Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Glenda

    addikt

    válasz GeryFlash #20 üzenetére

    Pont azért hozzá hasonlítottam őket, mert egy középszerű pilóta volt. Ha meg igaz lenne az állításod, és a világbajnokságok száma valódi mérce lenne, akkor Kimi nem csak egyszeres, Hamilton se csak egyszeres, Alonso nem csak kétszeres bajnok lenne.

    Webberrel kapcsolatban pedig nézd meg mi volt 2010-ben Silverstoneban, aztán idén a Multi21 bakit. Hiába menne Webber, ha mindig Vettelnek kell nyernie.

    Schumacher is esett pár nagyot, Maldonado is, Perez is. És Webber is. Persze egyikük sem akkorát, mint Massa, de Hamilton is mondjuk evesztette az eszméletét egyszer biztosan.

    Bár nem nyert, de 97-ben Hill a Hungaroringen parádézott a Yamahával.

    Amit még nagyon nem szeretek Vettelben, az az önteltsége. Nem hogy egy autóba nem fér bele, de az egész mezőnyben az összesbe se.

    from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

  • #06658560

    törölt tag

    válasz GeryFlash #20 üzenetére

    Akkor szerintem te nem szaksajtót olvasol/olvastál, hanem Mórickát, ha Villeneuveöt középszerűnek tartod.

    Massa pedig a balesete előtt is egy balfék volt, nem világbajnok.

    Button mikor nyert nem jó autóval? Amikor a Hungaroringan midnenki szétbarmolta a saját futamát, s így kvázi mázlista végigkóválygóként lett első?

    "Raikoken" Ő kicsoda?

    #8 adrian360: Sennát a hakála előtt már istenítették, s inkább jellemző, hogy Schumachert, Kimit jobban nyomják a maiak, mint Sennát. Tájékozódni kéne szerintem.

    1988-ban Damon hill WTF?

    [ Szerkesztve ]

  • Glenda

    addikt

    válasz GeryFlash #23 üzenetére

    Schumacher mikor Silverstoneban eltörte a lábát, kihagyott fél évet.

    Amikor a Mercedesnél volt ilyen helycsere, Brawn azt mondta, hogy "ezt nem fogjuk elfelejteni". Itt mi volt? Bármikor összeakadnak ketten, mindig Vettel a hibás. Másrészt. Brawn betiltotta az előzést, nem is volt előzés. Horner betiltotta az előzést (multi21), Vettel megelőzte. Most akkor? Nézd meg Ron Dennis mit csinált a Hungaroringen, amikor Alonso ilyet csinált az időmérőn...

    Vettel középszerű pilóta egy nagyon jó autóban. Amikor szétverte az első vezetőszárnyát angliában, odaadták neki Webberét. Túl van lihegve. Ő meg úgy is viselkedik, mintha a legjobb pilóta lenne. Pedig ilyenből szerintem most 2-3 van. Kimi, Alonso és talán Hamilton. Rosberg is jó, főleg most, hogy látszik Schumacherrel szemben milyen tempót diktált. Mondom ezt úgy, hogy McLaren szurkoló vagyok. Button pedig a hidegvérével szokott futamot nyerni, nem azért, mert olyan jó pilóta lenne. Fegyelmezett, igen. Taktikus, igen. De hiányzik belőle az, ami a másik háromban megvan. Ami megvolt Schumacherben, Sennában.

    Az én véleményem egyébként, hogy Hamilton az új Senna, csak az olyan megmozdulásokért, amit Senna Japánban csinált, Hamiltont 10 évre eltiltanák.

    Massával nincs bajom, de ő nem elsőszámú pilótának való. Ő az a Barrichello kaliber. Vagy Kovalainen, ha már McLaren.

    from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

  • Plebi

    senior tag

    válasz GeryFlash #12 üzenetére

    Runner_fxr előbbi hozzászólásában linkelt filmet érdemes megnézned, mielőtt Prostot sportszerűbb és becsületesebb pilótának állítod be. Hosszú a film, de tanulságos.

    Ma is biztos nagy a politika ereje a forma 1-ben, de akkoriban durva ami volt és neki/nekik még abban kellett kitűnni és versenyezni.

    Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz GeryFlash #12 üzenetére

    Prost ügyesebb volt nála? :) Tényleg ajánlom a Senna dokumentumfilmet megnézésre, már a film elején kiderül, hogy ki az igazi tehetség. Senna a Toleman csapattal került az F1-be, 1984-ben. Ez az egyik leggyengébb csapat volt akkor a mezőnyben. A 84-es Monaco-i versenyen, esőben, a 13. helyről feljött a másodikra. Majd körönként 3 másodperccel jobb időket ment mint a nagy Prost, aki a Mclarennél volt akkor, sokkal jobb autóval, és 4 év tapasztalattal az F1-ben, mivel ő már 1980-óta ott volt. A mérnökök azt mondták, hogy ilyen nincs ezzel az autóval nem lehet ilyen időket menni, és mégis. :)
    A versenyt idő előtt leintették, a rossz időjárásra hivatkozva, de ha nem intik le, akkor a Senna szarrá veri a Prostot is, már karrierje elején az egyik legszarabb autóval a mezőnyben. De van még sok érdekesség a filmben.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz GeryFlash #23 üzenetére

    "Az, hogy vki esett nagyot, és az, hogy kihagy vki fél évet műtét után egész más kategória, 2008-ban meg rohadtul nem volt középszerű versenyző, abban az évben nem csak szerencsésebb hanem jobb is volt mint Räikkönen."

    Abban az évben volt ritka balfék, mikor esélye lett volna vb címet nyerni. Következetlen, rengeteg hibával, nullázással saját hibából, a riválisok hibáinak nem kihasználásával... Nem vb-re alkalmas egyén ismertetőjegyei.

    Jacquet rendkívül jó tesztpilótának tartották, következetes, konzekvens tesztelési teljesítménnyel. E mellé a Cart győzelem, ha jól emlékszem mellé Indy 500 győzelem nem kevés. Ellenben az F1 nem neki való volt.

    Alonso elől pl. nem hozták ki Fisicot.

  • gbors

    nagyúr

    válasz GeryFlash #42 üzenetére

    Amúgy ha ezen múlna akkor azt is mondhatnád, hogy Alonso mekkora balfék, hogy 2010ben ott óvatoskodott ahelyett, hogy férfiasan odaállt volna az utolsó versenyhez is, nem pedig a minimum ponttal akart volna vbt nyerni...

    Igen, bár tegyük hozzá, hogy az autója az utolsó futamon meglehetősen sz** volt.

    Ezért szokták utálni Vettelt, hogy bemákolta neki egy részeg szovjet a vb-t

    Ezen az elméleten jót szoktam röhögni. Azt is elfelejtik az emberek, hogy ha Petrovot megelőzi, akkor ott lett volna előtte még Rosberg, ill. a verseny vége felé már Kubica is. Esélyes volt, nem?

    Azt amúgy észrevettétek, hogy ha az utóbbi időben valaki nagy, de nem behozhatatlan előnnyel érkezik az utolsó versenyre, akkor rendszerint elbarmolja a versenyt, és félig a szerencsén múlik, hogy behúzza a címet, vagy nem?
    2007 - LH, bukta, műszaki és vezetői hiba
    2008 - LH, behúzta, gyenge versenyen óriási mázlival az utolsó kanyarban
    2010 - FA, bukta, gyenge volt az autó és szarul jött ki a SC
    2012 - SV, behúzta, megpördült, aztán összekapta magát

    [ Szerkesztve ]

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák