2019. augusztus 20., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) danikollar


danikollar
(őstag)

Jó dolog ez szerintem. Én a FIFA-ban látnék még szívesen régi játékosokat és csapatokat.

(#2) Dr. Romano válasza danikollar (#1) üzenetére


Dr. Romano
(veterán)

Anno volt valamelyik fifában ahol klasszikus csapatokkal lehetett játszani és annak megfelelően a gameplay is fekete-fehér vagy sárgás volt. Valamelyik Fifa 9x-ben ha jól emlékszem, talán a RTWC 98.

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#3) .noxwill


.noxwill
(veterán)

F1 Classic Mode lehetőséggel elérhetővé válnak a '80-as és '90-es évek autói, pilótái és pályái.
Kutyafülét. És Senna melyik kanyarba maradt le? :(((

All→M8

(#4) munky válasza .noxwill (#3) üzenetére


munky
(őstag)

Az F1 2014-hez is kell tartogatni valamit... :)

(#5) Runner_fxr válasza .noxwill (#3) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

Ezt néztem én is, amikor írták, hogy 80-as és 90-es évek autói és pilótái, egyből Senna jutott eszembe, erre kihagyják? A legnagyobb legendát hagyták ki, ügyes.

(#6) adrian360


adrian360
(őstag)

Tök mindegy hogy most kihagyták Sennát (akitől idegrángást kapok, amennyire istenítve van btw) amíg Fittipaldi - Andretti ül a 1986-os kocsiban , Hakkinnen a 1988-asban, Scheckter a 1999-esben így kb semmi értelme korhűnek lennie :F

[ Szerkesztve ]

(#7) Runner_fxr válasza adrian360 (#6) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

Idegrángást max dévid gettától, meg a sok hasonló semmirekellő celebtől lehet kapni. Senna nem véletlenül volt legendás. Meg van az oka amiért istenítik.

(#8) adrian360 válasza Runner_fxr (#7) üzenetére


adrian360
(őstag)

nem azt mondtam hogy nem volt tehetséges, csak hogy szépen fogalmazzak, ha nem hallt volna meg a balesetben, akkor egy lenne a nagyobb bajnokok közül. egy kicsit túl van azon a határon az istenítése amire szükség lenne... és olyanok istenítik divatból akik egy másodpercet nem láttak belőle, csak hú én Senna rajongó vagyok ...

(#9) .noxwill válasza adrian360 (#6) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Én sem istenítem Sennát. Sőt, akkor születtem amikor ő a csúcson volt, így nem láthattam őt már versenyezni, de amit láttam az ő tehetségéből, elég volt nekem arra, hogy így látatlanban is elismerjem. És ha már a 80as-90es évekből van a felhozatal, elég nagy ziccerkihagyás pont őt kihagyni. De ahogy ismerem a mai dolgok járását, majd biztos kap ő külön egy DLCt.

És ha már F1, nekem is van 1-2 kedvenc pilótám, akiket nem értek, mért nem emelnek hasonló magaslatokba mint pl Alonso vagy Raikönen, holott voltak olyan tehetségesek is mint ezek ketten..... :U

All→M8

(#10) messi6502


messi6502
(tag)

Ha jól tudom Senna másik játékhoz vannak licencelve, ezt olvastam valahol.

(#11) sz_abika válasza messi6502 (#10) üzenetére


sz_abika
(addikt)

Igen, szerintem is ezért maradt ki.

Amúgy erre most lehet beruházok - jó lenne megint Imolában menni F1 gépekkel.

PSN: xszabikax

(#12) GeryFlash válasza adrian360 (#6) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

+1, sajnálom hogy elhunyt, de nem Prost ügyesebb volt nála, és sokkal becsületesebb pilóta volt, mint Senna, aki amellett hogy tehetséges volt roppant agresszív és sportszerűtlen pilóta volt. Ettől függetlenül ott lenne a helye a játékban.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#13) laleh válasza Runner_fxr (#5) üzenetére


laleh
(addikt)

Én is rögtön ezt nèztem. De miért hagyták ki? -Közben megjött a vàlasz. :) Szàmomra egy legenda a nôvérem akkora màzlista hogy talàlkozott vele, még kezet is fogtak. :)

[ Szerkesztve ]

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garainciális ügyintézés törött , ázott is!

(#14) djculture


djculture
(félisten)

Így kell lebeszélni a vásárlásról, mi ez a hülyeség hogy csak angoloknál lehet majd kapni olyan kiadást amibe pl benne van Jacques Villeneuve..

(#15) Freiherr


Freiherr
(őstag)

Régi szép idők,mikor még a verseny tényleg verseny volt,nemcsak arról pofáztak folyamatosan,ki milyen gumival megy. :(

XXX

(#16) bmakszim válasza adrian360 (#6) üzenetére


bmakszim
(senior tag)

Nekem Schumacher tűnt érdekesnek a 88-as Ferrariban. Brands Hatchnek viszont nagyon örülök! Toca 2-ben iszonyat nagy kihívás az első kanyar:)
Egyébként mindenki Angliából fog rendelni? ;]

[ Szerkesztve ]

(#17) echterion válasza .noxwill (#3) üzenetére


echterion
(veterán)

Most olvasom a cikket és nekem is rögtön ez jutott eszembe. Mi van Sennával? :W

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: egy igazi unikum szépség -> Dell XPS M1730 SLI-s erőmű / volt akkoriban :) / Gigabyte HD6850 1GB GDDR5

(#18) Glenda válasza djculture (#14) üzenetére


Glenda
(addikt)

Annak ellenére, hogy csak egyszer volt bajnok, többet ér, mint most Vettel meg Massa együtt.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#19) Glenda válasza bmakszim (#16) üzenetére


Glenda
(addikt)

Szerintem sokan Svédországból. ;]

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#20) GeryFlash válasza Glenda (#18) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Aha. Légy már olyan jó, támaszd már alá, hogy Villeneuve miért lenne jobb mint massa vagy vettel :W
Utóbbi leendő négyszeres világbajnok. Erre jöhetne az aduász, ,,hogymerjókocsíjavan" csak mondjuk ez ott bukik meg, hogy webbert az esetek 95%ban tönkreveri, másrészt a forma 1 kapujában, a forma BMW-be (ahol köztudottan mindenkinek ugyanolyan autója van) úgy lett világbajnok, hogy 20 futamból 18-at megnyert és a másik kettő pedig dobogós helyezés volt. Mázlista volt akkor is. tény, hogy nem vezet olyan izgalmasan mint Alonso vagy Raikoken, de az, hogy vki nem ismeri el, hogy top pilóta az szimpla ostobaság.

Massába belerúgni meg igazi balkáni vérre vall, a vak is látja hogy nem ugyanaz a pilóta mint a sérülése előtt volt, tompultak a reflexei. A forma 1-ben kevés olyan ember van, aki emberileg felérne Massához, azok után hogy mennyi balszerencse érte őt még mindig tud kedvvel versenyezni. Nem tagadom, nincs top formában, többször elköveti ugyanazt a hibát, de tud még nagyokat menni és nem egyszer elverte már Fernandot az időmérőn.

Ezzel szemben felhoztál egy a szaksajtó szerint is hót középszerű versenyzőt, akinek egy évben volt jó autója, és utána semmi kiemelkedőt nem tudott alkotni. Az elmúlt 10 évben utoljára talán Schumachernek sikerült nem top autóval nyerni vb-t (2003, Mclaren és a BMW is jobb volt akkor), szóval hülyeség felhozni egy pilóténál, hogy csak jó autóval tud vb-t nyerni, ellenben a nagy pilóták ismérve az, hogy gyengébb autóval is kéepsek futamot nyerni, lásd Hamilton, Alonso, Button, Rosberg, Raikoken. Villeneuve erre képtelen volt, 3 évig volt versenykéeps csapatnál, első két évében 11 győzelmet összeszedett, aztán amikor nem neki volt a legerősebb autója akkor nem mutatott semmit, következő 9 évében nem is tudott nyerni.

Afellől meg ne legyen kétséged, hogy Vettelnek sem lesz mindig a legerősebb az autója (igazából csak 2011 és 2012ben volt az, 2010ben a Ferrarival egy szinten voltak, most meg a Lotus csak leheletnyivel gyengébb, míg) és mégis fog futamokat nyerni.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#21) Glenda válasza GeryFlash (#20) üzenetére


Glenda
(addikt)

Pont azért hozzá hasonlítottam őket, mert egy középszerű pilóta volt. Ha meg igaz lenne az állításod, és a világbajnokságok száma valódi mérce lenne, akkor Kimi nem csak egyszeres, Hamilton se csak egyszeres, Alonso nem csak kétszeres bajnok lenne.

Webberrel kapcsolatban pedig nézd meg mi volt 2010-ben Silverstoneban, aztán idén a Multi21 bakit. Hiába menne Webber, ha mindig Vettelnek kell nyernie.

Schumacher is esett pár nagyot, Maldonado is, Perez is. És Webber is. Persze egyikük sem akkorát, mint Massa, de Hamilton is mondjuk evesztette az eszméletét egyszer biztosan.

Bár nem nyert, de 97-ben Hill a Hungaroringen parádézott a Yamahával.

Amit még nagyon nem szeretek Vettelben, az az önteltsége. Nem hogy egy autóba nem fér bele, de az egész mezőnyben az összesbe se.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#22) Kopi31415 válasza GeryFlash (#20) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Akkor szerintem te nem szaksajtót olvasol/olvastál, hanem Mórickát, ha Villeneuveöt középszerűnek tartod.

Massa pedig a balesete előtt is egy balfék volt, nem világbajnok.

Button mikor nyert nem jó autóval? Amikor a Hungaroringan midnenki szétbarmolta a saját futamát, s így kvázi mázlista végigkóválygóként lett első?

"Raikoken" Ő kicsoda?

#8 adrian360: Sennát a hakála előtt már istenítették, s inkább jellemző, hogy Schumachert, Kimit jobban nyomják a maiak, mint Sennát. Tájékozódni kéne szerintem.

1988-ban Damon hill WTF?

[ Szerkesztve ]

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#23) GeryFlash válasza Glenda (#21) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Szerintem te félreismered Vettelt, nekem rosberg a kedvencem, és úgy alapvetőeb senkivel nincs bajom (ez az a része amit nem értek a szurkolásnak, miért kell vkit utálni)... Vettel egy fiatal maximalista srác, linkelj vmit ami arra utalna, hogy nagy pofája lenne... Ezeket az összeesküvés elméleteket meg annyira nem bírom, hogy kinek kell mennie, kinek kellett félre állnia Alonso elől? Alonso elől rendszeresen hozzák ki massát (Fernando is faster than you), de régen is volt hogy Trulli vagy éppen Fisichella volt rossz helyen, nevezetesen Alonso előtt. utálom ezeket az összeesküvés elméleteket, de ha te vevő vagy rá akkor ne csak Vettel oldalról érdekeljen.

Az, hogy vki esett nagyot, és az, hogy kihagy vki fél évet műtét után egész más kategória, 2008-ban meg rohadtul nem volt középszerű versenyző, abban az évben nem csak szerencsésebb hanem jobb is volt mint Räikkönen.

Egyébként ha öntelt is lenne Vettel (nem az, de ezt majd remélhetőleg több forrással alátámasztod) miért lenne középszerű? Azért mert te nem szereted, akkor ez ekvivalens azzal hogy nem jó versenyző?

Kopi:
1.) Én még nem láttam olyan embert, aki Villeneuvre jó pilótaként emlékezne, esetleg az apja Gilles aki egy átlagon felüli versenyzőnek mondható.
2.) Button a Hondával azért tudott alkotni, 2006-ban versenyt is nyert ha jól emlékszem pont a ringen, és általában mindig megverte az aktuális csapattársát. Villeneuve nem.
3.) Elírás volt
4.) Balfék, ez kedves.

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#24) Glenda válasza GeryFlash (#23) üzenetére


Glenda
(addikt)

Schumacher mikor Silverstoneban eltörte a lábát, kihagyott fél évet.

Amikor a Mercedesnél volt ilyen helycsere, Brawn azt mondta, hogy "ezt nem fogjuk elfelejteni". Itt mi volt? Bármikor összeakadnak ketten, mindig Vettel a hibás. Másrészt. Brawn betiltotta az előzést, nem is volt előzés. Horner betiltotta az előzést (multi21), Vettel megelőzte. Most akkor? Nézd meg Ron Dennis mit csinált a Hungaroringen, amikor Alonso ilyet csinált az időmérőn...

Vettel középszerű pilóta egy nagyon jó autóban. Amikor szétverte az első vezetőszárnyát angliában, odaadták neki Webberét. Túl van lihegve. Ő meg úgy is viselkedik, mintha a legjobb pilóta lenne. Pedig ilyenből szerintem most 2-3 van. Kimi, Alonso és talán Hamilton. Rosberg is jó, főleg most, hogy látszik Schumacherrel szemben milyen tempót diktált. Mondom ezt úgy, hogy McLaren szurkoló vagyok. Button pedig a hidegvérével szokott futamot nyerni, nem azért, mert olyan jó pilóta lenne. Fegyelmezett, igen. Taktikus, igen. De hiányzik belőle az, ami a másik háromban megvan. Ami megvolt Schumacherben, Sennában.

Az én véleményem egyébként, hogy Hamilton az új Senna, csak az olyan megmozdulásokért, amit Senna Japánban csinált, Hamiltont 10 évre eltiltanák.

Massával nincs bajom, de ő nem elsőszámú pilótának való. Ő az a Barrichello kaliber. Vagy Kovalainen, ha már McLaren.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#25) ProEvoFan válasza Glenda (#24) üzenetére


ProEvoFan
(veterán)

Vettel középszerű pilóta?Nem bírom a csávót, de innentől kezdve a hozzászólásod értéke egyenlő a nullával.

PSN ID: ProEvoFan_hun

(#26) Sennalacy válasza ProEvoFan (#25) üzenetére


Sennalacy
(aktív tag)

+1

Sennáról nem beszéltek konkrétan de a fejlesztők arra panaszkodtak, hogy a licencekkel nagyon sok munka volt/van, egyes régi autók jogtulajdonosait alig lehet megtalálni enélkül pedig nem tehetnek be semmit. Gondolom akit megtaláltak és szerződni tudtak vele bele tették. Ők is pontosan tudják ki az a Senna, nem direkt hagyták ki. Az eladásaikon biztos dobott volna ha meg tudják oldani.
Nyilván tartogatnak valamit a következő évekre is.. Remélhetőleg idővel Senna is lesz! :) Én nem is bánom annyira, hogy nem első körben jött. Ebben az évben Classic fronton inkább Lauda és Hunt kellett volna a játékba szerintem. Jövőre jöhettek volna a többiek next gen grafikával és fizikával, felturbózott AI... bili.. :D

[ Szerkesztve ]

Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!

(#27) morgyi


morgyi
(veterán)

Remélem azért érezni fogunk valamit a 80-as évek V12-es turbó csodáiból is, és nem ugyan olyan vezetési élményt fognak kínálni mint egy 2013-as autó.

Valamelyik amerikai nagydíj is bekerülhetett volna, Indianapolis nagy kedvenc, viszont az nem 80-as 90-es évek sajna.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#28) Runner_fxr válasza adrian360 (#8) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

Ne haragudj, hogy ezt mondom de butaságokat beszélsz. :)
Ha gondolod, unalmas óráidban nézd meg ezt a filmet: [link]
Senna - Monaco
Rendkívül érdekes dokumentumfilm.
Ha rákeresel neten, meg fogod találni, magyar felirat is van hozzá.
Szó nincs itt divatról, őstehetség volt és kész.

GaryFlash: Nagyon nem értek egyet veled, legalább is amit Sennával kapcsolatban írtál!

[ Szerkesztve ]

(#29) Plebi válasza GeryFlash (#12) üzenetére


Plebi
(senior tag)

Runner_fxr előbbi hozzászólásában linkelt filmet érdemes megnézned, mielőtt Prostot sportszerűbb és becsületesebb pilótának állítod be. Hosszú a film, de tanulságos.

Ma is biztos nagy a politika ereje a forma 1-ben, de akkoriban durva ami volt és neki/nekik még abban kellett kitűnni és versenyezni.

Asus Z97-K; I7 4790K; 16GB DDRIII 2400 HyperX Beast, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, SSD+HDD-k; Thermaltake V1000D Blue; CM Silent Pro M2 620W; Thermalright Macho; Dell 2311H; Oculus Rift + Touch

(#30) kovy79 válasza adrian360 (#8) üzenetére


kovy79
(őstag)

Szerintem te sem láttál 2mp-nél többet belőle...

Más: miért van egy rakat évszám / versenyző elírva? A forrás is ilyen volt?
Mod: Látom a forrást... :(

[ Szerkesztve ]

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#31) Runner_fxr válasza GeryFlash (#12) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

Prost ügyesebb volt nála? :) Tényleg ajánlom a Senna dokumentumfilmet megnézésre, már a film elején kiderül, hogy ki az igazi tehetség. Senna a Toleman csapattal került az F1-be, 1984-ben. Ez az egyik leggyengébb csapat volt akkor a mezőnyben. A 84-es Monaco-i versenyen, esőben, a 13. helyről feljött a másodikra. Majd körönként 3 másodperccel jobb időket ment mint a nagy Prost, aki a Mclarennél volt akkor, sokkal jobb autóval, és 4 év tapasztalattal az F1-ben, mivel ő már 1980-óta ott volt. A mérnökök azt mondták, hogy ilyen nincs ezzel az autóval nem lehet ilyen időket menni, és mégis. :)
A versenyt idő előtt leintették, a rossz időjárásra hivatkozva, de ha nem intik le, akkor a Senna szarrá veri a Prostot is, már karrierje elején az egyik legszarabb autóval a mezőnyben. De van még sok érdekesség a filmben.

[ Szerkesztve ]

(#32) GeryFlash válasza Runner_fxr (#31) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Az, hogy ki volt az ügyesebb nüanszokon múlik, megnézem holnap a filmet ígérem, az biztos, hogy szimpatikusabb versenyző volt számomra Prost

Több mindent, kevesebb semmit!

(#33) gbors válasza adrian360 (#8) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Senna egy igazi megszállott volt, aki bármi áron a tökéletességet hajszolta. nézd meg az 1988-as monaco-i futam időmérőjét, szerintem az mindent elmond róla. nem feltétlen a valaha volt legjobb pilóta, de a hozzáállása és az eltökéltsége mindenképpen különleges.

@Glenda: ha nem hiszel Vettel tehetségében, akkor nézd meg, mit művelt a tavalyi idényzárón. nem biztos, hogy van még egy versenyző a mai mezőnyben, aki a hátracsúszás után visszakapaszkodott volna a világbajnoki címhez szükséges pontokig. én is rühellem a csávót, de legyünk objektívek.

Hogy on is legyen - nagyon fura ez a csomagolás, különösen a korlátozott kiadás. Olyan, mintha a Bernie adott volna pár tanácsot a Codemastersnek ;]

[ Szerkesztve ]

"... and d’you know what the moon said?" "That you’re mad as f**k?"

(#34) Mister_X válasza Runner_fxr (#31) üzenetére


Mister_X
(nagyúr)

Apám még valami olyat is mondott, hogy Senna volt a pilóták képviselője (vagy mi). Ratzenberger balesete után nem akarta megtartatni a versenyt, mert a pálya nem volt biztonságos. De mivel a bizottság nem fújta le a versenyt, így ő is rajthoz állt... Apám szerint soha máskor nem volt olyan kiszámíthatatlan és szerencsétlen végkimenetelű baleset a Forma 1-ben, mint amilyen az övé volt. A kocsijában még egy osztrák zászlót is találtak, amit Ratzenberger tiszteletére lobogtatott volna...

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#35) morgyi válasza Mister_X (#34) üzenetére


morgyi
(veterán)

És Ratzenberger halála után sajtótájékoztatót tartottak Schumacherékkel az F1 biztonságának fontosságáról... Azzal is sokan foglalkoztak, hogy ha már akkor lett volna nyakmerevítő más lett volna a baleset végkimenetele.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#36) Glenda válasza ProEvoFan (#25) üzenetére


Glenda
(addikt)

Szerintem három - újabban négy - fajta pilóta van. A legendák, a középszerűek és a többi. Legendából most a 2-3 már említett van, középszerű a többi, akik jó autóval képesek nyerni, és van a többi, akik még jó autóval se képesek semmire.

Az utóbbi időben van egy negyedik, akik régebben a F3000-be voltak valók.
Vettelről akkor dől el, hogy milyen pilóta, ha szétesik a Horner-Newey-Mateschitz álomtengely. Vagy legalábbis Mateschitz nem kivételez vele.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#37) GeryFlash válasza Glenda (#36) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Szóval egy középszerű pilóta ismérve az, hogy ugyanolyan autókkal szemben, 18 versenyző közül, 20 futamból 18-at megnyer és 2 dobogós helyet hoz. Aztán bekerül az f1be, és 2008ban versenyt nyer egy egyáltalán nem versenyképes autóval? A többi meg már csak történelem ugye... Ha az országban mindenki ilyen középszerű lenne a szakmájában mint Vettel az f1-ben akkor nem lenne itt baj.

És mondom, nem ő a kedvencem, Rosberget jobban bírom, és bevallom, rohadtul nem szimpatizálok (és akkor finoman fogalmaztam) Hamiltonnal vagy Alonsoval, mégis elismerem hogy nagyon jó pilóták, főleg az utóbbi.
Amúgy továbbra is kérlek, hogy indokold meg, melyik nyilatkozatából jött le, hogy Vettelnek nagy arca van? Ha valakinek, akkor pont Hamilton az akinek ilyen problémai vannak/voltak.

Amőgy nem tudom miről beszélsz, a msotani mezőny állati tehetséges, régen ilyen Panisok, Frentzenek, Irvineok voltak, ezeknél egy Di Resta, Sutil, Perez sokkal ügyesebb. Anno egy Coulthard éveket tudott lehúzni top csapatban, most egy nála nem sokkal rosszabb Kovalainen kis csapatokban szenved, mert van nála 10 ügyesebb pilóta.

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#38) Kopi31415 válasza GeryFlash (#23) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

"Az, hogy vki esett nagyot, és az, hogy kihagy vki fél évet műtét után egész más kategória, 2008-ban meg rohadtul nem volt középszerű versenyző, abban az évben nem csak szerencsésebb hanem jobb is volt mint Räikkönen."

Abban az évben volt ritka balfék, mikor esélye lett volna vb címet nyerni. Következetlen, rengeteg hibával, nullázással saját hibából, a riválisok hibáinak nem kihasználásával... Nem vb-re alkalmas egyén ismertetőjegyei.

Jacquet rendkívül jó tesztpilótának tartották, következetes, konzekvens tesztelési teljesítménnyel. E mellé a Cart győzelem, ha jól emlékszem mellé Indy 500 győzelem nem kevés. Ellenben az F1 nem neki való volt.

Alonso elől pl. nem hozták ki Fisicot.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#39) djculture válasza Kopi31415 (#38) üzenetére


djculture
(félisten)

Ne fárasszatok már ilyen baromságokkal. Jacques Villeneuve-nek annyira nem való volt a király kategória hogy 1997-ben Formula–1-es világbajnok lett. Szerintem örülnénk ha lenne egy honfitársunk akinek csak ennyire nem lenne való az f1...

[ Szerkesztve ]

(#40) bmakszim válasza djculture (#39) üzenetére


bmakszim
(senior tag)

Massa is majdnem világbajnok lett 2008-ban, pedig közel sem "A" kategóriás versenyző...

(#41) djculture válasza bmakszim (#40) üzenetére


djculture
(félisten)

majdnem meg a világbajnok lett között azért van némi különbség... Majdnem sportolókból itthon is van rengeteg, világbajnok vagy olimpiai bajnok meg ehhez képest kevés

[ Szerkesztve ]

(#42) GeryFlash válasza Kopi31415 (#38) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Trullit biztosan, csak ott egy Briatore volt, aki ezt csapaton belül le tudta rendezni, és Trulli nem az sértődős balfasz versenyző, mint Webber, akivel igaz hogy néha szintén kicsesztek, de akkor is túllihegi a dolgot, soha nem kérték tőle, hogy engedje el Vettelt, ,,because Fernando Sebastian is faster than you". De nem csak ez az egy eset volt, rengetegszer manipulálták úgy az eseményeket, hogy ha mondjuk Alonsonak problémája volt az időmérőn és massa előbbről indult, akkor esetleg 40 körig előtte maradhatott, de utána indokolatlanul kihozták kétszer is a boxba.
Ez hozzátartozik az f1hez, és ezért köpködni hülyeség, legalábbis ha az illető Schumacher, Vettel vagy Alonso szimpatizáns, ami kb a szurkolók 2/3-át fedi le. De tény, ilyen szempontból a Mclaren még a legnormálisabb.
Amúgy a Schumacher sztorinál Ausztriában azt mindenki elfelejti, hogy
1.) a kupát Barrichelonnak adta aki el is fogadta
2.) Abban az évben ugyanezt megcsinálta a Ferrari [link] fordítva. De azért a rohadjon meg Schumacher.

Akkor ahogy nézem Villeneuveről hasonlóan vélekedünk, én csak f1-et követem de azt nagyon, ott nem volt kiemelkedő, de mondjuk más autósportban simán lehet.
Massát meg mint mondtam kár ekézni, lehet nem akkora állat mint Alonso vagy Massa, de bármikor jobb mint egy Kovalainen, Coulthard vagy Webber. És továbbra is tartom, hogy külön kell választani a 2009 előtti és 2009 utáni Massát. Amúgy az, hogy nem volt tökéletes a 2008-as szezonja attól még 1 körön múlott neki, ezen az egy körön nem múlik az, hogy jó vagy rossz pilóta, hiába nincs vb címe. Amúgy ha ezen múlna akkor azt is mondhatnád, hogy Alonso mekkora balfék, hogy 2010ben ott óvatoskodott ahelyett, hogy férfiasan odaállt volna az utolsó versenyhez is, nem pedig a minimum ponttal akart volna vbt nyerni. Fernando, use the best of your talent
Ezért szokták utálni Vettelt, hogy bemákolta neki egy részeg szovjet a vb-t, azt meg szeretik elfelejteni a haterek, hogy az azelőtti versenyen vezető helyről állt meg alatta az autó, aminek köszönhetően Fernando bemákolt egy rakat pontot vele szemben.

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#43) gbors válasza GeryFlash (#42) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Amúgy ha ezen múlna akkor azt is mondhatnád, hogy Alonso mekkora balfék, hogy 2010ben ott óvatoskodott ahelyett, hogy férfiasan odaállt volna az utolsó versenyhez is, nem pedig a minimum ponttal akart volna vbt nyerni...

Igen, bár tegyük hozzá, hogy az autója az utolsó futamon meglehetősen sz** volt.

Ezért szokták utálni Vettelt, hogy bemákolta neki egy részeg szovjet a vb-t

Ezen az elméleten jót szoktam röhögni. Azt is elfelejtik az emberek, hogy ha Petrovot megelőzi, akkor ott lett volna előtte még Rosberg, ill. a verseny vége felé már Kubica is. Esélyes volt, nem?

Azt amúgy észrevettétek, hogy ha az utóbbi időben valaki nagy, de nem behozhatatlan előnnyel érkezik az utolsó versenyre, akkor rendszerint elbarmolja a versenyt, és félig a szerencsén múlik, hogy behúzza a címet, vagy nem?
2007 - LH, bukta, műszaki és vezetői hiba
2008 - LH, behúzta, gyenge versenyen óriási mázlival az utolsó kanyarban
2010 - FA, bukta, gyenge volt az autó és szarul jött ki a SC
2012 - SV, behúzta, megpördült, aztán összekapta magát

[ Szerkesztve ]

"... and d’you know what the moon said?" "That you’re mad as f**k?"

(#44) villásdugó


villásdugó
(csendes tag)

Villeneuve:

A karrierje gyakorlatilag 2002-ben befejeződött. A megítélése szempontjából a teljesítményét mindenféleképpen szét kellene bontani a 2002-ig tartó, és a 2003-al kezdődő időszakra.

Technikai versenyzőknél éppúgy fennál a kiöregedés jelensége, mint más normál sportoknál. Ezután már az adott versenyző soha többé nem képes még csak megközelíteni sem a korábbi formáját.

Villeneuve-nél ez 2003-ban következett be. Innentől már csak szenvedést láttunk tőle a pályán.

Viszont. 2003-ig minden évben agyba-főbe verte a csapattársait. Ilyen neveket, mint: Panis, Zonta, Frenzten, Hill. Egyik sem egy nyeretlen kétéves volt, igaz?

'97-ben valóban az övé volt a legjobb autó. Az idény elején. Ehhez méltóak voltak az eredmények. Ha nem esett ki, akkor általában úgy nyert, h kört adott az egész mezőnynek. Csakhogy teltek a hónapok, a williams-renault ebben az évben gyakorlatilag már nem fejlesztett semmit, míg a ferrari eközben gőzerővel jött fel. Az idény végére gyakorlatilag utolérték a williamst (ha nem voltak akkor már jobbak). Az utolsó versenyen Jerezben azért mégiscsak sikerült behúznia a vébét, nem is akárhogy...

1998-tól pedig miért nem nyert semmit? mert attól az évtől olyan szintű mclaren, majd ferrari dominancia jött, h onnantól semmilyen más csapatnak nem volt esélye semmire. Gyakorlatilag rááldozta a pályafutását arra, h várta, h a bar-nál egy ütőképes autót hozzanak össze.

Ha valakit mélyebben érdekel Villeneuve valós teljesítménye, nézze meg, hogy 2003-ig mikor, hogyan és mennyivel nyomta le az éppen aktuális csapattársát (időmérőn is, versenyen is), hová fejlődött a rajtja, az éppen aktuális technikából mennyit hozott ki. Az újításokról nem is beszélve, amiket ő alkalmazott először az f1-ben.

(#45) djculture válasza villásdugó (#44) üzenetére


djculture
(félisten)

Az öreg Sumachert is lenyomta párszor mint a bogarat [link]

[ Szerkesztve ]

(#46) morgyi válasza djculture (#45) üzenetére


morgyi
(veterán)

Az hogy bemegy mellé, utána pedig leszorítja a pályáról mert olyan szélesen veszi a kanyart, az nem tehetség az pofátlanság és sportszerűtlenség. A mai szabályok és bírók úgy elvennék tőle az első helyet hogy öröm lenne nézni...

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#47) GeryFlash válasza djculture (#45) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Olyan Takumasan... Tehetséges és sporszerű

Több mindent, kevesebb semmit!

(#48) djculture válasza morgyi (#46) üzenetére


djculture
(félisten)

mai szabályok mellett nem is a pilótákon múlik már a helyezés... Nyugodtan lehetne a boxból irányítani az autókat a kutyának se tűnne fel lassan... Elektromos f1 így rajtolna nem lepődnék meg...

[ Szerkesztve ]

(#49) morgyi válasza djculture (#48) üzenetére


morgyi
(veterán)

nana fogunk még automata robotautós versenyeket látni szerintem :DDD

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#50) gbors válasza morgyi (#46) üzenetére


gbors
(nagyúr)

ez a manőver valóban nem volt a legjobban sikerült, és nem lett volna ördögtől való egy büntetés JV-nek.
a mai szabályokat és bírókat viszont inkább hagyjuk, mert ha a mai szabályok alapján a mai bírók az elmúlt időszak egyik legszebb előzését szankcionálják, és ezzel mellékesen tönkreteszik az első helyért folyó versenyt, akkor ott valami komoly gond van :W

"... and d’you know what the moon said?" "That you’re mad as f**k?"

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.