-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
farkas-j
őstag
válasz jimmy5 #84254 üzenetére
Én közel egy év keresgelés és kutakodás után a Rigotech céggel csináltattam meg az optimalizálást az autómon. Maximálisan elégedett vagyok vele! Sokan legalább ugyanilyen elégedettek. Sokkal dinamikusabb, erőteljesebb, pörgősebb lett a motor, és ami meglepő, hogy mellékhatásként 4-5 decivel kevesebbet eszik. Úgy tudom az országban 2 vagy 3 szerződött partnerük van, kérdezz rá ha Szekszárd túl messze van.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
ArthurShelby
addikt
válasz jimmy5 #84413 üzenetére
Az az op-com verzió az az interface verziója. Ami neked meg lényeg a program verziója, ami fenn van a gépeden.
Milyen kocsihoz kéne?
Ugyanis magyar csak 2010ig van kb.Az interface verzió akkor fontos, ha canbus-os a kocsi, mert azt csak 1.60-tól tudja (lehet az 1.59 is, de ebben nem vagyok biztos).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz jimmy5 #85668 üzenetére
Elméletileg jónak kellene bele legyen, megfelelöen le- majd feltanítva.
Az elölapja más egy H-ból és egy C-böl származónak, a Vectra rádiójának elölapja sík, míg az Astra H rádiójának közepén van egy él, onnan széle felé enyhén lejt. De ez inkább csak esztétikai dolog, de hátha fontos.
-
ArthurShelby
addikt
válasz jimmy5 #86299 üzenetére
Első érzékelő miatt sípol?
Nálunk is volt ilyen, de insigniáknál is szokott lenni (onnan van a tipp), hogy a rendszám és a tartója valahogy kicsit belóg. Kell rajta egy kicsit formázni és jó lesz.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
Tikakukac
titán
válasz jimmy5 #86571 üzenetére
Akkor nagy kérdés nincs, az tényleg megszolgálta az idejét. Nálunk is cserés lesz 4-5 év után. Sok helyi járat megölte szegényt, indítóárama már nagyon parkettázik, bár ez még tartja magát 12,5V-on.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz jimmy5 #99859 üzenetére
visszacsapó szelep csere
(amúgy meg melyiket, mert van belőle 2)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Integrale
veterán
válasz jimmy5 #100460 üzenetére
Néha nekem is ilyen, meglepő módon melegben/ ha soka áll, akkor nincs semmi hangja. Amikor hallom, akkor sincs 1 másodperc, amíg "szól".
Érdekesség képpen, az okoskerekek nem lötyögnek a forgaási iránynak megfelelően.Más: Melyik olaj ajánlott 0W40-ből?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Hachiko95
aktív tag
válasz jimmy5 #100458 üzenetére
Szerintem sem kell foglalkozni vele, csak amikor már folyamatos a hang vagy teljesítmény vesztés van. Főleg, ha minden ki van cserélve, akkor mást nem nagyon lehet csinálni. Valahol olvastam olyat, hogy hidegindításnál a rövid kopogás "megengedett." Figyeld majd a hangot, ahogy hűvösebb időjárás lesz. Én eddig úgy vettem észre, hogy akkor rövidebb ideig vagy egyáltalán nem csinálja.
Nekem a Mobil 1 ESP 0W-40-et szereti, láthatóan nem eszik belőle 10000 km alatt.
-
-
Tikakukac
titán
válasz jimmy5 #101581 üzenetére
Kérdés, hogy jó értékkel volt-e lehúzva a szelepfedél és rendesen takarított-e a felület.
Két másik opció: vetemedett a fedél vagy maga a hengerfej teteje slendrián megmunkálás. Nekem van a garázsban egy olyan kisebb alumínium tömb, ami eszetlenül síkra lett csiszolva üveglapon, és erre szoktam rakni 2000-es papírt és csiszolom át a hengerfej felső szélét valamint a teknő peremét a blokkon. Atompatent sík lesz és pont annyira sima, hogy a tömítés patent legyen. Nyilván egy nyomatékra húzás is tud segíteni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz jimmy5 #101592 üzenetére
Passz, mivel ez elég sok feltételen meg tud bukni, nem csak a fedélen, így én cserélném. Nyilván akkor lennél biztos a dolgodban ha magad csinálod. Lásd esetem, amikor elvitte fater a kocsit műszaki előtt és a kövi alkalommal 4 órát kapartam a szilikont a fedélből.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zgospel
őstag
válasz jimmy5 #102212 üzenetére
Nekem a G Astra csinált ilyet, és 1 hónap eltéréssel csinálta mind a két oldalon, szóval lehet jobb ha rákészülsz
Ki kell pattintani azt a fekete hátlapot ahogy írták. Én a helyedben valami fűtött helyen csinálnám, vagy megvárnám a jobb időt, mert ilyen hidegben elég rideg a műanyag ami bepattan a helyére, és könnyebben eltörik. Esetleg kis szilikonnal bekenheted, hogy könnyebben bepattanjon majd a helyére.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mohabá 007
aktív tag
válasz jimmy5 #102864 üzenetére
A hibakód alapján, a szívó oldali mágnesszelep (szolenoid szelep) - et működtető áramkörben van hiba.
Cseréld meg a kipufogó oldali mágnesszeleppel. Ha a mágnesszelep rossz, akkor P0013 hibakódot dob.
Ha marad a P0010 hibakód, akkor a mágnesszelep jó, a vezetékkel lesz hiba, de lehet sima kontakthiba is.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
szbalogh
őstag
válasz jimmy5 #103985 üzenetére
A bal oldali sárga relé kapcsolja az indítómotor nagy mágneskapcsolóját. Ezt a relét kihúztam és a kapcsolt oldalt rövidrezárva átforgattam a motort. Utána relé vissza és szokásos módon indítottam. De be is lehet húzni a sárga relének egy kapcsolót az utastérbe.
Mivel ez így működik jobbnak tartom egy külön elektromos olajszivattyút beépíteni és azzal felépíteni a nyomást. Már majdnem minden meg van hozzá
Nick: HE_Storm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen