Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz S e t h #197950 üzenetére

    Első nagygépes AAA játéknál nem hiszem, hogy bárki meglépte volna azt, hogy valami új, forradalmi dologgal áll elő. Nyilván nagy segítségükre volt számtalan játék, és ez a "lopkodás" meg is látszik a végeredményen. Gondolom közrejátszott az is, hogy a Sony olyat pénzel, amiben lát fantáziát, és ha már a TLoU-val működött egyszer, akkor ezt a formulát engedték követni a Bend Studionak is.

    A TLoU-ban amúgy van egy olyan rész, ahol halomban áll előtted a lőszer, több száz töltény egy rakáson, mégis csak párat tudsz felvenni, mert csak egy díszlet. De ugye az, hogy mennyi töltény van elszórva a pályákon, és mennyit hullajtanak el az ellenségek, az a nehézségi szinttől függ. Az viszont tagadhatatlanul a játékmenet rovására menne, ha minden megölt ellenség után felvehetnél egy tárat, és kvázi kifogyhatatlan tölténymennyiséget tudnál felhalmozni.

Új hozzászólás Aktív témák