Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
Nem kell 90%-ban passzolnia két összehasonlított játéknak. Persze, a kákán is lehet, csomót keresni, de mindkettőben van RPG vonal elég komolyan, sőt az egyik 100% RPG, úgyhogy adott a szempont.
És akadnak páran akik példának okáért pont TES miatt hanyagolják, vagy éppen azzal mérik össze.
És még egy ok a vetélytársi viszonyra: a játék igen nagy része a TES IV-ből lett átemelve
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
paulka
tag
Nem fogom fel, hogy lehet így lehordani a játékot. Az említett hiányosságok nekem apróságok csupán. Sokan egy az egyben az előző részeket akarták visszakapni és így fájdalmas lehetett nekik az eredmény. Én azt hittem írtó gagyi lesz a játék, nem lett az. Ezek a százalékok honnan jönnek amúgy? Nevetséges
Pyro reportin' MFhhh MFhhh
-
Morden24
nagyúr
Gondolom az újságok nem kaptak volna demókat, tesztverziókat még a megjelenés előtt, ha lehúzzák a játékokat.
Akár, meg egy 576 pl. hülye lett volna szélsőségesen lealázni egy játékot, amikor a saját boltjuk forgalmát csökkentették volna.
Szerintem a legjárhatóbb út tényleg a részekre bonotott kiértékelés, ahol egyértelmű, hogy mit talál előnynek és mit talál hátránynak a tesztelő/cikkíró, így az olvasó el tudja dönteni, hogy az adott pro vagy kontra neki számít-e. Százalékra igazából csak az önállóan nagyon nem gondolkodóknak van szüksége, akik szeretnek keveset olvasni, és gyorsan véleményt alkotni.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Értem én, de ezen kéne változtatni.
Gondolom az újságok nem kaptak volna demókat, tesztverziókat még a megjelenés előtt, ha lehúzzák a játékokat.A minap olvastam egy értékelést a a legújabb NWN2 kiegészítőről, ott a cikkíró gyakorlatilag felmagasztalta a játékot, és a végén adott 85%-ot. Na azt gondolom, hogy az egy korrekt értékelés volt. A legtöbb oldal a kritika szerint adott volna vagy 95%-ot, ami már túlzás lett volna.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Morden24
nagyúr
Ez az értékeléses buli szerintem még az offline újságírásban kifejlődött hozzáállás maradéka, amikor ugyebár az újságok vagy közvetlenül, vagy közvetetten (saját vagy velük szerződésben álló boltok miatt) érintettek voltak a játékeladásokban, igy nem lehetett karóba húzni semmit, csak szökőévente valami low-budget rettenetet. A 75-95%-ba meg bele lehetett magyarázni szubjektív véleményt, aktuális piacot, cikkírói hangulatot, aranyeret, mindent.
Személy szerint rosszul vagyok a százalékos rendszertől, egy kalap szar az egész. Azt szeretem, amikor tételes felsorolás van (grafika, hang, satöbbi, néha egyedi bejegyzések), és pro/kontra alapon megy az értékelés. Csak hát abban több a munka meg az elkötelezett vélemény is, a százalékolás meg olyan tesséklássék, bele is lehet kötni, meg meg is lehet magyarázni marhaság. Tököm sem kíváncsi arra, hogy valaki szerint 91% Crysis, vagy 78 az F3. Mihez képest, mi a 100%?
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Pont ez a bajom, a cikkben nagyon lehúzták a játékot, és ahhoz képest túl jó értékelést adtak százalékban.
Egyébként úgy általánosságban a következő bajom van az értékelésekkel (nemcsak itt és most, hanem a legtöbb játékkal foglalkozó oldal elköveti ezt a hibát):
A jó játék gyakorlatilag 90%-nál kezdődik.
A 80%-os értékelés közepeset jelent.
A 70%-os értékelés a mgé elmegy kategória.
Ez alatt pedig rosszNagyon ritkán találkozni 60%-os vagy az alatti értékeléssel, holott az 50%-nak kéne jelentenie egy közepes játékot (tehát még nem rossz, de nem is igazán jó).
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
HThomas
őstag
Inkább az a baj, hogy 10 év alatt az akkori játékosközönség is sokat változott, és ha egy nagyon hasonló játékot tennének eléjük azt sem ugyanúgy élnék már meg. A nosztalgia az persze sokkal erősebb. Én nagyon is elképzelhetőnek tartom, hogy ma sokan - főleg akik most találkoznak a stílussal először - úgy élik meg az F3-at, mint mi anno az 1-2-t.
-
Morden24
nagyúr
Kérdés hogy a 10 évvel ezelőtti termék hangulata és világa miért nem felel meg ma.
Ilyen a piac, másra van szükség. Egyébként szerintem a hangulattal annyira nincsen gond. Megint elmondom, már nem él frissen bennem a Fallout 2 élménye és hangulata, úgy lehet én is jobban fanyalognék. Viszont mint játék, továbbra is azt mondom, hogy igencsak hangulatos az F3.
Ha a gyenge másolata szerintetek megfelel
Szerintem rossz a megközelítés. Szerintem ez nem egy gyenge másolat, hanem egy részleges remake. Hozzáállás kérdése. Ha nagyon rühellni akarok valamit, akkor persze fogom.
Én nem abban az értelemben védem a játékot, hogy márpedig méltó folytatás, hanem abban, hogy 1. most, itt, 2008-ban senki, de senki nem tud nekem mutatni egy olyan kváziRPG játékot, ami feléri az F3 szintjét 2. a mai játékpiacon nem csak a hígfos-féle Crysis-tengerrel, de a színvonalasabb alkotásokkal összevetve is jó hangulatú, jól felépített világú, élvezetes játék.Grafikával nekem nincs bajom, szerintem megállja a helyét.
Nekem sincsen
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
HThomas
őstag
válasz Gregorius #27 üzenetére
Nem lehet ezt a játékot egy az egyben az első két részhez hasonlítani, azzal csak önmagadat csapod be. Eltelt 10 év, más készítők, más játékstílus, más grafika, és nyilván más hangulat is. Azért elég sokmindent átemeltek a Fallout világból ahhoz, hogy megadja az alaphangot. A hardcore fanoknak meg az sem lett volna jó, ha egy az egyben a Fallout 2-t csinálják meg 3D-ben, úgyis lett volna valami apróság amin elcsúsznak, és akkor már rögtön lehet kötekedni.
A részleteken fennakadni pont ezért nincs is sok értelme. Nincs New Reno meg Myron? Van helyette más. A küldetések száma és mélysége szerintem a Fallout 1 szintjét bőven hozza, a 2-ben valóban nagyon magasan van a léc, majd talán a következő részben sikerül azt is megütniük.
Persze valóban akad pár bosszantó hiba a játékban, a végét pl szerintem is eltolták. Még egy kicsit dolgoztak volna vele, és sokkal színvonalasabb is lehetett volna.
-
Morden24
nagyúr
A 90% már inkább a kiváló és kitűnő kategória
Abból a szempontból vicc, hogy nézzük csak meg, mik is vannak ebben az ún. kiváló és kitűnő kategóriában, ugye...
oblivion (ami hangulatilag szerintem gyengébb lett mint a morrowind) után gondolom nem volt hova tovább
Én úgy tudom, hogy lesz TES V...
Sectumsempra - For Enemies
-
Peat;)
veterán
Szerintem a %-ok pedig kifejezetten a jó kategóriának feleltetik meg. A 90% már inkább a kiváló és kitűnő kategória . Egy olyan játéknál ahol a címet inkább csak figyelemfelkeltésnek, marketingnek használták fel és a korábban kidolgozott világot leegyszerűsített formában, oblivion szerűen tárják a játékosok elé, akkor az max jó kategória, mert a cím és a tartalom nem egyezik. Ettől még szuper game lehet, de azt ne jutalmazzák ha egy korábbi címet használnak fel nyerészkedésre, mert nincs bennük elég kreativitás..oblivion (ami hangulatilag szerintem gyengébb lett mint a morrowind) után gondolom nem volt hova tovább, váltani kellett és így biztosították be magukat.
Ettől még szerintem mindenki örül, mert akik nem falloutoztak végre nem a csillogó kardok meg varázslatokat látják, akik falloutoztak azoknak meg ez is több mint a semmi. Az interplay meg állítólag a fallout név eladásából fejleszti a fallout mmorpg-t, bár azóta sincs róla semmi hír, így lehet ez volt az utolsó fallout.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Gregorius #33 üzenetére
"Százmilliárd légy ugye nem tévedhet..."
Akkor igen, ha másik száztrillió mást gondol.
Egyébként nem értelek, itt most nem az élet nagy kérdéseiről van szó, hanem egy videojátékról. És itt az definiálja a minőséget, hogy mi tetszik az emberek többségének. Ha többség szerint jó, akkor a játék jó. Legalábbis én nem gondolom, hogy az emberek többsége mazochista lenne, és csak azért játszik a játékkal, mert szeret szenvedni.Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Sidaries
őstag
A színvilágról még annyit, hogy mit várnak a tesztelők egy nukleáris pusztaságtól? Ha ellenpéldát akarnak, akkor menjenek el Oasisba, mert szerintem nem voltak. Megkapják a poénadagjukat is.
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
Gregorius
őstag
Ez a Fallout teszt egy vicc. Az emberek nagy részének tetszik ez a játék, ti meg sikeresen találtatok 3 olyan kritikust, akinek nem igazán
Százmilliárd légy ugye nem tévedhet...Pont az ölte meg benne a Fallout-ot ami annó megcsillogtatta az ifjú pszihopaták szemét. A véres jelenetek. Amik annó a kis 2D animált formályukban végtelen poénosak voltak. Most viszont a shaderelt élethűségre törekvő végtag szakadások és szanaszét guruló cafatok, inkább undorítóak és visszataszítóak.
Szerintem inkább nevetségesek. Bár inkább a fizikája siralmas a dolognak. A fickónak olyan erővel repül le a feje (és át a terep másik sarkába), mintha acélgerendát lőttem volna rá, nem egyetlen gizda golyót, a teste maradék része meg még ugrik egy tripla axelt, mielőtt "nyugovóra tér". -
dBLOOD
tag
Ha abból a szempontból tekintek a Fallout3-ra, hogy mennyire követi az 1-2 által körvonalazott filozófiát, irányelveket, hangulatot, stb., akkor számomra teljesen helytálló a pontszám. Amennyiben egy másik kontextusba helyezem, a jelenlegi játékok színvonalához viszonyítom - és itt nyilvnvalóan nem kimondottan azok grafikai színvonala a mérlegelendő szempont -, valószínűleg többet adnék neki, bár hozzáteszem nem nagyon játszottam mostanában megjelent hasonló stílusú (ti: 3D rpg) játékokkal, csupán a "közhangulatra" figyelek néha.
Azomban továbbra is fenntartom, hogy a Fallout 3 - bár szerintem nem kapcsolódik olyan erősen az 1-2 által lefektetett etalonhoz - egy kellemes szórakozást nyújtó játék.
Csupán más típusú szórakozást nyújt mint az 1-2.[ Szerkesztve ]
Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
-
Sidaries
őstag
Na megvan, hogy akkor kik nyúlták le előlem a Collector's Editiont.
Nekem egyébként tetszett a játék és bőven az említett 30 órás játékidő fölött vagyok. Vannak azért hibái. A vége tényleg gáz, kevés a tárgy, van pár grafikai bug is és nekem még a hangkártyám is pattog VATSban. Viszont a hangulat szerintem jó mielőtt megkapom az ívet, hogy újonc vagyok, szerintem többször játszottam végig az 1-2-t mint a cikkírók összesen.
A fanyalgók meg szerintem elfelejtik, hogy a 2 és a 3 kiadása között eltelt 10 év. Akinek az hiányzik, az csináljon egy modot a Fallout 2-höz és örüljön neki. Az is jó lesz. Én olyan 90-95%-ot adnék rá, mert a bugok nagy része úgyis javítva lesz.[ Szerkesztve ]
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
NereusLaceee
csendes tag
Megnéztem az előbbi véleményeket, és kipróbáltam a játékot... már közel 10 óra játékidőnél tartok.
Őszintén szólva: nem csalódtam, mert még ennél is rosszabbat vártam. az inventory kezelése így hogy bekerült a PIPboy-ba, alapvetően jópofa ötlet, de időt igényel hozzá szokni. Kissé kusza, kissé esetlen. Fallout szerű, Fallout a címe, de már teljesen más. Pont az ölte meg benne a Fallout-ot ami annó megcsillogtatta az ifjú pszihopaták szemét. A véres jelenetek. Amik annó a kis 2D animált formályukban végtelen poénosak voltak. Most viszont a shaderelt élethűségre törekvő végtag szakadások és szanaszét guruló cafatok, inkább undorítóak és visszataszítóak.
A beszélgetések az emberek viszont valódi született wasteland figurák. Betegek és szerencsétlenek. A történet vezetés kissé egyszerű, találjuk meg apát, és a tőle kapott sóspuskát ne emlegessük csak ha ő kérdezi meg miért vagyunk vödör páncélban és Minigunnal.
Amúgy Fallout-nak Fallout, de nem az igazi. Sokan kapaszkodnak két kézzel a grafikai motorba: szerintem szép, és nyomasztó. Az arcokkal sincs bajom. Kissé gumiszerűbbre kellett volna venni. Animáltabbra, golyófejűbbre, életlenebbre. Meseszerűbbre.
Nekem hiányzik a hexagonális térkép. Vagy legalább a város-rom környezetek nagyobb körrel való jelölése, és a térképen való ugrálgatás bárhova, véletlenszerű ütközetekkel.
Egyenlőre ennyi. Sok hely van ahol nem jártam még
De nálam 80-85% között van. Érdekes, vicces, játszható. Csak talán nem olyan gazdag mint az elődök
NeREUS the 4ST-GMP
-
Ez a Fallout teszt egy vicc. Az emberek nagy részének tetszik ez a játék, ti meg sikeresen találtatok 3 olyan kritikust, akinek nem igazán. Vagy én értettem félre valamit? Ráadásul az adott pontszámok nem tükrözik a kritikákat, jóval jobb a pontszámozás, mint amire lehet következtetni az értékelések alapján.
Mondom mindezt úgy, hogy én még nem játszottam a játékkal (valszeg nem is fogok).
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Morden24
nagyúr
válasz Gregorius #27 üzenetére
Itt hol látsz hasonlót?
Kiindulva az Oblivionból, illetve egyéb játékokból, a településeken, városokban sokkal több a kószáló alak, sokkal inkább tűnik úgy, hogy csinálják is a napi tevékenységüket, mint máshol. Szerintem ez pölö elég kellemes. Mint mondtam, nem 100/100, de igen jó.
A terep meg egyszerűen monoton.
A külső terek szerintem jók. Mindig látsz valami jópofát, ha máshogy nem, akkor a távolban veszel ki valami olyan alakot, épületet stb., ami érdekesnek tűnik. Szerintem ez feeling, mármint amikor azért megyek a map-en, mert tényleg érdekel, hogy "mi a lófasz az?", nem csak azért, mert oda mutat a küldetést jelző nyíl. Beső terek monotonsága: oké, én aláírom, de továbbra is úgy érzem, hogy ebben a játékban tucatszor annyi meló volt, mint a most megjelenő szirszarokban, és DLC-kkel ezt tovább lehet növelni.
a dialógusoknak sincs mélysége, a sziporkázó humorról nem is beszélve
Már önmagában egy élmény, hogy minden fel van véve, de abban igazad van, hogy nem sok dramaturg olvasta át a szövegeket, elég sok van megrekedve a Barátok Közt szintjén, viszont van egy-két nagyon színvonalas, pl. a Family esetén, ahol már eleinte tudod, hogy mit akarnak mondani, de valahogy egy párbeszédben sem hangzik el a "bővös szó", de mindegyikben benne van a feszültség.
Az, hogy a jelenlegiekkel összehasonlítva a jobbfajta megoldások közé tartozik az hidegen hagy.
Engem nem, bár én vagyok az az ember, aki a mai napig minden évben végigtolja a Deus Ex-et csak azért, mert színvonalasabb FPS még nem született - de az az igazság, hogy azért az újdonságra is vágyom, ez pedig szerintem egy jó játék. A többi dolog szubjektív, na most erre is lehet haragudni, mint folytatás, de nekem ehhez már kicsit túl régen voltak a régiek.
Továbbra is az a véleményem, hogy ha "csak egy játékként" nézem, akkor a bugjaival és a nem annyira eszméletlenül űberszép grafikájával is megalázza a jelenleg piacon levő hasonló cuccokat, ha meg Fallout-ként nézem, akkor egy féligmeddig jól sikerült, hangulatilag több (tényleg közel nem minden) helyen eltalált remake.
P.S.: Azt már csak poénból említem meg, hogy több feeling van a nyamvadt Laser Pistol reload-animációjában, mint mostanság komplett FPS-ekben.
Sectumsempra - For Enemies
-
Gregorius
őstag
Egyébként tényleg, a színviálggal pölö mi volt a baj, ha már meg lett említve, hogy az eredeti játékok és a világ maga is a szíved/szívetek csücske? Én úgy emlékszem, hogy a régi Fallout-ok sem pompáztak szivárványszínben...
Hát azért abból a barna színvilágból mégiscsak össze lehetett hozni a döglött semmi közepén egy élettől nyüzsgő New Renot. Itt hol látsz hasonlót?
A terep meg egyszerűen monoton. Ez a wasteland közepén oké, de ha kirámolok egy házat, a következő is ugyanúgy néz ki, meg a következő, meg a következő. Továbbá Oblivion után egyáltalán nem meglepő, de a dialógusoknak sincs mélysége, a sziporkázó humorról nem is beszélve. Szólj, ha találsz egy Myron szintű beszélgetést, nekem eddig még nem sikerült.Az, hogy a jelenlegiekkel összehasonlítva a jobbfajta megoldások közé tartozik az hidegen hagy. Nem überbrutál technológia kell ahhoz, hogy az ember egy ilyet összehozzon, hanem az, hogy tudja, hogy honnan kell nézni, honnan kell világítani, mi mozduljon meg és milyen hangeffektek és zene menjen alatta, hogy abból a jellegtelen eseményből, hogy egy halom rozsda kifut a kikötőből valami grandiózus legyen. Nem vígasztal, hogy azóta nagyon keveseknek (pl. Blizzard) sikerült felnőni ehhez a feladathoz. Ez így összességében egy gyenge közepes.
-
Morden24
nagyúr
válasz Invadrr_Zim #17 üzenetére
Ettől még elég értelmetlen volt a játékot lehúzni. A teszt meg a szubjektív vélemény-nyilvánítás amúgy sem ugyanaz.
Egyetértek azzal, hogy a régi Falloutokhoz képest a 3 nem egy 100/100-as folytatás, de mégiscsak az aktuális kínálathoz (vagy legalábbis a közelmúlt/legutóbbi játékok) kéne mérni a cuccot.
Egyébként tényleg, a színviálggal pölö mi volt a baj, ha már meg lett említve, hogy az eredeti játékok és a világ maga is a szíved/szívetek csücske? Én úgy emlékszem, hogy a régi Fallout-ok sem pompáztak szivárványszínben...
Sectumsempra - For Enemies
-
ProEvoFan
nagyúr
ezt k****ra lehúztátok
véleményt nem tudok mondani, még
karácsonykora kapom meg az eredeti PCs verziót, és mint halottam jelentős különbség nincs a platformok között
amúgy minden magyar online/offline újság 90%/9pont felett értékelte -
HThomas
őstag
válasz Invadrr_Zim #17 üzenetére
Ez esetben a "Fallout 3- 360 Fokos Teszt" cím, és annak is a "Teszt" része cseppet pontatlan és félrevezető...
-
Peat;)
veterán
"Ti vagy beragadtatok a 90'-es evekbe, vagy total semmi kozotok az Oblivion-szeru RPG-khez, vagy semmilyem akcio-RPG-khez.
Total maganvelemeny."Szerintem nem a 90-es évekbe ragadtak be a tesztelők, hanem a fallout 1-2 által megteremtett hangulatvilág az amibe benne maradt a szívük és azóta is várja azt a világot, azt a humort és hangulatot. Mivel a játék címe fallout, így szerintem teljesen jogos a kritika.
Te is írod hogy oblivion szerű, hát mert az. Oblivion modern combat.....hehe, ettől mér remek játék a mai palettán és én is biztos beszerzem majd, de ez a Fallout név birtoklásához kevés. Ennyi.
Ha nem lett volna meg a fallout 2 (nekem ez a kedvenc) akkor ajánlom hogy told végig, 640*480-as ocsmány grafikával is magával ragad, próbáld ki.
-
dBLOOD
tag
Vannak pozitívumai a játéknak számomra:
Imádok bóklászni a kihalt pusztán, miközben a rádóiban szól a Lets' go sunning
Tetszik hogy romlik a felszerelés, még ha furcsának is tűnt elsőre.Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
-
charun
csendes tag
Nem akarom védeni vagy támadni a játékot mivel személyesen még nem találkoztam vele, de a Gamerankings-on 55(!) teszt alapján 93%-on áll !!! Itt pedig 71-75-78%. Eza azért elég furcsa nem? Erre szokták azt mondani hogy "egy? mind szembe jön!"
-
Invadrr_Zim
tag
még mielött nagyon belemerülnénk "DE NEM" kommentekbe, egy valamit jó lenne, ha mindenki megértene. ezek szubjektív vélemények, amik azért így születtek, mert mind a 3 személy felállított egy mércét a játék elé. én alapvetően arra számítottam, hogy a fontosabb dolgokat meghagyják, illetve hogy egy komplexebb végkifejlet lesz. ha valaki emlékszik még az első két részre, ott a legkisebb apróságok is nagy kihatással lettek a jövőre. sajnos nem azt kaptam, amit vártam. ha esetleg valakinek elkerülte a figyelmét az írásban, ha nem ennyi buggal jön ki a játék, vagy ha nem lenne ennyire a szívem csücske a világ, akkor vsz én is teljesen máshogy álltam volna a játékhoz.
ps: még mindig mérföldekkel megelőzi a Fallout: Brotherhood of Steel-t.
[ Szerkesztve ]
-
syC
addikt
Nekem nagyon bejön a gém. szerinte elleszek vele egypár hónapig
[ Szerkesztve ]
•
-
HThomas
őstag
Amennyire emlékszem a Fallout 1-2-ben is elég rövid, és pár mondatban összefoglalható volt a szigorúan vett fő szál. "Keress egy water chipet majd gyakd le a mutánsokat", meg "Keress GECK-et, majd szabadítsd ki a törzsedet és robbantsd fel az enclave bázist." Nesze neked nagy epikus történet. Persze más kérdés, hogy azokban talán nehezebben lehetett végigtolni a mellékküldetések kihagyásával.
Az igazi érték a szerteágazó, többféleképpen megoldható (mellék)küldetésekben meg a sok felfedezhető helyszínben volt mindkét játékban, és ezt a Fallout 3 is többé-kevésbé hozza.
Nem egy rossz játék a Fallout 3, én csak azt sajnálom, hogy az eredeti folytatás nem készült el... Ha valaki nem ismerné, érdekesség: http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Buren_(Fallout_3)
[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
A Dark Messiah egyébként hogy kerül szóba egyáltalán? A folyosóhent azért nem keverendő össze egy teljesen open világban játszódó játékkal...
És a mellékküldiket is végigtoló emberke meddig szenvedett? Mert nekem volt nem egy olyan küldetés, amivel simán 1 órát tököltem... vagy leírás alapján, esetleg cheat-tel lett kivitelezve a végigrohanás?
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Breki's
tag
Magánemberként személyeskedést mellőzd kérlek.
Olvasni meg tudni kell System Shock 2 szóba került a cikkben és fórumban említették a DM M&M-et.
A játékot 3 módon játszottuk, és még az is azt mondta hogy rövid, aki SideQuestekkel együtt tolta végig a game-et.
A kiemelt mondat pedig arra vonatkozott hogy FPS-nek sem elég mély és RPG-nek sem.Breki's
-
Morden24
nagyúr
Hát akad vetélytárs azért... Például az egyik ős személyében - TES IV
Hogy lehet vetélytársa egy poszt-apokaliptikus világban játszódó modernkori sztorinak egy fantasy játék?
Mármint azt értem, hogy szerepjáték mindkettő, de hát ennyi azért még nem elég az üdvösséghez... akciófilm a Casino Royale meg a Kommandó is, mégsem hasonlítom a kettőt összeSectumsempra - For Enemies
-
hoffman_
nagyúr
Hát akad vetélytárs azért... Például az egyik ős személyében - TES IV - és hozzá kell tenni, hogy ha játék vérvonalának a fele RPG, akkor az a 30 óra tényleg nem sok Én Oblivionban már több mint 160-170 órája vagyok benne - befejezetlenül. Witcherrel is már bőven ott vagyok a 20 óra felett, és még a felénél sem vagyok.
Nem szidom, félreértés ne essék! Mert a mai 4 órás Crytek művek sorában ez tisztes idő, főleg, ha olyanra is sikerül az adott gamma, ami jelen esetben hibáival együtt is elmondható, akár. Főleg, h ahány ember, annyi-féle hozzáállás...
Igaz, itt jön a képbe a te hsz-d, mert ezesetben félre vagyok vezetve, és nem is 30 óra az a 30 óra. Ha így állunk, akkor vedd úgy, h nem is gépeltem egy betűt sem
szrk.: Igen, itt az élő példa a másik hozzáálláshoz Úgy sejtem, h én is így vélekednék, ha nekiállnék végigtolni...
És egy tényleg fontos pont, az Obli-főszál említése. Ha valaki azt viszi végig elsőnek - a tényleg meglepően "rövid" idő alatt - akkor megöli a játék nagy részét... Ez a Bethesdát ismerve könnyen lehet, h itt is fennáll.
Karma:
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Szirti
tag
Magánvélemény következik!
Nekem nagyon tetszik a Fallout3, annak ellenére, hogy nagyon sok dologban eltér az első és második résztől. Rengeteget játszottam az első két epizóddal, régi nagy kedvenceim a Planscape Tormenttel egytemben. A játék hiányosságainak nagy része a motorra vezethető vissza, a pályatervezés pedig nálam az elmegy kategóriába tartozik. Ami miatt tetszik az a hangulat, és a döntések szabadsága. Nagyon ajánlott 2szer végigvinni a játékot egyszer jó, majd gonosz karakterként, nagyon más élmény lesz.
Mind 3 tesztelő negatívumként vagy semlegesként jellemezte a rádiót, pedig szerintem a legjobban az alapozza meg a hangulatot. Eleinte az ember csak az Enclave rádiót hallgatja, mert az jön be rendesen, amire hamar ráun, mert John Henry Eaden elnökúr nyomatja a propaganda szöveget, de ahogy közeledik a játékos a GNR toronyhoz, egyre erősebb a jel, és lehet 3Dog komát hallgatni, aki szállítja a híreket, parodizálja Edent, és az éppen aktuális jó/gonosz cselkedetiedről regél. A zenékből sajnos elég kevés van, de azok nekem nagyon tetszenek.
A fő történetszál rövidségére nincs mentség (csak említés szintjén az oblivion fő történetszála sem volt több mint 30 óra). Tessék kalandozni a pusztaságbanA szintkorlát korai elérésére, és a túl könnyű harcok miatti érdektelenségre már léteznek modok amikkel még a legnagyobb fpsbegytár quaker is zavarba hozható.
A bugokról pedig annyit, hogy a Falloutok mindíg is iszonyat bugosak voltak eleinte, amit részben a kiadó, részben a fanok orvosoltak.
Nálam a Fallout 3 89%
[ Szerkesztve ]
"Revenge is a dish best served cold." - old Klingon proverb
-
HThomas
őstag
Én csak azt nem értem mi a baj a nyomasztó barna színvilággal? Legalább háromszor megemlítik, mint negatívumot. Mégis milyen legyen, hupilia?
Persze a Fallout 1-2 is a vidám, rikiító színvilágáról volt híres....Szerintem jól sikerült visszaadni a hangulatot, grafikai szempontból is. Sokkal nehezebb feladat, mint anno az 1-2 2D-s, rajzolt grafikája. A külső részeken nagyon jó munkát végeztek, a néhány ismétlődő belső rész (metró) valóban uncsi lehet, de ez valahol az Oblivion-Morrowind vonal öröksége. Én megértem őket, hogy nem fognak lemodellezni néhány tucat teljesen különböző metróállomást, mikor azok amúgy is szinte egyformák lennének, hanem egy sablon alapján dolgoznak.
-
-
tiv83us
veterán
Maganemberkent;
Ti vagy beragadtatok a 90'-es evekbe, vagy total semmi kozotok az Oblivion-szeru RPG-khez, vagy semmilyem akcio-RPG-khez.
Total maganvelemeny.ps: 30 ora jatekido...arra gondoltatok, hogy esetleg a side-questeket is megcsinaljatok?
Ha megcsinaltatok es igy lett 30 ora a jatekido, akkor azonnal kuldok nektek egy rekesz Mirindat.
ps2: "Grafikai bugok sora rontja az összképet, de ami igazán nagy negatívum sem FPS-ként, sem RPG-ként nem állja meg a helyét a konkurenciával szemben.
Sorolj mar fel legyszi mondjuk ket konkurenciat ebben a kategoriaban.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
hoffman_
nagyúr
Ízlések és pofonok... Én már nem fogom kipróbálni, főleg, hogy egy kedves fórumtárs, akinél szigorúbb kritikus kevés van is váltott. Méghozzá vissza az ősökhöz, tehát marad t az Oblivionnál
Lehet, hogy van lehetőség a játékban, de nem elég jó ahhoz, h ezt ki akarjam derítni.
Ha meg FPS+RPG keverék kell: Dark Messiah of Might and Magic. Ennyi. Grafikai lemaradása sem olyan vészes. Sőt.
De az Obli motorját fikázni... Kikérem magamnak. A mai napig az egyik legszebb látványvilágot nyújtja nekem. Mondom ezt Crysis VH és CoD4 és miegyebek után. (persze ehhez azért kell egy csokor látványjavító mod )
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
félisten
Nekem bejön. Mondjuk az 1 a kedvencem
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
dBLOOD
tag
Bár én kellemesen csalódtam ahhoz képest amit vártam, a befejezés és hogy nem lehet tovább játszani a játékkal nagyon lesúlytott.
Elég nagy negatívum az állandó barnás szín és hogy a sniper zoomja nem működik vatsban, meg hogy a karakterek meg a hullák beragadnak. Én is beragadtam néha úgy romok közé, hogy csak a konzollal tudtam szabadulni. Nekem mindent összevetve azért tetszik a játék, főleg a rádióban megszólaló zene, bár én a játéktól függetlenül szeretem ezt a stílust.
Nem egy Fallout2, de számomra közelít, én olyan 80% körül adnék rá. Sajnos szerintem rengeteg minden kellene hogy megkapja a maradék 20%-ot.Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
-
(Kolombusz)
veterán
Nekem gyűjtői változatom van.
Olvastam a vele járó Artbookot.Tudom értékelni mindazt a melót, amit beleöltek ebbe a játékba. És szerintem kurva jó lett.
A hangulat kissé nyomasztó, a játék pedig hatalmas lehetőségeket kínál, rengeteg beleölhető idővel...Esélyes az év játéka címre.
-
Morden24
nagyúr
Saját vélemény, de talán túl keményen bánnak ezzel a programmal.
Én végigtoltam a Fallout 1-2őt, mégsem úgy látom a 3-at, mint egy megerőszakolt és leegyszerűsített RPG-t. Hogy miért?
Kurva egyszerű: rohadt régen volt már a Fallout 2. Márpedig ha a mostani játékfelhozatalt kell néznem, akkor egyiknek sincsen köze a F3 hangulatához, kivitelezéséhez, és ezt még a tényleg létező grafikus bugok sem árnyékolják be szerintem, egészen pontosan teszek rájuk. A világ épp elég aprólékos, és televan olyan apró poénnal, ami nagyon kevés játékban van benne, ez pedig értékelendő, szerintem. VérRPG-ként nem állja meg a helyét, ahogyan valszeg egésznapgépetnyomós fanatikus stuff-nak sem, viszont ahogyan én játszom (hetente pár óra, minden mellékküldi megcsinálása, minden párbeszéd végighallgatása, stb.), iszonyat jó. Mire a feléhez elérek, már jönnek a DLC-k.
Én nem bántam meg, hogy beruháztam a Collectors Edition-re.
Sectumsempra - For Enemies
-
EyEsOnU
tag
pont tegnap délután próbáltam ki a játékot, mivel külföldi oldalaktól elég jó pontszámokat kapott, meg amúgyis bírom az rpg-ket, gondoltam miértne?! rosszul gondoltam. de még jó hogy nem vettem meg steamen mielőtt kipróbáltam volna a "csúnya" változatot. azért ennyi pénzt nem ér meg egy oblivion mod, ami nem is sikerült túl jól. egyetértek a cikkírókkal és ha valaki el tudja magyarázni hogy miért osztályozták ezt a játékot 9 pont fölött a gamespoton meg ign-en...?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest