-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76446 üzenetére
Persze, világos, igazából a refinél nem zavar a gyári sárgás sem, folyamatosban nem nagyon szoktam használni a refit, max ha kiengedéskor villantok, vagy ha valamelyik Úrvezetö megfeledkezik magáról az autópályán a belsö sávban, azt gondolva, hogy az Auchan parkolóban korzózik, és már-már balesetveszélyes helyzetet okoz, bár szomorú látni a közlekedési morál ilyen mértékü romlását, hogy még ilyenkor sem érti Hösünk, hogy most miért jött a vaku hátulról...
A helyzetjelzök mennek majd be, mert nyilván még a fehéres szín is jobban passzol a Xenonhoz, mint a sárgás, a refit majd max akkor cserélem le, ha kiég, bár ilyen gyakoriságú felhasználással nem holnap lesz.
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #76446 üzenetére
Értem én, de neked akkor ki volt véve a motor, amikor lényegesen könnyebb. meg a kilométer is gondolom nem volt olyan kevés. én nem akarom szétszedni a váltót mert valaki " okosabb" a gyártónál. régóta figyelem már ezt a gondolatmenetet, kb már az opelforumon is láttam mikor az első vekit megvettem, de akkor sem győzött meg. Egyetlen dolog lehet érdekes nekem, mégpedig hogy a gyártó a váltó olajra élettartam garanciát határoz meg. Na és mennyi az élettartam? valahol 300e km-et olvastam. De biztos nem 180.e Mindenesetre 300 körül majd elgondolkodok rajta egy nagyszerviznél. de az még odébb van. Eleve nem túl fényesen kapcsolnak ezek a régi opel váltók még akkor sem amikor tökéletes állapotban vannak.
Nem akarok nagy mélységekbe bonyolódni a témába, mert ha jól emlékszem többször volt már téma és vannak akik meggyőződésesen cserélgetik. Biztos nem ártanak vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs