-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #76499 üzenetére
Sok okosat a többiek sem tudtak neki mondani, azon kívül, hogy elismételték, hogy 83-szor el lett már mondva a csoportban, hogy az OpCom nem ismeri az IDDQD-t, ezért aki nem biztos a dolgában, az ne nyomkodja ész nélkül, mert könnyü butaságot csinálni.
Illetve, hogy nagy eséllyel márkaszervíz látogatás lesz a vége, mert a Boss-Fightokat másképp nem tudja megcsinálni. -
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #76504 üzenetére
Azért az efféle user error-oknál erösen tudom fogni a fejem.
Kicsit persze sajnálom szerencsétlent, de amikor elöre fel van hívva a figyelme, hogy az ECU Reset opciónak a közelébe ne menjen, majd mégis sikerül neki a mutatvány, ott azért a - csúnya, gonosz dolog, tudom - mosolygáson kívül már nem futja más reakcióra.[ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
FuRiONight
őstag
Hali!
Úgy tünik, jövő héten elviszik jelenlegi autónkat és kisebbre cserélnénk, ideiglenesen. A választott autó (ha már ide irtam ) Opel Astra G lenne. Néhány kérdésem volna ezzel kapcsolatban.
Kezdjük is:
-van valami komolyabb különbség a német ('98-tól -04-ig gyártott) és az újabb legyen (Classic) modellek között (persze tudom, nem lehet hatalmas eltérés, de pl. összeszerelés, anyaghasználat érdekelne és minden más egyéb)
-ugye az egyik opel betegség, hogy a motor eszi az olajat nagyobb mértékben, mely motorokra jellemző ez, illetve hogyan javítható (ha esetleg vétel után kiderülne, hogy sok olajat elfogyaszt)
-mely motorok ajánlottak leginkább (1.4-1.6TP német és classic motor is érdekelne) motorkód alapján
-vásárláskor mire érdemes komolyabb odafigyelni Astra G-nél ami jellegzetes hibalehetőség lehet
-leginkább város (falu ) -ban lenne a használva az autó (azért néha egy BP-i út autópályán lenne havonta, illetve a szomszédos városokba való átjárás max. heti 2x), szóval nincs se lámpa, se dugóban várakozás ami lassítana, ehhez mekkora térfogatú motort ajánlanátok?Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz FuRiONight #76508 üzenetére
Szia! Bár nincs G Astrám, szóval ami írok nem szentírás
- Van, főleg összeszerelés minőségében, meg jó néhány helyen kispórolták az "anyagot" a Classic-nál (főleg hangszigetelések)
- Motorfelújítás. Lehet odázni vastagabb olajjal, de nem elkerülhető.
- véleményem szerint "rossz" motor nem volt, csak gyenge. X és Z motorkódos motorok voltak bennük ha jól rémlik.
- ne legyen agyonhasználva, rozsda nem nagyon eszi, kivéve ha törték
- szerintem egy ekkora autóba a létminimum az 1.4-es, 1.6-tól jobban élhető, innentől meg csak felfelé.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz FuRiONight #76508 üzenetére
Áve!
Diffi az évjáratok közt: jellemzően a régebbi 2004 előtti modellekre hogy jobban felszerelt példányt egyszerűbb találni belőlük, illetve nem gondolnám hogy kapni a nagyobb 2.0, 2.2 motorokkal a Classic verziót. Esetleg a "belpiacos" modellek kaphattak még erősebb motorokat. Összeszerelési minőséget tekintve volt egy elmélet, miszerint a Németországban összeszerelt példányok jobban sikerültek, mint a lengyel darabok.
A benzinmotoros részt skippelném, mivéve hogy egy normálisan használt és karbantartott darab olajfogyasztása baráti ~ 5-7000km/0,7 - 1 liter
Figyelni kell, hogy minden extra működjön, illetve döntsd el előre mit szeretnél bele. Utólagos beépítés nem mindig olcsó és megeshet hogy várni kell míg alkatrészt találsz.
Rozsdásodás lehet még kritikus pont kerékjáratoknál, csomagtérajtó körül.
Minimum 1.6 benzin. 1.8 és 2.0 ritka, utóbbi szomjas tud lenni. 1.7CDTI éhezőbajnok, a két literes dízel meggondolandó, 2.2 dízel pedig ritka mint a fehér Batman. Falu+város kombóban is el lehet járni 5,5 literrel egy két littyós dízellel is. csak mondom.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz FuRiONight #76508 üzenetére
Aloha!
Egyetértek llwynog kollégával. Az 1.2-csodákat semmilyen módon ne válaszd, gyenge, sokat eszik.
Tessék elkerülni az 1.6-os motorból a XE és XEL motorkóddal rendelkezőeket ez az 101-pacis motor ami 98-tól 2004-ig volt beépítésen. Ezek a motorok a "hírhedt" olajmajszolók.
Ha 1.6-kell akkor az 1.6 Twinport kell ami 2003-tól 2008-ig volt beépítésen.
Az 1.8-as motorokkal nincs gond, ha találsz (elég ritka madár) de azok tényleg jók.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
FuRiONight
őstag
Leginkább az 1.6-1.8-at néztem, de a legtöbb autó 1.4-es "csak".
Szóval a lényeg: egyik sem tökéletes, sem a Classic sem a német.
Összefoglalva (ha rosszat vagy hülyeséget írtam, javítsatok ki, b**** le )
Astra (német): 1.6 16v (X16XEL - Z16XE ezek a 101LE-sek) szelepes hajlamos enni az olajat, míg a 8 szelepesekkel nincs komolyabb gond (ahogy eddig olvastam). Mellete szól a jobb összeszerelés, szigetelés, az egész olyan "németes".
Astra (lengyel - alias Classic): itt vannak már ugye a Twinport motorok, amik ajánlottak (Z14XEP - Z16XEP), de összeszerelés minőségében, meg jó néhány helyen kispórolták az "anyagot" , egy kicsi "lengyeles".
Olyan gondolom nincs, h még német és TP 1.6-os lenne...vagy tévedek?
Most legyek okos?!
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz FuRiONight #76512 üzenetére
Nálam most elég sok sima G és a gyári alkatrészeink vannak, én eddig nem találtam magában az anyagban diffit. Felszereltség más, ott igen.
Láncos motor szopó, 2 hét és csere, SKF szett most akcióban 40 ropi, plusz ugye fel is kell rakni valahogy. Ez lesz a negyedik szett. Inkább szíjast vegyél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Chiftain
aktív tag
válasz FuRiONight #76512 üzenetére
Hello. Nekem 1,4-es van z14xe, 90-92% városban használom. Ha annyit vársz tőle hogy elvigyen a-ból b-be, akkor az 1,4 is elég szerintem. De ez tényleg az értelmezhető mobilitás alja. Ami kicsit meg tudja viccelni az egy emelkedő mondjuk klímával, meg ha leesik a fordulatszám 1800-2000 alá. Onnan elég gyenge tud lenni már. Viszont mivel rövid a váltó egész értékelhető a dinamikája alacsonyabb fokozatokban.
Ha találsz értelmeset 1,6 vagy 1,8 as motorral akkor az lesz a jó vétel. -
válasz FuRiONight #76512 üzenetére
Nem értem, kettő között nincs Szerkezeti felépítési gyengeség.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #76516 üzenetére
Hangos
Többször kell cserélni, mint alsónadrágot.
Szíjhoz képest drága is.
Mikor megláttam hogyan néz ki elgondolkodtam rajta, hogy ha már mindenképpen a bicajláncot rakták bele, miért nem csinálták meg ugyanolyan egyszerűnek.
Ladában nem láttam ennyiszer láncot kifűzni, pedig tökmag koromban apám 4-5 autót tartott itthon, mind keleti csoda volt.
Mindenre allergiás. Találtam szakit. Meg sem bírtam jegyezni, hogy hány módon tud megkotlani ez a vacak és nem is igazán lehet tudni, olajpumpa, járatok, olaj, minőségbeli szórás a láncokban, feszítő akármi lehet. Meg nyád. Ja igen, volt ami 3000km után lett cserés gariban. "Ezek ilyenek". Na akkor mondtam azt, hogy elég is lesz.Első tulajos, szalonból vett a kocsi, 3 dologgal szoptunk eddig: lánc, szar márkaszervizek, szar nem márkaszervizek. Minden más apróságok csak.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sziasztok "Car"társak.
Azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy mivel feljebb is írtam hogy a kis karaván lassan darabokban lesz hallá a torony csapágyak korrodálódása végett, érdemes a Febi márkájú alkatrészekből össze állítani az új rendszert?
Ebben a teleszkóp és a hozzá tartozó egységek is hozzá tartoznak.
Köszönöm Válaszotokat előre is.
Ha ez a márka nem jó milyent érdemes választani?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
G Astra 1.8: klíma használata közben elkezdett bizonyos tartományban ilyen fura búgó/sípoló hangot adni a motortérből. Valaki azt a tippet adta, hogy csapágy. Szerintetek? TUd valaki jó klímaszervizest ajánlani BP.-n?
-
AMD Power
titán
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
válasz AMD Power #76520 üzenetére
Ehhez még hozzájön az az állatfaj aki levillog 140-nél miután alaposan megnézte a hátsó lökhárítóm fél méterről, majd 2 km múlva lehajt vagy beáll a pihenőbe.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
kmarci25
veterán
válasz AMD Power #76520 üzenetére
A cikkel érdemben egyetértek, de a példák közül a kamion elszabadult kereke, illetve a beugró őz eléggé félrement. Ugyanis az ilyen jellegű esetek függetlenek a vezetőtől, és még be is bizonyította, hogy lényegében mindegy, hogy 180-nal, vagy 110-zel mész, úgyis meghalsz, ha frontális az ütközés, és kellően nagy erejű. Persze, több időd van reagálni, meg rövidebb a fékút ha lassabban mész, de ennél a két példánál nekem kilóg a lóláb...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
opr
veterán
válasz kmarci25 #76522 üzenetére
Nem ertek egyet, mert a fekut, illetve a sebesseg csokkenes merteke nem linearisan no a sebesseggel, innentol kezdve nezhetjuk ugy is, hogy:
a) Ha lassabban mesz, tobb idod van reagalni
b) 110-rol mondjuk legrosszabb esetben 80ra lassulsz le, ahol azert mar van eselyed, 180rol meg 160ra, ahol semmi eselyed nincs (vagy le se lassulsz, mert annyival gyorsabban mesz, hogy egyaltalan, reagalni sincs idod...)Persze, ha reakcio nelkul betonfalba/szembejovo autoba/nagytestu allatba hajtasz, akkor kozel mindegy, hogy 110-130, vagy 180, ez jogos.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz AMD Power #76520 üzenetére
A közlekedés mindig egy nagyon soktényezős "játék": függ a forgalomtól, időjárástól, és még a szerencsétől is meg baromi sok mástól.
Amúgy igaza van, bár be kell vallanom, hogy én is mindig kicsit többet megyek (főút 100-110, pálya 130-150), de előtte mindig mérlegelek magamban, hogy veszélyeztetek-e vele valakit, képes vagyok-e ekkora sebességgel teljesen biztonságosan közlekedni.
A teherautókerék - őz példánál meg szerintem arra gondolt a szerző, hogy ha neadj' az előtted haladó nyom egy satut mondjuk 150-nél és te is ennyivel haladsz mögötte, akkor neked sem lesz időd és fékutad, hogy reagálni tudj, ha nem tartod a követési távolságot és a popójában haladsz.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #76520 üzenetére
Tényleg jó kis írás, sajnos több ilyen, és ehhez hasonló cikk is készült már, a gond vele, hogy sajnos nagy foganatja nem lesz.
Elég a kommenteket megnézni alatta, ilyenkor úgyis mindig az a kicsengése:
- Én nem is csinálom, csak épphogy gyorsabban megyek, ( mert ugye a seggbe vonatozás 130-nál is megvan, de a cikk 170-80-ról szól, így Örá már mindjárt nem vonatkozik),
- Oké, de én óvatos vagyok, velem úgyse fordul elö, ( nyilván Ezoterikus Erika megmondta neki elözö nap, hogy semmi ilyen nem történhet )
- Csinálom, de láttam az összes F&F részt, nézek Forma1-et is, óvodában is féktárcsa volt a jelem, így a véremben van minden...A fö gond szerintem az, hogy az ember/ az emberiség maga:
- türelmetlen,
- stresszes/ feszült,
- önzö.És aztán ezekböl fakad, hogy egyre többen ott, és úgy fordulnak meg/ki ahol akarnak, pirosnál megállnak ha akarnak, mennek, amennyivel akarnak, elöznek, ahol akarnak, ott és úgy parkol, ahogy akar... mert neki lehet, mert Ö nem ér rá, mert Ö Ö maga... szomorú.
-
bandi0000
nagyúr
Nincs valakinek elfekvőbe eladó F astra bal oldali szürke működő napellenzője? sehol se találok, a facebook opel csoportba meg komolytalan eladók vannak, 3-mal is addig jutottunk h küldenek majd képet, vagy vissza se irtak
Xbox One: bandymnc
-
Kickass
őstag
válasz Szada85 #76525 üzenetére
Azért ezzel vitatkoznék.
Szinte süt a cikkíró sértődöttsége végig a cikkben, igazából ez csak újabb hiszti a sok közül, és semmi konstruktív dolog nincs benne. Pontosan ezért lehet megírni a 1350. ugyanilyen cikket, mert semmi hozzáadott érték nincs benne a síráson kívül.
Semmivel sem jobb mint az önkéntes rendőrt vagy erkölcscsőszt játszó emberek az utakon akik csak azért is feltartják a forgalmat, pl. autópályán, hogy megmutassák mi a rend.
Az alapvető probléma nem a gyorshajtással van, annak kiszűrésére van a megfelelő szerv/technika. Több beszélgetés során kifejtettem, hogy a magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni, nem tanítják meg nekik és nem is követik a szabályokat. Ebben az esetben a szigorúan vett saját véleményem az, hogy azért nem tartják be mert nem is ismerik őket. Egyrészről ott a jobbra tartási kötelezettség és meg lehet nézni hány autó van pl. az M7-es 2x3 sávos szakaszán a a legkülsőben. Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. Harmadrészről a már említett követési távolság.
Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat, villogás (amit sehol a világon nem láttam még gyakorlatként használva sőt a legtöbb helyen tiltott) + a fent leírtak.
A fix trafik is csak rontották a helyzetet kirakták őket mindenki tudja hol vannak, többször jártam úgy hogy 150-160 körüli sebességgel megelőzött valaki majd a külsőből véletlen visszaelőztem mert a trafi előtt 120ra lassított (facepalm). Sokkal hatékonyabb lenne a szakaszon mért átlagsebesség (zónákra osztva belépési és kilépési idő alapján pontosan megállapítható, mint pl- angliában) vagy több civil autó szerepeltetése a rendőrség részéről az aktív forgalomban (szintén anglia vagy pl USA mintára). Emellett alkalmazni egy csomó olyan passzív közlekedésbiztonsági eszközt, különböző színű fényvisszaverős prizmák, sima illetve interaktív figyelemfelhívó táblák amik segítenék az autósókat tulajdonképp a saját tudatlanságuk kiküszöbölésében.Persze egyszerűbb zsíros pályázatokon leosztani egy csomó pénzt a haveroknak, majd kirakni egy rakat fix meg 3 lábú trafit a közlekedésbiztonságra hivatkozva. A rendőr is pihen meg senki egoja nem sérül. És még stadionépítésre is marad pénz....
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz Kickass #76529 üzenetére
A nagy részével egyetértek. Pár dolog... (Illetve kétszer ugyanaz.)
magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni
Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar.
Felesleges önmagunkat ostorozni, így van ez a többi néppel is. Ugyanolyan arányban vannak s*ggfejek az utakon másutt is. Gyakran járok az M0-on M6 és M5 közti szakaszon 2x3 sáv, a legszélső általában üres. A belső és a középső pedig tele, és a legtöbb nem magyar rendszámú. (Ezen a szakaszon amúgy erős a tranzitforgalom.) Ja, és persze a belsőben 110-zel megyünk. Rendszeresen előzők úgy, hogy a legszélsőből 110-zel a belsőben megelőzőm a 90-nel közlekedőt, majd ismét kettős sávváltással vissza a külsőbe. (Persze kellő körültekintéssel.) Néhányan ilyenkor reagálnak és kijönnek a külsőbe, de a nagy részük bambul tovább, és lehet, hogy engem hülyéz le éppen.
Környező országokban autózva sem tapasztaltam, hogy jobb lenne a helyzet. A horvátoknál pl. még súlyosabb szerintem. Nem magyar dolog ez, bőven általános.
Illetve amit még észrevettem az az, hogy nagyon sok vezető a tükröt csak akkor nézi, ha a sérót lövi be. Iszonyatos helyzeteket tud teremteni, mikor látom, hogy nem nézi a tükröt, és még arra is nekem kell figyelnem, amit neki kéne figyelnie a saját tükrében. Párhuzamos közlekedésnél pl. nem úgy van az, hogy csak megyek mellette, mert az ő sávjában lassít vagy áll valaki. Simán áthúzza elém, majd én vigyázzak.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #76529 üzenetére
Igen, az elsö bekezdésben igazad van, mostanában egyre nagyobb divat ehhez hasonló cikkeket írni, TC-n is egyre gyakrabban vannak ilyen " megmondós " témakörben készült írások. A cikkekböl valóban legtöbbször hiányzik a konstruktív megoldás ( amire mondjuk újságíróként pont, hogy törekednie kellene szerintem is ), megint más kérdés, hogy pontosan mindenki tisztában van vele, hogy a felelös szerveknek eszük ágában sincs ebbe az irányba tendálni, talán ezért Sem törekedik senki az ötletadással. Pedig a pályákon egy átlagsebesség-méréses rendszer valóban simán megdobná a költségvetést, az embereket meg kicsit visszafogná.
Bár ez is csak a gyorshajtást fogná vissza, a leállósáv-on elözést, tolakodás, egyebeket kis eséllyel.A többi része a kommentnek nagyjából visszavezethetö arra a 3 jellemzö közül 1-1-re, amit írtam, Én is erre céloztam, hogy a közlekedési morál egyre katasztrofálisabb, és ebben nagyon sok minden belejátszik, bizonyos része az embereknek egyszerüen képtelen helyzetet kezelni, szituációkat megoldani ( márpedig a közlekedés nagy része erröl szól, hogy változó szituációkat oldasz meg sokszor ).
A jobbra tartás pedig nagyon fura, mert szerintem pl. elég sok helyen kinn van ( út feletti infó-táblákon is gyakran olvastam, út menti táblák is vannak sok helyen ), ergo ha nem is tudja, akkor is látja a kiírást.
Csak itt jön be, amit Te is írtál, és vonatkoztatható az " önzö " jelzöre, hogy
" Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat,...", illetve az általam írt feszült/stresszest kiegészítve a komplexusossággal igaz ez:
" Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. ".De ugyanez utóbbi megvan akkor is, ha 140-el mész a belsöben, és egy lomhább autó ( lehet furgon, vagy lassabb személyautó, mindegy ) 90-100-al az utolsó pillanatban kicsapja magát eléd, mert neki " joga van elözni "... :/
Illetve nagyjából megvan ez itt Németországban is, sokan itt is gondolkozás, nézés nélkül kijönnek eléd, utazgatnak üres külsö sávnál is a középsöben, ezért is írtam, hogy ez nem hungarikum, úgy ámblokk az emberiség zusammen romlik egyre szomorúbb irányba, viszont arányaiban itt kint egyelöre ritkább, mint otthon, legalábbis amerre én eddig közlekedtem itt.
-
B-L-A-C-K
titán
Pályás témára: rokonok nekünk vidéken laknak, oda vissza ~600 km-es táv, ebből majdnem az egész pálya, ezt egy évben olyan ~15 megtesszük, azaz mondhatni van némi tapasztalom pályás vezetésben. Már próbáltam mindenhogy menni, de mindig ott lyukadok ki hogy 150-es tempó a legideálisabb...Ha 130-cal megyek mindig lesz egy halom olyan aki 110-120-szal megy, mindig kerülgetnem kell így is úgyis, így sokkal többször kell felgyorsítani, majd visszalassítani, és sokkal jobban is kell figyelni így pályán...Ha 150-nel megyek óra szerint az ugye eleve trafipaxos mérés szerint 140-145, szóval megbüntetni se fognak, és normálisan tudsz haladni, nem kell kerülgetned annyit se, illetve téged se villognak le így sokan. Nekem így ez sokkal biztonságosabb, és nem is annyira fárasztó.
Annyi hátránya persze van hogy a kocsi így többet zabál, meg annyival tisztába kell lenne, hogy ilyen tempónál ha látsz egy "elfogó" rendőrautót akkor visszább kell venni addig, mert ha utánad jön ő lekapcsolhat 140-nél is akár, és megbüntethet.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #76530 üzenetére
Hosszabb útépítéseknél láttam jellemzöen ezt, Ausztriában most is kint van, elöre jelzik, hogy " Section Control ", az útépítés elején és végén kamerás rendszer, és mérik a két fotó között eltelt idöt. Ha kevesebb, mint amennyivel az adott sebességlimittel megtennéd a távot, akkor csíííz.
Erre az itteni magyarok nevü Fb csoportban is nagy höbörgés volt, hogy " De hát én 80-al mentem a Kamera elött, de mégis villant, igazságtalanság! ", mire valaki felvilágosította, hogy ott " Section Control " van Nyuszifül, az meg nem arról szól, hogy a két Kamera elött kell jól viselkedni.
-
Kickass
őstag
válasz kmarci25 #76531 üzenetére
összehasonlítási alapnak direkt nem a balkáni népeket vettem érthető okokból
Illetve természetesen az sem igaz hogy máshol ne lenne probléma, hülyék mindenhol vannak.
Inkább az arányokkal van gond, nálunk mintha fordítottan arányosan oszlana el.Azt is hozzáteszem azokat az országokat vettem alapul ahol az elmúlt időszakban sikerült többféle körülmény között, több napon keresztül legalább 1-2ezer km-t levezetnem.
Szada85: A németországi viszonyokat pont nem ismerem semennyire egy métert nem vezettem még náluk, ezért velük nem is mertem példálozni De érdekes hogy pl. a sokat szidott Olaszországban is sokkal nagyobb fegyelmet tapasztaltam, és ott se az olaszokkal volt gond (hanem a magyarokkal vagy a románokkal).
A médiának pedig van egy elég erős véleményformáló/nevelő aspektusa, ha a választott vezetőktől ezeket a változásokat nem is remélhetjük. Szóval a médiának lehetne hatása ebben az ügyben is, de addig nem lesz amíg 10-ből 9 cikk ilyen.
De talán ez is egy nem releváns elvárás a manapság annyira clickbaitre építő online médiától.Tulajdonképpen most én is panaszkodok meg bezzegezek, de tényleg unalmas már ez az állandó panaszkodó vagy éppen clickbait tartalom. Pláne egy olyan oldaltól akinek abszolút nem ez a profilja.
[ Szerkesztve ]
-
Lehet csak én vagyok ilyen, de szinte minden második nap mászok az M7-en ott ez minden napos a cikkben írtaknál. Főleg a Székesfehérvári résznél , szinte már rosszabb ezen a területen mint az M3-M0-M1-M7 Törökbálinti csatatérnél. És jönnek a nagy "Bajor" vadászgépek és tehetek bármit az így is ,úgy is a nyakamban van. Ehhez egy idő után már hozzá szokhat az ember (ha tudd). De az ellen nem lehet felkészülni amikor a mazsolák csinálják a gondot, vagy a szerb-román kamionosok, hogy fékezés nélkül lohol át mindenen ,mert neki az ipari bevezető szakasza kell és kész vége..
Vagy az 1.0-ás autó a belső sávba kivágja az autó elejét, miközben lehet kilátni már messziről hogy jön egy konvoj rakéták, és egy egész oszlopot hirtelen fékezésre kényszerít. És igen is jogosan állítja ki az elkapóvadász kék csíkos mamusz.
De Szlovákiában is ugyan ez a helyzet, tán-tán kicsit nyugodtabb környezetben, nem csak kis hazánkban.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
M6-on kell járni és nincs probléma.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
atomanti19
aktív tag
SOS!
A hátsó dob előtt közvetlen eltört a kipufogóm. '97 B corsa diesel
Holnapi nap folyamán meg kellene csinálnom. Dunaharaszti, taksony, dunavarsány területén valaki tud jó szakit?! Ha valaki hegesztővel emelővel tud segíteni, magam is elvégzem amit kell
Köszi előre is!!!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
válasz Petyyyyy #76537 üzenetére
Ott pedíg minden felüljáró hídon van egy sebesség figyelő kakukk fészek. Nem mitha ezzel baj lenne. De nem mindenkinek jó az M6. Bár vitathatatlan hogy kevesebb rajta a forgalom.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Asztee
aktív tag
Sziasztok !
Nemrég én is Astra G tulaj lettem. A zár távirányító nem működött ,de a központi zár az jó. Rendeltem hozzá új kulcsot és a neten tálaltam kulcs programozási leírásokat is hozzá ,de azok nem működtek. Mi vagy hol lehet a probléma ? Hogy tudnám kideríteni hogy működik-e egyáltalán az autó "kulcs programozó" funkciója ?
Köszönöm.''A világon 10 féle ember létezik : az egyik ismeri a kettes számrendszert a másik nem."
-
wwhy
veterán
Volt / van valakinek Corsa D 1.7 CDTI (130 LE) kiskocsija?
Ennél a motornál "csak" a kettőstömegű miatt kell parázni?ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Isuzu moci a H Astrában lévő 125 pacis tovább fejlesztett változata. Elég megbízható a 125 variáns, szerintem ez is az lehet.
Meg ami hiba forrás lehet az átlagos dizli dolgok PDF, turbó, kettős tömi stb.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
wwhy
veterán
válasz Gergőke88 #76542 üzenetére
Franc se tudja A napokban mindenki nagyon okos volt, és mondott mindent. Persze a legjobb az, amikor másét fikázzák, illetve a sajátot dicsőítik ....
Pillanatnyi választék szerint a következők maradtak:
- az említett J Astra: ahogy írtátok, torkos borz
- másik J Astra, fura nekem, h Enjoy, és nem multikormány
- egy Corsa D: legtöbbet egyedül utazom, nagyobb távolságokat, tesztek szerint ez a motor erre való
- és egy kakukktojás: C4: a felszereltség miatt, de ahogy olvastam, ebben van minden FAP és egyéb nyalánkságok, szóval lassan törlöm.
- sérülésmentes Auris, Toyotánál vezetett szervizkönyvvelés kb. ennyi.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #76543 üzenetére
PDF=DPF.
-
-
kmarci25
veterán
válasz Luck Dragon #76539 üzenetére
Ha ez így lenne, akkor már jópárszor megbüntettek volna, de szerencsére nem így van. M6-on is úgy mérnek, mint bárhol máshol: állványos/kocsiba bújtatott kamerával.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
amargo
addikt
válasz Asztee #76540 üzenetére
Nekem a G Astran még a kulcsban az elemtartó egyik lába jött ki a helyéről ezért nem volt megfelelő az érintkezés ezt megforrasztva a sima módszerek nem működtek már és op-com kellett hozzá (ebben esetleg tudok segíteni) azzal fellehet programozni a kulcsot újra.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #76534 üzenetére
Érdekes ez a " Section Control " Tehát, ha az adott részen 80 km/h a sebességkorlátozás és én az első 50%-át a távnak 140 km/h-ás sebességgel, a második 50%-át pedig 20 km/h-ás sebességgel teszem meg, akkor szabályosan közlekedtem, mert a végén a számítás szerint éppen a megfelelő idő alatt tettem meg az adott távot? Jól kitalálták.
(Tudom, hogy értelmetlen ez így, csak példaként, mert attól még lehet gyorshajtani az adott szakaszon.)
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!