-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hali Mindenkinek!
Calibrára szeretnék új nyári gumit venni és nem tudom igazán hogy megfelelő lenne-e rá:
Jelenleg Dayton 205/55/r15 87H van rajta a gyári alufelnivel de már eléggé gány állapotban.
Lenne lehetőségem teljesen új Hankook ventus prime 2 k115 195/65/r15 91H típust ismerőstől megvenni (már helyben van) de nem tudom hogy ez megfelelne-e rá.Esetleg van-e valami vélemény erről a típusról összehasonlításban a régivel?
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Astra g gyári Philips Car400 rádió akku csere után 8 safe módban van, persze hogy nincs meg a gyári kód.
Kuka vagy van rá valami móka?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
2001-es Astra G 1.8 z18xe 125le automata kombi.
Ha elinduláskor nagyon kiforgatom a kormányt (pl kiállok valahonnan) akkor olyan 40-es sebességnél gyorsítva elkezd villogni az ESP lámpa (nem az ABS) majd ha gyorsítok akkor elkezdi fékezni a kocsit. Ezt kb 90-100 ig játsza és elégé kellemetlen, utána az ABS és ESP lámpa folyamatosan világít a hiba megszűnik és nem fékezi a kocsit. Nyilván ilyenkor ez a két funkciót letiltja. Leállítás újraindítás után a két lámpa nem világít.
Ha nem tekerem ki nagyon a kormányt akkor semmi baja mehetek vele akár mennyit és az ESP ABS is működik hibátlanul. Most egy hétig jó volt, majd tegnap megint csinálta.
Hiba kiolvasáskor kerékfordulatszám érzékelő értéke határon kívülre esik, szóval valószínűleg a keréknél van valami szenzor ami elkoszolódott vagy cserés.
Ezt meg tudom tisztítani? Gondolom kerék mögött lesz valahol. Jövő héten megy szerelőhöz olajcserére de addig megpróbálnám megtisztítani hátha ér valamit ha meg nem akkor megcsinálják.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
2001-es Astra G
Eredetileg Car400 rádó volt benne ezt szeretném cserélni egy LG TCH-M1000R rádióra.
A gyári csatlakozó 3x2 sor érintkezős, az LG meg 2x2 soros. Fogtam a felső sort ami nem megy bele és leszedtem az egészet. Összedugtam és nem megy. Feltételezem hogy más a bekötése hiába ugyan olyan a csati.
Milyen átalakítót kell vennem?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
2001-es Astra G - Z18XE automata kombi
Mi az ajánlott motor olaj? 230ekm van benne óra szerint.
Eredetileg nem tudom mi volt benne, amikor hozzám került alig volt benne olaj az is fekete és pár hétig úgy jártam vele sajnos.
Szerelő cserélte szűrővel együtt Elf Evolution 700 Sti 10w40-est amitől észrevehetően halkabb lett, nem eszi, bár a benne lévőt sem ette, nivó 3/4 értékig ment le 3000km alatt, fogyasztás csökkent 8.2-ről 7.5-re.
De gondolom hogy nem optimális neki ez az olaj fajta. Csak ugye én rábíztam a szerelőre de olvasgatom itt hogy 5w30 kellene?
Kérdezném mi az ami ajánlott, nem túl drága? Év vége felé cserélném még ~10ekm előtt, havi 1ekm megyek átlag
(váltóolaj is cserélve lett, az biztos stimmel unixos katalógus szerint kompatibilis, asszem azt 60e-ként kell talán?)
(lambda szonda rossz még az cserélve lesz ha megérkezik, jó lenne 7-re levinni a fogyasztást, 20% város, 80% országút, omw-nél tankolok, nyugger módon vezetek)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Astra G z18xe
Két hete szerdán menet közben lecsökkent a fordulat és gázadásra sem reagált. (előtte való nap tankoltam OMV) Félreálltam, benzinszag, motorháztető fel látom hogy a benzincsövet félig lenyomta magáról. Bilincs meglazít, visszarak meghúz és megyek tovább. Látszólag minden rendben volt egészen a szokásos hétvégi olajszintellenörzésig amikor meglepődve láttam hogy a max érték felett van és benzin szagú. (előtte való héten néztem a szintet és jó volt)
Nem vicces, ezt odáig fajult hogy kedden le kellet szívni belőle. Fél liter jött le hogy a max alatt legyen, egyértelműen benzin került bele. Ez azért 300km alatt kissé sok, szóval fogyasztáson is kell látszania (enyhén látszott is 7,9-re ment fel a szokásos 7.5 höz képest de az is igaz hogy sokat városoztam, ahhoz képest meg nem sok). Amióta le lett szívva azóta nem nőtt a szint, de nyilván az olaj kuka lett. Megnézte szerelő a közeli műszakzón de idő hiányában csak gyorsba, Co értékek rendben a motor normálisan jár, nem füstöl, lambda érték kicsit magas,de jól megy, hibakód csak az eddigi ami volt (lamda szonda döglött és pillangószelepnél szar valami érzékelő, ettől mehet dúsan de nem ennyire)
A gyanú az hogy az előző olajcserekor (ami 4ekm óta volt) nem lett cserélve a benzinszűrő és valószínű valami szemetet felszedett ami kiakasztotta az injektort és nem tudott zárni, ömlött bele a benzin. Vagy a benzinnyomással lehet valami baj és az csöpögteti időnként.
Hétfőn megy kompressziómérésre, bár inkább injektor lesz de nem árt ha megmérik meg a gyertyák is bekoszolódhattak ennyi benyától. Annyi biztos hogy injektortisztítót belenyomtatok, meg olajcsere lesz szűrővel és persze benzinszűrő.
Ha szerencsém van akkor csak kosz került bele amit lehet már kiköhögött. Ha nincs akkor injektoral vagy benzinnyomással lehet baj. Komolyabb nem hiszem, azaz remélem...Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz MasterDeeJay #84571 üzenetére
Na hát 3 napja nem nő az olajszint, szóval csak kosz mehetett az injektorba ami nyitva maradt és telehányta az olajat de most már zár rendesen, kitisztult. Öntöttem bele azért injektortisztítót, valamint új olajat és szűrőket megrendeltem jövő héten csere. Az elmaradt benzinszűrő csere volt a hiba forrása, azaz én mivel nem cseréltettem le. Olajszintet továbbra is hetente nézem majd.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Astra G kombira szeretnék rakatni 4 évszakos gumit. Nexen N Blue 4 seasons-t néztem ki. Méretben mit ajánlanátok? (195/65, 195/60, 185/65?)
Most valamilyen olcsó hankook nyári van rajta 195/60/15 méretben a gyári acél felnin.
Napi 50km-t megyek (90% városon kívül)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz kentucky #85453 üzenetére
Hali!
G 1.8(125le)-asom van kombi klasszikus 4seb automata.
takarékos vezetéssel olyan 7.3-7.5 körül eszik nagyrészt országúton (szar gumival és lambdaszondával, telepakolva szeméttel), ha kissé jobban nyomom vagy több a városozás akkor olyan ~8L. 100-ig szerintem lassan gyorsul a motorjának erejéhez képest, 1-2-3 fokozatban mintha csúszna kicsit de ~80 felett 4. fokozatban összekapcsolja a hajtást. (nem tudom mi a normális működése mert sehol nem írják de egyértelműen érezni hogy 4.-ben összekapcsol és motorfék is erősebb)
Nem egy rakéta, inkább nyugodt közlekedésre van, előzni lehet vele de pörgetni kell hozzá. Sport mód is van de még nem használtam. Illetve téli mód ami úgy tudom azt csinálja hogy nem kapcsolja szét teljesen a váltót alacsony fokozatban sem. (alapból városban ha nem nyomod a gázt kirakja magától üresbe)
Szerintem az az 1.6-os kevesebbet fog enni kicsivel.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Hali!
Nemrég ingadozott össze vissza az alapjárat, hibakód "P1555 Throttle position sensor (TPS) load signal not plausible with engine load" volt ami pillangószelep tisztítás és törlés után nem jött vissza és az alapjárat is megjavult. (astra g z18xe)Ami maradt az a lambda szonda (o2 sensor open circuit? Ez van a katalizátor előtt?) mert az valóban rossz lehet (fix 416mv-ot ír) és jött pluszba egy P0170 ami szegény keverékre utal. (kipufogóm cserélve lesz mert lukas, addig nem cserélem ki a szondát)
Tisztítás után egy nappal indításkor hidegen sebességbe rakva egyből lefulladt (autómata R-be raktam), újraindítottam és hibátlanul ment aznap. De azóta hidegen alapjáraton olyan furcsa rezgős egyenetlen az egész mintha valami nem lenne jó. Nem olyan mint amikor nem megy egy henger hanem mintha le akarna fulladni de éppen nem fullad le, a fordulat szám pedig teljesen jó. Ha bemelegedett akkor meg semmi baja.
Nem úgy van ha szar a lambda akkor a vezérlő inkább dúsítja és pont gazdag keveréknek kellene lennie?
Csak a P0170 és a lambda van a hibák között.
Az még a tippem hogy újra kell valahogy tanítani a pillangót hátha a kosz miatt máshogy nyitott?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Hali!
Van egy olyan gondom amire még nem találtam megoldást, látszólag minden jó de mégsem. 2001 Astra G caravan 1.8 autom.
Havonta egyszer gondolja magát az ESP és 60 felett (valamikor 80) elkezd villogni és enyhén de zavaróan fékezgetni. Korábban ajánlotta a szerelő hogy mérjük meg a kerékfordulatszám szenzorokat. Készültem ilyenre, így fogtam magam és amikor ezt csinálja félreálltam (nem állítottam le és még sebességből sem vettem ki) majd rányomtam egy op-com-ot és felvettem a kerékfordulatszám mérő értékeit azaz mindent ami azon az oldalon van. Így lett egy rakás csv-m amit kielemezve nem látszik semmi rendellenes. Minden szenzor jól mér, azaz a jobb hátsó néha néha 0-1km/s-el kevesebbet mutat egyenesen haladva is.
A vicc az hogy amikor az opcom felcsatlakozik az esp részre akkor a hiba megszűnik és nem is jön elő. Tehát diagnosztika alatt nem fékezget csak világít folyamatosan az ESP és ABS. Diagot levéve elalszanak a lámpák. Valamint ha újraindítom a kocsit akkor is megszűnik a hiba szóval nem szenzor hiba hanem mintha az ECU lenne szar. Hibakód persze nincs semmi. Egyedül annyit sikerült hibakódot csinálni hogy fékezéskor full padló gázt nyomva egyszer kidobta a kerékfordulatszám tartományon kívül esik hibát és az ESP ilyenkor kikapcsol (világít az ABS és ESP lámpa is) de ezt kétszer tudtam előidézni.
Az ESP és ABS is működik, egyiket egy vízátfolyáson sikerült kivillantani nagy gázzal a másikat meg erős fékezéssel. Maga a fő hiba leginkább sok városozás után másnap jött elő hidegen, országúti napi bejárásnál szinte sosem!
Korábban azt hittem hogy összefügg a kormányszög jeladóval és fogattam össze vissza de az sem egyértelmű.
Illetve még annyi hogy az esp hiba volt hogy teljesen magától pár kanyar után megjavult menet közben.
ECU-ra gyanakszom mert restartkor megjavul. Hibakódom csak lambda szondára van, azt cserélem majd valamikor.
Az a gond hogy ugyan hiába nagyon ritka amikor csinálja de eléggé kellemetlen tud lenn hogy ilyenkor félre kell állnom és elcseszni perceket a restartal.
Hogyan tovább?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz Luck Dragon #87475 üzenetére
2002-2004 között volt AF33 5seb hagyományos autómata is. [link]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Korábban P0130 sensor 1 circuit hibám volt ami a katalizátor előtti lambda szonda. Fixem beállt valami 400mv körülire az érték és állandó hibának hozta ki, kiütés után visszajött egyből szóval döglött volt a szonda.
Vettem bele egy unix szerint bele valót Delphi márkájút 4 vezetékest, beleraktam cégnél, hibakódot kiütöttem és láttam opcompon hogy az értékek jók tehát dolgozik a szonda csinálja amit kell. Mentem haza kb 25 km és minden rendben volt. Ma reggel indítok, kicsit járatom amíg a jeget szedem le és megint kijött a hiba de nem állandóra mert az értékek meg jók és változnak.
Nem értem ha a szonda működik akkor miért hozza ki hibára? Vagy csak egy pillanatra nem adna értéket, hidegen?
Ilyenkor ha a hibakód nem állandó és a szonda hoz értéket akkor a motorvezérlő használja is azokat az értékeket és nem a defaulton dolgozik?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Azt hiszem két hét alatt megdöglött a lambda szonda (új Delphi). Amikor kicseréltem aznap minden jó volt, másnap is majd 3. napnál dobta a kódot városban mikor éppen parkoltam le. Aztán másnap ismét, egyre gyakoribban. Most már hiába törlöm egyből visszajön (P0130 és P0170). Beállt megint 0.41-0.43v-ra szóval nem mér. Pedig működött mert az elején ránéztem és ingadozott 0.8v-ig is tehát valamit csinált.
Fogyasztásban több lett amikor működött (8.7) bár ezt inkább a hideg karácsonyi városozásnak tudom be annak meg tejesen jó, elvileg hosszabb távon csökkennie kellene. (nyáron 7.5-be van)
A kábeleket még átnézetem,hátha az lesz. Mert az is igaz hogy egy éve használom így és az előző tulaj sem hiszem hogy foglalkozott vele. Nem dobtam ki a régi szondát, van esély rá hogy működött az is csak szar a kábelezés valahol.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz trassher #88083 üzenetére
Nekem is 8 tulaj volt. Meg 3 szor kivonva a forgalomból.
Legjobb az az hogy tulajdonos nem létező személy (elhunyt?). Meg nem fizették a kötelezőt...(2001-es astra g 1.8 aut.)
Km óra állás az nálam legrégebbi az 2013 ban 172e ami ugye az itthoni viszonylatokat számítva kamu lehet. Az a varázsszám. Nálam most 240e-t ír az óra de nekem mindegy mert működik és nem rohadt, szóval lehet akár a duplája is. Kár hogy a töréseket nem rögzítik.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Az mi miatt lehet hogy pár hónapja emelkedőn felfelé (10%) legnagyobb fokozatba (1.8-as astra benzin, autm váltó 4.-ben ami a max. összekapcsolás után) kicsivel 80km/h alatt 2000-2200-as fordulat között kopogó/kattogó hangot hallok a motor felső része felől, úgy érzékelem mintha a szíjak felől jönne. A kattogás gázadásra erősödik és picit gyorsul is. Olyan hang mintha egy falapot ütnének gyorsan a motor sebességével arányosan.
Más fokozatban és más sebességen nem csinálja csak a fenti esetben. Vezérlés lett cserélve még tavaly nyáron, olaj csere éppen esedékes (10ekm-ként szoktam). Hibakód nincs (csak lambda szondára de annak nincs köze hozzá). Váltóban is van olaj az is cserélve lett de mondom fentről hallom.
Ha emelkedőt 2300-as fordulaton indítom meg és azt tartom vagy 3.ban magasabb fordulaton megyek fel akkor semmi kattogás nincs kizárólag csak azon a fordulaton azon a a sebességen emelkedőn és csak gázadásra!. Ha érzékelem a kattogást akkor vagy gyengébben nyomom a gázt és szépen lassan felmegyek vagy erősebben és akkor visszavált, nem erőlködik. Sík terepen nagyon nehezen de tudom reprodukálni kézifékkel terhelve pontosan adott gázadásra.
Elcseszhették a vezérlés cserét és ott laza valami? Vagy csak simán berezonál?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz tboy93 #88935 üzenetére
Szíjas igen. Elvileg az Ina az megbízhatónak számít.
Nem tudom hogy az injektor tud-e ilyen hangot kiadni, mert azzal gond volt korábban. Lefolyatta a benzint az olajba és nőtt a szintje, nem zárt rendesen és csak injektortisztítóval nyomattam át, azóta nem nő az olajszint de kicsit mindig benzinszagú az olaj ha többet megyek városban. Hidrotőkék is szarok már benne és melegen hallani őket.
Mostanában oda figyelek rá hogy ne erőltessem feleslegesen és inkább nyomjam a gázt rendesen azon a kis szakaszon. Eléggé nyugger módon vezetek. Ezen a szakaszon 70-es tábla van de nagyrészt nem tartja be senki, ha annyival megyek fel akkor nincs semmi gond 3.ba, vagy nagyobb fordulaton 80-90 körül.
Azt tudom hogy ez a motor inkább pörgős és pont nem úgy használom sokszor ahogy kellene.
Egyik ismerős azt gondolja hogy valami rögzítés nem jó és az rezonál be pont adott helyzetben. Ha lesz időm átnézem nem-e mozog el valami vagy pont beleérne a szíjba emelkedőn.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Lajos1966 #88938 üzenetére
Az a gond hogy cserélve lett de kb 100-150km-ként újra bedobja hibának ha kitörlöm. Delphi-t vettem bele. Hibának egyből induláskor vagy leállítás elött városban dobja be, ha kitörlöm reggel akkor van hogy délután dobja újra be vagy másnap reggel de sosem nagy sebességen út közben.
Gondolom ha bedobja hibára akkor tökmindegy milyen értéket ad mert belövi 0.4v-ra és nem foglalkozik vele.
Most nálam van egy op-com és egy noti, elindítok egy rögzítést hazafelé emelkedőnek hátha kiderül belőle valami. De elötte kitörölöm a hibáját.
Nem tudom milyen lehet az a becsörgés hang, olvastam már róla. Ez konkrétan olyasmi mint valami daráló. Lehet fogom magam és felveszem valamivel a hangját. De úgy tudom hogy a csörgést hibára kéne beadnia.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Lajos1966 #88942 üzenetére
Az unix oldalán szűrt hozzá való Delphi lambdaszondát vettem bele.
Élő adat: [link]
Az út kb negyedénél lesz a hibás kopogós rész, kb 600-700 secnél talán de pont nem látom a km/h értékeket így nem tudom megmondani mert egész uton ment a log, menet közben meg nem nyomkodom a gépet. Az látszik hogy az injektor time ilyenkor a legnagyobb 10 feletti.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz MasterDeeJay #88932 üzenetére
Na kopogás megoldódott olajcserével. Most már bele való 5w40-es került a korábbi 10w40 helyett. Persze új olajszűrő és légszűrő is mert utóbbi elmaradt tavaly bár nem volt nagyon vészes. A használt olajban kb 11ekm volt.
Tehát a lényeg hogy a nem bele való olaj utolsó pár ezer km-nél kopogott. Meglátom hosszú távon visszatér-e a kopogás.
A kérdéses emelkedőn ugyan úgy erőlködve megy fel de legalább nem kopog. Az is igaz hogy már odafigyelek rá hogy ne erőltessem szegény 2000-es fordulaton vagy alatta hegymenetben. Tehát vagy hagyom közepes gázon 3.-ban 70 körül hogy felmásszon vagy nagyobb gázzal 4.-ben 90-el de semmi esetre sem a kettő között.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Korábban is volt néha havonta egyszer egyszer hibakód a légtömegmérőre. Nemrég kicseréltem a légszűrőt és azóta már két háromszor is előjön a hibája, gyakrabban mint szokott (talán a fellazított szemét miatt ami cserekor még belement). Kódot nem jegyeztem meg, nem tárolja el, leállításkor egyből törlődik csak leállítás előtt egy sima elm kínai olvasóval ki tudom olvasni. Ilyenkor érezhetően gyengébb is az autó, meg picit mászkál az alapjárat.
Korábban már szedtem szét egészen a pillangószelepig mert annyira szar volt az alapjárat hogy használhatatlan volt az autó, totál dzsuvás volt a torka. Viszont akkor nem tisztítottam ki a légtömegmérőt, most viszont megtenném. Azt tudom hogy nem szabad hozzáérni semmivel a beléhez. Hétvégén szétszedem, és megpróbálkozom a tisztítással. Használhatok-e hozzá sima féktisztítót, vagy kell hozzá valami speckó cucc?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A spritmonitor-on visszamenőleg felvittem a fogyasztásaimat ha esetleg valaki van olyan elvetemült hogy Astra G 1.8-as autómata kombi venne és kíváncsi mire számíthat fogyasztásban. (átlagosan 80% út, 20% város, habár ez év elején kicsit máshogy volt költözés miatt az látszik)
[https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1008058.html]
Nagy átlagban 8L-re jön ki. Lambda szonda kiiktatva, rosszul mér vagy valahonnan fölös levegőt kap, műszakiig majd megcsináltatom, amikor jó akkor sem evett mérhetően kevesebbet. Minden más már működik és hibátlan. A korábbi motorkopogásnak hitt dolog pedig csak annyi volt hogy lötyögött a műanyag borítása a szelepfedélnek egy laza csavar miatt, ugyanígy a légszűrőház sem volt rendesen felrakva.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz haxiboy #91371 üzenetére
Szerintem ugyan az a kínai klón mint ami ebay-en van fent feléért. Románok gondolom behozták tonnaszámra, ott lehet nem büntetik.
Működni működik de állítólag nem szabad szoftvert frissíteni rajta és furcsa dolgokat is tud csinálni programozásnál.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz cszolee79 #91378 üzenetére
ELM327 700Ft-os bluethootos megy 2001-es Astra-val.
Úgy vettem észre hogy kiolvasás és törlés is megy. (egyedül az autómata váltót nem olvassa)
Kínai opcom szintén megy az olvas szépen mindent, én vateráról rendeltem meg mert hallottam rémtörténeteket hogy ebay-est vámosok megfogják és lehet fizetni a megsemmisítést.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz cszolee79 #91380 üzenetére
Azért hihetetlen mennyi elektromos szar van már ezekben. El lehet velük bütykölni rendesen.
Nálam az össze vissza alapjáratot a pillangószelep koszosodás okozta, akkora volt már a szenny hogy nem mozgott rendesen. De ekkor hidegen és melegen is szar volt.
Némely hibakód nem tárolódik el teljesen csak az aktív üzemben marad meg! Nálam a MAF pont ilyen, ha leállítom kitörli. Járó motornál hibajelzéssel meg ki tudom olvasni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz bodobence.18 #91858 üzenetére
Sajnos jópár dolog lehet amitől kiírja. Akár egy lukas kipufogó, valahol plusz levegőt kap vagy kábeltörés... Én csak cseréltem de nem javult meg (nem az volt a gond). Igazából működésben nem okoz gondot mert ha rossz akkor beáll egy átlagértékre. Álítólag többletfogyasztást okozhat, nálam amikor működött akkor sem evett kevesebbet. Hagytam a francba, majd műszakira megcsináltatom vagy nem.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz cszolee79 #91936 üzenetére
Érdekelne hogy ilyenkor a forrasztások szállnak el vagy konkrét alkatrész az ecu-n belül?
Csak azért kérdezem mert azért a 60-80eFt elég húzósan hangzik. Vagy cserélik a komplett ecut-t és beleírják a régi szoftverét?
Amúgy én is csak hüledeztem amikor megláttam hogy a vezérlő a motoron van.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Ecu- írják talán típushibának. Megfárad mert valami barom tervező úgy gondolta jó helyen lesz a blokk oldalán.
Trafósor, ha megadja magát valamiért a szelepfedél tömítés akkor megáztatja a trafósort és a gyerkákat.
Illetve álítólag sokatt futottaknál olajfogyás.Nekem ebből a trafósor jutott cserére. Olajat nem eszik 250ekm után sem. Igaz 5w40-el megy most.
Pillangószelepet tisztítani kell ha egyenetlen az alapjárat vagy írja hibakódba.
Fogyasztás nálam átlag 8L (astra g kombi aut.), szerintem egy vectában is hasonló lenne. Astráról írtam korábban. [link][ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Opcom-al ki akarnám kapcsolni a kipörgésgátlót. Astra g z18xe-n. Ha nézem diagnoszika részen measuring menüben akkor a logolás alatt ki van kapcsolva. Csak ilyenkor folyamatos opcom kapcsolat kell. Műszerfalon világít az esp(tc) és az abs is ilyenkor.
Igen ám de én csak az esp(tc) akarom kikapcsolni az abs maradna. Bemegyek az ecu programingba és átrakom presentről not presentre akkor műszerfalon világít hogy ki van kapcsolva de az autót nem lehet elindítani csak pörgeti az önindító de semmi. Ha visszaváltom presentre akkor meg minden működik mint elötte.
Vagy ehez már komolyabb eszköz kell?[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Kicsit rendbeteném a gépet eladás elött.
Nem jöttem rá hogy mi lehet a reléknél az ami nekem hiányzik. (mivel össze vissza voltak már cserélve ezért a gyári leírás nem segít, fedeleket én vettem le a biztik jók) Az elektromos tükrök és a klíma nem működik de nem tudom hogy azoknak kell-e relé?
Illetve jön egy cső a váltótól (akksi alatt a kábel mellől indul) ami nem vezet seholva azt sem tudom hogy nem-e kellene valahova csatlakoznia. Látszólag mitha enyhény talán olajos lenne a vége. (hűtés nem lehet mert nem melegszik túl a váltó opcom szerint)
(2001-es astra G 1.8 autm.)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz ArthurShelby #92791 üzenetére
Úgy akarom eladni hogy ne égjen a pofám ha valamire ránéznek és nem tudom megmondani miért nem működik. Nyilván nem akarok sokat költeni rá eladás elött de amit olcsón lehet azt megcsinálom. Előző tulaj sokat gányolt, valamenyire rendbetenném.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz diablo1984 #92793 üzenetére
Való igaz de nem mindegy hogy csak tölteni kell vagy kompletten kuka az egész.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz diablo1984 #92795 üzenetére
Nem pont ezeket a hibákat keresem rajta, de érdelelne mi a fene az a cső és a hiányzó relé utóbbinak lehet köze van a légkondihoz. OpCom-om is van azon látszik hogy nincs nyomás.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz mohabá 007 #92803 üzenetére
Nagyon köszönöm a választ!
Ez már a Z18XE. De ugyan az a relétábla. Gondolom akkor a szekunder levegő nem kötelező elem.
Az utastéri biztosítéktáblát még megnézem. Ott ami mókolva van az az ablakemelő mert a gyári vezetékelése rossz és ez miatt direktbe az aksira van kötve egy biztosítékkal, nem pedig a gyújtásra. Ugyanígy a rádió is fixen van bekötve gyújtás nélkül.
A cső amióta megvettem ott volt csa lefelé hajtva az ABS csatija alá nyúlt, de nagyon kevés olajszerű valami volt a csőben és látszólag teljesen szűz vége van mintha sosem lett volna használva. Keresek szabad helyet, elég hosszú a folytószelepig simán elér.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz MasterDeeJay #92790 üzenetére
Sok guglizás után kiderítettem hogy a váltóból jövő cső az csak egy szuszogó és jó helyen van ott. Kell neki azért hogy a benne lévő levegő az normális hőmérséklet eléréséig / olajnyomásig tudjon tágulni valahova. Hátha esetleg kell másnak is ez az infó.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Tikakukac #93556 üzenetére
Itthon is lehet kapni vaterán, azonnal megérkezik és NAV-al nem kell szívni. Hátránya hogy majdnem 10eFt.
De az EU raktár ha van az is jó választás.
Ebayről toyota techstream-et rendeltem nemrég, azon szerencsére nincs logó de a hozzáadott cd-n virágbolti a program, szerencsére átment.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Részben búcsúzom a topiktól, de olvasója maradok. Eladtam az Astrát. (Avensis lett helyette)
Pontosan kiszolgálta azt a célt amire kellett. Munkába járni, cipekedni mindenféle lomot, meg néha a családdal ide oda elmenni. És hát bebizonyította hogy 300eFt körül is lehet kapni használható automata váltós G Astrát.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz bazsimano #93867 üzenetére
Ez gondolom a hátsó lambda szonda. Nekem egyik opelemen sem volt jó az elülső. Évekig használtam úgy.
Annyi történik hogy állítólag többet fogyaszt tőle (bár nekem astrával ugyan annyi volt hibásan meg jól működőn is), mert középértéket állít be a motornak keverékre és nem az érzékelővel méricskél. Műszakira illik megcsinálni.
Használhatod nyugodtan.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz ntomka #93877 üzenetére
Nyilván a cseréig értettem, műszakira úgyis meg kell csinálni. Nálam 3-4 évig nem volt vele gond. (egy calibra és egy astraG) Illetve valóban nagyon dúsít? kérdés mennyivel mert akkor többet is kellene fogyasztania. [link] (automata G kombik közül 1.8-asból nekem evett a legkevesebbet, ha működött volna a lambda szonda akkor ennél is kevesebbet evett volna?)
Igazából ment rendesen, nem füstölt, olajat sem ette motorilag hibátlan volt de szegény elektronikailag hulladék lett. Calibránál kölcsön kértem egyet műszakiig, aztán visszaadtam de ott úgy emlékszem csak egy volt felül.
bazsimano
Egy lambda szonda önmagában ennyit nem produkálhat, ott más is gond lesz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Tikakukac #93879 üzenetére
Nálam az univerzálisok döglöttek meg. Delphi is 3 hetet bírt. Noname nem is működött. Beleuntam. A mostani Avensisnél ha begöglik csak gyárit veszek (4 is van benne sajnos), a régi astránál nem volt értelme cserélni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!