Új hozzászólás Aktív témák

  • Glenda

    addikt

    válasz kikikirly #8 üzenetére

    Elsőre is megértette mindenki, hogy neked nem tetszik a játék. Görgess tovább. Aki szereti, az pont azért szereti, mert Eszméletlenül Arcade,agyatlan játékmenete volt.

    Szerintem meg a sorozat második része a világ legjobb játéka.

    from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

  • Jhonny06

    veterán

    válasz freeknight #5 üzenetére

    Az autók fizikája már az első részben is gagyi volt, szerintem ki se akarják javítani. A két kezemen meg tudom számolni, hogy az előző két rész végigjátszása alatt hányszor vezettem autót. :D Akkora ez a pálya, hogy csak helikopterrel/repülővel érdemes közlekedni, de még sokszor azzal is megőrülsz, mire átérsz a pálya másik végére egy küldetéshez.

    Amúgy az első hsz-ben jól megfogalmazták, hogy ez direkt egy ilyen agyatlan rombolós shooternek készült, annak viszont szerintem baromi jó. Mindig nagyon hangulatos szigetet csinálnak, jó a grafika, csomó jármű meg fegyver van, el lehet lenni vele. A teljes árát nyilván nem éri meg, de mondjuk 1x végigjátszani majd továbbadni, úgy működik. Kérdés, hogy a küldetések mennyire lesznek változatosak, mert pl. a 2. résszel sokáig el lehetett lenni, de a 3. nagyon gyorsan unalomba fulladt.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz freeknight #5 üzenetére

    Első részével játszottam először, úgy háromnegyed óra után tököm tele lett vele.Eszméletlenül Arcade,agyatlan játékmenete volt.Aztán felfigyeltem a 3.részre, megnéztem néhány Gameplayt. Úristen milyen látványosan robbannak a dolgok, nekem ez kell.Igazából ez a része se olyan nagy cucc,bázisok tele vannak pakolva avval az X féle darabokra robbanó objektummal amit megcsináltak a fejlesztők.Ami baromira illúzió romboló hogy itt is minden eltűnik kb 10 sec után, darabokra robbantasz egy bázist és utána sehol semmi törmelék,szemed láttára tűnnek el a darabok,azt se várja meg az a szerencsétlen engine hogy máshova nézzél.Pedig jól nézne ki ahogy szanaszét hevernek a felrobbantott épületek darabjai, harcot is befolyásolhatná.Ezért nem tudom elfogadni hogy egy az egybe kiadják ugyanazt a játékot új játékként, bármiféle finomhangolás nélkül.
    Mindegyik része csak egy kicsit dolgoznának a részleteken, 3-4 rész alatt azért lenne valami érzékelhető fejlődés,és a fejlesztési büdzsébe simán beleférne.Win-Win Situation. Ők inkább seggbe kúrnak, utána meg sajnáltatják magukat. :C
    Meg fogják oldani fizess a dolgokért,idő kérdése és a legjobb cuccokat nem fogod tudni vért pisálva se kifarmolni,kizárólag pénzért megvenni.
    Ugyanazt a játékélményt kapjuk mint 10 éve ,,cserébe"többet fogunk fizetni.Anyátok. :(

    [ Szerkesztve ]

  • GodGamer5

    addikt

    válasz kikikirly #1 üzenetére

    Sajnos ez a helyzet amit leírtál, cserébe a gépigénye az egekben lesz maxon. Az Ac Odyssey, még a TR-t is magasan alulmúlja. Teljesen hulladék lett a AAA kategória PC-n. :(

    [ Szerkesztve ]

    "Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

  • freeknight

    őstag

    Eszementül fosul néz ki.

    Az autóvezetős részig bírtam nézni, ott annyira röhögtem, hogy leestem a székről :DDD
    Még talán 2004-ben egy lego racernek vagy valami hasonló gagyi gabonapehely mellé osztogatott versenyjátéknak elment volna az a járműfizika, de 2018-ban pl egy gta 5 után ez übergagyi és csak viccnek jó.
    Még a második részével játszottam kb megjelenés után 1 évvel, akkoriban még elment, bár a játék fele után unalomba fulladt. Azóta ha jól látom csak annyi változott, hogy még agyamentebben tudunk repkedni, és már az ellenfelekkel se kell foglalkoznunk, mert már el sem találnak.

    Csak sajnálni tudom, aki ezért a hulladékért 60 eurót fog kifizetni.

  • hogabesz

    aktív tag

    válasz kikikirly #1 üzenetére

    Az első mondatodban leírtad, hogy mi ennek a játéknak a lényege. Ne vedd személyeskedésnek, de amit azután írtál teljesen felesleges volt. Ez a játék soha nem is akart többnek látszani mint agyatlan lövöldözésnek. Annak viszont kiváló, és ha ilyen szemmel nézed akkor nagyon szerethető széria lett belőle. Engem soha nem érdekelt egyik részében sem a történet (más kérdés, hogy nagyon nincs is de mint írtam nem is hiányzik belőle). Lehet velem van a baj, de nekem az, hogy a sérülés milyen kifinomult vagy sem, sosem foglalkoztam vele, mert ez a lényeg. Nem kell többet várni tőle, szerintem ez a rész is fogja hozni azt ami miatt sokat kedvelik. :R

  • kikikirly

    senior tag

    válasz HELLAFLUSH #2 üzenetére

    "az új Tomb Raider nekem is csalódás volt...meg merem kockáztatni, hogy az elődje szebb volt grafikailag és történetileg is..,,

    Igazat szóltál,szívemből szóltál. :K

  • HELLAFLUSH

    őstag

    válasz kikikirly #1 üzenetére

    leírtad a nagy igazságot :K
    az új Tomb Raider nekem is csalódás volt...meg merem kockáztatni, hogy az elődje szebb volt grafikailag és történetileg is..

  • kikikirly

    senior tag

    Ugyanaz az agyatlan Shooter mint a 3.rész.
    Fizikai motor bizonyos szempontból elég király, számú pálya elemek és épületek egy része(gáztározó,radar stb) ,járművek(autó,helikopter stb) látványosan esnek szét.A szikra,robbanás és különböző effektek dettó jól néznek ki.Viszont borzalmas a test lövedék fizika,emberek alig reagálnak a találatra.Jó ha robban mellettük valami a remek fizikai motornak köszönhetően úgy repülnek/szaltóznak ahogy kell,de golyóra alig van valami animáció,sérülés modellezést pedig hírből se ismeri a játék.Harc rendszerről ne is beszéljünk.Értem hogy ha lenne normális fedezék használatra épülő system akkor nem működne a levegőbe ejtőernyőzk és onnan
    nyirok ki mindenkit(meghalnál mielőtt meg csinálhatnád),de így hamar rá lehet unni az eszetlen robbantgatásokra.ÉS a remek fizikai motor ellenére azért a pálya elemek jó 70%ugyanúgy nincs fizikájuk mint bármelyik másik játékba.Szóval rombolható környezetről nem beszélhetünk.
    Lövöldözős játékba nem ártana ha lenne találat animáció,mégiscsak az a cél hogy megöljük az ellenséget.Harcrendszer milyensége a játékmenetet határozza meg.Test lövedék fizika 3.részbe is pontosan ilyen szar volt,fizika meg ugyanilyen király.Megdöbbentő hogy a játékok egyik részről a másikra mennyire nem fejlődnek semmit.Csinálnak új pályákhoz kb 20% új modellt,új storyt és kész is a következő rész.Semmilyen fejlődést nem tud felmutatni a 3.részhez képest,holott vannak hiányosságok szép számmal.

    Tomb Raider,Shadow Of War ugyanez, Tomb Raiderbe kaptunk egy új animációt ahogy Lara bekeni magát sárral, azt viszlát.Még a modellek 90% is ugyanaz.Közbe meg rinyálnak hogy a Next Genbe 3-4X-sére nőtt a videó játékok fejlesztésének költsége, ezért nem elég mostanra a micro a DLC/Season Pass, növekvő fejlesztési büdzsét fedezendő kell a micro tranzakció.Mi a bánatra vernek el ennyi pénzt???A játékokon kú*vára nem látszik.Vagy hazudnak és csak a szokásos profit maximalizálás a cél(ergo kapzsik,mint vásárló mért fizessek többet ugyanazért a termékért), vagy igazat mondanak.Akkor viszont termelékenységi válságba van a komplett videojáték ipar, ha úgy sikerül többszörösére hizlalni a költségvetést hogy abból a játékos semmit nem vesz észre(jó a nyers grafika kicsit szebb,de már a Prevgen 2013-ba Tomb Raider remék is kb ugyanúgy nézett ki mint a Rise vagy a Shadow),el kéne gondolkodni jó helyre ömlesztik e a moneyt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák