-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Látom megvan a lényeg. Pontosan tudod miért csak a kuplungot írtam. A kopó alkatrészeket ne írjuk már a hibalistára. Aki oda írja azt is, járjon BKV-val. Nem olyan rossz szerkezetek azok a motorok sem.
Pedig ennyi, más nem volt cserélve rajta.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
beg
veterán
Ne kezdj el az élő fába is belekötni, akkor nem kell görgetni. Az még egyszerűbb. Nem újkeletű a dolog és már nagyon fárasztó.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Csak annyira fog menni amennyire sikerül megállnod az örökös hangulatkeltést. Nem kell sokat visszalapozni itt a topikban, hogy kinek a cirkuszát kellett törölni
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75558 üzenetére
Pontosan ezért mondom, hogy mindenkinek mérlegelnie kell(ene), hogy milyen autóra van pénze, amit fenn tud tartani úgy, hogy bármilyen esetleges hiba, vagy alkatrész csere beleférjen a költségvetésébe, mert gondolom, az fontosabb a tulajdonosnak, hogy használni tudja a gépét, mint, hogy néhány literrel kevesebbet fogyaszt közel azonos üzemanyagárak mellett. Havi 2000 km-nél, ha 2 liter a különbség, az 40 liter, 14000 ft, éves szinten 168 ezer, aminél már eleve magasabb a dízel és benzines közti árkülönbség.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Opel Astra H 1.4 Nem kapcsol be a klíma
Biztosítékokat átnézem az összest motortérbe és a csomagtartóba is.Ha benyomom a gombját az alapjárat megnő. Viszont nem kattan a kompresszor és a ventilátorok sem pörögnek fel.
Szerintetek mi lehet vele?
-
Zoja™
őstag
Sziasztok, kérnék egy kis segítséget.
Adott egy Fastra, amiben a check lámpa alapesetben indítás után felvillan egy percre, aztán elalszik és majd csak a következő indításkor csinálja megint.
Kivillogtattam a hibakódot, ami szerint 1415-ös hiba van.
Ha jól értelmezem, akkor hűtőközeg szenzor alacsony feszültséget, hűtőközeg szenzor magas feszültséget jelent.
Elég csak a hőfok jeladót cserélni, vagy másra is utalhat ez a hiba? -
-
F_Gergely
őstag
Az a 2 liter lenne nalam 5 vagy tobb liter, tudom mert kiszamoltam. En most atlagban 5,5 literrel jarok. Ha vennek egy legalabb 2 literes, turbos benzinest, 10 liter alatt nem kozlekednek. Es az uzemanyag kulonbseg egybol nem 40 liter.
Ezert irtam, hogy kb habi 70 ezer lenne nekem egy benzinest tankolni. Netto baromsag, ha dizellel meg eljarok 5 literrel ugy hogy a szemet kinyomhatom, porgethetem tiltasig es padlozhatom akkor is 5 liter nem tobb. Es nem kell azon agyaljak hogy uristen most padlozom mennyit fogyaszthat. Tudom hogy mennyit, 5 litert. Klimaval, varosban is ugyan ennyi. Benzinessel 10 liter alatt nem usznam meg. Arrol nem beszelve hogy mutass benzinest aminek 300-400 nm a nyomateka. -
HoaryFox
Topikgazda
No, elvittem szerelőhöz az autót, 2 axiál csukló csere meg a hátsó lökös nyúlványra is ránéznek, ja és a rejtélyes súrlódó hangra.
Visszafelé nagy meglepetésemre megengedte a szerviztulaj, hogy vezethessem a J Astráját (tök közvetlen, rendes csávó) Szedán és 1.9 CDTi
Hát az első pár méter vicces volt, bár dízel autón tanultam vezetni, de teljesen elszoktam tőle, szóval kapásból 1 lefulladás, de 1 perc és újra meg is szoktam.
Hogy mondjak valamit az autóról is: jó karakteres motor, szépen húz, nem vandálkodtam vele
nagyon, zajszigetelés számomra OK, a külső tükrök azok hatalmasak a B Vekihez képest, ami nem tetszett, hogy hátrafelé nem nagyon lehet kilátni, meg hát az a középső konzol...De legalább Opel volt
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75565 üzenetére
A "be kell gázozni"-t olvasd hozzá.
Az 1.9 cdti-re 6,6-os minimális fogyasztást írnak amúgy C Vectránál: A fogyasztás városi használat mellett a teszt első napjaiban - amikor nem tudtam kihagyni egyetlen gyorsulási lehetőséget sem - 8,8 liter körül alakult. A halottak napi pátoszban a fegyelmezett vidéki utazások alkalmával ez az érték már 6,6 literre redukálódott.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
Gazt nem szeretem, nem vagyok vele kibekulve. Kell hely a tartalynak, plusz ha gond van vele baromi szivas, es beszereltetni egy vagyon. Illetve a melygarazst mint olyat bukod.
Most honda accord dizeleket nezek, bar nem olyan mint egy c vectra de lehet az lesz. Es legalabb lancos a motorja... -
F_Gergely
őstag
Ilyen szempontbol leszarom a teszteket. De a honda hiresen keveset fogyaszt, dijjakat is nyert. Nem veletlenul kerul annyiba amennyibe. De pl en a 20 eves kis dozel opelommal 5 literrel jarok Y20DTH motorral, ugy hogy turbos es csak 100 loero es 230 nm.
De ha pl a c vectra 3 literes dizele nem.lenne szar, lehet nem.erdekelne mennyit fogyaszt cserebe a vezetesi elmenyert. -
válasz F_Gergely #75565 üzenetére
Nos a Vectrával kapcsolatosan azt írtad hogy nem találni infókat.t. Pedig de! Közel 12 oldalnyi nép ítélet van leírva.
Átolvasgattam és a lényeg az hogy az értékelést beállítód emelkedő sorrendbe és elől vannak a legrosszabb értékelt gépek akkor lehet látni az összefüggést.
Azaz 2004-2005-évből nem szabad venni dízelt,és 2006 év elejéből. Ott voltak konstrukciós hibák.
2.2-Dizel a legrosszabb, az soha semmilyen módon nem szabad megvenni.1.9CDTI 120/150-ről pár hiba lista.
1,
- Komplett szívósor 300,000.00
- Külső hőmérséklet mérő 15,000.00
- Motordiagnosztika hiba szinte havonta
- Kezelőszervek (rádió, fedélzeti komputer)
- Gyári Kerékőr 15,000.
- Mindkét szivargyújtó.
2,
- Kettőstömegű lendkerék: 200.000 Forint - - Kuplungtárcsa és kinyomócsapágyak (alsó+felső): 130.000 Forint - - 4db INJEKTOR: darabonként 140.000 a JAVÍTÁSUK vagyis x4 az: 560.000 Forint - - Hőgomba: 25.000 Forint - - Nagynyomású szivattyú: 150.000 Forint - - Felső nyomásszabályozó: 80.000 Forint -
3,
- gyakorlatilag minden, ami :
- -műanyagból volt , mint megtudtam a szervizben, a környzetbarát műanyagok törnek. Attól környezetbarát, hogy mondjuk 2 évente veszek egy újat....
- -gumiból volt a futóműben. Az opel szerint az a jó, ha nem lehet kicserélni a szilenteket, hanem cseréljék ki az egész alkatrészt.
- -vagy ami elektronika alkatrész volt
-
- Ja és a hengerfej tömítés 44000 km után spontán átégett...
4,
- Önindítő 2x, generátor, kettős tömegű lendkerék - kuplungszerkeze
5,
- Eddig minden garanciában ment. A problémák:
- - 20.000 km-nél egyszer csak kigyulladt az olaj lámpa. 2-3 tömítés meghalt, olaj folyt. Csere, azóta nem jött elő.
- - Jelenleg az ötödik (!) szélvédő van benne. Az első hónapban kaptam egy követ, majd jöttek a bajok. Állandón berepedtek az új szélvédők. Utolsó alkalommal egy "másik fajta" szélvédő ment bele (felül zöld csík), az bírja azóta.
- - Fékmunkahenger a harmadik van benne. Az első meghalt a fékbebétek cseréje alatt valamiért. Csere lett, de valamiért az sem lett jó, szépen lement a pedál a padlóig ha nyomtam. Újabb csere után nincs baj.
- - Twinport szelep meghalt, komplett szívórész csere. Nem állandóan csinálta, de ha rájött, akkor szervizlámpa és vészüzemmód (max 90km/h, nulla gyorsulás). Újraindítás, és általában ment is. A ciki csak az volt, amikor előzés közben csinálta.
- - Klímakompresszor csere (iszonyat zörgő hang). Körülbelül ötödik alkalomra jöttek rá, hogy ettől van traktor hangja a gépnek.
- - Valamilyen gázvisszavezető cső 2x csere. Típushiba, elrepedt és berezonált. Most is :-)
- - Futómű elég érzékeny, az első 20e km alatt kétszer kellett állítani. Érdekes, de azóta rendben van.
- - Műszerfal itt-ott zörög, rezeg. Egyszer valamilyen patentot cseréltek a középső konzolban. Javítgatták, de most sem csendes teljesen.
- - B.e. index rendszeresen kiégett. Negyedik csere után foglalatot is cseréltek. Egyenlőre jó.2006-tól a nép ítélet alapján már mindenki szereti,persze lehetnek itt is egy-két fanyalgó. De 90%-ban szeretik és gond mentes gépek.
Annak is utánna lehet olvasni, hogy az a bizonyos Fiat "szutyok motor"- más gyártó által használt gépjárművekben nincs semmi gond. Itt a GM- tett egy fejlesztési módosítást ,ami nem jött be. Azaz itt a GM hibája az egész és nem a Fiat. De persze itt is előtte könnyebb írni, mint utána olvasni a dolognak. F_Gergely ez nem neked szól.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #75575 üzenetére
Nehogy már nekem kelljen utánanézni, hogy más mit akar venni. Én azt mondtam csupán, amit az Opelbe szerelt dízel Fiat motorokról mondanak nagy általánosságban, az meg, hogy az a GM hibája, mert belenyúlt, pont nem érint engem. Más gyártó által használt gépjárműben kell venni akkor, nekem aztán édesmindegy.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
"Nehogy már nekem kelljen utánanézni, hogy más mit akar venni"
Hát ez elég érdekes, akkor a miért hoztad fel hogy megkérdezed a szerelődet majd ez ügyben?-> Nem mintha ez baj lenne ,csak hát az ellentmondás.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #75575 üzenetére
Vegig olvastam a nepiteletek de a lenti hibak nem.tipus hiba hanem egyedi. Nem.altalanos.
Kettostomegu minden vele egykoru dizelben van ezt felesleges hibakent felhozni.
Injektorok eredeti opel ara 64 ezer per db. Es ezt se kell 100 ezrenkent cserelni, baromi hosszu az elettartamuk.
Altalanos jellemzo hibat en neten nem talaltam, meg facebook csoportban sem. 3 literes dizelnek vagy tipushibaja az oke. De kulon az 1.9 cdti-re jellemzot nem talaltam. Eseti hibak oke de ez nem altalanos.
Pl en is mindent kicsereltem az auton de ez nem a tipus hibaja hanem egyszeruen oreg es van benne fene tudja hany szaz ezer km amirol en nem tudok. -
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #75577 üzenetére
Dehogy ellentmondás. A népítéletbe nem kötelező beírni, tehát még véletlenül sem nevezhető reprezentatívnak az ott megjelent semelyike!!! Ellenben, a szerelő barátomnál láttam már néhány autót, ezt elhiheted, mivel hetente legalább 2-3 alkalommal meglátogatom, mivel valóban barátom. Neki jobban hiszek, bízom a szavában és szakértelmében, mint a népítéletes beírkálóknak, ugye nem gond?
25 éve minden autómat ő szervizeli, nem vadidegen márkaszervizesek.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Persze hogy nem gond. Jó dolog a barátság. Azt is elhiszem hogy már volt ott pár autó.
De igen is alternatívának tartom a TC népítéletét ha még mindent nem is írnak le, de ott is kaphat egy képet, ahogy tőled is és a szerelő barátodtól is. Lényegében azon nem váltóztat hiszen vannak gondok vele ahogy te is írtad neki, meg a népítéletben is lehet olvasni, attól függetlenül hogy én most egy-két darabot bemásoltam számára. De végig lehet olvasni mind a 12 oldalt ahol kialakulhat egy kép és ezt nem csak a TC oldaláról mondható el, mert más különböző oldal is ír ezekről. Nem csak magyar szakportállók hanem külföldi oldalak is egyaránt.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #75581 üzenetére
Megpróbálom másképpen akkor.
Tegye fel a kezét, aki írt már be a népítéletbe! Szerintem, ahhoz is egyfajta perverzitás kell, hogy valaki vagy agyonajnározza, vagy a sárga földig lehordja a volt autóját. Nekem pl. eszembe sem jutott semelyik előző autómról beírni a költségeit oda, mert minek? Csak azt akarom ezzel mondani, hogy biztosan van sok, akit a jószándék vezet és elmeséli élményeit, panaszait, de mi a garancia arra, hogy valaki nem csak poénból összehord egy tetszőleges autóról valamit? Ugye, hogy semmi? Ellenben a szerelő barátomnak és itt vannak rajtam kívül még, akiknek van szerelő barátja, tapasztalatból számtalan autóról fejből sorolnak szebbnél szebb hibákat, amikkel találkoztak személyesen. Ez az óriási különbség a virtuális és való világ közt.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz F_Gergely #75584 üzenetére
A benzin- gázüzemű járművek lehajtását 2011 októberétől engedélyezi a Belügyminiszter
26/2011. (IX.6.) BM. rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 601. § (6) Az (5) bekezdés pontja miszerint a bejáratnál, jól látható módon a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni. Tehát megszűnt az a rendelet, amely eddig tiltotta a gázüzemű gépjárművek lehajtását, parkolását a mélygarázsokba, így azok az autók, melyek el vannak látva elektromos mágnes tekercsel és biztonsági lefúvató szeleppel, azokra a tiltás nem vonatkozik. Családi házakban, a padlószinten szellőző nyílásokat kell kialakítani, ahol az esetlegesen szivárgó gáz távozhat a szabadba, akkor nyugodtan leállíthatjuk gépkocsinkat. A kereskedelmi forgalomban kaphatóak háztartási jelzőkészülékek is, az alsó robbanási határérték 20%-nál riasztójelzést adnak vagy egy szellőzető rendszert indítanak be. Mivel azonban a gépjármű tartályán elhelyezett mágnes tekercs a gépjármű álló helyzetében zárva van, így gyakorlatilag gázszivárgás nem jöhet létre.
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75584 üzenetére
Nem mellesleg, megközelítőleg akkora "vagyon" a gáz beszerelése, mint ugyanazon kategória benzinese és dízelese közti különbség, azaz magasabb ár a dízel javára.
Tehát már nem nagyon vannak érvek a dízelek javára, no meg, úgyis hamarosan betiltják a személyautókban.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Attól Függetlenül hogy neked nem jutott ilyen eszedbe. Attól Függetlenül perverzió nélkül igen is megfogják írni.
És ha kettő,három személy még csak poénból írkál, többi ötven,száz fő a maga módján segítőkész módon leírja tapasztalatát.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
Az a baj, hogy a benzines sose fog olyan vezetesi elmenyt adni mint egy dizel. Nem foglak meggyozni, mert mindenki mast szeret, de hogy en nem ganyolnam szet az uzemanyag rendszert az is biztos. Es szamomra a gazositas az igazi fillerbaszo megoldas, veszek egy benzines autot de kurvara nincs penzem tankolni, gyorsan gazositom mert az olcso.
Szvsz akkor ne vegyen benzines autot vagy vegyen valami kissebbet amit tud fizetni. -
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #75587 üzenetére
Honnan veszed az említett arányokat? Csak feltételezés, semmi nem támasztja alá.
Te, vagy ismerőseid köréből tudsz mondani bárkit, aki a valós tapasztalatait írta ott le? Mondd meg őszintén!(#75588) F_Gergely De pont te érveltél azzal, hogy azért kell dízel, mert az olcsóbb és nincs havi X összeggel több tankolni rá. Az nem fillérbaszás?
Mellesleg, szinte kivétel nélkül, az élményautónak szánt gépek benzinesek, nézz utána! Szép is lenne egy Lamborghini dízel.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #75590 üzenetére
Szép elkerülő válasz helyett. gratulálok az őszinteségedhez.
Nem azt mondom, csak azt, ha tudnád értelmezni, amit olvasol, hogy egyikre sincs biztosíték, se arra, hogy valósat írnak, se arra, hogy nem, azaz zsákbamacska azok alapján dönteni autóvásárlásról, így világosabb már?Tévedtem! Van Lamborghini dízel!
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
Szada85
aktív tag
válasz bandi0000 #75546 üzenetére
Szerintem, ha picit konkretizálod ( évjárat, felszereltség, motorvariáns ), akkor könnyebben lehet véleményezni, hogy sok érte, vagy kevés az 1 millió Ft.
Ahogy nézem elég nagy a szórás az árakban, 7-800-tól indulnak a valamirevalók, aztán a határ a csillagos ég. Ergó az 1 millió az kb a középsö sáv alsóbb szegmense, ettöl függetlenül biztos ki lehet fogni ott is korrekt darabot, de mindenképpen alaposan át kell nézni ezeket ( de persze ez mindre igaz ).
Engem egyébként meglepett, hogy milyen árakon mennek 2003-2004 körüli sima 1.6-1.8 benzinesek például, némelyikuk drágább, mint amennyiért én a 3.2-t vettem.
-
_seth_
veterán
Nem találom a leírást arról, hogy MID kijelzős autóban melyik vezetéket kell kikötni a gyári rádió csatlakozóból ahhoz, hogy ne tűnjön el a dátum a középső kijelzőről amikor bekapcsol a nem gyári, jelen esetben pl sony rádió. Megvan valakinek a leírás hozzá?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
Leírhatnám ( de erre ott a blogom - reklááám -, nyugodtan elolvashatja ott is ), de mivel neki nem a vezetési élmény az elsödleges, hanem - amennyire én a kommentjeiböl leszüröm - szeretne egy tágas, nagy csomagterü autót, amivel kényelemben tud utazni a családdal, és a lehetö legalacsonyabb fogyasztással, ezért nála mások a preferenciák, így egyik általam választott motor sem jön szóba.
Nekem a Z20LET-es OPC-m vegyes fogyija BC szerint 9,5 Liter volt, ergo valahol 8-10 Liter közé mondanám reálisan elérhetönek, én elég sokat is nyomogattam neki, azért is vettem OPC-t.
A Vectra most BC szerint 9,6-on áll, nagyjából valahol 8 (pálya, tempomat ) és 12 ( városi dugózás ) Liter közötti étvágyat lehet elérni, Ö leírta, hogy 5-6(-7) Liter körüli fogyasztást szeretne, ezért feleslegesnek gondolom a kampányolást. -
WP14
őstag
válasz Szada85 #75596 üzenetére
Először én is azt hittem, hogy azok az elvárásai, de később meg Az a baj, hogy a benzines sose fog olyan vezetesi elmenyt adni mint egy dizel. ezt írta.
Engem összezavart rendesen.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
Nem tudom hogy reszedrol ez most szimpla kotozkodes, vagy csak en nem voltam ertheto, en az utobbibol indulok ki ezert megprobalom erthetoen kifejteni.
A dizel nyomatekos auto. Nagyon! 300-400 nm az alja, es ezt kis fordulaton mar kifejti. Nem kell porgetni, rendkivul jo utazo auto mert palyan is alacsonyabb a fordulat, es nem kell visszavaltani mert nyomatekbol megy. Ehhez tarsul egy 5-6 loteres fogyasztas ami fix, tehat ha porgeted akkor sem megy feljebb. Ugysn ezt egy benzinessel nem.tudod megtenni mert ha a 6,5-7 loteres fogyasztast ugysn varosban tudod tartni mondjuk egy 1.4 szivoval, palyan siman benyeli a 8-10 litert mert alul motorizalt es hiaba 120 le lofasz nyomateka van. A loero meg mint olyan semmit nem er ha nincs nyomatek. A benzinest porgetni kell, magasabb fordulaton kell hasznalni, adott esetben vissza kell valtani hogy huzzon. Tehat egy 100 lovas benzines soha a budos eletbe nem.fog olyan vezetesi elmenyt hozni mint mondjuk egy 100 lovas dizel aminek 300 nm-es nyomateka van. Van olyan benzines auto, amivel elmeny utazni, pl 4,2 literes 400 loeros audi A8 vagy egy subaru impreza vagy egy mitsubishi evo, csak ezeknek a fogyasztasa 20-25 liter. Tehat egy olyan benzines ami hozza egy dizel fogyasztasat soha nem fog olyan nyomatekos es dinamikus vezetesi elmenyt adni mint egy dizel.
Remelem igy mar ertheto, nem szeretnek dizel vs benzin vitat mert mindenki mast szeret, masok az anyagi lehetosegei. En inkabb ulok egy 2 literes turbos dizelben aminek van 400 nm nyomateka es 180 pacija, mint egy 1.4 benzinben ami mondjuk 120 le es nulla nyomateka. Plusz sztem az autopalya a dizel asztala, szereti, ott erzi jol magat, es 2 ezres fordulaton lehet vele utazni. -
válasz F_Gergely #75598 üzenetére
+1
Hasonlóan gondolom én is. Az év elején mikor voltam teszt vezetésén Fiat Tipo 1.6-MJET 120/320 és a mostani Caravánom 1.6-116/150 között ugyan ez vissza köszönt. Pediglen a lóerő szinte azonos.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75547 üzenetére
Ezeket a 20 eves rozsda kupacokat el kell felejteni. Soha tobbet nem vagyok hajlando olyan autot venni a mi rozadasodasra hajlamos. Vicc ezt figyelgetni 2017 kozepen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...