-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #76400 üzenetére
Már maga tény hogy egy 136 lovas kocsit minek halálosabbiramosít fel valaki azt nem értem...
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #76400 üzenetére
A kormányt csak kesztyűben tudnád használni ezért van rajta ez a védő.
Egyebekent ez nekem bejön. Mármint az autó meg a színe. -
_seth_
veterán
Vectra B1-re rakta már fel valaki a B2-es küszöbtakaróját? Valami ötlet, tipp a művelethez?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mohabá 007
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #76399 üzenetére
Eladónak eladó,de kifog megvenni egy autót,amin olyan jelentős műszaki átalakítások vannak,ami miatt a műszaki vizsga bukó.Valszeg engedély nélküli átalakítások,ezért nem is tudja levizsgáztatni.(lejárt magyar okmányok)A vételár,+ a gyári alkatrészek beszerzése,beszerelése annyi pénzbe fájna,amiért már közel új autót kapna.(nekem félpénzen se kéne,mivel nem vagyok "mazo pista" )
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #76406 üzenetére
Biztos B2-es volt mivel B1-es nem létezett belőle
Remélem, hogy felnéz ide a napokban. Van ötletem, hogy hogy kezdjek neki, de jó lenne még pár tipp. Ha felkerül a küszöbtakaró akkor kész leszek az autóval.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #76408 üzenetére
Arra gondoltam, hogy a rögzítő patentek hátuljára teszek kétoldalút és úgy rakni a küszöbtakarót a "helyére" csak, ha a patentok a helyükön vannak akkor a kétoldalú ragasztó sem tartja őket a helyükön, ha kicsit ki vannak pattintva akkor pedig nem biztos, hogy a jó helyre kerülnek. + Azt sem tudom, hogy gyárilag hogy lehet egyáltalán levenni a küszöböt, elcsúsztatás működik vajon? Akkor lehet, hogy a kétoldalúval is ott maradnának a patentok... passz
Jah, a patentokat fel fogom csavarozni a helyükre, a ragasztós megoldás csak arra kellene, hogy hol is van a helyük pontosan
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #76406 üzenetére
Jesz szőr.
Én egyszerűen mértem. Odatettem a küszöböt a helyére ahol lennie kell, alátámasztottam, a tetejét végig húztam filccel, majd a küszöb spoilerről visszamértem távolságot, és a vonaltól szintén visszamértem a küszöbön. majd ilyennel fúrtam fel a patentokat: [link] aztán kifújtam belülről alvázvédővel. Merthogy a gyári kifúrt lyukba műanyag bolha megy, amit én csavarral helyettesítettem, de ugye ez a rozsdának a melegágya lenne, viszont már vagy 4 éve és még nem jött elő semmi amikor utoljára láttam. Először meg voltam ijedve aztán rohadt egyszerűen ment az egész.
A gyárit csak le kell pattintani, ( el is tolhatod de nem nagyon engedi, és jobban törik) és legtöbbször törnek a patentok, de cromaxtól lehet venni.
Valahol talán van is még pár darab.. de én azokat is átalakítottam, mivel csavarnak helye nincs, én fúrtam ki azokat. Már bánom hogy nem csináltam több képet
HA jól tudom az első sárvédőnél nem lesz tökéletes az ív, mert más a b1-b2, de egyáltalán nem vészes.
mindjárt csinálok képet az ajtóteleszkópról is
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #76401 üzenetére
Engedd meg, hogy tiszteletteljesen ne értsek egyet veled.
Szerintem ez az autó messze van attól a stílustól, illetve egészen igényes kivitelezésnek is tünik, rendes futómü, ülések, stb, véleményem szerint nem egy hülyegyerekautó, optikailag is max azon veszünk össze, hogy ez a világoskék szín A embernek tetszik, B-nek pedig nem...
Azt pedig azért vegyük figyelembe ( a képeken nem látszik valóban, de betü formában igen ), hogy a gyári mocira rá lett pakolva az RC motorjának jópár eleme ( komplett szívóoldal ), kipu-oldal is módosítva van, és hozzá a motorvezérlö, ezekkel azért már nem lenne meglepö egy 150-160Le körüli ménes sem, amire még mindig mondhatjuk, hogy "lóphasz" persze, hiszen a
fotelszakértök"hozzáértök" szerint ma már 200Le alatt egy mélygarázsból nem tudsz kiállni az autóval, nem, hogy élményautózz, ugye ( cöhh-cöhh )...A kormány pedig, ahogy már el is hangzott velúr borítású, néha "kesztyüs-kormány"-ként is hivatkozott darab, aminek a rendeltetésszerü használata a fasza tapadás miatt kesztüvel szükséges, mivel a zsíros tenyered miatt elveszti a tapadását a bevonat... Ezért van rajta a kormányvédö is.
Hogy utcára van-e haszna, azon persze lehet vitázni, de pl. pályázáskor hasznos lehet, azt pedig, hogy a tulaj mire használta 3. autóként, nem tudjuk.Nyilván, elfogadom, hogy ahogy sok embernek, úgy például Neked is az autó csak egy közlekedöedény, ettöl függetlenül vannak olyanok, akik egy ilyenben is megtalálják azt az élményt, amit keresnek.
És abban is biztos vagyok, hogy ettöl a szerény teljesítménytöl is vigyorogva szállnál ki belöle, ha veretnéd vele egy kört... Egészen más egy akkori kisautóban 140 (50-60) Le, mint egy mai felfújt pléhbódéban.Vélem ezt úgy, hogy az én játszós vackom gyárilag még gyengébb (115), az építéskor valamit talán erösödött, de még mindig nem tudok vele kiállni elvileg a mélygarázsból, viszont 8 év alatt nem egyszer mentem már vele sebesebben zárt pályákon, szerpentineken, és utcán is, a legtöbbször utasom is volt, de még egyszer sem mondta egyikük sem félúton, hogy " Te ez egy gyenge, lassú szar, ´ájjámegkiszállok "...
Természetesen ez csak az én véleményem, abszolút elfogadom, hogy Neked nem tetszik a kis oroszlán, vagy nem látod benne a potenciált, ami pedig benne van. Béke.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #76413 üzenetére
Pedig mostmár tesók is ráadásul a mi autóinkkal, az új "házasság " óta.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #76410 üzenetére
Ez is egy jó módszer
További képek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Alakul, de még mindig nincs kész Ami nem látszik: minden rendszere működik az autónak, a futómű zsír új és ezt érezni is, nagyon stabil lett, pedig sport futómű helyére ment gyári zsír új. A motor is szépen duruzsol, bár 2 hétig elég masszívan eresztette az olajat... hosszú sztori: egy vákumcső lecsúszott a helyéről ami miatt egyenetlen lett az alapjárat és megnőtt a karter nyomás, ez persze kinyomta a leggyengébb ponton az olajkör szigetelését, ami a főtengely szimering volt jelen esetben, lehet, hogy amúgy sem volt tökéletes, na ott eresztette, sőt folyatta az olajat, de a cső visszadugásával és a szimering cseréjével megszűnt a probléma. Most még "ócó" 10w40 van benne, ezt öntöttem bele amikor folyt belőle, de már a polcon pihen a mannol 5w40 extreme, jövőhéten, hogy ha addig sem ereszti az olajat akkor beöntöm. A hans pries alapjárati motor néha hibakódot dob, kb 5 indításból 2x, de már indítás után szinte azonnal, a másik 3 alkalommal pedig 200 kilométer alatt sem... ami bosszantó, hogy óramű pontossággal tartja az alapjáratot ennek ellenére, de valami mégsem 100-as benne, a következő lehet ismét egy bontott gyári lesz, nincs jobb megoldás...
Még pár vezetéket kell véglegesre forrasztani, csatlakozóval ellátni, küszöböt felrakni és kész is teljesen az autó Jah még meg kell találnom, hogy B vekinél melyik vezetéket kell elvágni ahhoz az utólagos rádió ISO csatlakozóján, hogy MID kijelző esetén ne tűnjön el a dátum kijelzés a kijelzőről (ott írná ki a rádióadók nevét a gyári rádió). Nekem már el van vágva ez a vezeték, de visszakötném, mert ez alapján érzékeli a kormányon is a multi gombok, hogy mikor világítsanak, ezen vezeték helyett a MID kijelző megfelelő vezetéke lesz inkább elvágva Aki tudja a megoldást az leírhatja
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #76415 üzenetére
A végéhez dióhéjban: Nem vagyok benne biztos, hogy létezik az általad keresett loophole a MID utolsó sora és a multigomb világítás kombóval. Nekem ugye átalakító van a fejes miatt, de ha lekötjük a csatiról azt a szálat, akkor van dátum és nincs világítás. Sajna nem tudom megkerülni, de most hogy mondod megkérdem a csoportban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #76415 üzenetére
ebben a rádiós témában más a b1 és b2 bekötése szerintem, mert nekem is van egy gondom, hogy olyankor is sípol a kocsi, amikor én nem akarom. ugyan az a rádió került át ami a B1-be volt nekem ( hasonló, csak butább sony mint a tiéd) És még mindig nincs átalakítóm a multikormányhoz. 15 ezer ft. vicc kapcsolási rajzot vadászok, mert akkor csinálnék. Egyébként ilyen kormányt akarok egyszer, akkor ennek ugyan az lesz a bekötése, jó lesz hozzá szerinted ?
(#76417) B-L-A-C-K össze kell majd políroznia az egész kocsit ha elkészül. hálás ez a szín. nekem nem ütött el, mondjuk pro festő csinálta az elemeket.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #76416 üzenetére
Meg lehet csinálni mert FB csoportban volt aki írta, hogy lehetséges, már csak a kivitelezés kérdéses
B-L-A-C-K: Ha csak azt látod elütni akkor jó
Amiket én festettem, lakkoztam:
-Első lökhárító (ezüst volt, B1 => B2 Zender csere))
-Sofőr oldali első sárvédő az aljától a felső töréspontig (rozsdás volt)
-Sofőr ajtó díszléc alatti része (rozsdás volt)
-Sofőr oldali hátsó sárvédő ív, a küszöbtől egészen a hátsó elemnél a törésig (rozsdás volt)
-Csomagtérajtó (zöld volt) (B1 => B2 csere)
-Hátsó lökhárító (zöld volt) (B1 => B2 csere)
-Utas oldali hátsó sárvédő ív, az csak beleködölve kicsit a felette lévő részbe (rozsdás volt)
-Első utas ajtó alja a díszléctől lefelé ( alján rozsdás volt)
-Külső tökörborítások (zöldek voltak, B1 => B2 csere)A csomagtérajtó szerintem még a jobban sikerült elemek közé tartozik Egyszer majd lefújatom az egészet egybe csoki barnára
LaciCRM: jaja, polír majd kell neki, én is políroztam rajta, de a kis hobbigépem távolról sem hoz olyan eredményt mint egy profi kezei között
Zender kormánynak hívják, szerintem pontosan illik a gyári B2-es kormány helyére. (B1-ben más a légzsák csatlakozója, bár össze lehet rakni azzal is).
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csabyka666
addikt
Üdv!
Arról tud valaki 100%-ig biztos infót, hogy a B Omega Caravan ülései jók-e az F Astra Caravanba? Első és hátsó üléseknek is passzolnia kellene...
Légyszi, csak akkor írjatok, hogy ha garantáltan tudjátok, hogy igen avagy nem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
_seth_
veterán
válasz trassher #76420 üzenetére
Ha nagyobbat tennék rá akkor pl vectra c opc felni kerülne fel, vagy egy j astra / ingisnia, de ahhoz túl sokat megyek, hogy kényesebb felnit feltegyek + ez így gyári, ez a vectra b2 elegance gyári felni, a 16 is elég ezekre az utakra bőven A téli még jobb, az a gyári B1 15-ös
Csillaggarázs az otthona, oda drágát nem is raknék fel, még ezekhez is keresek majd kerékőrt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #76423 üzenetére
Jah, gyári irmscher sport futóművet dobtam ki az autó alól, akkor lehet sejteni, hogy melyik irányba tartok A kénylem, csend az én barátom, nem a nagy felni
Jah, ez a baj, de valami azért nem ártana, ha más nem valami alkalmi tolvaj elleni darab.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz trassher #76424 üzenetére
A gyári 5 küllős felnivel. Januárban kaptak új ug9-es téli gumikat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76426 üzenetére
Nagyon patent állapotba hozod az autót, az én szívemet mindig melengeti, ha ilyet látok, hogy valaki egy idösebb vasat hoz szintre, megbecsüli, elismerésem.
Nagyon ízlésesen válogatod össze a kiegészítöket, a Zender lökösön a nappali menetfény ugye már rajta Volt, és nem Te dobtad rá?
Már, ha csak a gyárias Optik a cél, nekem valahogy nagyon rikít rajta ott elöl, hogy nem gyári. Esetleg eldugni a rácsok mögé, vagy valami más, kevésbé "szemet szúró" megoldás lehetne még improvement. Szerintem. -
_seth_
veterán
válasz Szada85 #76427 üzenetére
Alakulgat, köszi
A menetfény megvolt az előzőn is, nem szép, de jó Rács mögé és más megoldással többet kellett volna a lökhárítón faragni amit nem szerettem volna, ennek összesen 4 csavarja van és az is csak akkor látszik, ha leszedem, ha valaki lefekszik az autó elé A rácshoz nem nyúlok, ahhoz túl drága és törékeny, így maradt ez a megoldás Gyári a cél, de a DRL-t már annyira megszoktam, hogy nem akartam kihagyni + nem is volt olcsó anno + illik is a sorba: osram xenarc nightbreaker a xenon, osram cool blue a távolsági és a ködlámpa is valamint a helyzetjelző és osram a menetfény is, még az index is az
De ha egyszer találok valami kevésbé szembeötlő megoldást akkor majd váltok, egy NSSC 506-os nevűt már ajánlottak ami pont követi a vectra lökösnének a formáját, de még várok valami tutibbra, esetleg ami még szóbajöhet az a ködlámpák cseréje Osram DRL-re ami ködlámpa is, de a jelenleg elérhető darabok túl nagyok a zender lökös hella ködlámpáinak a helyére, persze azon a helyen is lehet még nagyobb lyukat csinálni...
Rács mögé helyezésen is gondolkoztam, lenne egy ötletem rá, hogy a rácsot magát ne kelljen fúrni, vágni, de nem tudom, hogy úgy mennyire lenne használható a fénye.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76428 üzenetére
Világos persze, illetve a Te autód, olyanná alakítod, amilyenre Te szeretnéd.
Olyan DRL-es ködlámpát én is láttam már, de én is úgy emlékszem, hogy annak nagyobb az átméröje, mint amekkora a Zenderben ki van alakítva, Zender lököst pedig nem fúrkálunk szerintem sem.Tegnap kora este én is belepróbáltam a Cool Blue Intense helyzetjelzöt, legalábbis a vezetö oldalra, az utas oldalhoz ki kell vegyem a légszüröházat is majd, szóval egyelöre csak összehasonlítás végett... Jobbnak tényleg jobb, mint a gyári sárgás színü helyzetjelzö, különösen felkapcsolt Xenonnal, de - lehet naívan persze - picit kékesebb-lilásabb fényt vártam.
Világosban még elég szembetünö a különbség, oké:
De sötétben, feltolt Xenonnal már kevésbé kivehetö:
Elsö körben jobb lesz persze tényleg, mint a gyári sárgás, de lehet ki fogok próbálni még valami más fajtát is, kíváncsiságból.
-
kmarci25
veterán
válasz Luck Dragon #76413 üzenetére
Párduc oroszlánnak farkasa...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Tikakukac
titán
Van olyan ismert oldal ahol kint vannak adott autóhoz a szervizperiódusokra eső karbantartási munkák? Olaj és pollenszűrőig okés az évente kuka. Légszűrő, üzemanyagszűrő, hűtőfolyadék, váltófolyadék, fékfolyadék, gyertya és hasonlók kellenének, míg itthon vagyok akkor elintézném a dolgokat a kocsin. Astra G, H-s XEP-es 1.4 motorral még mindig az alany.
Thx!
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #76435 üzenetére
Akkor jól emlékeztem, minden kicsiben repül akkor levegő is. Olaj meg nyilván alap.
Élettartamra töltésben az a jó, hogy halálig élettartam töltés minden Nem vegyész lettem, de VeBi-m az volt és a tanárom a MOL-hoz dolgozott be, azért egy kicsit ő is finomított ezen mikor bekérdeztem, hogy nade tényleg bír-e 30 szezont ilyen éghajlati övön mondjuk egy váltóolaj.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz Petyyyyy #76423 üzenetére
Ha a kerékőr 3 percig tart, akkor mi az ajánlás? CASCO van rajta..
ui más, beszereztem egy Astra J szerelési könyvet (angolul van és manuális), ha valakinek szüksége van belőle pár oldalra, akkor betudom fényképezni.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Tikakukac #76434 üzenetére
Összes szűrő + motorolaj nálam 10.000 km / 1 év, üzemanyagszűrő minden 2. olajcserekor.
Fék- és hűtőfolyadék csere vezérléssel együtt, 60.000 km / 4 év, esetleg a gyertya is belefér ide, azt csak hibaelhárítás miatt volt cserélve nálam.
Váltóolaj cserét még nem csináltattam egy autómon sem, manuális nem kényes erre, automatában viszont kötelező bizonyos időközönként.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
WP14
őstag
válasz HoaryFox #76438 üzenetére
Ez így pont jó, azzal a kis kiegészítéssel, hogy manuális váltó is meghálálja, ha a vezérléssel együtt cserélve van benne az olaj és gyertyák is. Tapasztalatból mondom, hogy finomabban kezelhetővé vált a váltóm az olajcseréje után és hát az az olaj is "fáradékony", mint mindegyik, hiába mondanak rá élettartamot, hiszen a motorolajra is 30 ezret "hazudnak"
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
HoaryFox
Topikgazda
Nekem 250.000 km van a Vectrába, nem tudom, hogy volt-e váltóolaj cserélve, de a kapcsolások jólesnek, nem tudom, jobb lenne-e friss olajjal, bár lehet valamit éreznék.
Meg ha jól tudom, úgymond "dedikált" leeresztőnyílás nincs, csak a feltöltő nyíláson keresztül lehetne cserélni.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tikakukac #76436 üzenetére
Én is csodálkoztam ezen a soha nem kell cserélni dumán, de azzal a lendülettel cseréltük is a váltóolajat. Szervóolajat valamivel macerásabb cserélni, még mindig a polcon pihen az új.
amargo - Passz, pedig én is kíváncsi lettem volna, de semmit nem tudott mondani erre a gumis Füreden. Nálam is kerékőr + casco combo van, de nem igazán lehet kivédeni az ilyesmit. Vagy megvan egy teljes szett zsebben vagy átfúrja 3 perc alatt és puszi. Garázs, riasztó, kamera, vízes árok.
llwynog - Az Astrában van rendes leeresztője, inkább feltölteni macerásabb kicsit. Ahhoz kell egy műanyag cső. A szervo a problémásabb.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
WP14
őstag
válasz HoaryFox #76440 üzenetére
Nekem G Astránál van leeresztő csavar és a szintellenőrzőnél kell betölteni-visszapumpálni, erre van egy célszerszám a szerelőm barátjának, manuális (kézzel tekerős) kis szerkezet gumicsővel. 185 ezernél, azaz 2 ezer km-rel ezelőtt cseréltük, nekem érezhető javulást hozott.
(#76441) Petyyyyy Szervoolaj csere nem annyira macerás, ha van egy méretes fecskendőd egy ráillő gumicsővel és csak simán kiszipkázod a tartályból a régit, ugyanígy vissza pedig az újat.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Doggy dog
senior tag
Üdv mindenkinek.
Múltkor jó tipp volt H Astrához a klímás okosság.
Van még ehhez hasonló,rejtett tudás??
Kísérőfényt ismerem.
Recben vészhelyzeti féklámpa,ablak felhúzás kulccsal bekapcsolva.
Sebességfüggő ajtózárt nem akarom.
Ha tudtok még,van még más okosság,hallgatom
Calogero írtam neked is pü-t,lehet nem láttadAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
#81556480
törölt tag
megint jó ez a váltó olajcsere téma opel váltón nincs leeresztő, így leszívogatjátok? akkor meg marad benne a régiből, amivel keveredve esetlegesen az új olaj még lehet rosszabb lesz mint a régi.
nem azt mondom ne cseréljetek, csak kérdezem. én mondjuk amíg nincs gond biztosan nem fogom lecserélni ( 180e km)
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #76430 üzenetére
Jó dolog a sport futómű, de én már közel 10 év alatt meg is untam, pedig nem kínai TA teknikk volt hanem gyári irmscher, de az, hogy minden parkolásnál figyelni kell, hogy ne érjen le már nem volt szimpatikus és hiányzott a teleszkóp és rugóút is a kényelmes futáshoz
Szada85: A cool blue refi pedig még kevésbé kék mint a helyzetjelző, de legalább ez még belefér a hatályos szabályokba és nem kell várni, hogy mikor szólnak érte a rend éber őrei
LaciCRM: Nekem pl már cserélték kétszer az olajat benne, egyik alkalommal sem volt gond vele, pusztán a szerelőm jónak látta lecserélni, a legutóbbi pont idén volt a motorfelújításkor, nekem nem tűnik jobbnak tőle, de rosszabb sem lett.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76446 üzenetére
Persze, világos, igazából a refinél nem zavar a gyári sárgás sem, folyamatosban nem nagyon szoktam használni a refit, max ha kiengedéskor villantok, vagy ha valamelyik Úrvezetö megfeledkezik magáról az autópályán a belsö sávban, azt gondolva, hogy az Auchan parkolóban korzózik, és már-már balesetveszélyes helyzetet okoz, bár szomorú látni a közlekedési morál ilyen mértékü romlását, hogy még ilyenkor sem érti Hösünk, hogy most miért jött a vaku hátulról...
A helyzetjelzök mennek majd be, mert nyilván még a fehéres szín is jobban passzol a Xenonhoz, mint a sárgás, a refit majd max akkor cserélem le, ha kiég, bár ilyen gyakoriságú felhasználással nem holnap lesz.
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #76446 üzenetére
Értem én, de neked akkor ki volt véve a motor, amikor lényegesen könnyebb. meg a kilométer is gondolom nem volt olyan kevés. én nem akarom szétszedni a váltót mert valaki " okosabb" a gyártónál. régóta figyelem már ezt a gondolatmenetet, kb már az opelforumon is láttam mikor az első vekit megvettem, de akkor sem győzött meg. Egyetlen dolog lehet érdekes nekem, mégpedig hogy a gyártó a váltó olajra élettartam garanciát határoz meg. Na és mennyi az élettartam? valahol 300e km-et olvastam. De biztos nem 180.e Mindenesetre 300 körül majd elgondolkodok rajta egy nagyszerviznél. de az még odébb van. Eleve nem túl fényesen kapcsolnak ezek a régi opel váltók még akkor sem amikor tökéletes állapotban vannak.
Nem akarok nagy mélységekbe bonyolódni a témába, mert ha jól emlékszem többször volt már téma és vannak akik meggyőződésesen cserélgetik. Biztos nem ártanak vele.
-
WP14
őstag
válasz #81556480 #76448 üzenetére
Motorolajadat 30 ezrenként cseréled? Nem? Pedig a gyártó azt mondja.
De kinek jó az, ha a gyártó magasabb csereperiódust, vagy örök életet ad meg, mint amennyit az olaj valójában bír? Nem a gyártónak? Mi az érdeke a gyártónak? Hogy minél több fogyjon a termékeiből. Ez pedig akkor következik be, ha hamar tönkremegy. Szerintem.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs