Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
Hát az az A Merci, és a B is egy istencsapása.
madgie: Dusternél azért nagyon számít, melyik felszereltségi szint, a hányásálló full műanyag belsőtől az űberpuha bőrökig minden bele fér, csak legyen rá pénz. A Vitara meg az 1.6-os benyással elég vérszegény, állandóan keresed benne a nyomatékot meg a lőerőt, sajna az 1.4 turbóval sokkal jobb. Ráaádsul hiánycikk, hónapokat kell rá várni, kedvezmény nuku.
Viszont meglepődve láttam, hogy a Totalcar is felfedezte az egyik abszolút kedvenc autómat, és pont azokat találták meg, amik miatt szerintem fantasztikus: a négykerék kormányzást és a soft klímát.
-
Ear001
addikt
Egy fotópályázat, ami szerintem innen többek érdeklődését felkeltheti.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #59391 üzenetére
Tényleg, nem is értem, hogy ezt hogyhogy nem ő fotózta:
-
Ear001
addikt
válasz Freddy76 #59468 üzenetére
Várj egy kicsit. Épp most jelentették be a 2017-es Mazda6 érkezését. Ha kell neked G-Vectoring Control, ami azért nagy sütés, meg szebb belső, jobb HUD, csendes(ebb) dízel, jobb LED-es lámpa, akkor arra gyúrj, ha meg nem, akkor a kifutó modell árkedvezményére, bár tudom, ilyen a hazai Mazdánál nem nagyon akad, de hátha.
Amúgy mi a családi Yaris II-vel hoztunk el Ikeából nem szétszerelt fotelt, felnőtt méretű ágyat, mindenféle méretű szekrényeket, sőt tölcséres hangszórókat is, szóval ez kevéssé racionális érv, a nyaralásnál meg mindig pont annyi cuccot kell elvinni, ami befér, mindegy, hogy milyen autó mekkora raktérrel.
-
Ear001
addikt
válasz Freddy76 #59493 üzenetére
Beltér: Másik kormány, másik ülés, új HUD, más anyag-kombinációk, más műszerfal
Külső: Adaptív LED egyes felszereltségi szinteken
Motor: Újra hangold dízel, motor vezérlés szabályozásával módosított ideális súlypont és vészhelyzet megelőzés.Az 1 milla viszont már alighanem a régi készlet kifuttatásából származó ár, ha tetszik, nosza rajta.
-
Ear001
addikt
válasz Real_Necro #59585 üzenetére
Ismerős szituáció.
-
Ear001
addikt
válasz aleister #60206 üzenetére
Én voltam, aki linkelte a Mazdás pályázatot, gratulálok!
Amúgy egészen meglepő, milyen kommentek érkeznek a facebook-on a fotókhoz. Netről letöltött kép, meg tiszta photoshop, meg az én autómat megnézték az ország összes falujában, mert mindben jártam én, mégse nyertem.... Nem is tudom, mire gondolnak egyesek, vagy miért nem olvassák el legalább a szabályzatot, ha már indulnak.
t_a_m_a_s Szerintem meg béna. Tudod előre a poént? Igen. Béna sztereotípiákat erősít? Igen. Nem idegesítene nagyon a harmadik ismétlés után? De. Nincs több kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
válasz Novics #60436 üzenetére
Szerintem ez a tanítsunk irodalmat időrendi sorrendben dolog igazi hülyeség. Balassihoz, de még Aranyhoz is jóformán szótár kell, nem véletlen, hogy a Shakespeare darabokat sem az ő fordításában játsszák manapság, de még a Nyugat nagyjai is olyan furán írt dolgokat csináltak a mai fülnek, szemnek. Kortárs irodalommal kéne kezdeni, zseniális darabok vannak, és onnan vissza-visszanézve az elődökhöz felépíteni egy nagy egészet.
Nekünk szerencsénk volt a gimiben a magyar tanárnőnkkel, elmondta, hogy vannak kötelezők, amit kell tudni az érettségire, hogy ki hogy dolgozza fel, olvassa, vagy diafilmen nézi, az őt annyira nem érdekli, de tudjuk, viszont mi szavaztunk harmadik végén a következő évre kötelező olvasmányokat, mint Truman Capote Hidegvérrele, meg Tolkien Babója, na ezek átbeszélése tényleg érdekes volt.
-
Ear001
addikt
válasz Freddy76 #60742 üzenetére
Á, a németek. Lexus IS 250 kabrió teszten voltunk valahol, ahol jöttek az újságírói kérdések. Német kolléga feláll, hogy azt szeretném tudni, miért nem megy 250-et? Japán mérnök feláll, elkezdi magyarázni, hogy köszöni a kérdést, ők úgy gondolják, hogy elég az 215 amit megy. Német kolléga. De miért nem megy 250-et, amikor az ŐŐŐŐŐŐ béemvéjük megy 250-et. Japán mérnök feláll, laptopon hosszasan kikeres egy robbantott ábrát a váltóról, és elkezdi magyarázni, hogy azért választották ezt az áttételarányt, mert az általuk optimálisnak tartott gyorsulási-csendességi-kényelmi-bugivugi így van legjobban az összhangban. A németeknek ebből az esett le, hogy milyen gagyi a Lexus még 250-et sem tud menni, nekünk meg az, hogy mekkora a kulturális szakadék közöttük.
-
Ear001
addikt
Nekünk is több mint érdekes volt, amikor a mi kiadónk beadta a kulcsot. Kiadták, hogy pénteken aki ráér az újságírók közül, az jöjjön be a szokásos havi főnöki beszédre. Reggel lebaszott a nagyfőnök, hogy miért nincs itt mindenki, miért vannak a reptéren, azonnal jöjjenek vissza sajtóút helyett. Mondtam, hogy az aki ráér, meg a kötelezően ott kell lenni azért nem ugyan azt jelenti. Utána kirúgták az egész céget, pontosabban párat átvett egy másik kiadó, nekik menniük kellet, de minket még megkértek, hogy fejezzük be a lapleadást. Megcsináltuk, akkor meg azért basztak le, hogy miért köszöntem el az olvasóktól, miért nem a következő szám előzetese került be, az olvasóknak nem kell tudni, hogy megszűnt a lap...
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
-
Ear001
addikt
Hű, mi lesz itt 4-5 év múlva, amikor az első autonóm módon közlekedő autók az utakra kerülnek. Akkor mi lesz a beszólás tárgya? Ott tötymörgött előttem a magavezette Ford 72-vel, hogy szarna sünt aki a szenzorait programozta, nem igaz, hogy a ködben nem lát messzebb a radarja és az ABS szenzorát is elküldeném vezetéstechnikai tréningre, hogy ne ilyen anyámasszony katonája módon akarjon már megállítani egy kocsit?
-
Ear001
addikt
Nekem nagyon bejön a Formula -E. Nagyvárosok közepén utcán, nem ezer kilométerre a büdös nagy semmi közepén kialakított pályákon versenyeznek. Nincs hangjuk? Dehogy nincs, csak nem üvöltenek tök feleslegesen, nem kell füldugó, lehet kommunikálni verseny közben, ki lehet vinni a gyereket is nyugodtan. Aerodinamika nincs, cserébe van verseny, nem mesterségesen teremtik meg az előzés lehetőségét, lehet menni a másik kocsi seggében körökön át büntetlenül. A kocsi csere pedig hagyomány, ma már végigbírna egy akkupak egy versenyt, de így kalandosabb. A nézőszám durván emelkedik, épp most szállt be a Merci, Audi, Porsche, Renault. Ha az F-1 új amerikai tulaja nem talál ki valamit, akkor rövidesen kínosan ciki műbalhé lesz a Formula E-hez képest.
Tesla. Kinek volt hozzá szerencséje élőben? Belül a legszörnyűbb 80-as évekbeli amcsi autó minőség, igen béna ergonómiával. Viszont az akkuinak nincs semmi köze a Priusban használtakhoz, a japók nagyon konzervatívan építették meg azt, a nagyon hosszú üzemidő nem vetíthető ki automatikusan a Teslára.
-
Ear001
addikt
válasz atok666 #62794 üzenetére
Magyarországon a beleölt állami csilliók miatt erősen túlhájpolt az F-1, a Formula-E mindenhol máshol durván erősödő nézőszámokat és ismertséget hoz, pláne ez lesz jövőre, hogy egy csomó autógyár is komoly marketingköltést tol majd bele. Azért az, hogy egy nagyváros közepén megy a futam, nem kicsit dob a dolgon, és olyan városok, mint Berlin, New York, Párizs, Mexiko City...
Amúgy a nevek sem rosszak, van ilyen, hogy Prost, Piquet, Heidfeld, Abt, Sarazzin, Duval...
-
Ear001
addikt
válasz Lassú Víz #62863 üzenetére
A Nissan Leaf legfeljebb 60 kilométres távra autó. Onnan erősen kompromisszumos, vagy inkább használhatatlan, pláne ilyenkor télen. Nekünk sikerült útközben ottragadni velünk 140 kilométer után, miközben a startnál 320 kilométeres távot jósolt a számítógép, csak éppen nem kalkulált a hideggel, a 90-es tempóval. Senkinek sem ajánlom, hogy egy számjegyű főúton 40-el pöcsölve és fűtés nélküli utastérben dideregve azt nézze, honnan lehet majd kis áramot kunyerálni, hogy majd, órákkal később hazaérjen.
Nem véletlen, hogy a Tesla lett az első népszerű elektromos autó, annál legalább nem ilyen durvák a hatótáv korlátok.
-
Ear001
addikt
válasz aleister #63003 üzenetére
Személyes tapasztalat, hat hirdetésből hat különböző kereskedőnél hatszor nem stimmeltek a dolgok, ráadásul olyanok, amire pont rákérdeztem, aztán a kollégák, barátok közötti körkérdés alapján is az jött ki, hogy ott valami átok van az autókereskedéseken, nem csak a használtakkal foglakozón, az újakat árulók is valahogy nem százasak.
Amúgy ilyen olcsó autónál szerintem tényleg két dologra kell koncentrálni, az adott kocsi állapotára és a karmára. Lehet a népítéletben bármennyire megbízható az adott motor, ha épp spórolásból ólcsóhamis Castrolon vagy Botond olajon futott idáig, a fékrendszerében már csak a csövek gyáriak, amúgy a négy kereket négyféle tárcsa és betét lassítja, épp olyan, ami a Bárdinál akciós volt, a dízel meg attól csendes és füstmentes, hogy épp pofánöntötték eladás előtti csodaadalékkal. Persze vannak típushibák, kerülendő motorok, váltók, évjáratok, de a maradékban sincs biztos tipp.
-
Ear001
addikt
válasz konyi79 #63020 üzenetére
A flottás autóknak más baja van, a legtöbb szervízben azok a donorok. Azokra minden alkatrészt ki lehet írni, aztán okosba a magánügyfélnek olcsóbban adni. Elmarad emiatt a vezérléscsere, vagy mondjuk az olaj valami átszűrt pakura a szomszéd Józsitól? Nem baj, flottakezelő úgyis eladja nemsokára, ő már nem fog reklamálni, az új tulaj meg így járt.
Mercutio Én mindenképp a párban cserélést javaslom.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
Best of Laci bácsi megvolt? Rántott pacal lecsóval? Egy kis ételízesítő? Leitatjuk szalvétával?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Starfield
- Diablo IV
- Revolut
- TCL LCD és LED TV-k
- EA Sports WRC '23
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Politika
- További aktív témák...
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
- BESZÁMÍTÁS! ÁRGARANCIAI! Új nVidia Quadro Tesla Radeon Pro videokártyák rendelésre 3 év gar. 27% áfá
- Apple MacBook Air 13.3 M2 Chip 8GB 256GB Space Grey magyar (47 ciklus)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs