-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
morist
csendes tag
Helló!
Erre valaki tud megoldást?
-
Persze lehet. De azért emeltem ki, mert azért ha jó a torony csapágy az nem 2-3 évente cseréled. De nem is ez a legfőbb. H Astra esetében sajnos típushiba, hogy berohadnak a torony szilentek, illetve a teleszkópszárra rárohad az anya.
Mivel a torony szillent tartja a helyén teleszkóp szárat függőleges irányba, így annak átrohadása esetén bizony kopogtatni kezd a motorháztető alatt, ezzel jelezve nekünk, hogy nagyon gyorsan javításra / cserére szorul.
Ma voltam bent , torony csapágy még a jobbik helyzet volt, voltak olyanok hogy eltették és megmutatták hogy a teleszkóp, felfekvő részénél "tányér" nyakánál, egyszerűen szét volt rohadva. Kocogtatva egyre nagyobb részen vált le az oldalfala. Szinte semmilyen anyag nem volt már benne, és az olaj is picit szivárgott. A szaki szerint maximum egy évet bírt volna, vagy a toronynál jött volna fel az egész teleszkóp neki a motor háztetőnek. Vagy a teleszkóp tört volna ketté.
De nem bánom hogy előbb kiderült a dolog. Így legalább a szeptemberi nagy hajtásban tudom hogy minden rendben lesz. Na meg köszönettel leszek annak aki erre a dologra felhívta figyelmemet.
Febi helyet Monroe szettet kap: Lengéscsillapító , rugó,toronycsapágy ,torony szilent, szilent rögzítő patentok.
Annyival zárnám a dolgot , hogy a szaki szerint egyre több H astra szenved ezzel a dologgal kiadástól függetlenül , így egyre többen viszik ezzel oda.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Egy beszélgetés során felmerült 3 kérdés...
1: DPF működése hasznos vagy káros az emberi szervezetre? Olvastam már mindenfélét...
2: DPF kiiktatása elméleti szinten mennyi + teljesítményt hoz átlagosan?
3: M32-es váltó mennyi + nyomatékot bír el chiptuning esetén? -
Lajos1966
tag
válasz Luck Dragon #76708 üzenetére
Egy jó tanács:a szerelés után a kupakot cseréld le gumis verzióra (Cromax-ba kb.900 Ft).Mielőtt viszont a kupak a helyére kerül az egész fészket tömd tele gépzsírral.Ettől fogva nem kell félni többet a korróziótól.Ha marad a műanyag kupak és nincs zsír,akkor rövid idő múlva kezdődik elölről a móka.Pár év után az Opel rájött,hogy ez a dolog szériahiba és az újabb H Astrákon már gyárilag gumiból van a kupak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Lajos1966 #76710 üzenetére
Most hoztam haza, elkészült.
Az általad írt zsírozást megcsinálták. Viszont a gyári műanyag kupakok maradtak. Köszönöm szépen az ötletet. Utánna keresek.Az fentebb leírtak plusz autó át nézése, rendszám megvilágítására felelős izzó csere. Kézifék után állításáért. 82-be ált meg munka díjjal.
Azért érdekes a dolog , mert pont ugyan itt volt a festési hiba, ami szintén sok H Astrát érintett/érint. Mondhatjuk ez az autó sarok pontja.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_Smooth
senior tag
Sziasztok!
Próbáltam rákeresni, olvasgattam hsz-eket amit az adott keresőszavakra dobott, de nem sok derült ki számomra.
Tudtok linkelni egy összegző hsz-t vagy oldalt, ami az alábbiakban segít?Ismerős készül venni újonnan J Astrát (A16XER). Tesztautó, elég extrás, kicsivel 4milla felett.
Kipróbáltuk, mindkettőnknek az volt a tapasztalata, amit itt sokan írtak is. Nem túl agilis, de azért viszi a járművet (nyilván az EURO-normáknak és a nehezebb kasztninak köszönhető a lomhasága). Egy 60lovas 1.4 FAstrából ülnek át, azért érezhető a különbség, ha nem is teljesítményben.Viszont a jelenlegi példány egy igazi faék. Gyak. nincs rajta semmi, ami tönkremehetne. Ellenben az új már kicsit aggasztja. Turbós motorokban nem is mer gondolkozni - főleg azután, h a cégnél az összes TSi-vel (1.2 és 1.4esek is) csak a baj volt - és nem kevés.
Szóval mit lehet tudni erről a motorról (autóról)?
Már benzinesek is kapnak kettős tömegű lendkereket, de sehol nem találtunk infót, h ez a motor miket tartalmaz. Szalonban a jóképességű értékesítők pedig egyetlen válaszra voltak kódolva minden egyes kérdés esetén: "Hááátőőő PASSZ".
Köszi, minek ülsz itt?!Milyen betervezett, nagyobb költségű szervizzel lehet számolni és kb hányezer km-nél? (vezérlés pl. nyilván ilyen - gondolom, valahol 80ekm környékén)
Milyen gyerekbetegségei, szériahibái vannak ennek a modellnek? (találtam itt keresgélés közben ilyet, h hidegindításkor dieselesen kerreg - ez pl a TSi-knél is megvolt ... ezt követte 30ekm-nél a lánccsere, majd motorgenerál, hengerfejcsere, újabb lánccsere, újabb trailer, némi elektronika hiba és így tovább... bőven 100ekm alatt )
Fogyasztás mennyire tér el a gyári adattól? (elég kímélősen közlekedik)
Kormány esetén próbáltuk kideríteni (amire a válasz szintén a fent már említett volt), mégis milyen felépítésű, illetve sebességfüggő-e a szervó.
Előre is köszi, ha tudtok ezekben segíteni.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
férfiállat
tag
válasz férfiállat #76698 üzenetére
-
beg
veterán
válasz férfiállat #76714 üzenetére
Ez valami kemikáliának néz ki, sima használat és parkolás mellett nem szabadna így kinéznie.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gban
Közösségépítő
válasz _Smooth #76713 üzenetére
Nekem ilyen van és én is 60 lovas F-et cseréltem le.
Fogyasztás: 7 alá nem nagyon megy, egyszer sikerült a 6,4.
De az F-fel nem lehet menni, nem is toltam neki, ezzel meg nem lehet lassan menni. Szóval pályán mindig a megengedettel megyek, ami azért több mint az F-fel a 110 környéke.
Viszont az ilyenkor meg városban 8 fölé ment simán, ez akkor is 8 alatt marad ha tolom. 95-ös OMV vagy 98-as Auchan benzint rakok bele általában, de van hogy 85-ös Auchant, sok különbség nem jön elő.Vezérlés elvileg 160-nál cserés.
Több mint egy éve van meg, 2010-es, 64k-val vettem, most 80 fölött van, de annyi jött elő hogy eltört a váltókarnál a rúgó.
Nem húz nagyon, cserébe nem veszed észre az érdi emelkedőt sem - érezni az erejét de nem a gyorsításnál.
Másik hiba, ami nem tudom mi, nagyon picit darabosan gyorsít, illetve hosszabb pálya után nem megy annyira, de ez se állandó, és nem állandó az intenzitása sem.
16-os acélfelnivel 10%-ot csal az óra minden sebességnél, azaz itt nem állandó +10 az eltérés mint az F-nél volt. Vagyis 150=135.
Remélem segítettem, kérdezz bátran ha még felmerül valami.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
válasz férfiállat #76717 üzenetére
Nem hinném.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Willie
őstag
válasz _Smooth #76713 üzenetére
Szia!
Édesapámnak ilyen motorral szerelt Astra H kombija van 2014. szeptembere óta. Eddig semmi probléma nem volt vele, csak a gyári akkumulátor adta meg magát 2 éve, az autó egyébként 2011-es. 61e km volt benne, most van benne 87e km, 3 év alatt ez nem sok. Szerintem ha megvan az 1év/10e km olajcsere, akkor nem valószínű, hogy hamar lesz vele bármiféle probléma. A dinamikája nem rossz, szerintem el lehet vele lenni, előtte nekünk is egy Astra F volt, csak az 1.6-os 75 lovas C16NZ. A fogyasztása országúton a legjobb, olyan 7 liter körül van, pályán kb 8 liter, illetve városban a 10 litert megeszi télen. Édesapám dinamikusan vezet.
-
Calogero
addikt
válasz férfiállat #76720 üzenetére
vidd vissza a szalonba. A H Astrám is foltos lett pár hét után, fekete foltok jelentem meg rajta .
Az enyémet egy újra polírozás eltüntette. Garanciába megcsinálták.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #76722 üzenetére
Vielen dank'
Láttam, de elég jó áron sikerült meghozatni a xenonokat. És most vagy túl jól veretnek az új lámpáim, vagy nem szuperál a szintezőm. Hárman villuxoltak, pedig szerdán beállítottuk őket rendes műszerrel.Zsolti bontott egy szürke kombit opc szárnnyal. Na a szárnyat behúztam volna, de elvitték az ajtót egyben.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #76724 üzenetére
Szép darab Egyszer meglesem majd élőben is ezt a paripát, a fényszórók ezzel a fekete kerettel nekem az insignia vagy új astrák fényszóróira hasonlítanak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Garada
őstag
Üdvözletem!
Opel Astra G 1.4 Twinport Z14XEP motorkódú vas esetében a következő lenne a kérdésem. Előre leszögezem konkrét válaszokat szeretnék nem ellenérveket miért nem. A gyár alapjáraton 100-150k km-re tervezi az élettartam garanciát. 170k-km esetében egy váltóolaj cserét szeretnék elvégezni. Kérdésem, hogyan férhetek hozzá, hogyan kezdjek neki a leeresztésnek és utántöltésnek egyaránt. Válaszokat előre is köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz férfiállat #76714 üzenetére
Egy 1 éves autónál ilyen nem legyen már...... Vicc. Vidd vissza a szalonba ahol vettétek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #76725 üzenetére
Köszike és legyen így. Annál is inkább, mert én meg a te géped stírölném már.
Luck Dragon - Danke. Csajom féltékeny, több fotó van a tütüről, mint róla.
To all: Nem én voltam balkuki, de fontos info lenne - ha gyújtáson cserél biztosítékot valaki, az kinyírhatja az adott rendszert? Pl egy klímát.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
_Smooth
senior tag
Köszi a választ Neked és (#76719) Intercreptor-nak is.
Kormányról van valami infótok? Ami leginkább érdekli, de sehol nem talál róla adatokat: sebességfüggő-e a szervó. Vagy ez is felszereltségfüggő lehet?
Kettős tömegű került már ebbe a szerkezetbe? Van benne bármi egyéb (eddig inkább dieselekre jellemző) költséges ketyere? (EGR szelep, részecskeszűrő, bármi)# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #76741 üzenetére
320476 egészen pontosan.
Az előző 1k km átlaga potosan 6.2 liter lett. Amit most vettem észre, 110-ről egy padlós gyorsításnál "átlátszó" füstöt hagyok magam után. Kipuffan és el is tűnik típusút. Ősz végén/tavasszal motormosásSzemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tacso
aktív tag
válasz _Smooth #76742 üzenetére
Sebességfüggő a szervó, nincs benne kettőstömegű lendkerék, sem EGR. Szívócső befecskendezés, ergo nincs nagymértékű kokszolódás sem. Vezérléscsere 10év /150.000km.
Nincs túlkomplikálva, kiforrott konstrukció, nem véletlenül nyert nálam is....
Fogyasztás városban 9, pályán 8, országút 7 klímával. Dinamika elfogadható..., 5 gangos váltóval ~3500rpm /~130 km/h. Olajcsere legyen meg max. 10.000km-enként (csak dexos2) és nem lesz vele gond...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #76745 üzenetére
Köfi köfi.
Van még munka vele: hátsó kerékív lakatolása (rügyezik), lassan felugranak a QP küszöbök műanyagozás, fényezés után és majd egy telipolír a narancsbőr ellen.bostone - Mi törpént?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer