Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carasc0

    őstag

    válasz Bad Pritt #47225 üzenetére

    Én a "pusztítsd el X-Y" típusú pályákat szeretem a legjobban, főleg azokat amelyek nem megy időre. Én alapból nem készítenék stratégiába olyan pályát ahol még az idő is számít. Tudom hogy egy plusz tényező, amely kihat az ember stratégiai képességének fejlesztésére, de inkább bosszantó tud lenni.

    Az olyan pályákat meg egyenesen elfogadhatatlannak tartok, ahol kapok 1-2 embert és menjek végig egy pályaszakaszon, ahol közben akadályokba ütközök, de közbe érjek oda valahova időre, de azért védjem meg az árnyékomat is, de az ne böfizzen arra meg a stb stb...

    De persze ez magánvélemény, mindenkinek más jön be. Én azt mondom hogy legyen csak "pusztítsd el X-Y" pályák de azokon az AI minél jobban játszon.

    A story-kat nem veszem annyira a szívemre. Megnézem, meghallgatom elfogadom. Egyik fajnál sem tudnék storykritikát mondani. Ami a legjobban megfogott, hogy mind3 faj story-ja lényegében Raynor és Sarah kapcsolatának alakulását környékezi. Epilógus végén pont ezen bólogattam hogy IGEN IGEN ezt a befejezést vártam, ez így lesz kerek. Szóval sztem minden oké a story-kban.

    [ Szerkesztve ]

    Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

Új hozzászólás Aktív témák