Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
Ebay-ról jut eszembe, nem tudtok olyan kicsi futárcéget, egyszemélyes vállalkozást, ami Angliából hoz csomagokat olcsóbban, mint a nagyok? Könnyű, de testes cuccot szeretnék venni, amit a legtöbb eladó még csak postára sem hajlandó adni így a személyes átvétel nyerő lenne. Tudom, hogy valahol errefelé már olvastam ilyenről, de sehol sem találom...
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #23823 üzenetére
Még haszontalanabb. Hifi állvány.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #23825 üzenetére
Az. Vannak kis furgonokkal ingázók, valami ilyesmi kéne.
-
Ear001
addikt
Igen, sikerült elég sok időt tölteni mindenféle MX-5 variációban.Volt 1.8 és 2.0, speres és sima, kemény és puha tetős. Mind kéne, de igazán akkor, ha még beletoldanának három centit, mert így pont kicsi. És már a gyerek is nagyobb, hogy csak úgy betegyük a kardánbox végébe.
Azzal a 2000 GT- vel is ez a baj. Gyönyörű, láttam többször is, ültem is egyben, de vezetni csak akkor tudtam volna, ha a lábam ott ért volna véget, ahol a térdem van. Ez a kocsi nagyjából fele akkora, mint egy E- type...
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #24991 üzenetére
Elsőre tényleg fura, hogy a BKV busz kerekére már felnézel. Amúgy jobb oldalon remekül el lehet férni, máshol meg úgyse ülne, mert ha egyszer kipróbáltad, sose adod oda...
Tudom, sokak szerint az nc már nem az igazi, pedig de. Sokkal merevebb, mint az na és az nb, szükebbnek tűnik a beltér, pedig nem. Volt szerencsém egyszerre próbálni a három generációt, és az első kettő mesés, de a harmadikban minden egyes kanyar még lassú tempóban is olyan, mint az autózás szimfóniája. -
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #25000 üzenetére
Hát azért egy próbát megér. Az MX-5 vezetése olyan, mintha korábban csak harmincezer forintos kompaktokat ismertél volna, és akkor hirtelen eléd kerül egy Oly MILC egy fix sorral. Még ha nem is tudod, mi mindent lehet vele másképp csinálni, elég feltenni a 45-öst, ránézni a kijelzőre és máris tudod hogy ez egy másik világ.
Ez a kocsi unikális a mai piacon. Vetélytársai kihaltak, a legközelebb hozzá a Porsche Cayman van, de az minden irányban sokkal több, ezért már nem annyira természetközeli naturális élmény, mint a Mazda. -
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #25005 üzenetére
A Toyota MR2 is múlt idő. Az első generáció zseniális, de vagy már csak szigszalag tartja össze és hétvégi szlalomversenyeken csapatnak a még épp lábon tartott technikával, vagy egy múzeumban pihen. A második generációt vagy porrá tuningolták, vagy olyan bamba-béna példányok vannak belőle, mint a 2.2-es motor négy fokozatú automatával, amiben az egyetlen izgalom az, hogy idejében sikerül-e visszatenni a tetőt, ha jön a vihar. A hamradik generáció nem rossz, bár az a fura kormány mögötti váltófül nem tesz mindenkit boldoggá, de itthon ritka, mint a fehér holló és az is marad, mert már rég felment az áruk Németországban is, ahonnan lehetett volna hozni.
Hasonló még az MG TF, de nincs meg benne a japános pontosság, a kínaiak által összerakott darabok meg vagy rettenetesek vagy csak szörnyűek. Ott az Alfa Spider, ami nagyonstílusos, de mégicsak 60-as évek technikája, az MX-5 folyamatosan korszerűsödött, az olaszok meg megelégedtek azzal, hogy egyre kevésbé rohadt a kocsi. Ott a Fiat Barchetta, ami remek autó, de már nagyon koros és nehéz belőle jó példányt kifogni.
A Honda S2000, a Caterham-ok, egyéb Lotus7 replikát, a Porsche-k pedig egy más világ, ha élvezetben nem is biztos, de anyagilag tuti.
Voszont izgulok, hogy az új generációs MX-5 milyen motort kap. Ezek a kétliteres high-tech Skyactiv motorok nem győztek meg. Az MX-5 be nyomatékos és pörgős cucc kéne, nem egy olyan, aminél azon örvendezünk, hogy két literes de alig fogyaszt.
Persze a Mazdás motorfejlesztők nagyon elvarázsoltak tudnak lenni. Emlékszem amikor az előző 3-hoz bevezették a stop-start rendszert. Hosszasan magyarázták, hogy az ő motorjuk olyan helyzetben állítja le a hengert, hogy onnna gyorsabban tud elindulni, mint bármelyik más konkurens. Nem mindta ezt érezni lehetett volna, tök mindegy az tized másodperc, ha működik a rendszer, minden kocsiban időben beindul a motor.
Aztán azt magyarázták, hogy külön akksit kapott a rendszer, mert így, ha sok fogyasztó is megy álló helyzetben, azért biztos beindul a kocsi akár két percnyi várakozás után is, de azért okos elektronika figyel, és ha túl nagy lenne az áram fogyása, akkor biztos-ami-biztos beindítja a motort. Hát ebből annyi derül ki, hogy akármit csináltunk, fél perc után biztos beindult a motor akkut tölteni, pedig nem ment fullon a légkondi, a kellemes 20 fokos brandenburgi őszebn semmi szükség sem volt rá.
Szóval a Mazda mérnökök néha maguknak találnak ki problémákat, amit megoldhatnak - remélem az MX-5-nél nem így lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz fi:zi'k #25181 üzenetére
A Lotus nagyon különleges állatfajta. Az Elise és az Evora is bolti állapotban egy olyan kit-car alap. Tök jó, lehet használni, ha beférsz, kellemes, de érzed, hogy nincs itt a vége. A lotusosok szerint sincs, mert annak megfelelően viszik el erre-vagy arra, hogy milyen versenysorozatban szeretnél vele versenyezni. ÚGy hangolják a futóművet, olyan váltót kapsz, olyan kormányszervót, ha megérdemled stb. Volt szerencsém két ilyen Evorat-t próbálni, hát ég és föld a kétféle kiépítés.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #25285 üzenetére
Én a feleségemmel tíz nap londoni nászútra vittünk összesen 12 kiló cuccot, amiben már a fényképezőgép meg pár ajándék is volt...
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #25304 üzenetére
Londonba sok mindenért érdemes menni, de valahogy inkább a Tate Modernben császkáltunk, az Oxford Street designer ruha akcióit bújtuk volna
Az első néhány repülős utazásomra én is betömtem az egész gardróbot, de aztán meglett a rutin. A válogatásnál pedig elsőrangú szempont volt, hogy egy csomag simán eltűnhet, pláne ha átszállás is van, akor meg cucc nélkül igen kínos, viszont amit én viszek fel kézipoggyászként, az velem is marad.
-
Ear001
addikt
válasz fi:zi'k #25587 üzenetére
Nem tudom mennyire fix az autófoglalás, de ha nagyon kevés pénzetek van rá, érdemes kissebb kölcsönzőt keresni, esetleg helyi céget és valami nagyon alap kocsit, ami már messze nem szalonállapotú. Egy-két plusz horpadást észre sem vesznek. Ezek tipikusan kiskocsik, egy liter körüli motorral. Vezetési élmény nulla, de közlekedni lehet velük. Kis pénz, kis gond.
A futárcégeknél meg azt hiszem az igazi láncszem az, aki kézbesít. Mi már fordíttatunk vissza diszpécserrel DPD-es embert a sarokról, mert csak annyit láttunk, hogy a kocsi elhúzott a ház előtt, de nem állt meg, és egy perccel később már a neten ott virított a csomag kézbesítése sikertelen, mert nem voltak otthon üzenet, kaptunk úgy két csomagot is, hogy egyszerűen be volt dobva az udvarra, de reklamációnál kiderült, hogy a TNT-s futárnak valahogy mégis aláírtam a szállítólevelét, és volt némi hercehurca a GLS-el is, mert szerintük nem voltunk otthon, szerintünk meg a biztonsági kamera képén az látszik, hogy nem volt itt a futár az általa megadott időpontban. Cég szinten valahogy mindig rendeződött a dolog, de kis hely-kis utca, nincs futár aki elsőre komolyan venné.
Vicces, de nálunk a legmegbízhatóbb az örök mumus, a postás bácsi, mert el tudunk beszélgetni egy-két szót a legfrisebb tabletekről, MAC-ről, gyereknevelésről...
-
Ear001
addikt
válasz fi:zi'k #25772 üzenetére
Én meg amikor kihoztam Kárpát utcából a tesztautót, a sarkon vissza akartam fordulni vele, hogy ez rossz, de a fotós kolléga meggyőzött, hogy ez ilyen.
Tök jó lehet egy dízel C3-is, de minek? Ahogy írtad, az erre szánt keret véges. Gondolom nem élvezkedni kell a kocsi, hanem innen eljutni oda. A helyiek alapvetően 15-20 éves olcsó Fiatokat hajtanak, gyakran észvesztő tempóban. Ha azok a szarok felmennek a hegyre, akkor a tiéd is fel fog, bármit választasz, kivéve a Smart . A szűk utcákat meg ne úgy képzeld, hogy reggelente a mammák teflonspével fújják a ház oldalát, hogy elférjenek a kocsik köztük. Vannak szűk helyek, de azok jellrmzően középkori műemlékek, ahová amúgy is csak az megy, aki számolatlanul szórja a pénzt a parkolásra, mert ott drága, vagy amúgy is csak engedéllyel lehet. Kábé mint Szentendre vagy a budai vár.
Szóval ez alapján akár a Qashqai is lehet, ami egy remek túrakocsi, de egy Panda sem sokkal nagyobb kompromisszum. -
Ear001
addikt
Azért a legagyamentebb karosszéria forma a kétajtós sportkupé- kombi, a shooting brake mondjuk egy Volvo 1800 fomájában.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
Esetleg egy kenyérszállító furgon a Ferraritól?
-
Ear001
addikt
válasz madgie #25872 üzenetére
Én tegnapelőtt sétáltam a főutcátokon, és csak csodálkoztam, hogy kikupálódott, milyen sok kellemes kiülős hely nyílt, még a rettentő kínait is kipofozták és a csavaros-fagyis néni is kedves volt. Na most akkor ezek küzül melyik a nem ajánlott? Vagy valamelyik Fuji dobozból szabadult el egy virulens fosatós?
-
Ear001
addikt
válasz madgie #25877 üzenetére
Hű, részvétem.
Nálunk az asszonynak van refluxa, meg még valami fura, de szerencsére a szülés valahogy segített a klasszikus tüneteken, viszont ahogy meleg lesz a nyáron, neki is gyakori a hasmenés és gyakorlatilag mindentől lehet, mindegy, hogy a tej laktózmentes, a paradicsomot meg csak nézi.
-
Ear001
addikt
válasz j.bravo #26285 üzenetére
Akkor még egy pelenka-popsitörlő szavazat. Abból tényleg sose elég, mi is annak örültünk a legjobban abban a korban. És ha nagyon figyelmes ajándékozó vagy, azt is megtudod, milyen márkát-fazont-méretet hord, mert ebben a kérdésben ugyan akkora hitviták nincsnenek mint a fuji-pana-oly háromszögben, de van amiben benne marad a pisi és van amiben nem.
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
Nem tudom miért olyan izgalmas a Nokia Here. Sőt bármilyen offline navi . A Waze amióta megvette a Google már tudja a Google maps folyamatos átlagsebesség mérését aktuálisan és az adott időszakra mért átlagot is, plusz még ott vannak a felhasználók visszajelzései. Térképfrissítés folyamatos, adathasználat minimális. Egy ideig én sem preferáltam a telefonos navigációt, mert nem voly benne TMC, de ma már ezen túllépett az idő. Sőt a komplett offline navin, már a gyári beépített és az utólagos rendszerek is online dolgok.
-
Ear001
addikt
válasz fi:zi'k #26540 üzenetére
Google maps- on megtervezed az útvonalat ott, ahol van wifi és elmented, majd utána kikapcsolod az adatroamingot. Bár mondjuk a térkép szelet elmentése az ország és verziófüggő is.
De a Google Maps adatforgalma önmagában is csekély.
Az Audi Q3 bemutatón volt szerencsém látni, mi az igazi difi. Amíg nem talál GSM hálózatot, addig offline merevlemezről megy a csúcs multimédiás cucc navija, de onnan átvált online Google Maps alapúra. Még a térképészetileg igencsak feldolgozott Zürich mellett is volt mit javítani az egy hónappal korábbi kiadású térképen, a forgalmi infó meg életmentő volt a délutáni dugóban. -
Ear001
addikt
Tényleg nincsenek, ezért használ egy csomó NNG- s barátom, munkakapcsolatom Waze-t, miközben iGo-t árul meg fejleszt
Az kétségtelen, hogy az NNG- sek navija ügyesebben tetvez útvonalat, jobb a POI kezelése, remekül tömöríti a térképet, de a Waze is sokat fejlődött. Kell neki tanulási idő, és akkor remekül alkalmazkodik például az útvonal preferenciáinkhoz. -
Ear001
addikt
válasz Balinov #26549 üzenetére
Augusztus 15- óta 48.6 MB- ot forgalmazott a Waze, amiben benne volt heti három- négy Martonvásár- Budapest meg vissza, egy nagy balatoni túra, sok kicsi a környéken, meg innen Kisvárda és vissza, amikor odafelé tizenegy eseményt küldtem be. Ja és a címeket leginkább bemondom a hangfelismerőbe, mert az Androidon jó, de szerintem ez az adatforgalazás jó része. Hát ez azért nem olyan elviselhetetlenül nagy, hogy egy átlagos tarifacsomagba ne férne bele.
-
Ear001
addikt
A technika ugyan fejlődik, de a felhasználók ezt kevéssé követik le. Ez a tükrös, cseréhető objektív= komoly fényképezőgép ugyan olyan szinten ragadt meg a néplélekben, mint az, hogy a hifi mértékegysége a watt. AMikor nézegetik az én drágának tűnő otthoni csöves cuccom és azt kérdezik, hogy hány wattos, én meg erre azt válaszoom, hogy három, akkor a legtöbben azt gondolják, hogy a bolondjukat járatom velük. Hogy lehet három wattért sok pénzt fizetni, amikor az ő autórádiója is négyszáz....
Erre a legutóbbi falunapon döbbentem rá igazán. Hárman fotóztun nem telefonnal. Az egyik egy nyugdíjas korú férfiember, tök fekete fotósnadrág-fotóspoló-fotósmellény-fotóssapka, vagyesen Canon és Nikon felairatokkal és egymillió zsebbel. A kezében meg egy Canon Eos 1100 valami kitobival. a másik egy nagyágyú volt, szó szerint, Az ember hátán egy akkora fotós hátizsák, aminek a beltartalma csak köbméterben kifejezhető. Hogy mi volt benne, nem tudom, mert egyszer sem nyitotta ki, de konyult lefelé rendesen, szóval akár rekesz sör is lehetett. A kezében meg egy nagy Nikon, jóóó nagy telével és egy méretes rendszervaku 45%-os szögbe hajlítva, és mindenféle terelőlapokkal felvértezve. Én meg egy E-M5-el, hozzá a 17-es meg 45-ös fix.
A célpont egy fejmagasság fölé épített színpad, amin 4-5 éves kiscsajok balettoznak. Hamar kiderült, hogy elé eltérő a fotózási stratégiánk. A fekete ruhás egyesévl lőtte a képeket, majd hosszasan tekergette a tekerőt, gondolom élességet nézett, majd nyomta is a kuka gombot. A Nikonos odasettenkedett a színpad széléhez, két kézzel kinyomta a dögnehéz gépet és exponált. Egyet. Majd levette és ő is hosszasan kukkolta. Én meg felraktam a 45-öst, az pont jól befogott mindent, egy kézzel fejem fölé raktam a gépet, lafelé hajtottam a kijelzőt és nyomtam pár lassabb sorozatot. Egy kép tuti nem jó ilyenkor, abban a veszett mozgásban, amit elő tudnak adni azok a kiscsajok, tuti lesz benyúló kéz vagy láb, becsukott szem.
Aztán csak a döbbenetet láttam az arcukon, hogy mit művelek. Komolyan úgy éreztem, hogy a sorozat fotózás, a mozgatható kijelző a fényképező hátulján olyan újdonságok - amikkel szerintem akkor és ott szembesültek.
Gondoltam, íme a MILC nyert, de aztán hallottam, amikor egymással beszélgettek, és az egyik csak annyit mondott a másiknak: ja valami bríídzse gép, annak vannak ilyen kicsi objektívjei.... -
Ear001
addikt
válasz Balinov #28169 üzenetére
Mondok sokkal jobbat, mint ezek az olcsó soundbarok meg PC hangszórók. Lősz az ebay- en egy JPW Sonatat vagy Mini Monitort, meg hozzá valami Nad 3020- at, Cyrus One-t, Pioneer 400- at, és rádugod a tévét meg ami hangot tud kiadni magából, és örülsz hogy lezenél minden ilyen vackot vagy 2000 fontig...
-
Ear001
addikt
válasz j.bravo #28192 üzenetére
Lehetnek jók. Egy 15+ éves elektronikában mindenképpen érdemes ránézni a kondenzátorokra, de egyfelől ezekben nem egy vagyon a csere, másodszor elég sokról írják, hogy pár éve volt átnézve, felújítva. Azon kívül más gond, hacsak nem volt leégetve nem igazán lehet. Potméternél, kapcsolónál sem kötelező a recsegés, pláne arrafelé, ahol a sok eső nem engedi a port szálldosni ide- oda... Mennyit szabad adni? 10-35 000 állapottól függően.
madgie.. hajrá. Én azóta nem tudok mit kezdeni a házimozival, amióta egy tizenmilliós csöves erősítővel meg egy tölcséres dobozzal hallottam a TV Hiradót vagy húsz éve. Nálam valahogy sose volt jó arányban a kép és hang, sztereó rendszernél ez meg sose zavart., mindegy hogy tranzisztoros volt az erősítő, vagy 3 wattos triódás.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz *Ropi* #28198 üzenetére
Akkor már jobban jár egy füleserősítővel, nem? Szerintem a legkisebb és legolcsóbb soundbar, amivel érdemes foglakozni az a Focal Dimension Az meg nagy és nehéz...
Egy JPW Sonata akkor is nagyot alakít, ha valami kínai D-osztályos IC-s izé van elé kötve, de akkor is, ha sok-sok ezer euró. Nem lehet egy soundbarral egy napon említeni.
-
Ear001
addikt
válasz #40935168 #28210 üzenetére
Örülök, ha valakinek tetszik, igazán ha senki sem olvasná, akkor is csinálnám az élvezet kedvéért.
A nicknév pedi úgy lett, hogy annó az Index fórum valamiért nem engedett be semmilyen jelszóval az akkori accountomhoz, és kellett egy új. Hirtelen nem jutott eszembe semmi, körbenéztem a szobában, mi lehetne és megakadt a szemem az előfokon, ami egy Paravicini féle Esoteric Audio Research volt, röviden Ear... -
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya