Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsAdam
csendes tag
Az angol tanulást (vagy bármilyen nyelvet) jóval korábban érdemes kezdeni, mint az ilyen játékokat. De egyébként természetesen abból lehet tanulni, amiben vannak párbeszédek, vagy legalább szövegek. De mély történet, meg komoly RPG harcrendszer nem kell hozzá. Sőt, talán egy FPS jobb is az alapokra, hiszen ott kevésbé bonyolult szövegek vannak.
-
Gregorius
őstag
Ez igaz, csak attól még, hogy mi felnőttünk és nem érünk rá éjjel-nappal játszani, attól még a gyerekeing játszanak/fognak. És inkább hagyom egy olyan játékkal játszani, ami megmozgatja a tekervényeit netán elgondolkodtató is, esetleg még angolul is tanul, mint egy "könnyen fogyasztható" tömegtermékkel, ami legfeljebb egy postást nevel ki a porontyból (menj oda, vedd fel azt, hozd ide, kapsz pénzt).
Tehát ha mostani grafikai színvonalon (muszáj, mert különben tényleg csak néhány fanatik veszi meg) szeretnének egy igazán bonyolult szerepjátékot csinálni
Manapság már inkább az divat, hogy egy-két cég engine-t csinál, és a többi ezt licenceli, vagyis lényegében csak a kontentet adja hozzá. Illetve ha saját fejlesztésű az engine, akkor is az alapjáték után kiegészítők sora, vagy folytatások jelennek meg hozzá. A Westwoodnál/EA-nál például mostanság éri el a(z időközben azért polírozott) SAGE engine a tizedik életévét.[ Szerkesztve ]
-
"A többire annyit mondok, hogy én, mint amúgy véresszájú pen&paper RPG-s, nem érzem a létjogosultságát a Baldur's Gate-szerű játékoknak már. Nem lehet eladni, kurva sok pénz kell az ilyesmihez, rengeteg munka, aztán élvezné egy szűk réteg."
Na ez a probléma.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Egyetértek, bár szerintem már az NWN is kezdett átmenni diabló stílusú hentelésbe. Viszont az etalon számomra még mindig a Planescape: Torment. Az a baj, hogy akik annó nem igazán játszottak Baldur's Gate és társaival, azoknak fogalmuk sincs az RPG-ről. Manapság - sajnos - az Oblivion és a Mass Effect határozza meg a műfajt. Ettől eltekintve, az Oblivion szerintem egy nagyon jó játék, de még véletlenűl sem lehet igazi RPG-nek nevezni, a Mass Effect viszont már sokkal rosszabb. Gyakorlatilag egy FPS, amibe RPG elemeket kevertek (szinte NOLF2 kategória).
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
hoffman_
nagyúr
Nem kell 90%-ban passzolnia két összehasonlított játéknak. Persze, a kákán is lehet, csomót keresni, de mindkettőben van RPG vonal elég komolyan, sőt az egyik 100% RPG, úgyhogy adott a szempont.
És akadnak páran akik példának okáért pont TES miatt hanyagolják, vagy éppen azzal mérik össze.
És még egy ok a vetélytársi viszonyra: a játék igen nagy része a TES IV-ből lett átemelve
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Értem én, de ezen kéne változtatni.
Gondolom az újságok nem kaptak volna demókat, tesztverziókat még a megjelenés előtt, ha lehúzzák a játékokat.A minap olvastam egy értékelést a a legújabb NWN2 kiegészítőről, ott a cikkíró gyakorlatilag felmagasztalta a játékot, és a végén adott 85%-ot. Na azt gondolom, hogy az egy korrekt értékelés volt. A legtöbb oldal a kritika szerint adott volna vagy 95%-ot, ami már túlzás lett volna.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Gregorius
őstag
Egyébként tényleg, a színviálggal pölö mi volt a baj, ha már meg lett említve, hogy az eredeti játékok és a világ maga is a szíved/szívetek csücske? Én úgy emlékszem, hogy a régi Fallout-ok sem pompáztak szivárványszínben...
Hát azért abból a barna színvilágból mégiscsak össze lehetett hozni a döglött semmi közepén egy élettől nyüzsgő New Renot. Itt hol látsz hasonlót?
A terep meg egyszerűen monoton. Ez a wasteland közepén oké, de ha kirámolok egy házat, a következő is ugyanúgy néz ki, meg a következő, meg a következő. Továbbá Oblivion után egyáltalán nem meglepő, de a dialógusoknak sincs mélysége, a sziporkázó humorról nem is beszélve. Szólj, ha találsz egy Myron szintű beszélgetést, nekem eddig még nem sikerült.Az, hogy a jelenlegiekkel összehasonlítva a jobbfajta megoldások közé tartozik az hidegen hagy. Nem überbrutál technológia kell ahhoz, hogy az ember egy ilyet összehozzon, hanem az, hogy tudja, hogy honnan kell nézni, honnan kell világítani, mi mozduljon meg és milyen hangeffektek és zene menjen alatta, hogy abból a jellegtelen eseményből, hogy egy halom rozsda kifut a kikötőből valami grandiózus legyen. Nem vígasztal, hogy azóta nagyon keveseknek (pl. Blizzard) sikerült felnőni ehhez a feladathoz. Ez így összességében egy gyenge közepes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest