Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    Ezek se vizet ittak futam előtt :D

    Csináltam F1-es videót is Monacoban:
    1:15.271 külső kamera
    ugyanez belülről

    1:15.198-nál járok, még mindig nem értem el azt az időt amit nyáron mentem, az 1:15.105 volt. Ezek persze szuper lágy gumival készültek üres tankkal. A 2. mért körökben éri el a szuper lágy a tökéletes hőmérsékletet, de már olyan kopott hogy nem elég jó. Pontosabban, alulkormányzott kissé a kopás miatt. A legjobb időket mindig az 1. mért körben értem el. De egy 2. körre hangolt setuppal be lehetne menni 15 alá is.

    Azt javaslom mindenkinek, hanyagoljátok a magas TC-t, mert a közepes TC-vel is kiváló biztonságban lehet menni a pályán és fél mp-et hoz kb időben.
    Tegnap cila küldött setupot de azzal olyan időt mentem mint amit kb ő tudott menni.

    Az én setupommal az alábbi méréseket végeztem:
    Magas TC: 1:16.576 19.699, 38.915, 17.740 - 1:16.354
    Közepes TC: 1:15.968 19.586, 38.596, 17.785 - 1:15.967
    Alacsony TC: 1:15.908 19.448, 38.488, 17.708 - 1:15.644

    Balra a legjobb elért idők vannak, középen a legjobb szektor idők, jobbra hogy mit érhettem volna el a legjobb szektorokkal.

    Tehát szintenként 3-5 tized különbség lehet, és mivel a közepes még biztonságos, ezért azt ajánlom a magas helyett!

    Ja és eddig 2 setupom van:
    egyik, ez tanulásra jó, hozzászokni a pályához, megszokni a maximum koncentrációt.
    másik, itt tartok most, a fenti időket ezzel értem el.

    Cila kikapcsolta a 3. rugókat és a felfüggesztésnél a magasságot manuálisan feljebb vette. Ezt senkinek sem ajánlom. A magasságot lejjebb kell venni és a 3. rugókat használni kell. Azért, mert ha nincs 3. rugók és a magasságot húzod fel, akkor lassú kanyarokban elég magasan lesz a kocsi, nagy leszorításnál nagy sebességnél meg ugyanúgy lenyomja, tehát nagy tartományban fog mozogni fel-le a kocsi 1 kör alatt. Ha vannak 3. rugók és kicsi a beállított magasság, akkor a lassú kanyarokban nem lesz nagyon magasan a kocsi, ami kedvezhet aero szempontból is, de mechanikailag azért is mert a súlypontja lejjebb lesz a kocsinak. Gyors részeken meg a leütődéseket a 3. rugók fogják megelőzni. Ha nem, akkor keményebb 3. rugókat kell állítani. Ettől még a normális rugók lehetnek lágyak. Moderált mértékben lehet növelni a csomagolókat (packers) is. A stabilizátorokat meg ilyen pályán nem szabad keményre állítani. Minél egyenetlenebb a pálya felszíne, annál lágyabb stabilizátorokra van szükség. Igény esetén a hátsó stabilizátor keményíthető, hogy túlkormányzottságot erőltess a kocsidba.

    A fékerőeloszlás, motorfék személyre szabása alapvető. A diffi is módosítható, én úgy állítottam magamhoz, hogy nincs TC.

Új hozzászólás Aktív témák