Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _seth_ #76446 üzenetére

    Persze, világos, igazából a refinél nem zavar a gyári sárgás sem, folyamatosban nem nagyon szoktam használni a refit, max ha kiengedéskor villantok, vagy ha valamelyik Úrvezetö megfeledkezik magáról az autópályán a belsö sávban, azt gondolva, hogy az Auchan parkolóban korzózik, és már-már balesetveszélyes helyzetet okoz, bár szomorú látni a közlekedési morál ilyen mértékü romlását, hogy még ilyenkor sem érti Hösünk, hogy most miért jött a vaku hátulról... :(((

    A helyzetjelzök mennek majd be, mert nyilván még a fehéres szín is jobban passzol a Xenonhoz, mint a sárgás, a refit majd max akkor cserélem le, ha kiég, bár ilyen gyakoriságú felhasználással nem holnap lesz. :D

  • #81556480

    törölt tag

    válasz _seth_ #76446 üzenetére

    Értem én, de neked akkor ki volt véve a motor, amikor lényegesen könnyebb. meg a kilométer is gondolom nem volt olyan kevés. én nem akarom szétszedni a váltót mert valaki " okosabb" a gyártónál. régóta figyelem már ezt a gondolatmenetet, kb már az opelforumon is láttam mikor az első vekit megvettem, de akkor sem győzött meg. Egyetlen dolog lehet érdekes nekem, mégpedig hogy a gyártó a váltó olajra élettartam garanciát határoz meg. Na és mennyi az élettartam? valahol 300e km-et olvastam. De biztos nem 180.e Mindenesetre 300 körül majd elgondolkodok rajta egy nagyszerviznél. de az még odébb van. Eleve nem túl fényesen kapcsolnak ezek a régi opel váltók még akkor sem amikor tökéletes állapotban vannak.

    Nem akarok nagy mélységekbe bonyolódni a témába, mert ha jól emlékszem többször volt már téma és vannak akik meggyőződésesen cserélgetik. Biztos nem ártanak vele.

Új hozzászólás Aktív témák