Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tzsolesz
nagyúr
Hali.
Adott egy 1998-as opel astra F sedan (1.6 16V).
2 hete csinálta először, hogy indítom, és semmi. Akármit csináltam nem indult be. Ugyan olyan hangja van, mint mikor beakar indulni, de semmi.
10 perc múlva újra megpróbáltam, és elindult.
Azóta semmi gond nem volt vele.
ma megint elkezdte. Csak most annyi különbség, hogy 1 óra kínlódás után sem indul. (vártam vele 10 perceket).Tudtok valami típus hibáról hogy mi szokott a gond lenni ilyenkor?
-
tzsolesz
nagyúr
Hali. Lenne egy 98-as F Astra. Kb 1 éve azt játssza az ablaktörlője, hogy nem ott áll le ahol kéne, hanem ahol éppen kedve szottyan. Tehát behúzom a kart hogy spricceljen, és töröljön 3-at, akkor elkezdi a műveletet, de a végén rossz helyen áll meg. A teljes törlési funkciók működnek, viszont amikor azokat is leállítom, akkor ott áll meg ahol éppen tartott. A szakaszos is rossz, ugyan az mint a spriccelős, ott áll meg közben ahol akar.
Először csak néha, most már állandóan fenn áll ez a hiba. Mi lehet a baj?
-
tzsolesz
nagyúr
Értem.
Igazából kattan szépen amikor kapcsolgatom, látszólag ugyanúgy egyben van a kapcsoló.
Vagy ez a hiba (kitört pöcök) nem vehető észre így?Egyébként a fénykürtnél visszajön a tompított, most vettem észre. Ha nagyon erősen meghúzom, akkor már fénykürtként működik.
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy az Opel Astra F szedánomban egyik este menet közben elment a tompított világítás. Valami kattanást hallottam közben. Aztán egy kis kapcsolgatás után visszajött, de már csak távolsági fényszóró van. Sőt olyan módon, hogy az mindig be van kapcsolva. Akárhogy is kapcsolgatom a kormánykapcsolót, mindig távolságin van. Tompíott ezzel egy időben megszűnt létezni.
Mi lehet a gond? Biztosítékokat néztem azokkal nincs gond. Relét nem találtam a biztosíték táblázatban ami ezt vezérelné. Pedig tuti hogy hallottam 1-2 kattanást amikor elment a világítás.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Daywalker #13498 üzenetére
Hm.
Van most olyan, hogy tudnék hozatni Perion 56AH 480EN-t 15800HUF-ért, ezt el hozza az aki arra jár az ismerősök közül.
De van webáruházban 14900HUF-ért Freedom (Varta gyártott, Calcium-os) 56AH 480EN-es. Ennek a vége 16400HUF lenne.
Van itt Freedom 14000Ft-ért is, 52AH, 470EN-os is. Csak ugye megint plusz a 1500HUF szállítási költség, így a vége 15500HUF.
Csak az érdekel most már engem, hogy vajon melyik a megbízhatóbb, és jobb? Mert árban hasonlóak.
Van Varta 15500HUf-ért 52AH-ás, 470EN-es. Ez meg van 17K-ból. Nem tudom miért, de ettől már idegenkedem, mert így is 13K-t szánnék rá. Már a felső 15K is a lélektani szívritmus szabályozós téma. -
tzsolesz
nagyúr
Srácok, meghalt az akksim.
Most vennem kell egyet. De sajnos pénzem az nem nagyon van rá.
Honnan vegyek akkut? Benzinkútról? Webáruházból? Autósboltból? Általában melyik az olcsóbb? Eddig 55AH, és asszem 420 vagy 480A hidegindító árammal ellátott gondozásmentes BOSCH SILVER volt benne, ami 2004-es évjáratú.
Nah, ilyet tuti hogy nem fogok venni, mert kurv@ drága.
Ajánlanátok nekem valami olcsó helyet? Vagy márkát? nincsenek nagy igényeim. Nem hallgatom a zenét, ha nem jár a motor, és nem használom reflektornak a fényszórót sem üzemen kívül. Semmi extra.Előre is köszi.
-
tzsolesz
nagyúr
Ennek örülök.
OPEL POWA. -
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12798 üzenetére
Este akkora vihar volt itt nálunk (Szolnok megye, Tiszatótól 10km-re), hogy azt hittem ránk dől a ház, és kitörik minden ablakunk. Én is lemostam, de minek......
(#12797) Mulderpapa De szép a vectrád. Az előző még tán annál is szebb volt.
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz fero02 #12774 üzenetére
Szervó alapból volt, viszont légzsák csak 1. De azt nem is bánom, mert a 2 légzsákos műszerfala nem tetszik.
Ne tudd meg, hogy hogy szidom. Az a része az autónak teljesen kiesik a használhatóság fogalma alól. tehát nem lehet odapakolni semmit. Én meg irigylem azt akinek ott egy hosszú tálca van, amire lehet napszemüveget, és egyéb dolgokat rakni.
(#12775) csaresz002 Na akkor irány vizeskedni, elvégre nyár van.
Én meg megyek füvet nyírni, mert tegnap nem tudtam befejezni.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12772 üzenetére
Maruti? jajj, ne. isten óvjon minket attól. Bocs a tulajoktól, na de azért.....
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12769 üzenetére
Áhh vazz, nagyon szép. Nagyon tetszenek az Omegák egyébként is. Egyszer lesz olyanom is.
Jah, és "kivéve keresztbe". hatalmas.
(#12770) fero02 Jah, igen az. ABS, servo, elektromos ablakemelő, elektromos, és fűthető tükrök, 2 légzsák.
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12767 üzenetére
Jújj, de jó a tiéd. Szép tisztaság van benne.
Az enyémet is ki kellene már takarítani.
Az üléskárpitot el fogom takarni majd egy jó kis huzattal. Meg venni akarok bele a jövőhónapban egy szuper kormányvédőt is.
(#12769) csaresz002 Neeeeeee. Szakadok.
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12763 üzenetére
Javítottam a képeket közben, és eltakartam a rendszámot. Még hogy ha egyszer megynyitjuk a szerkesztést, akár másnap is szerkeszthetjük.
A díszlécek ugye hiányoznak róla, és hátulról is lekerült a fekete sáv. Nekem így jobban tetszik.
Optikai tuningra nincs pénzem, esetleg egyszer egy szép szárny kerül majd rá. Az autó egyébként már 4 éve az enyém, csak most láttam meg, hogy van ilyen topic.
-
tzsolesz
nagyúr
Holnap készítek pár képet az autóról, ha érdekel valakit.
Semmi optikai tuning, csak egy natúr metál barna színű F-astra.
-
tzsolesz
nagyúr
Újra itt vagyok.
Hál istennek nem volt komoly a gond. (légzsák hibavisszajelző lámpa)
Alacsony akkuszint, majd túltöltődés veszély volt, ami már nem állt fenn, és törölni lehetett a hibakódot.2K-ba került a teljes számítógépes átvizsgálás, és a törlés, azt mondom még jól meg is úsztam ezt a kis bikázást. Legközelebb jobban odafigyelek az akksira.
-
tzsolesz
nagyúr
A probléma megmaradt. Majd megy a szerelőhöz.
-
tzsolesz
nagyúr
Oksé, köszi mindkettőtöknek.
Kimegyek, és lehúzom úgy 10 percre, annyinak elégnek kell hogy legyen.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12713 üzenetére
amugy vigyázni kell az ilyen bikázással meg lemerítéssel. feszültség ingadozásból könnyen lehet hibakód
Nah, ne szívass már.
Tehát nem biztos hogy rossz, csak hibakódot generált a feszingadozás? Magyarul megbolondult a rendszer? -
tzsolesz
nagyúr
Egy pár másodpercre leszedtem. De megmaradt a hiba.
Gondolom, hogy nem lett komolyabb baja. Legalább is remélem.
Nem érte semmilyen fizikai sérülés sehol, sem az autót, sem a légzsákokat.Jah, félreértettem valamit. Most akkor egyértelmű, hogy valami baja van a légzsáknak? Most csak törölni fogják a hibakódot? Nem fordult még elő senkivel ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz csaresz002 #12708 üzenetére
Oké megpróbálom.
Tuti, hogy nem valami komolyabb baja lett?
-
tzsolesz
nagyúr
Üdv néktek.
Nagy kérdésem lenne.
Már sokszor merült le tökig az akksim, a saját balgaságom miatt.
Most is ez történt, még pénteken rajtahagytam a gyújtást, amikor felhúztam az ablakokat, hogy ne essen be az eső. Opel Astra F 1.6 16V 1998 évjárat (lépcsőshátú kivitel).
na már most eljött apósom vele kivettük az akksit, és beleraktunk egy másikat, hogy majd beindítom. Na persze az is tökig le volt merülve, de nekem arrébb kellet állnom gyorsan, mert nyírtam a füvet, így elkértem a szomszédtól a bikázót. Már többször volt bikázva.
Amikor végre beindult az autó, egyből megszólalt a riasztó, ugye azt ilyenkor újra kell indítani.
Meg is történt. Ám amikor jobban megvizsgáltam a műszerfalat, feltűnt, hogy a légzsák hibavisszajelző lámpám nem aludt ki még beindítás után sem. Már többször lemerült az akksim, de eddig még nem volt ilyen.
Felhívtam egy szerelő ismerősömet, Ő azt mondta, hogy a légzsák vezérlést is újra kell indítani, de azt csak számítógéppel lehet. Mondom jóvan, de eddig még soha sem kellet ilyet csinálnom.
Most egy kicsit zavarban vagyok, mert nem hiszem el hogy csak ennyi lenne a probléma.
Szerintetek? Tapasztalt már valaki ilyet?Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest