-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
Amúgy a hóviharon én nem paráznék. Van rá 0,1% esély, akkor egy napra otthagyod az autót a parkolóban, vagy később veszed át. Másnapra általában le van takarítva minden, úgy meg simán át tudsz gurulni egy gumishoz.
Az a baj nem emlékszem pontos összegekre decemberből, mikor a J-t vettük át, de nehezemre esett nem kiröhögni az értékesítőt az akciós kerekeivel együtt.
-
pvt.peter
őstag
Köszönöm a válaszokat: F_Gergely, ntomka, Tikakukac.
@ntomka: ezt #92866 kifejtenéd esetleg bővebben is? Raksz fel képet róla?
@Tikakukac: #92868 FM transzmitterrel többek között az volt a bajom, hogy mindig váltogatni kellett a csatornákat, nem igazán tudtam belőni egy fix sávra, ami mindig jó. Illetve lehet, hogy a Roidmi 3S transzmitteremmel vmi nem okés :S mindig lecsapja a 30A -es biztosítékot a szivargyújtónál :S
@Petyyyyy: #92871 a megoldás az lesz, hogy "fúrunk" AUX -ot a fejegységre
A "Vectra C, Signum Club Hungary" Facebook csoportban találtam egy figurát aki ilyennel foglalkozik.[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #92901 üzenetére
Na visszakerestem, 65k/darabot mondtak az acélre decemberben, Hankook W452-vel, TMPS-sel, mint kihagyhatatlan ajánlat. És még ingyen fel is szerelték volna!
-
JanR
addikt
válasz Gergőke88 #92906 üzenetére
Én is a 150 lovast rendeltem, manuális váltóval és nem szerény felszereltséggel. Vehettem volna ennyiért más márkát is, de én opeles vagyok, mindig is szerettem őket, a szimpátia döntött.
A 200 lovast szerettem volna igazából, de ugye azt már nem lehet rendelni.
Próbáltam az automatát és a manuálist is a 125 pacisból, de engem a manuál jobban meggyőzött.
A céges kocsim dsg-s volt, azért ehhez még tanulnia kell az opelnek.Dr. Gonzο: Nekem október közepére van visszaigazolva, de én azért 2 hetet rászámálok, szerintem november lesz belőle legkorábban. Nézegettem a 3 hengeres PSA motort is, de .. mi sokat pályázunk, azért ugrottunk rá a 4 hengerre inkább, talán azért az jobb oda.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MasterDeeJay #92790 üzenetére
Sok guglizás után kiderítettem hogy a váltóból jövő cső az csak egy szuszogó és jó helyen van ott. Kell neki azért hogy a benne lévő levegő az normális hőmérséklet eléréséig / olajnyomásig tudjon tágulni valahova. Hátha esetleg kell másnak is ez az infó.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
farkas-j
őstag
Voltam Bonyhádon egy gumisnál centríroztatni és szóba került a TPMS. Azt mondta, hogy ő olyat tesz be ha valaki TPMS-t kér pl. a téligumiba, amit lelehet klónozni az eredetiről. Ha a nyári szettet leveszik és a megfelelő téli kerék kerül a helyére még újrapárosítani sem kell. Ennek az eleme is kibír 4-5 évet, ára kb 12eFt/db.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
JanR
addikt
válasz ArthurShelby #92911 üzenetére
Egyelőre csak render képem van róla, majd novemberben tudok igazi képet csinálni
stickermajom: Igazából a létező összes extra benne van, a bőr AGR ülésen, az OnStaron és az OPC optikai csomagon kívül (asszem). Szóval: Innovation csomag, 18"-as papucsok, sport ülések elől, matrix led lámpák, napfénytető, önparkoló, holttérfigyelő, elektromos csomagtérajtó, elektromos külső- és behajló tükrök, meg még egy csomó minden. Nagyon jó árat kaptam rá, és ezért megéri 3 hónapot várni! Egyedül csak a 200 pacit sajnálom, de azért együtt tudok élni 150-el is.
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Mennyit érhet most egy Astra j 2015,12 havi
Ez év decemberéig garanciális, sports tourer, xenon, 22000km, 1.6 dizel. 2zónás klíma
Törés sérülésmentes, garázsban tartott., első tulaj, Magyarországon forgalomba helyezett[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Corsa02
őstag
válasz Zabagep #92900 üzenetére
Nekem is C-m van, egyszer pár éve körbejártam a témát. Akkor lehet feltanítani erre az ablakos trükkre, ha van egy (ha jól emlékszem) komfort modul a vezető oldali ajtóban, ami ezt vezérli. Ha ez nincs - a legtöbben nincs - akkor nem lehet feltanítani sem.
The Truth Is Out There --->
-
szabonagyur
félisten
J Astra esetén az 1.6 és 1.7 CDTI esetén a 110 lovas motorok között mi a lényegi különbség? Mennyire elég ez normál tempó tartásához? Fogyasztással tapasztalat?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #92922 üzenetére
Kettő között először az emissziós szabvány az 1.7/ eu5 , 1.6/eu6 többi meg magától értetődően a lökettérfogat stb.
Mindegyik megfelel a normál vezetéshez, kellően nyomatékos hogy a nehéz karosszériát megmozgassa.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szabonagyur
félisten
válasz Luck Dragon #92923 üzenetére
Akkor az jó, hogy kellően erős a karosszériához, ugye a benzines 1.6 néha kevésnek érződik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
xpknight
csendes tag
Sziasztok! Adott egy 2002 es opel vectra c 1.8i nemrég volt benne cim panel csere. Ennek ellenére azt játssza ha ráadom a gyújtást villog a sárga kormány jel és a mutatók közül egyik sem mozdul meg. Valamint amikor elfordítom a kulcsot csak kattan egyet de nem indul. (az aksi új benne simán ment is vele egy darabig)
Esetleg okozhat ilyen problémát biztosíték? vagy mi lenne a tippetek? előre is nagyon köszönöm -
farkas-j
őstag
Z14XEP motornál van kilométer előírás a lánc és a hozzávalók cseréjére, vagy csak akkor kell cserélni ha megjön a hangja?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
diegho
nagyúr
Srácok! Mi pénzt érhet most egy 2003-as 1,6-os Meriva A 193k km-el? 4 éve van nálam, osztrákból hozott, vannak rajta karcok, sőt mivel belémtolattak sérülés is volt a bal hátsó ajtón (bontottra cserélve és fújva). Kb az egész autót kicseréltem, röviden: tárcsák, betétek, első gátlók, torony, lengőkar, kipufogórendszer, egr, kormánymű, stabilizátorok, gömbfejek, összes fékcső, jobb állapotban van, mint amikor vettem. Olajfogyás nálam 2l/10k km körül alakul, volt már 2,5 és 1,5 is, használattól függ.
-
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #92933 üzenetére
Én is ide gondoltam. 799-ért felrakom aztán meglátjuk.
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #92931 üzenetére
Elvben gyári előírás nincs. Gyakorlatban nekem a szerelő bácsi max 100k km-t mondott, hogy utána úgyis annyit nyúlik, hogy vagy még bírja a feszítő és nem szakad meg ugrik át vagy nem. Ezt tartotta is, 100 előtt 1 lánc kuka, most lassan 200 és második is kuka.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Ablakos #92936 üzenetére
Egyfelől csörgés indításkor nagyon sokáig, másfelől szelepfedél le és álltó helyben megnézve erősen látszott a kopott fogaskerék pár és a a láncokon is, hogy kaptak az élettől.
Amúgy passzolom, sz@r konstrukció sajnos. Tényleg bringa-lánc szint.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #92939 üzenetére
Az látatlanul lesz fiatalember.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Dinnye83
újonc
Üdv
2006-os G Astra Z14XEP motorral. 190e km van benne. Olajat nem eszik, 10e km-enként cserélem szűrőkkel együtt. Castrol Magnatec 5W40 C3. Az utóbbi időben érezni, hogy néha mint ha kicsit megtorpanna. Nem nyomom neki, csak tartanám a sebességet és mint ha vissza-vissza fogná valami. Amúgy nem rángat, nem eszi az olajat, nem olajos a hűtővíz, nem csörög a lánc, nincs semmi más érezhető tünete. Semmilyen hibajelző lámpa nem világít. Mitől lehet ez? Egyszer egy tömlő durrant ki benne, de azonnal észrevettem és megálltam és nem melegedett túl a motor.
-
Dinnye83
újonc
válasz Markizmark #92942 üzenetére
Szerintem rengeteg, 90ezer legalább.
-
Tikakukac
titán