Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
veterán
válasz
Novics #67195 üzenetére
A praktikusságát ott vitatnám, hogy ha haza szeretnél vinni egy rekesz sört, akkor már asszonyt ott kell hagynod a Tescoban, mert csak a jobb1-en fér el a rekesz. Persze ez nem feltétlen baj amúgy.
De nem tartok praktikusnak egy olyan autót, ami funkcionalitásában emiatt a fele egy hasonló árú, és nem túl nagy Swiftnek, Corsának, Fiestának. Nem fér bele csomag, nem fér bele gyerek. Ehhez másik autót kell tartanod.
Sokkal inkább (volt, szerintem már lejárt...) trendi, mint praktikus.
-
t_a_m_a_s
addikt
válasz
Novics #67195 üzenetére
Akkor inkább bármelyik tizenéves kisautó. Azok műszakilag szerintem sokkal egyszerűbbek, annyi van belőlük mint a szemét, alkatrész árak sem veszélyesek, fél milla-milla között már egész jókat lehet kapni. Aki meg egy kis corsával, fiestával, vasaló swifttel nem tud mozogni-parkolni a fővárosban, az inkább BKVzzen
ALI: meg kell tartani. Vagy add el Mercinek, úgyis megbízhatót keres
Necro: G van neki ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
válasz
Mercutio_ #67193 üzenetére
Pont épp ma reggel jutott eszembe, hogy aki az Astrámat megveszi majd egyszer, az állati jól fog vele járni. Gyakorlatilag már most utálom az illetőt.
Minden kis nyügöt javítottam rajta.
- vezérlés csere
- szűrők cseréje
- kormánymű csere
- hátsó féktárcsak szabályozás
- hátsó fékbetét csere
- bal elsó kerékcsapágy csere
- korrodált csomagtérajtó csere
- központi zár távirányító javítás
- cd fej tisztításHa felrakom hahu-ra, ez az életben nem fog reálisan áron visszaköszönni. Szóval maradnak a közeli ismik, akik tudják, hogy megbízható forrásból, jól karbantartva veszik, kapnak mellé egy korrekten vezetett elektronikus szervizkönyvet, amiben még az ablaktörlő cserét is km pontosan felvezettem, és megússzák üzembentartóként fillérekért a bitrokbavételt.
(#67185) cOxeR
Ezt alá tudom támasztani. És sok esetben elhallgatják a szakemberek a felhasználó kedvező megoldást sajnos. Pl, hogy nem kell újrarakni a kéményt, hanem megoldható az oldalfalon való kivezetés is (mint pl az esetedben), vagy épp, hogy létezik univerzális füstcső, így nem kell még ez utóbbi, relatív kis beruházást sem megismételni egy esetleges kazáncserénél.
Az embernek nagyon utána kell olvasni a dolgoknak, ha nem szeretne súlyos százezreket otthagyni. -
Novics
senior tag
Műkörmöshöz meg szoliba csakis BMW X6-tal lehet menni.
Városban szerintem tökéletes autó. Ha megnézed, szerintem az autók legalább felében egy ember ül, ezekben a kis szutykokban is elfér egy ember, és majdnem fele annyi parkolóhelyet foglal, mint egy rendes autó. Még gyerekként láttam Stuttgart ilyen autót, amikor Magyarországon még a hírét sem ismerték - legalábbis nem a környékünkön - és nekem egyből megtetszett. Nem szép, viszont városban baromi praktikus - ja bakker, már gyerek fejjel sem a kényelmetlen, használhatatlan puncimágnes autók tetszettek, hanem amik praktikusak
-, én is néztem kb egy éve, hogy miket lehet kapni, és leesett az állam, hogy mennyire drágák. Igaz a többi autót sem adják gombokért. Jó nekem a bringa is.
-
Studi
veterán
válasz
Mercutio_ #67193 üzenetére
Persze, hogy felejtős, ezt te sem gondolhattad komolyan. Az nem autó, az arra való, hogy leugorj a műkörmöshöz a patkány méretű és kinézetű, kutyának nevezett valamivel. Persze ha ilyen ambícióid vannak, akkor arra jó.
Smart Roadster az kicsit más téma, az még vállalható is lenne, ha 25 évvel fiatalabb lennél.
-
szuszinho
őstag
válasz
Real_Necro #67191 üzenetére
Nem lennék könyvtáros
-
Real_Necro
veterán
Tegnap este megnéztük az új GoT részt... A Sam-es részen besírtam...
-
Freddy76
addikt
Jaja. Én a helyébe a Ferrari és Aston Martin hirdetéseket nézegetném, ha nem veszem meg, úgysem számít, hogy nincs rá pénz
Erről az a klasszikus jut eszembe, amit a korábbi munkahelyemen sütött el az informatikus ebéd közben, amikor az Andrea nevű, igen dekoratív munkatársról beszélgettünk:
- Még egyszer szeretném megdugni Andit.
- Te megdugtad Andit????!!?!?!??!!!!??
- Nem, de egyszer már szerettem volna... -
rbalint88
addikt
válasz
Mercutio_ #67183 üzenetére
Pont nem. Kintrol a lelakott szart tudod olcsobban behozni. Itthon a jo allapotot/karbantartottsagot nem fizetik meg, kint igen. Szoval helybol jo autot itthon erdemesebb venni. A nepperek altalaban a legaljat hozzak be, foleg ilyen olcso kategoriaban. Persze ki lehet fogni jo vetelt, csak egyreszt minden keleteuropai gecinepper arra hajt, masreszt ha megis szar a kinezett gyongyszem, akkor potyara elvertel ket napot meg 50-100ezret minimum az utazasra...
-
válasz
Mercutio_ #67183 üzenetére
Itthon minden kocsi csilli-villi a hirdetésben, aztán elmész, és kb 15 szarság derül ki, 5 perc alatt... ami az élettől is elveszi a kedved, nem attól, hogy tovább nézelődjél.
Én pont tegnap néztem egy kocsit... és hátul össze van karcolva, itt fényezték, itt van egy javított horpadás, van két beépített kamera, de a belső kezelő nincs meg, aminek a vezetékei tákoltan vannak behúzva, nem a kábelcsatornában, hanem csak úgy a motortérben, de a műszerfal borítás se alul se felül nem úgy lett visszatéve, hogy az esztétikus maradjon, az egyik belső rekesz tartó el van törve... és még sorolhatnám, de az ár az fix, az most épp nagyon akciós, mert amúgy 600-800-al többet ér ez a kocsi...
Szinte látatlanba kintről van esély, hogy jobban jár az ember. -
válasz
aleister #67181 üzenetére
Nekem a kazán volt alapból drága, nagyker áron közelített a 400-hoz... mert a lehető legnagyobbat kellett vennem ("35kw")... és ahhoz mérten ilyen apró cseprő 1x ezres tételek, már nem igazán vágtak földhöz, de átemelő szivattyút a kondenzvíznek már annyira nem akartam venni...
Nem saját tulajdonú épületbe vettem... magammal tudom vinni, pl a kazánt, de egy átemelő szivattyúval annyira nem tudok mit kezdeni.A riogatás mindig megy... villanyszerelésnél kaptam olyan árat, hogy seggre ültem... az is ilyen 1,5M volt, de ilyen villámhárító, meg olyan földelési vezeték és még sorolhatnám... 350 ből meglett az egész cakkon pakk, igaz a végére megtanultam villanyt szerelni, de azért nem kevés pénzt húznak le az emberen, ha nem elég körültekintő... sajnos ez ilyen.
Persze, ha még van gázterv módosítás, meg miegymás az eszement ár... nem vagyok benne biztos a mai napig, hogy ezt a tulaj végigvitte, de ez már nem az én dolgom... (max ha elzárja a gázt a szolgáltató...)
-
aleister
veterán
válasz
rbalint88 #67182 üzenetére
Nem akarok semmit sem csalni. Tökre nem értettem ezt a 19-27%-ot. Kinek éri ez így meg legálisan? De akkor most már leesett, hogy kurvára nem akar senki sem legálisan gondolkodni itthon.
Akkor - ha jól értem- ez pont fordítva érné meg. Németnek nettó áron autót venni MO-ról, majd náluk csak 19%-ot befizetni rá.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
aleister #67179 üzenetére
két út van: vagy megveszed kint magánszemélyként áfásan és itthon nincs vele matek vagy megveszed kint cégként nettóra és itthon becsengeted a 27%-ot és úgy drágább lesz. vagy ugye lehet áfát csalni, csak azt ugye nagy tételben éri meg és csak ha nem buksz le, amit senki és semmi nem garantál.
szóval, mi a cél?
ha olcsóbban akarsz kintről kocsit venni, mint amennyibe itthon lenne, akkor tizenmilliós árszintig engedd el -
aleister
veterán
válasz
aleister #67179 üzenetére
Na eszerint meg tökre nem lehet az áfával játszani. Ha cég vagy, ha magánszemély, ha új az autó, ha használt.
(#67180) cOxeR
Az teljesen baráti ár. Minket már riogattak alsó hangon kazáncserével (210k), középszinten kéménycserével (400k), valamint full rendszermódosítással (1,5 mill).[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
Srácok picsafáradt vagyok, nem értem én ezt.
Külföldi autó behozatal MO-ra a kevesebb áfa miatt a téma. Németországot ajánlják, mert állítólag ott a legalacsonyabb az áfa a környéken. 19%.Az oldal, amit találtam, leír egy folyamatot, de nem látom át, hogy miért is éri ez meg.
Itt felhívják a figyelmet, hogy csak vállalkozó/cég vehet kint nettó áron kocsit, ami 19%-kal olcsóbb (pontosabban 15,9-cel), mint a bruttó, cserébe itthon rámegy 27%. Szóval ezt nem látom nagy biznicnek.Itt viszont azt írja egy adószakértő, hogy nem kell megfizetni az áfát a külföldről behozott kocsi után, ha az idősebb, mint fél év és többet futott, mint 6000 km.
Ez már jobban hangzik, de kérdés, hogy ekkor levonható-e kint az áfa? -
Studi
veterán
Akit "be kell engedni" az nem tud közlekedni. A párhuzamos közlekedésben te magad besorolsz, ehhez nem kell senkinek az engedélye. Ha helyesen választod meg a tempód, akkor ez nem szabad, hogy problémát okozzon.
Akkor kell valakit beengedni, ha valaki áll, és a sor mellette halad. De ez egész más tészta, jellemzően nem autópálya szitu.
-
Byk01
őstag
válasz
Freddy76 #67158 üzenetére
A körforgóban, szerintem, nem nem tudnak közlekedni, hanem csak a "jó magyar szokást" feltételezik, azaz azt, hogy a sok köcsög miatt ott ragadnak a belsőben, mert mindenki a külsőben pörög, és nem engedne át senkit a belsőből.
A három sávos úttal kapcsolatban már igazad van, bár ott is előfordulhat ez a félelem, hogy majd nem tud kijönni a kamiont megelőzni, mert mindenki a középsőben jön, és nem engedik be.
-
Fandango
veterán
GoT S07E01
Jó alapozás az évadhoz, a záró jelenet pedig
-
Novics
senior tag
válasz
t_a_m_a_s #67164 üzenetére
Valami rémlik, hogy dö vinter iz káming, de tökre nem vagyok ráizgulva. A Walking Dead is egyben kimaradt, és igazából nem is érzek késztetést, hogy megnézzem az "új" évadot. Valahogy a GoT sem izgat. Főleg, hogy tökre elvesztettem a fonalat, hogy hol is maradt abba a sztori. A The 100-ot néztem, az nem volt rossz annak ellenére, hogy néha az idegeimre ment, hogy már 25x jön az, hogy a földiek elárulják az égieket, mert azok is elárulták őket, mert féltek attól, hogy elárulják őket azért mert... Viszont a Twin Peaks az valami zseniális! Az eredeti sorozatot nézem, ez már a 3. nekifutás, az első kettőnél elakadtam az első résznél, de aztán most túljutottam Donna és James ömlengésén, és zseniális karakterek vannak benne. (Őket leszámítva.)
-
aleister
veterán
Pontosan. Ugyanebben a cipőben járok én is. Egész nap pörög az agyam kreatív módban, nem kívánom/tudom már este lengvisztikai taszkokkal fárasztani.
Valamint van egy elméletem a hozzáadott értékekről is, amit tán régebben már kifejtettem. A szinkronstúdiónak megvan ugyanis az az előnye, hogy a krakterhez leginkább illő hangot meg tudja találni, míg az eredeti hanggal operálóknak ez már jön a színésszel. Szóval a jól választott szionkronhang akár jobb végeredményt is tud produkálni szvsz, mint az eredeti.
-
-
t_a_m_a_s
addikt
válasz
Real_Necro #67166 üzenetére
Nem akarok spoilerezni -
t_a_m_a_s
addikt
Arcok, GOT S07E01 megvolt?
-
Studi
veterán
válasz
Freddy76 #67158 üzenetére
+1
Amúgy meg szeretem a focit.
-
spanyoll
addikt
Háh, Siófokon ugyanez volt a Bpről lehajtó és Nagykanizsa felő menő M7 körforgalomnál. Anno amikor odavitt a vezetésoktatóm tanulni, akkor mondta, hogy majd anno ha lesz új kocsim, és akarok a biztosítótól pénzt, akkor keringjek a külsőben egy negyed órát, és kurvaélet, hogy valaki belém fog jönni
@Freddy: Persze, hogy meglep. Ha én tanyasi parasztgyerekként értem, akkor elvárom mástól is ugyanezt. Fehérváros szitut én már megszoktam amúgy, meg van rá egyszerű megoldásom: betartom a szabályokat és jobbra tartok. Ha elhaladok valaki mellett, akkor nem szabálytalan, hogy a külső sávban én megyek többel, mint ő a középsőben. A kicsit értelmesebbjének ilyenkor leesik, hogy jé, tényleg üres a külső, a butábbja meg úgy van, hogy "ááá, nemsoká csak jön egy kamion, akkor meg vissza kéne jönnöm a középsőbe, akkor meg indexelni kell, meg figyelni és az munkás nagyon".
-
Freddy76
addikt
válasz
spanyoll #67156 üzenetére
Most viccelsz? Te, mint siófoki csodálkozol azon, hogy nem tudnak a hazai népek közlekedni több sávos körforgalomban? Valahányszor jövök haza Siófokról, azon b@szom fel magam Székesfehérvárnál, hogy a három sávos autópályát nem tudja használni a magyar. Ott a belső meg a középső sáv, azt használják, kvázi a középsőt tekintik külsőnek. Megy a hülye középen 120-al, a belsőn előzgetik 130-cal, a külső meg üres, talán 4,3 km távolságra látható, hogy ott egy kamion.
Ha egyenesen nem megy, hogy menne már egy körben?
-
Studi
veterán
válasz
spanyoll #67156 üzenetére
Nincs is egyértelműen leszabályozva a kétsávos nálunk. Mert ugye ott is anno még kétsávos korában a 11-es város felé vezető kijáratánál két kimeneti sáv volt. De a KRESZ szerint semmi nem kötelezi a körforgó külső sávjában haladót, hogy ő ott kimenjen, így viszont hogy merjek mellette a belsőből kimenni a 11-es belső sávjába?
-
spanyoll
addikt
válasz
xXxian #67155 üzenetére
Kétsávos körforgalmat nem értik a parasztok, azért szűnt meg szerintem. Az egysávossal is vannak bajaik, de ott még értik, hogy elsőbbség, meg ilyenek (jobb esetben). Kétsávosnál általában úgy kell bekönyörögnöm magam nekem is a belsőbe, mert nem értik, hogy ez hogyan is működik.
-
xXxian
senior tag
Hát...én is azt tapasztalom, hogy ha egynél több sáv van akár út, akár körforgalom formájában, az már komoly gond sokaknak. M0 M5 utáni háromsávos szakaszán szoktam a legkülsőben haladva kürtölgetni, meg vidáman integetni az eggyel beljebb 90-el haladóknak...
Amúgy Kalászon az volt a gond, hogy - bár 2 sáv vált le a 11-esről, a körforgalom előtt az egyre szűkült. Szóval el leeht képzelni mi volt ott reggelente. Háztól a körforgó olyan 7-8km, gyakran ez az út 40 percet vett igénybe. Úgy értem mire átvergődtem.
Egyébként, maga a körfogalom kétsávos volt eredetileg, de valamiért pár éve azt gondolták egy sáv jobb lesz.
-
xXxian
senior tag
válasz
Real_Necro #67136 üzenetére
Én naponta megyek fel M0-ra Szentendre felől, 7-8 között vagyok ott attól függően hogy sikerül felébredni. Másfél percnél többet nem állítam, mióta lámpás.
X
-
Balinov
titán
válasz
Real_Necro #67145 üzenetére
20kgos a bőrönd, szoval baszhatom
itt keresnénk annyit mint Dublinban nettó, isten bizony király lennék.
Jó ez nem a főváros, csak Puerto de la Cruz, de akkor is
-
Balinov
titán
Gyerekek, itt tudnék élni. Most tankoltam az ix35-t, 79 cent a dízel litere, 79 cent! Bazmeg!
-
aleister
veterán
Köszi az infót!
időközben utánaolvastam a témának, és a kéménycserére nagyon húzós árakat írnak (akár 400k is lehet). Létezik ellenben egy bizonyos univerzális cső, ami mindkét típushoz jó. Egy ilyen falon kívülre (és nem kéménykürtőben) vezetett füstcsővel megúszható nem horror áron a mutatvány. -
Mercutio_
félisten
Freddy jól értem?
Szerintük objektív bizonyítás lenne elvárható, de a nemzeti bíróságoknak jogukban áll hülyének/szubjektíven meggyőzhetőnek lenni? -
válasz
aleister #67140 üzenetére
Én túl vagyok egy ilyen cserén, de ott egyszerű volt a helyzet, az oldalfalon ment ki egyből a turbós füst és a kondi is így tesz, ráadásul a kondenzvizet is kihajítottam a falon kívülre csak úgy, mert átemelő szivattyú kellett volna, hogy a lefolyóba köthessem. (ez nem szerencsés és nem is javaslom, azért -15 fokban minden reggelre befagyott és forró vízzel kellett kiolvasztgatnom... macerás)
-
aleister
veterán
Kazán témában képben van valaki?
A turbós kazánhoz épített kéményhez kéne csatlakoztatni kondenzációs kazánt. Találtam egy cikket, ami a jogszabály bevezetése után született nem sokkal. Ez megoldást kínál a problémára, vsizont egyesek szerint a benne ajánlott BIASI TURBO kazán egyesek szerint nem épp a legjobb hírnévnek örvend. Ismertek más olyan terméket, ami jó erre a célra?
-
Lassú Víz
addikt
válasz
t_a_m_a_s #67137 üzenetére
Hát akkor ahogy a többiek mondták, Alkotás utca -
MoszkvaSzéll Kálmán tér - ... Pajzs után viszont egyértelműen az M0 a 4-es felé. Békásmegyeren lakom, sosem megyek keresztül a városon, ha arra visz az utam, mert lassabb. Egy autópályán bármikor lehet baleset és amiatt több órás szopóágra lehet kerülni, mégis használjuk.
A 4-eshez is sok türelmet, mert hozzáfogtak a szélesítéshez, és értelmetlenül hosszú 60-as korlátozás van rajta előzési tilalommal. Mindig akad egy birka aki betartja, és még több kihaénnemtököscsávó aki többnyire feleslegesen kockáztatva előzi a sort ezerrel. -
t_a_m_a_s
addikt
-
Freddy76
addikt
válasz
t_a_m_a_s #67129 üzenetére
A nullás qrva nagy kerülő, és semmi garancia arra, hogy nem dugul be. Emellett te Budapesten nagyjából félútig mész a forgalommal együtt, utána (a Szentendrei úton) már a bejövő forgalommal szemben. Harmadszor, jó pár év budapesti autózás után, az a tapasztalat, hogy a dugó csúcsa 8 órára épül fel, és kábé kilencig tart. Én ha elindulok itthonról fél nyolckor, pikkpakk eljutok a Moszkva térig, és át is megyek rajta. Ugyanez nyolc órai indulással már szívás. Negyedszer nyár van, amit rátesz a forgalomra a vizes VB miatti lezárás (ami a rakpartot érinti), azt elviszi az, hogy a fél város nyaral.
Szóval szerintem keresztül a városon.
-
Lassú Víz
addikt
válasz
Real_Necro #67131 üzenetére
Jártál arra mióta elkészült a lámpás, több sávos körforgalom? Elsőre olyanra kellett volna építeni. Kicsit korábban is ki lehetne táblázni a besorolási rendet, de ha valaki utánanéz a neten, nem érheti meglepetés.
-
rbalint88
addikt
válasz
t_a_m_a_s #67129 üzenetére
ha 8-ra kell odaérned, akkor indulj a szokottnál negyed órával korábban és ne menj körbe. nulláson ha beszopsz egy balesetet, akkor sokkal nagyobb a cumi, mint ha araszolni kellene a rakparton, mert ott azért pár kilométerenként van menekülési lehetőség, nulláson meg percek alatt lesz több kilométeres dugó...
-
t_a_m_a_s
addikt
Bájdövéj, emberek: 07.25-én kell felmennem Nagyfaluba, reggel 8-ra a Szentendrei útra nehezítésül. Én, egységsugarú falusi gyerekként arra a megállapításra jutottam, hogy legjobb megoldás ha leszarom a kerülőt és körbe megyek a nulláson, úgy támadom be a célállomást.
Normál esetben budai rakpart az Auchanig, onnan ki a Szentendreire szokott lenni az útvonal, de ez gondolom esélytelen.
Van esetleg valami ötlet, vagy maradjak a nullásnál?
-
Ear001
addikt
válasz
spanyoll #67124 üzenetére
Azaz. Ahogy olvasom, másutt sem jobb a helyzet.
-
*Ropi*
félisten
-
Ear001
addikt
Tegnap véletlenül kimentünk az úszó VB-re. Tényleg véletlenül, beesett pár last minute ingyen jegy, a gyereket meg érdekelte a "vizibalett". A helyszín ugye a városligeti tónak a fele a Vajdahunyad váránál.
Beléptető kapuk, táskaátvilágítás, motozás, jó nagy sorok, hát ugye terrocselekmény elleni védelem kell, ezért van kinn a fél TEK az ijesztgetésen kívül semmire sem jó BTR-jeikkel meg ahány faszi annyiféle kézifegyverrel talpig feketében. Hát ez van.
Beállunk az egyik sorba. Jön egy kedves segítő lány hogy fáradjunk át a másikhoz, az rövidebb. Milyen igaz, átfáradunk. Tényleg rövidebb, mert itt nem jut minden sávra táskaátvilágító röntgen, ezért a felénél csak szemrevételezéssel-rákérdezéssel dolgoznak. Itt például elhiszik, hogy jeges tea van a jeges teás palackban, nem kobozzák el rögötön. Más kérdés, hogy nincs figyelmeztetés a jegyen, hogy mit nem lehet bevinni, ez csak ott derül ki, megy is a szentségelés körülöttünk. Sebaj, kézi fémkeresővel végigcsipogtatnak minket, lányom ilyet még nem élt át, nagyon élvezi, szabad az út.
Irány a jegyszedő, mutatjuk, hogy izé szektor. Ááá, akkor nekünk nem itt a helyünk, hanem menjünk ki és balra, hatvan méter után lesz a kapunk, ahol be kell mennünk, mondja a jegyszedő. Kiverekszünk a szembeforgalmon, közben azon tűnődünk, hogy a beléptető kapuknál, az átvizsgálás előtt ugyan miért nem lehet jelezni, hogy itt ugyan melyik szektorhoz lehet lejutni.
Közben elsétálunk a hivatalos VB emléktárgyakat árusító bolt előtt. Be lehet menni, nézelődni, de vásárolni nem, mert azt majd csak szombattól. WTF?!
Hatvan méterre persze semmi, jön a bokros rész, taposunk a bokrok között, mert itt már elfogyott a betonút. Bekanyarodunk a kapunál, mutatjuk mink van, kedvesen mondják, hogy nem-nem ez a médiás bejárat, amit mi keresünk, az még ötven méter.
És tényleg. Megint sor, megint csomagátvilágítás. Kérdezzük, már rutinosan, ezzel a jeggyel, ebbe a szektorba jó helyen vagyunk? Mondják igen. Mondjuk, hogy izé, mi már átestünk az átvilágításon, nem siethetnénk, mert már megy a verseny? Nem. A terror elleni harc az első. Legyen. Most röntgeneznek, a tea veszélyes, ezért bevinni nem lehet, de ott hagyni sem ( a reptéren ilyen célra azért ott a szemetes). Annyiban maradunk, hogy megígérjük, hogy megisszuk. Tovább, mutatjuk a jegyet a jegyszedő lányoknak, hogy izé szektor, hova menjünk? Hát ide ne, mert ilyen szektor itt nincs. Talán menjünk ki, és balra hatvan méterre...
Na itt lettem annyira felindult, hogy kisebb szervezőcsoport alakult. Nem hangoskodtam, a segítők valóban segíteni akartak, de ez a zéró kommunikáció a biztonságiak és a jegyszedők között, meg amúgy is az egész rettentő félkész jellege, az információ teljes hiánya azért erősen kivont a kedvességemből, meg a lányom már annyira akarta látni a "vizibalettet", mi meg már vagy húsz perce szüttyögtünk a porban. A végén egy szemmel láthatóan magasabb pozícióban lévő ember vett minket a szárnyai alá. Nála volt adóvevő, rózsaszín pólóban volt, és azt mondta, hogy ő itt egy igazgató féle. Felkísért minket a tribünre, azt mondta, hogy itt forduljunk jobbra, és ahol látjuk azt a hosztesz lányt, na az ott a mi szektorunk.
Megköszöntük, odamentünk, mondjuk izé szektor, jó helyen járunk. Hát biztos nem, ez itt a VIP részleg, de előkapta a telefonját, amin megnézett egy térképet, ami alapján azt gondolta, hogy ott lejjebb, talán azok lesznek a mi helyeink. ( Az csak egy apróság, hogy mi is megpróbáltuk megnézni a hely szektor térképét, hogy mégis hol menjünk be, de ilyet nem találtunk a honlapon.) Talán azok voltak, mindenesetre olyan kevesen voltak még, hogy senkit sem zavartunk.
Kifelé menet megtaláltuk azt a bejáratot, amin talán be kellett volna jönnünk, ami valóban a VIP-esekkel közös. Kicsit vicces, hogy igazi susnyataposás után lehet elérni, valamint pont a ligetvédők sátrai és paravánjai mellett visz el az út (no pasaran).
Amúgy az ott dolgozók türelme, segítőkészsége előtt le a kalappal, ők is érezték, hogy egy félig kész szervezetlen kulimászba csöppentek, amit empátiával lehet a legjobban túlélni, de bakker, ez egy csilliárd forintért összerakott gigarendezvény. Néhányan mondtaák, hogy ez olyan magyaros, de ez nem igaz. Voltam én már jó pár komolyabb eseményen itthon, aminek a szervezése, lebonyolítása az első perctől kezdve hibátlan volt. Hát ez a vizes VB nem ilyen.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Real_Necro #67121 üzenetére
Ha kell, majd adok ruhát. Van mindenből.
-
t_a_m_a_s
addikt
válasz
Real_Necro #67117 üzenetére
Gratulálok Nektek! Új fejezet kezdődik majd, a rózsaszín bizbaszok fejezete
-
Balinov
titán
válasz
Real_Necro #67117 üzenetére
Nagy gratula a csajoshoz, ismét!
Viszont nagyon geci lennék ha ismét ajánlanám hogy decemberig aludd ki magad? Písz
-
aleister
veterán
válasz
*Ropi* #67114 üzenetére
A légbeömlőt betömni nem olyan egyszerű, mert elölről általában a hűtőrács, radiátor van. Ilyen krízishelyzetben leszedni a légszűrőház tetejét meg eléggé önuralmat igénylő mutatvány. A kipufogó meg egyrészt igen forró tud lenni, másrészt a már a rendszerben lévő, nagynyomású gázoknak elállni az útját nem tudom mennyire jó ötlet. Persze még mindig nagyságrendekkel jobb, mintha kiég az autó.
-
t_a_m_a_s
addikt
válasz
Real_Necro #67108 üzenetére
Ezek után kurvára nem is akarom megtudni, hogy miafasz ez...
Amúgy ne izgulj, kicsit még nő a gyermek, és rongyosra nézheted a Verdákat meg a Repcsiket
Bali, te is
-
Balinov
titán
válasz
Real_Necro #67108 üzenetére
Kurva egerek szerinted is rohadtul hamisan énekelnek?
-
Real_Necro
veterán
Aki a Bogyo es Babocara azt mondja borzaszto (de inkabb Pogany Judit hangja teszi azza), nem ismeri a Jonalu-t.
-
*Ropi*
félisten
-
aleister
veterán
válasz
Real_Necro #67104 üzenetére
Á! Neki mindenre is van magyarázata.
-
szuszinho
őstag
Mennyi energiát bele tudtok ölni egy ilyen agyament faszságba
-
Byk01
őstag
válasz
aleister #67096 üzenetére
A legkomolyabb probléma (szokás szerint) ott van, hogy az alapvető miértre nem tudnak választ adni. A tudományosan elfogadott világkép a fizikai törvényeivel jellemzően megmagyarázza a világ működését, legfeljebb néhány speciális esetre keresik még a magyarázatot.
Ezzel szemben ők kitaláltak valamit, de arra, hogy az miért úgy lenne, nem tudnak semmit mondani. Miért lenne lapos a Föld, miért járna körbe fölötte a nap meg a Hold. Ezekre nem tudnak magyarázatot adni (legfeljebb azt hogy "valaki így teremtette meg"). Meg arra, amit te is megkérdeztél ettől a jóembertől, hogy ugyan miért is áldozna a NASA és még millió meg egy ügynökség és tudós rengeteg pénzt arra, hogy ezt elhitesse (meg nyilván azt is, hogy Kepler meg Galilei nem is léteztek, hisz ők még a NASA előtt bizonyították azt, amiben a világ nagy része hisz).
Tudom, a "gömbföld" elmélet ezer sebből vérzik, a lapos meg nem ... ja, de. Pl. amikor elmondja, hogy Ausztráliának 3x akkorának kellene lennie, mint a térképeken ... csak a vasútépítőknek nem szóltak, hogy 3x annyi sín kellene, hogy Perth-ből Adelaide-be meg tudják építeni a vasútvonalukat, mert a térkép hazudik nekik. A repülési útvonalakról nem is beszélve (a legjobban az tetszett, mikor egy ilyen kommentre azzal reagált, hogy a Johannesburg-Sydney járat nem is repül, mert épp a johannesburgi repülőtéren áll).
Új hozzászólás Aktív témák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest