Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HThomas

    őstag

    válasz ollie #74 üzenetére

    Ráadásul ennek a vonalnak a helyét szép lassan átvették az online "RPG"-k, amiknek a színvonala közismert, viszont sokszorosan visszahozzák a készítőknek az árukat.

    Egyébként nem hiszem el, hogy ma, a nagy kalózkodási ráta mellett is nem érné meg történet szempontjából színvonalas játékot készíteni. A nagy nevű kiadók megtehetnék, és a sok fan simán visszahozná az árát...

    Morden24 #77: a DLC-vel csak az a baj, hogy ha valakit elrettent az alapjáték akkor azok nem fogja meghatni a sok letölthető cucc.

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #74 üzenetére

    Nézd, igaz, hogy probléma, csak az akkor még nagyon ráérő réteg mára már felnőtt. Nekem sem lenne már sem időm, sem hangulatom, hogy csillió időt fektessek valamibe, már inkább könnyedebben akarok szórakozni. Nem azt mondom, hogy nem esne most is jól egy Baldur's gate-szintű kalandozás, de azzal tisztában vagyok, hogy manapság még az értelmes játékokban sem kell olvasni, figyelni - mondjuk ez nem csoda, amikor a Crysis-bonyolultságú cuccok mennek, akkor mit várunk?

    Az RPG-kben egyébként is mocsoksok meló van, ha nem akarnak elcsúszni fél tonna gameplay-bugon, és ebbe pölö az Oblivionban azért elég keményen beletört a Bethesda foga is. Tehát ha mostani grafikai színvonalon (muszáj, mert különben tényleg csak néhány fanatik veszi meg) szeretnének egy igazán bonyolult szerepjátékot csinálni, akkor több embernek kéne melóznia rajta, mint a Kínai Nagy Falon, különben mire elkészül, addigra a Microsoft kiadja a Windows 15-öt.

    Én egyébként a DLC-s rendszerben látok fantáziát - kicsit olyan, mint anno a pen&paper szerepjátékokk: alapban van egy alapkönyvem meg egy bestiáriumom, aztán ömlenek hozzá a kiegek, modulgyűjtemények meg regények :)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák