- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Escape from Tarkov
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Kérnék egy kis segítség vélemény formájában
Bringát kéne szállítanom. Ezer és még egy évvel ezelőtt vettem egy bringaputtonyt a Norautónál. Amíg a Skoda Fábiám volt, nem volt gond, felraktam, hazahoztam vele a bringát, garis átnézésre is elvittem. Az Astra viszont tanakodásra késztet.
FullHD kép, szal csak linkelem
Szóval a lényeg az, hogy nem az üvegen támasztom meg a cuccot, így mehet az ablaktörlő. Fent a fém spoileren áll a szerkezet, nem kellene, hogy gondot jelentsen. Lent jobb híján megtámaszkodik a lökhárítón is, ez sem kellene, hogy gondot jelentsen. Persze innentől kezdve az ajtót nem nyitogatjuk. A hézagok miatt már az előző pont miatt sem
A gondom az oldalsó merevítéssel van. A Skodánál a lámpa mellett frankón oda lehetett feszegetni, itt viszont aggódóm, hogy lecsúszik, vagy elhajlítja a fémet, vagy bármi.
A kék csíkok azért vannak, mert láttam egy ilyet . Ránézésre probléma nélkül lejjebb tudom szerelni az oldalsó tartópántokat. A mostani helyzetben folyton felcsúszik a lámpákhoz, arra meg nincs szükségem, hogy megrepessze őketSzóval, szerintetek jó lehet ez így is, vagy nem árt átszerelni azokat a pántokat? Az zavar, hogy átszerelve vajon mennyire lenne a szerkezet stabil, bár a fent mutatott terméken is ennyire lentinek látom azokat a pántokat.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
repvez
addikt
tud valaki árat mondani, hogy hivatalos opel szervizbe a 2. évi szerviz mennyibe kerül és mit tartalmaz ?
-
Bjorngolf
tag
Sziasztok!
Kis segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Nővéremék nemrég vettek használtan egy 2000 évek eleji Opel Corsat. Ismerőstől vették, igy gondolván h nem lessz vele gond. Mivel a nővérem párja még csinálta a jogsit az auto egy ideig a garázsban pihent. Most h meglett a jogsi szeretek volna használni az autót, beindították majd a motor leállt. Elvitték ma szerelőhöz, ahol azt mondták h valami széttört a motorban és motorcserés lett... Valakinek valami ötlete,tapasztalata h mi az ami szétvághatta a motort? Bontott motort beszerezni és uj motort rakni a kocsiba (a szerelő azt mondta h kb 250-300 ezer körül állna meg ez) -nem vagyok tisztában hogy milyen áron lehet motorhoz jutni , ez reálisnak tünik? valamint hol érdemes uj (akár bontott) motor után nézni?
Köszönöm előre is a válaszaitokat.
Szép estét -
Szada85
aktív tag
válasz Bjorngolf #91854 üzenetére
Kezdésnek szerintem azt kellene alaposan letisztázni, hogy mi is történt pontosan a motorban.
Mi tört el a motorban? Ez nem kindertojás, hogy csak úgy eltörjön. Szóval ez lenne az elsö pont szerintem. Mutassák meg, hogy konkrétan mi a baj, fényképpel, videóval dokumentálva.
Nem volt használva, majd elsö indításra tönkre is ment, az azt jelenti józan ésszel utánagondolva, hogy annak már a vételkor is fent kellett állnia valamilyen tünet által. Ismerössel is beszélnék esetleg.
Egyébként pedig HaHu-n is van alkatrészkeresö, de a Fb-on levö Opeles csoportok úsznak az autóbontásos hirdetésekben, más kérdés, hogy egy ugyancsak ismeretlen elöéletü bontott motor mekkora oroszrulett ugyanilyen megfontolásból.
-
cszolee79
csendes tag
-
bodobence.18
újonc
Üdvözletem! Egy friss Opel Astra G tulajdonos lettem mostanában, viszont van egy kis lambdaszonda problémám, márpedig a P0130-as. Az első lambdaszonda cseréjével/tisztításával mrg tudom oldani a problémát?
Prb2: szükségem lenne egy Board Info Display-re, ha bárkinek van ne tartsa magában, illetve ha bárnkinek van megoldása arra hogy, hogyan helyettesíthetném a gyàrit akkor meg pláne.
Üdv:
BenceOpel Astra G coupé
-
válasz bodobence.18 #91858 üzenetére
Sajnos jópár dolog lehet amitől kiírja. Akár egy lukas kipufogó, valahol plusz levegőt kap vagy kábeltörés... Én csak cseréltem de nem javult meg (nem az volt a gond). Igazából működésben nem okoz gondot mert ha rossz akkor beáll egy átlagértékre. Álítólag többletfogyasztást okozhat, nálam amikor működött akkor sem evett kevesebbet. Hagytam a francba, majd műszakira megcsináltatom vagy nem.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
cszolee79
csendes tag
P0130-at én is folyamatosan kapok, főleg indításkor és benzin <> LPG oda-vissza váltáskor (a lambdaszonda kábelei be vannak kötve az LPG vezérlőbe is). Az autó megy, nincs baja, ha átkapcsolás után törlöm a kódot nem írja ki újra újraindulásig.
O2 Sensor értékek (feszültség, stb) menet közben mind jók, tehát a szonda jó (első és hátsó is).
Fene se érti.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Tikakukac
titán
válasz bodobence.18 #91858 üzenetére
Egy tutira jó bontottat bagóért beledobsz és kiderül. Csodákat bír tenni a verdával.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
andras888
aktív tag
Üdv! Astra h tt tetőjavításra kontaktot tud valaki? Debreceni vagyok.
-
pube111
senior tag
Astra J 2015 1.4 lehet chip tuningolni?
Érdemes? Több lesz a fogyasztása? Erősebb lesz? -
lsebestyen
addikt
Hali! 1.4-es 60 lőerős C14NZ F Astra az alany. 1 hét és kb 150km alatt eltűnik belőle ~3 liter hűtővíz, de motortében ennek semmi jele. Ha lecsavarom a kiegyenlítő tartály kupakját akkor szép nagyot szusszan, holott víz nincs benne (persze nyilván töltögetem utána). Amúgy megy az autó rendesen. Olajon nem látszik semmi. Ettől gondolom még lehet hengerfejes. Van valakinek ilyen tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz lsebestyen #91865 üzenetére
Lehet menet közben hagyja el. Sehol se látni a motoron folyás nyomot?
-
lsebestyen
addikt
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok
Debrecen környékén tudtok valakit aki foglalkozik CIM modul atforrasztassal?
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
Tikakukac
titán
válasz pube111 #91870 üzenetére
Neked nyomaték bajod van leginkább. Lehet meg tudják oldani a 115 lovat, amit mondjuk kétlek, de legyen. Ide nyomaték kéne, azért érzed a kocsit tetűnek. Nomeg mert Opelnél a gázreakció eleve tápos és erre jön egy jó euro 5-6, amivel kampó az élmény.
Én biztos nem erőltetném. Vagy autócsere vagy kell valami második kocsi aminek vered a seggét és kipakolod teljesen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
qfm
senior tag
Dohányzós verziójú autóm van (soha senki nem dohányzott, de pont ilyen extrával volt), és emiatt túl nagy a szivargyújtóba a normális töltőfej. Régebben olvastam, hogy van ehhez valami adapter. Tudja valaki, hogy hogyan keressem ezt? Astra Classic III-ról van szó.
-
farkas-j
őstag
válasz pube111 #91864 üzenetére
Most biztosan megköveznek az írásomért, mert már korábban is kaptam emiatt hideget meleget.
Én egy újonnan vásárolt 11 évig használt Z14XEP-s (90LE) Meriva Fantasy A-ból ültem át egy új B14XER (100LE) Meriva Drive B-be (most 3 éves). Nem akartam turbósat, és a kettős tömegűt is ki akartam hagyni mert hosszútávra vettem (10-12 évre) és nem akartam kódolt kiadásokat későbbre. Nagyon szeretem az A-t nagyon jó és megbízható autó, ezért nem is volt szívem eladni. Odaadtam a lányomnak most Ő használja.
Jöjjön a feketeleves. Sajnos az új B meg sem közelítette menettulajdonságokba a régit. Lusta volt, alacsony fordulaton nem volt nyomatéka. Sokkal sokkal rosszabbul ment mint az A, és többet is evett. Sokáig reménykedtem, hogy az újnak majd meg fog jönni az ereje bejáratás után, és legalább úgy fog menni mint a korábbi autó. A kezdetekhez képest valamicskét javult is bejáratás után, de a dinamikája menettulajdonsága meg sem közelítette a korábbiét. Olyan volt mintha nem 10 lóerővel erősebb, hanem 20-30 lóerővel gyengébb lenne. Amikor odaléptem a gázra olyan volt, mintha egy sosem múló turbó-lyuk lenne a rendszerben. Merivások, Astrások is panaszkodtak erre akiknek ilyen motorjuk van. A lányom is szokta néha vezetni az újat, és néha én is beleülök az övébe. Ég és föld volt a kettő menettulajdonsága a régi autó javára. A lányom mindig azzal cukkolt, hogy ez a B egy nyugdíjas nagypapa autó. Elegem lett, így elkezdtem kutakodni a témában, hogy mi okozza ezt a katasztrofális menettulajdonságot. Végül egyöntetűen az derült ki, hogy az új B-ben a gyári motorvezérlő program okozza ezt a rossz menettulajdonságot. Ekkor került látókörbe a chip tuning, azaz nem is tuning hanem normális optimális beállítás, amivel helyre lehet tenni a dolgot. Majd egy évig húzódott a döntésem. Fáztam tőle nagyon, ezért minden oldalról körbejártam a témát. Egy új (nekem elég drága) autót nem szerettem volna tönkre tetetni. Ahogy nyomoztam a témában, szép lassan a Rigotech maradt fenn a rostán. A vásárlói elégedettség is meggyőző volt. Végül tőlük kértem ajánlatot.
A fullos motorvezérlő átprogramozása nem olcsó, legalábbis szakemberekkel végeztetve, profi eszközökkel és gyári dokumentációval nem (először el is bizonytalanodtam az ár miatt), mert nekem 140eFt-os ajánlatot adtak (de minden autótípusra, motortípusra és igényre más). A beállítással a nyomaték és a dinamika javulása mellett azt is garantálták, hogy az autó továbbra is megfelel a környezetvédelmi besorolásának, valamint az autó garanciás lévén a márkaszervizben nem tudják kimutatni a "külső manipulációt". Olyan protokollon keresztül programozzák, ami megkerüli az (állítólag) törölhetetlen előzmény listát ahol látszana, hogy belenyúltak. Minden autóra egyedi programot írnak (módosítanak) az adott motorra és igényekre testre szabva. Letöltik és elmentik az eredi programot majd az igényeknek és az előírásoknak megfelelően ezt módosítják.
Elfogadtam az ajánlatot. Átbeszéltük, hogy én mit is szeretnék. Én nem teljesítménynövelést akartam (biztos ami biztos mert hosszú távra vettem, és nem szerettem volna esetleges élettartam csökkenést és fogyasztás növekedést sem), csak annyit szerettem volna, hogy sokkal dinamikusabb legyen, vagyis a motor karakterisztikája olyan legyen mint a korábbi autónak. Csináltak egy komplett motordiagnosztikát, majd letöltötték a motorvezérlőből a teljes programot. Ezután neki álltak az új program összeállításához. Az egyik mérnök sráccal elmentünk egy próbakörre (ő vezetett) és a vezetési észrevételeit online elküldte a programozónak. Visszaérkezésünk után egy pizza mellett átbeszéltük a tapasztaltakat és lehetőségeket. Amikor elkészült az új program, rátöltötték a vezérlőre, végigcsináltak egy hitelesítési-beállítási procedúrát, majd egy újabb motordiagnosztikát. Miután minden rendben találtak, következett a próba út. Először a mérnök srác vezetett, és miután mindent rendben talált megkaptam a volánt. Nyugodt szívvel állítom, hogy sikerült a "tuning"!!! Végre lehetett vele menni! Végre lett kapcsolat a gázpedál és a motor között! Furcsa érzés volt, hogy pl. a városban mehetek akár úgy ötödikben ötvennel, hogyha szükséges még gyorsítani is lehet belőle. Vagy pl. a hegyre ahová felmentem a Rigotechhez, a tuning előtt 2-esbe vissza kellett kapcsolni, most meg vígan harmadikban felment. Kiderült, hogy a beavatkozás mellékhatásként a fogyasztás kb. 4-6 decivel csökkent. Amikor az autón megcsináltattam az átprogramozást, sajnos éppen a műhely teljes átépítése folyt, így nem tudtak előtte majd utána teljesítménymérő padon vizsgálatot csinálni. Most már ezt is lehet kérni, így komplett dokumentáció készülhet az előtte utána állapotról. Volt még két hét "meggondolási garancia" is, ami annyit tesz, hogy ha nem tetszik a beállítás visszarakják az eredeti gyári programot és némi munkadíj levonása után visszafizetik a tuning árát. Erre persze nem került sor, mert a hátam közepére se kellene újra a régi dinamikátlan motor. Példaként most voltunk Gyulán (ma 3-kor értünk haza) Baja, Szeged, Hódmezővásárhely Gyula útvonalon, megpakolva, végig klímával, traktorok, kombájnok, lovaskocsik, hétvégi mazsolák kerülgetésével, és az oda-vissza út átlagfogyasztása 6,7 liter volt úgy, hogy ahol lehetett ott tartottam a 98km/h tempót.
És amiért itt a fórumon "lehurrogtak" az az, hogy nem tudom papírokkal alátámasztani a változást. De tudod mit, nekem nem is kell, hiszen én is és a lányom is tökéletesen éreztük a különbséget! Én nyugodt szívvel ajánlom, hogy egy HOZZÁÉRTŐVEL csináltass motorvezérlő program optimalizálást.[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
odorgg
addikt
válasz farkas-j #91878 üzenetére
Ez így szerintem teljesen ok, egy ilyen optimalizálást én is szívesen beválalnék az 1.4-es G Astrával is, ha nem a világvégén lennének, és nem kéne rászánni egy egész napot.
Nekem sem a +lóerő lenne a lényeg, de ha klímát jobban bírná, illetve ha mondjuk egy veszélyesebb, nem belátható kereszteződésben, nem úgy kéne elindulni, hogy padló,kávé, cigi. miatyánk, és majd ezek után mozdul az autó, azt tudnám díjazni. Nagyon tré a gázreakció sajnos...
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #91878 üzenetére
Végül egyöntetűen az derült ki, hogy az új B-ben a gyári motorvezérlő program okozza ezt a rossz menettulajdonságot.
Okés, gondolom ha egyöntetűen kiderült, akkor meg is tudhatjuk mi is ez a rossz menettulajdonságot okozó dolog. Mert hát ezt "javították" ki. Véletlenül sem lett odatekerve az turbó egy kis púpra, ami a kedvenc tuning-fogás. Hanula Barna neve talán mond valamit. Egyik előadásán pont ezzel példálózott. A gyorsabb és a picsánrúgós között az a diffi, hogy előbbi tényleg gyorsabb, utóbbira meg lehet csettinteni.És amiért itt a fórumon "lehurrogtak" az az, hogy nem tudom papírokkal alátámasztani a változást.
És ezért ismét fogok is hurrogni és akik teszik, jól is teszik. Ne szórakozz már. Minden hitelesítve, letöltve, mentve és mérve mégis egy rohadt kanyi infó nincs, nem még egy jelleggörbe előtte-utána, mert építkezünk-elromlott a mosógép-beteg a gyerek-jönnek a démonok? Legjobb ügyfél, evör. Elviszi a gépet így is, reklámot is csinál. 21. század, imádlak.
De tudod mit, nekem nem is kell, hiszen én is és a lányom is tökéletesen éreztük a különbséget! Én nyugodt szívvel ajánlom, hogy egy HOZZÁÉRTŐVEL csináltass motorvezérlő program optimalizálást.
Nekem az ilyen megkerülöm az EPROMOT és nem látják és egyéb résznél bukott be az egész sajnos. Ez pontosan az, amikor a laikusokat etetik. Hacsak nem kaptál standalone ECU-t, amit a kötegre építettek be ingyen fél miskáért és nem szereled ki mielőtt gépre dugják, az utolsó kis bitecske is ki lesz szedve a chipekből. Mert vajon a kocsi magától mit csinál? Megmondták neki, hogy kezdjen el sunyiban máshonnan értékeket olvasni, de amint felrakják egy szervizes gépre fogja be a száját?
Én valóban támogatom, hogy hozzáértővel programoztassunk bármit. Legyen az mosógép, autó vagy egy sima riasztó. Csak vigyünk magunkkal olyat, aki legalább egyszer látott már egy chipet és látott hardverközeli programozást, mert akkor 3 perc alatt lejön, hogy amivel a tuningmester foglalkozik, az inkább mágia.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #91880 üzenetére
"Véletlenül sem lett odatekerve az turbó egy kis púpra, ami a kedvenc tuning-fogás."
Gondolom elkerülte a figyelmedet, hogy az enyémben nincs turbó.A "Nekem az ilyen megkerülöm az EPROMOT és nem látják és egyéb résznél bukott be az egész sajnos"
Ezért kell megvenni horror áron a gyári dokumentációt, így többek között az is kiderül, hogy megfelelő protokollon a naplózás megkerülhető. (Csak megjegyzem, hogy ilyen módszert alkalmaztuk egy rádiódiagnosztikai műszerünk plusz opciójának engedélyezésekor is. Az évenkénti rendszeres gyári hitelesítéskori diagnosztika nem mutatja ki a nem hivatalos beavatkozást, pedig a naplóban minden megtalálható a gyári üzembe helyezéstől napjainkig az elmúlt 6 évben.)"Elviszi a gépet így is, reklámot is csinál. 21. század, imádlak."
Igen, elvittem az autót, miután utánaolvastam a témának, és mivel rendkívül sok referencia állt rendelkezésre a céggel kapcsolatban. Még távoli ismerőst is találtam a Youtube bemutatók között, akitől személyesen (telefonon) tudtam információkat kérni. Ő már a második autóját vitte ehhez a céghez. Biztosan tök hülye és a második autóját is tönkre akarta tettetni, vagy sok kidobnivaló pénze volt! Vagy pl. az az áruszállító kisiparos is, aki mind a négy jelenleg használt új furgonját is odavitte, miután az előző kettő "tuningolt" autója éveken keresztül jelesre vizsgázott. A mezőgazdasági gépes gazdákat meg ne is említsen, hiszen pl. egy JohnDeer-es gazda majd egy fél gép árát spórolta meg az üzemanyag-megtakarításon az évek alatt. Ajánlani meg csak olyat szoktam, amivel személyes jó tapasztalatom van. Jelen esetben a Rigotech-el nagyon jók a tapasztalataim. Ezenkívül ott volt a 2 hét visszaállítási garancia. Max 10eFt-ot buktam volna ha vissza kellett volna állítani a gyári verzióra. De nem kellett!Autós szakmai kérdésekben nem tudok és nem is kívánok vitatkozni ugyanis az autó és motortechnika nem szakmám. A tények viszont makacs dolgok, az autóm most már a megfelelően használható kategóriába tartozik, nem úgy mint a beavatkozás előtt. Ráadásul biztosan nem varázslat a beavatkozás, hiszen a 2005-ös gyártású azonos köbcentis autóm tudta ezt a menettulajdonságot. Ebből kifolyólag egy fejlettebb motorból hozzáértéssel gondolom nem varázslat ugyanazt kihozni mint egy14 évvel ezelőttiből, ha megfelelő dokumentáció, műszerezettség és a szakértelem rendelkezésre áll. A többi kétségedet szerintem oszd meg a Rigotech-el, velük biztosan jobban eltudsz szakmázni mint velem, és talán még választ is kapsz tőlük a mikéntekre.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #91881 üzenetére
Gondolom elkerülte a figyelmedet, hogy az enyémben nincs turbó.
A WoT-ok gondja ez. Qrva nehéz kibányászni mihez mit kötsz. Bőven szórjad azt az entert. Ha meg nem turbós szerencsétlen, hát akkor van csak baj igazán. Ez a rohadt levegő gonosz egy teremtés ám.Ezért kell megvenni horror áron a gyári dokumentációt, így többek között az is kiderül, hogy megfelelő protokollon a naplózás megkerülhető.
Nem a naplózásról volt eddig szó. Ha átírsz egy értéket, azt én látom. Az, hogy sügérek nézik, az nem tartozik ide. Ilyen alapon anyámnak is mutathatnád egy gyúródeszkán az ECU-t, hogy nézzed, hát gyári.Biztosan tök hülye és a második autóját is tönkre akarta tettetni, vagy sok kidobnivaló pénze volt!
Ezt sajnos nem tudom. De sajnos értékesítés és szerviz téren lehúztam annyi időt, hogy bátran merem mondani, hogy a vásárlók elég jelentős része szinte kívánja, hogy átverjék vagy lehúzzák vagy megetessék őket. Olaj és felületnemesítő adalékok, NASA cuccok, mágnesek, amit csak akarsz. Minden van. Ki miben hisz. Határ a csillagos ég. A tuti még valami okos vízre passzoló okos hűtőfolyadék lenne.Jelen esetben a Rigotech-el nagyon jók a tapasztalataim. Ezenkívül ott volt a 2 hét visszaállítási garancia. Max 10eFt-ot buktam volna ha vissza kellett volna állítani a gyári verzióra. De nem kellett!
Okés, de még azt sem tudjuk egyáltalán mit kellett volna egyáltalán visszaállítani, hiszen azt sem tudjuk mi állítódott át a szívóbenyán, amitől hirtelen elkezdte felzabálni a féltengelyt, úgy gyűri az aszfaltot.A tények viszont makacs dolgok
Ezek azok, amiből semmi, az ég egy adta világon eddig semmi sem került elő. Csak 15000 karakternyi nagyon durván szubjektív és a témára nagyon kevés rálátással bíró tudással is erősen kilógó lábas sztorik.Ráadásul biztosan nem varázslat a beavatkozás, hiszen a 2005-ös gyártású azonos köbcentis autóm tudta ezt a menettulajdonságot. Ebből kifolyólag egy fejlettebb motorból hozzáértéssel gondolom nem varázslat ugyanazt kihozni mint egy14 évvel ezelőttiből, ha megfelelő dokumentáció, műszerezettség és a szakértelem rendelkezésre áll.
Sőt. Még a fizikát is át tudod kenni a palánkon, gyári ECU-val meg aztán végképp. Havassy Petiék nem tudom mit szórakoznak amúgy annyit, hát bakker csipsztuning aztán a szívó is úgy veszi a lapot, mintha kerozinnal menne.
,
A többi kétségedet szerintem oszd meg a Rigotech-el, velük biztosan jobban eltudsz szakmázni mint velem, és talán még választ is kapsz tőlük a mikéntekre.
Ezt már előttem is próbálták. Sajnos válasz az nem sok van, mert titok minden, amit nem csodálok, van mit, ölnének sok műhelyben ilyenekért. Az pedig, hogy milyen körülmények között készülnek el az elégedett videók és maradnak fent a remek kommentek... nem adok tippeket, szerintem tudod márA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz farkas-j #91878 üzenetére
Én a teljesítmény javulást elhiszem, én a környezeti normák megmaradását nem gondolom reálisnak, és ezt senki nem fogja lemérni, csak a lelkiismeretének kell, hogy ezt mondják.
(Nekem múltkor a részecskeszűrő kikötését ajánlották föl a szerelők, azt mondták hogy a környezetvédelmi besorolás nem fog változni.)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
aktív tag
válasz ArthurShelby #91883 üzenetére
"azt mondták hogy a környezetvédelmi besorolás nem fog változni" legalább ne ideologizálnák meg. Viszont hogy on is legyek, végre van kesztyűtartó hűtés a Zafirában. Nagyobb szerelnivalóm sosem legyen a kocsiban. A rádióig kicsit trükkös volt elvezetni, viszont így eltűnt a lyuk a kesztyűtartó oldalából.
No money, no honey.
-
ntomka
nagyúr
válasz ArthurShelby #91883 üzenetére
Akkor kapja be a kipufogó végét az ilyen szerelő.
ツ Headphones on - World off
-
farkas-j
őstag
Azt hiszem ez az utolsó reagálásom ebben a témában. Nem vitatom a hozzáértésedet, lehet, hogy az űrkomp tervezésénél is kikérik a véleményedet. Engem kimondottan az bosszant, hogy teljesen hülyének nézel, a céget meg kóklernek.
Nem hiszem, hogy bárki ne venné észre az autóján ha egy beavatkozás után az jobban húz, jobban gyorsul, hogyha egy emelkedőn korábban csak visszaváltással tudott felmenni most meg röhögve felmegy rajta, valamint a tankolásoknál és a fed komputer adatainál is azt látja, hogy az autója kevesebbet fogyaszt mint korábban.
Az is lehetetlen, hogy az éves szerviznél kérésre leméretve az autó még mindig kényelmesen teljesíti az euró 6-os normát.
Az is lehetetlen, hogy egy jóval fiatalabb fejlesztésű, újabb B14XER motort be lehessen úgy állítani, hogy tudja azt a nyomatékot és teljesítményt mint a 15-20 éves fejlesztésű Z14XER motor.
Mindezt elhiszem neked. Most azon gondolkodom, hogy lehet hozzá sem nyúltak az autóhoz, csak engem és a családomat hipnotizálták? Bár ebben az a buktató, hogy csak én voltam jelen a beavatkozásnál. Vagy lehet, hogy a Rigotech-es fiuk jobbak mint Uri Geller és pl. a lányomat és a családtagokat is távolról hipnotizálták?
De, hogy véglegesen pontot tegyünk a dolog végére lenne egy javaslatom. Elvégeztetem a mérőpadi vizsgálatot. Ha a mérés azt igazolja, hogy a B14XER motor jelenlegi teljesítménye jobb mint a gyári beállítással, azaz kb. hozza azt a nyomaték és teljesítmény görbét mint a 15-20 éves fejlesztésű gyári beállítású Z14XEP, akkor Te kifizeted a mérés árát, cserébe bekeretezve elküldöm neked a mérési diagramokat. Ha kiderül, hogy nem igaz a teljesítmény javulás, akkor a mérést én fizetem, plusz kifizetem neked is még pluszban a mérés árát. A Te szempontodból nézve nem lehet kockázat, hiszen Te tudod a tutit így számodra nincs kockázat. A Te szemszögedből csak én kockáztatok. Még azt is vállalom, hogy a teljes mérés mentét videóra veszem, nehogy az legyen a kibúvó, hogy nem az én autómról készült a mérés. Összehozzuk a dolgot?Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #91886 üzenetére
Nem hiszem, hogy bárki ne venné észre az autóján ha egy beavatkozás után az jobban húz, jobban gyorsul, hogyha egy emelkedőn korábban csak visszaváltással tudott felmenni most meg röhögve felmegy rajta, valamint a tankolásoknál és a fed komputer adatainál is azt látja, hogy az autója kevesebbet fogyaszt mint korábban.
Ugye ismerjük mindannyian a vízcsőre tett mágnes után literrel kevesebbel autózókat. Ha úgy nézzük a dolgot, működik. A homeopátiára is egész iparág épült és milyen jól tejelAz is lehetetlen, hogy az éves szerviznél kérésre leméretve az autó még mindig kényelmesen teljesíti az euró 6-os normát.
Nem lehetetlen. DPF ütések után is tudnak autók simán átmenni műszakin. Az más kérdés, hogy akkor eredetileg ott igen jól tolták a mérnökök.Az is lehetetlen, hogy egy jóval fiatalabb fejlesztésű, újabb B14XER motort be lehessen úgy állítani, hogy tudja azt a nyomatékot és teljesítményt mint a 15-20 éves fejlesztésű Z14XER motor.
Ez sem lehetetlen. Csak az előző mondattal kombinálva úgynevezett ellentmondásokba ütközünk. Erre a gázpedál-tuning nevezetű eljárást szokták bevetni a tunerek. 30%-ra 100%-as pillangó és már ugrik is a vas.Most azon gondolkodom, hogy lehet hozzá sem nyúltak az autóhoz, csak engem és a családomat hipnotizálták?
Attól függ. Pufó, chip, direkt szűrős sztorit mesélt Göbi, hogy mérés előtt a srác betippelt 25 lovat pluszba, mert úgy megy a kocsi, hogy atyaég. Na, gyári alá ment vagy 20-al. A hit hegyeket mozgat.Bár ebben az a buktató, hogy csak én voltam jelen a beavatkozásnál. Vagy lehet, hogy a Rigotech-es fiuk jobbak mint Uri Geller és pl. a lányomat és a családtagokat is távolról hipnotizálták? :Y
Nincs benne buktató, ebben az esetben te vetted át a hipnotizőr szerepét. Esetünkben te voltál Uri bácsi és a családod a közönségDe, hogy véglegesen pontot tegyünk a dolog végére lenne egy javaslatom. Elvégeztetem a mérőpadi vizsgálatot. Ha a mérés azt igazolja, hogy a B14XER motor jelenlegi teljesítménye jobb mint a gyári beállítással, azaz kb. hozza azt a nyomaték és teljesítmény görbét mint a 15-20 éves fejlesztésű gyári beállítású Z14XEP, akkor Te kifizeted a mérés árát, cserébe bekeretezve elküldöm neked a mérési diagramokat.
Teljesen jó. Mondjuk azzal kezdjük, hogy nem hozzájuk viszed vissza. Van még pár pad, nézz rá egy függetlenre, nehogy esetleg bármilyen tényező kicsit befolyásolja a dolgokat.
Ha kiderül, hogy nem igaz a teljesítmény javulás, akkor a mérést én fizetem, plusz kifizetem neked is még pluszban a mérés árát. A Te szempontodból nézve nem lehet kockázat, hiszen Te tudod a tutit így számodra nincs kockázat. A Te szemszögedből csak én kockáztatok. Még azt is vállalom, hogy a teljes mérés mentét videóra veszem, nehogy az legyen a kibúvó, hogy nem az én autómról készült a mérés. Összehozzuk a dolgot?
De nem értem min megy a rugó. Totalcar, Erőmérő. Basszus, erre van a sorozat Ingyen és bérmentve mérik a verdákat, lesz videó is róla, van pár mérnök is ott helyben ha lenne kérdés. Én azt nem értem mire vártál ennyitA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #91889 üzenetére
Érted te a nagy lótúrót. Bár van rá esély. WoW-ot toltad 15 évvel ezelőtt? Akkor esetleg ha azonos szerveren voltunk és guild-társam voltál értheted. Egyébként meg fogalmad sem lehet róla.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ricsi8800gt
addikt
Mennyire jók ezek a J Astrák? mik a gyengéik ?
Mostani H Astrám is 1.6 benzin és igen csak lomha,ha be van kapcsolva a klíma mikor indulni kell vagy előzni.Ezek is ilyenek?Ezeknél is van ilyen traktorozó hang ?
Be szeretném számíttatni a H astrát ebbe
[link][ Szerkesztve ]
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
stickermajom
addikt
válasz ricsi8800gt #91891 üzenetére
Asszony Sedanja lomha érzésem szerint. Mostanában ezekben a nagy melegekben klímázva nehézkesen lehet elindulni, a sávváltást is kétszer meg kell gondolni, ha esetleg ül más is benne. Múltkor a reptérről hazafele négyen azért volt pár olyan helyzet, amit az enyémmel meg tudtam volna oldani gázadással, de a J-vel inkább maradtam a seggemen a külsőben és megvártam amíg tuti, hogy nem jön senki. Ezen kívül jó kis autó, autópályaán 7,5 körül eljár vele, félig városban félig az M0-n körben pedig 8,5 körül. Traktorozó hangról nem tudok, 8000 km van benne mindössze.
-
ricsi8800gt
addikt
válasz stickermajom #91892 üzenetére
Tehát akkor nem sokat lépett előre az Opel ilyen téren hogy lomha a kocsi ha klíma is megy,
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
stickermajom
addikt
válasz ricsi8800gt #91893 üzenetére
Szerintem ez mindegyik kis szívóbenzinesre igaz, nem Opel "betegség". 36-37 fokban (ami ugye az aszfalton még több) meghajtani a kompresszort és a ventilátort, hogy benn megfelelően hűvös idő legyen igényli a teljesítményt.
A J ráadásul még hízott is a H-hoz képest, a motor viszont nem lett különösebben nyomatékosabb.[ Szerkesztve ]
-
ricsi8800gt
addikt
válasz stickermajom #91894 üzenetére
Hát ja le terheli az biztos de már kínos nagyon ez hogy ilyen lomha sajnos,Nehezebb a J ? mind a H ? az még rá tesz akkor.Pedig azt hittem hogy valamivel dinamikusabb a motor és jobban bírja
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #91893 üzenetére
Minden kicsi szívóbenya ilyen. Fiat Panda Görögország. Klímát bekapcsolhatod, de felesleges, mert úgyis lekapcsolja a kocsi a nonstop szinte padlógázas üzem miatt. Ehhez képest az Opel szutyok 1.4-e még hagyján, rendesen forgatva a motort nagyon ritkán érzem meg, hogy igen, most klíma OFF.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ricsi8800gt #91895 üzenetére
Ehhez mit szólsz? Ugyanaz a kereskedés, 1.4T motor, valamivel több futásteljesítmény. Ár, évjárat ua.
A képek alapján úgy tűnik a zöld Astra ott áll már egy ideje. Az ezüst meg friss.
[ Szerkesztve ]
-
soultrapp
senior tag
Hello mindenki!
Miskolcon valaki nem ismer jó és megbízható autószerelőt??
Opel zafiráról lenne szó!! -
-=RelakS=-
veterán
K Astra infotainment rendszere másnál is felfordul ebben a hőségben?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest