-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csaresz002
aktív tag
válasz tzsolesz #12712 üzenetére
ha világít a lámpa akkor valami van!
a kiolvasás meg mondja hogy mi a gondja bajaamugy vigyázni kell az ilyen bikázással meg lemerítéssel. feszültség ingadozásból könnyen lehet hibakód
nálam csak olyan volt hogy gyújtás mellett véletlen a légzsák vezetékét húztam szét. jött is a lámpa,meg a kiolvastatás. alacsony fesz. volt a hiba,ha jól emlékszek...az a baj hogy légzsáknál megmarad a hiba,égve marad a lámpa.nem ugy mint pl. az ABS-nél,hogy ha kiég a bizti kicseréled kigyullad hogy gáz van,de ha cseréled,akkor eltünik.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
-
csaresz002
aktív tag
válasz tzsolesz #12771 üzenetére
csak ne benzineset vegyél nekem a fejemet is megeszi a 10L-es fogyasztással ilyen benzin árak mellett. főleg hogy mindennap 25-35km-t megyek vele már bánom hogy nem valami kissebbet vettem.mondjuk egy Marutit
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
veterán
válasz tzsolesz #12771 üzenetére
Ha meglátok egy klímás Fastrát, akkor mindig elkap az irigység. Elektromos ablakot én beszereltem magamnak tavaly nyáron. Meg akkor kapott centrál zárat is.
Klíma is tervben van (meg az elektromos külső tükrök is), de most ha minden igaz, akkor motor csere lesz. Meg akkor kapja meg az ABS-t is
Szervó alapból volt, viszont légzsák csak 1. De azt nem is bánom, mert a 2 légzsákos műszerfala nem tetszik.
-
k.
őstag
válasz tzsolesz #12771 üzenetére
Gratula, szép állapotban vanD:
Azt tudod, hogy tök ritka hogy ennyi minden van benne?
Nagybátyáméknak, is F van-mármint a 2 lánya használja, ő már rég váltott- abba mostmár van klma-gyárilag nem volt- 1 légzsák, elvileg valami spéci sport ülések, tetőablak. Szóval az sincs rosszul felszerelve.98as a kocsi, de nem nálunk készült, lévén itt ilyen felszereltséggel, F astrát sosem gyártottak Akkor már volt G, de a nagybátyám valamiért az F-et akarta, de ha már azt akkor a lúd legyen kövér ugye -
Mulderpapa
aktív tag
válasz tzsolesz #12799 üzenetére
Köszi.
Nekem valahogy az 5 ajtós feneke jobban tetszik, meg hát a CDX az CDX.
Ami viszont vicces, hogy a 4 ajtóson a hátsó szárny egy gyári 5 ajtós Vectráé volt. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy a következő autóm, egy ugyanilyen színű 5 ajtós lesz... Milyen jó lenne most az a szárny."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
-
fero02
veterán
válasz tzsolesz #13499 üzenetére
Nekem anno Exxide aksim volt, de már kezdett gyengülni, ezért a csere mellett döntöttem. Elsősorban szerettem volna a márka mellett maradni (második lett volna a Bosch Silver), de az elég borsos ára és az itteniek véleménye alapján mégsem azt vettem. Varta-ra esett a választás (Perion-t is ők gyártják), eddig nem bántam meg (mondjuk még nem mérvadó, hisz jó ha van fél éves az aksi).
Nem tudom hova valósi vagy, de ha Kecskemét környéki (vagy ha meg tudod oldani az odautazást), akkor tudok mondani egy jó boltot, ahol számla nélkül, de garival tudsz vásárolni (én is ott vettem). Folyamatosan pörgő az árukészlet, így tuti nem kapsz félhalott aksit.
-
_seth_
veterán
válasz tzsolesz #13495 üzenetére
Nekem is meghalt egy Bosch Silver Exide Premium S3-as 72Ah-s 2 év után.... Exide Premium 72Ah azóta is bírja... (benzines autóban egybéként). A bosch elkezdte ereszteni a sav gőzt vagy savat, passz mindenesetre sok kábelt kellett újra szigetelni miatta...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
válasz tzsolesz #13495 üzenetére
Banner 55Ah Indítóáram -18C° EN szerint 420
már lassan 3dik éve van meg...csak betettem és azóta csak van egyszer se merült le a zene halgatástól,vagy épp a sok-sok indítástól sem. ja és hidegben tökéletes
nem is volt drága...asszem 15ért vettem××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
gban
Közösségépítő
válasz tzsolesz #39230 üzenetére
Tipikus jelenség.
Az indexkar lesz az.
Kitörött a kis pöcök, ami helyén tartja a lemezt, ami osztja az áramot a kar állásától függően, a tompítottnak vagy a reflektornak.
Ha meg nincs pöcök, nem is marad tompított állásban.
Cseréje 5 perc, ára nem sok.De mindezt csak feltételesen hidd el, vétel előtt próbáld ki, általában megengedik hogy bepróbáld.
Kapd le előtte a burkolatot, onnantól kezdve csak pöcök nyom - kihúz - betol, fél perc sincs és lehet próbálni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz tzsolesz #51029 üzenetére
valószínűleg rossz a végálláskapcsolója. Én hasonlóképpen jártam, 1 évig szívtam vele, elvittem 3-4 szerelőhöz mindenki mást mondott de egyik se tudott vele mit kezdeni.
Végül meguntam és vettem 5 ezeré egy bontott motort szerkezettel együtt beraktam és azóta is az megy,ettől függetlenül azért nézd meg lehet tényleg a csavar laza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest