronyból), mindehhez volt 2 pajzstöltő plusz pár dark templar meg dragon, mégis szétszedték apránként (amikor egyszerre jött mindkét ellenfél). Szóval ez nem jött be, kétszer is próbáltam (másodjára azonnal elfoglaltam a lenti bázishelyet, hogy sok-sok pénzem legyen).
Ismétlem, lehet hogy nő a támadások intenzitása a bónusz küldetés letudása után.
Az meg a másik rendkívül idegesítő dolog volt, hogy folyamatosan visszafoglalták a lockokat. Az se nyugtatott meg, hogy az egyetlen ütős egység (dark templar) sem túl jól használható: a terran azonnal derít, ráadásul tele van ütős légi egységekkel.
Lehet hogy megpróbálok csinálni egy rohadt nagy sereget iszonyú gyorsan, és letúrom a protoss bázist a g*cibe, hátha úgy nem jön annyi támadás a bázis ellen. De valószínűbb, hogy egy darabig hagyom a 'csába az egészet. Az első két résszel sosem éreztem így, úgyhogy lehet hogy én is öregszem...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Bad Pritt
félisten
Ja igen, ez fasza volt.
A warp prism-et nem érdemes bántani, max az utolsó lock aktiválása után. Amúgy annyira nem éreztem nehéznek, kampányban amúgyis telerakom a bázisaimat tornyokkal meg pajzstöltőkkel, azon meg nagyon semmi nem megy át. Ami ezen a pályán idegesített, hogy folyton visszafoglalgatták a lockokat, úgyhogy proxy pylonokat dobáltam szinte az egész térképre, hogy midnenhova tudjak egységeket lekérni, így működött. Visszagondolva brutalon szerintem majd az 1L jelűt foglalom el legkésőbb, messze van a többitől, ahol a sereg(ek)et mozgattam és folyton visszafoglalták.Amúgy a dragoon nagy csalódás, az 1-ben gyors volt, agilis (asszem gyorsabb, mint az alap zealot), itt meg lassú és nagydarab, szóval mire fejfejlődik 5-6 darab, az iszonyat sok idő, nem éri meg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
BeLucZ
addikt
válasz hash99 #47217 üzenetére
Én meg kell, hogy cáfoljalak benneteket, mert nekem meg pont a lotv jön be a legjobban szerintem nagyon minőségi lett a kampány ,beleértve a pályákat, küldiket meg az átvezető videókat is! szerintem itt eléggé nagy szerepet játszik a fajszimpátia is, nekem pl protoss a kedvencem, azzal szeretek legjobban nyomulni és vszinüleg ezért is jön be a legjobban, hotsot a negyedik pálya után letettem, mert eluntam az agyamat.
wolt végigtoltam az közepesen tetszett
más: eszméletlenül zavaró, hogy nincs multi gpu támogatás a játékban, így mivel hogy a kampánynak jóval nagyobb az igénye, 1 db 580-al van hogy 28 fpsre is leesik a játék max grafon hull hdban
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz Bad Pritt #47219 üzenetére
Tök jó, hogy max. immortal-t tudok csinálni, no meg már van egyszem repülő egység is (persze a leggagyibb), az ellen meg csatahajóval és kolosszussal jön, egyre nagyobb hullámokban.
Mondjuk lehet hogy nem kellett volna az elején levernem (minden egyes alkalommal) a bónusz küldetést jelentő nagy hajót: elképzelhető hogy utána durvul el a helyzet.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz hash99 #47217 üzenetére
Nocsak, nocsak... Ezek szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel.
Én egy picit tovább bírtam, de tegnap nagyon felhúztam magam a 9. (a Whispers of Oblivion küldetéseket is beleszámítva a 12.) pályán."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
hash99
senior tag
Az gáz hogy számomra annyira nem jött be a protoss kampány hogy 4 pálya után abbahagytam és csak multizok?
WOL-t és HOTS -ot élvezettel nyomtam végig. Persze lehet csak én öregedtem túl sokat mire kijött a LOTV.
-
Egon
nagyúr
Igen, én is bírom a csajszit, de leginkább a kampány felépítése miatt szerettem a legjobban a középső részt, persze ebben Kerrigan szerepe (és megvalósítása) igen nagy részt tesz ki.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz föccer #47168 üzenetére
Ízlések és pofonok. Szerintem ez a legrosszabb kampány a 3 közül (nekem speciel a HotS jött be a legjobban). Kb. a felénél tartok, ennyi játék alapján mondom ezt a véleményt.
Jah, nem vagyok nagy játékos, nem multizom, normal-on játszom, és eléggé utálom, ha szivatnak (meg az időlimites pályákat is). Eddig (az SC1-et is beleértve) nem okozott különösebb problémát a kampány (annyira béna azért nem vagyok).
De hogy legközelebb hatszor is meggondolom, hogy egy fillért is kiadjak Blizzard termékekre, az hótziher. Úgy látom, már ők sem a régiek. Már az is nevetséges, hogy egy sok-sok évvel ezelőtt megjelent program csak most lett kampány szempontjából teljes. Aztán ott van az ötletek hiánya: "nosza hozzuk vissza a Guardian-t meg a Dragont, ha már mást nem tudunk kitalálni!" LOL. Ezért kellene rajongani?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
YM
senior tag
Most vittem végig a Wings of Liberty-t, meg kell hagynom, Blizzard nagyot alkotott, méltó lett a folytatásra az utód
Utolsó küldetés: 5000+kill 35 units lost -
föccer
nagyúr
válasz anddrew #47211 üzenetére
Hiányozni fognak a funkció billentyűk, én nem használnám. Klasszikus billentyűzetek teljesen megfelelnek.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
anddrew
tag
ezzel a billel lehet normálisan játszani?
π
-
föccer
nagyúr
válasz Mister_X #47208 üzenetére
Én azt röhögtem valamelyik nap, hogy oxox-al 2v2-t játszottunk és vagy 5 meccsen keresztül volt az, hogy ő Z, és T, úgy, hogy mind a ketten randommal játszottunk. Mennyi is ennek a valószínűsége? 0,001531%, ha jól számolom? 0,0141%, ha csak azt vesszük, hogy mind az 5 alkalommal ugyan azt kapjuk mind a ketten (eltekintve attől, hogy az első felállás ZT)
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Archanon
őstag
Emberek... ez a játék... epilógus... ez a sztori... zseniális. Kész, kiütött. Jöhet a pihi.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
janos666
nagyúr
Ahhoz képest, hogy látatlanban még kissé kedvetlenül fogadtam, ha Protoss kampány zárja a szériát, mert nem igazán szívleltem őket az alapján, amit az SC2 első két részében láttam belőlük (az SC1-el pedig nem játszottam, de a tömörített történetet elolvastam el egy WiKi-n, mikor megjelent az SC2-WL + a WL telepítése közben is átfutottam a mellékelt kis összegzést az előzményekről...), így a végére egész korrektre kerekítették ki őket a szemeben és szépen összehozták magát a bejezést is (SPOILER: és végül is a kedvenc karakterem, Karrigan zárta le a történetet a maga módján, nem egy Protoss hős...). Sokkal jobb befejezést kaptam, mint amit személy szerint a Blizzard-tól reméltem (akár mennyiségre, vagy "lelki minőségre"), és szerintem összességében is korrekt a dolog (vagy mondhatnám akár azt is, hogy egyetértek azzal a kis szöveggel, amit a játékmenü ír ki, mielőtt az utolsó mondatban megköszöni, hogy játszottam).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok, tudja valaki hogyan lehet spawnolni a parancsnokokat coop misszioba? Tobbszor lattam, hogy kerrigant elohivtak de en nemtudom pl. Artanist. Vagy csak kerrigant lehet?
-
Mister_X
nagyúr
válasz Tokman #47201 üzenetére
Meg a csatatérre ledobott Dark Pylon se rossz dolog, ellenben a coop partnernek érdemes rámennie légi egységekre / távolságira, mert a dt-k rengeteg nyersanyagot elvisznek, hiába tudod automatikusan szedni a gázt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Tokman
csendes tag
válasz Carasc0 #47191 üzenetére
Az összes új egységet hozzák magasabb ligákban , mert NAGYON jók (sőt egyesek szerint túl jók) csak micro igényesek. Érdemes megnézni twitch.tvn egy két streamert egyébként. Liberator meg szuper op szerintem nerfelni is fogják, gyakorlatilag minden matchupba hozza a terran még mirrorban is.
+ distruptort jobb ha macrózni szeretnél és védekezni, üldőzésre/támadásra nem annyira alkalmas.
Ja még egy akinek brutal fokozat nehézséget jelent coopba hozza vorazunt. Mass dark templart shadowfury fejlesztéssel szinte már komikusan op.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gaming notebook topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos autók - motorok
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CES 2025: elkötelezett a Legion Go sikere mellett a Lenovo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest