Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
h3lios
addikt
70 felett nem engednék volán mögé senkit, csak ha éves forgalmi vizsgát tesz az illető.
Én a héten jártam úgy, hogy körforgóban szép kényelmesen haladok, mennék ki a 3. kijáraton és itt jött a műfogsoros démon. 65-70 körüli nő a szaros suzukijában szét nem nézve úgy vág be elém, hogy én már rég indexelek kifelé és fordulok már ki. Le sem sz.rta, hogy ott jöhet valaki más is, konkrétan láttam, hogy be sem néz a körforgóba, csak indul be, mint a lovak a szemellenzővel. Az ilyennek mi a tökömnek van jogsija ?!
Ha nem rántom el a kormányt és tolok satuféket akkor telibe kapom a pici arcocskáját...
Az ilyen esetekben nem is attól félek, hogy oldalról elkapom a fostalicskáját, mert 10-20-nál max 1 lökös csere a dolog, de ha hátulról belémszállnak akkor cseszhetem az egészet...A másik kedvencem, amiből már a sokadikkal futok össze a gyorsító sávos hülyegyerek. Ez most az új Swift-el (úgy látszik ilyen hülyék a Suzukisok, tisztelet persze a kivételnek) fogja magát és a sáv közepe vége felé fogja és elkezdi nyomni az 1.2-es szarját... Na mondom mész te az anyádba vissza én is elkezdtem gyorsítani, viszont amikor már mellettem volt látom, hogy ezis egy 60-as majom, mondom menjél akkor te urnaszökevény ne az én kocsimat törjük össze fölöslegesen...
Mostanában 3-4 ilyennel is találkoztam, pont ma volt még ilyen csak ez szerencsére előttem történt. Subaru-s hülyegyerek izomból tolja a sáv végéig, aztán úgy vág be a másik autós elé, hogy az satuval épp el tudja engedi az állatját. Az ilyen pillanatokban sajnálom, hogy nem 1200-es ladát vettem... Szemrebbenés nélkül ráhúznám a kormányt és elküldeném szántani az ilyen gyökereket az árokba. Nem értem, hogy ez miért lett divat városon belül... Mit nyer az a hülye az üres úton azzal, hogy 1 autóval előrébb kerül....
(#60999) Petyyyyy F_Gergely (#60998)
Ne kamerát vegyetek előre, hanem minigunt, az ilyen gyökerek ellen csak azzal lehet védekezni...
Viccet félretéve a vasúti átjáró nekem is sokszor ilyen. Az épített helyeken, ahol szépen szintben vannak a dolog nem gáz a dolog, de amerre járok melózni van 1 nagyon sz.r sínpár. Már rég nem használják és a beton szépen kikopott a sínek közül, gyakorlatilag ha 25-30-nál többel mész át rajta szétrázza az autót...
Rendszeresen villognak, hogy mit lassítok rajta... Aki azt hiszi, hogy az új BMW-jén Mercijén nem hullik majd szét a felfüggesztés majd nézni fog 1 pár 60-70es áthajtás után, hogy hoppá, mégis szétesik a cucc alattuk.A másik kedvencem, amikor zebrán előznek a fentebb említett autóval közlekedő kétajtós szekrény méretű úriemberek. És ha netán még gyalogos is jönne még nekiállnak ugatni, meg dudálni, hogy "mijazhogy" előttük mernek átmenni...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #60998 üzenetére
Erre már nem tudok mit írni. Viszont ma délután nekem is átfutott az agyamon, hogy - bár mivel még under construction, így keveset hajtom a gépet - kéne egy kamera legalább előre.
Csak sajna az ilyen gyökereket nem lehet vele eliminálni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
Mostmar nagyon kell ket kamera, egy elore egy hatra...
Este leugrottam penzt felvenni, jovokhazafele kruzolva 50el, jon a vasuti atjaro lelassitok kettesben alapjaraton atdocogok mogottem berlingos elkezd tolni... elottem zebra lelassitok mert jobbra toloszekes bacsi gondoltam atmegy, mogottem tovabb tol a berlingos... lekanyarodok a foutrol mogulem kivag a berlingos elkezd dudalni mint allat es elmegy mellettem. En is dudalok mondom na nehogymar es elindulok utana. Tolja neki de nehogymar egy ilyen lehagy, mikor beerem befekez elottem en satuzok, gumi picit nyikorog dolgozik az abs. Kiszallok, mert elborul az agyam. Kerdezem a csavot mit dudal? Asszondja mert lassan jovok, zebranal minek allok meg, soromponal minek lassitok? Nezek ra ertetlenul, es folytazja, mit kepzelek, miert nem megyek, miert megyek lassan... mondom wazzeg soromponal mekkora sebesseget ir elo a kresz athaladaskor? Erre kioktat, mar 2 eve nincs sebessegkorlat, minek fekezek le az atjaroban, en vagyok a hulye. Vissza szal a kocsiba mikor beulok a sajatomba meg azert kiszolt valamit de csak dobbentem ultem az autoban. Komolyan ilyen emberek vezetnek??? En vagyok elhordva mert lassitok a vasuti atjaroban? En vagyok a szemet mert megallok a zebranal? Ugathattunk volna meg egymassal az ut kozepen, de ez az a kategoria ahol nem.lattam ertelmet. Pont hogy most szigoritottak a vasuti atjaroban valo athaladas sebesseget.... de ha nem is lenne sebessegkorlat akkor se megyek at ugy mint egy hulye hanem.korulnezek es nem verem oda az auto aljat. Na gyerekek ez pest, balkanpest... meg most is csak dobbentem ulok az asztalnal es nem ertem ilyen emberek vezetnej, ilyen emberek ultetik be maguk melle a gyereket meg a csaladjukat... -
-
F_Gergely
őstag
Nekem se allt meg sose senki, bar egy kezemen megtudom szamolni hanyszor rantottam el a kormanyt, az egyik legparasabb az volt mikor dombon felfele (ugye 90es tabla) majd a domb tetejen velem szemben egy kombajn, es rantottam felre a kormanyt...
Ezek leszarjak, nem.foglalkoznak vele, mondjuk erdekes lett volna ha beallok ele es rendort hivok mivel nem.haladhatott volna az uton es teljesen szabalytalan volt. -
Petyyyyy
addikt
Rég elengedtem az ilyen eseteket. Igyan nem volt még reccs vagy larc belőle (kopkop), de sosem megyek utánuk. Papi kihajt a piros lámpáján, mikor nekem már zöld van és még csak oldalra sem néz, hogy lehet valaki mindjárt beleszáll. Cseppet sem zavartatja magát.
Én meg nem is dudálok, mert bal kézre esne kényelmesen, de ott meg hamarosan ki fog likadni a burkolat ugye.Inkább csak mégjobban figyelek utána. Meg persze az anyjuk kiskésit.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #60992 üzenetére
Csak itt az a bibi, hogyha miattam valaki keresztbe áll, azért csak van bennem annyi, hogy bocs, bambultam, nincs bajod neked vagy a kocsinak?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trecom
tag
Üdv mindenkinek kb. egy hónapja vettem meg életem második autóját(első astra f) egy opel vectra c-t 2008-as 1.9-es dízel kombit gyárilag cd30 mp3-as fejegység van benne.
Az lenne a kérdésem hogy hogy tudok rca kimenetet tenni rá egy erősítőnek?
Lehet szájbarágósan mert még nem csináltam ilyet.
Válaszokat előre is köszönöm. -
F_Gergely
őstag
Nap mint nap futok bele ilyenbe, pesten ez "megszokott"...
Ma hazafele kombi fekete H astra, minden fekete, megyek tempomattal 50el, jon mogottem latom tukorbol kb 80-100al mondom ez tuti nem.fog lassitani, jobboldalt buszsav, fogja magat bevag a busz ele eljon mellettem jobbrol, majd az elottem.levo motorost miutan beelozte bevag es es besatuz majd kirakja az indexet. Motoros fekez, elmegy mellette kozben mutogat neki meg gondolom anyazik (jogosan) na mondom en se hagyom szo nelkul nem lassitottam hanem koppra megalltam mogotte had higgye beleszallok hatulrol. Erre latom hogy nem csak az auto fekete hanem aki benne ul az is es uvolt a mulatos...
Ilyenekkel nem tudsz mit kezdeni, de azivem szerint letolnam, motoros siman feljelenthette volna de a helyeben en is csak elkuldtem volna a francba es ennyi.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Megyek magamnak szépen előre, kereszteződés. Én a főúton, jobbról a macisajt táblát vígan letojva kijön elém a vén majom. Satufék, mivel látom, hogy nem lesz elég, balra fel egy terelő szigetre, a szigeten lévő haladási irányt jelző tábla behajtotta a bal tükröt. Duda. Semmi. Villogtatok. Semmi.
Az öreg fékezés és lassítás nélkül továbbment!!
Elkapott a harci ideg, padlóval utána (duda és refi), még akkor sem állt meg. Be kellett vágnom elé, majd kedélyesen elbeszélgettünk. Videó is van, de talán később teszem fel.
Mi a f..ért teszi bele a szottyadt farát az ilyen autóba? Ha nem egy alacsony terelőre csúszok fel álló kerekekkel és nem centizem ki a táblát, akkor vagy azt verem telibe vagy a vén majmot.Kocsi rendben, a tükrön alig észrevehető horzsolás, a paszta leviszi.
A vén majom ki akarta fizetni, de az útszéli monológom után (cserbenhagyás, feljelentés, videó) annyira megijedt azt hittem szívrohamot kap. Beszálltam, eljöttem, mert az idegtől valamijében kárt tettem volna.Most filózok mi legyen. Nekem nem lett károm (tükrön vannak mélyebb karcok amiket én csináltam, futómű szinte semmit nem kapott) de még ha nem is látta, azért a csikorgás és duda elég feltűnő hangjelzés, ezért innentől már majdnem kimeríti a cserbenhagyást.
Nem másért, csak hogy ezt mással ne tudja megtenni még egyszer. Vagy hagyjam a fenébe?[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz HoaryFox #60939 üzenetére
Ápdét: Tegnap tekertem egyet az új izzókészlettel, hát nagyon durván szórja a fotonokat a 4 db Megalight Ultra, úgyhogy nagyon is megérte Mondjuk arra kíváncsi leszek, meddig fogják bírni.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
w333
félisten
válasz Szada85 #60984 üzenetére
(#60985) Stauffenberg
Na oké ... de ez már nem a családi melóba és hétvégente bevásárolni járós kategória
Magyarországon üzembe helyezett autók között nagyítóval kell keresni a magántulajdonban használt példányokat.
Ritkán vásárolnak a magánemberek új autók ... hiszen miből is fizetné ki ?
Szerk.
Nyugaton az a divat hogy 5-6 évente cserélik az autóikat, de ott van miből kb. 1 évi fizetésből megvan az új autó, itthon hány évet kéne érte dolgozni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem mondanám, hogy nem való. Taxizni, pizzát hordani meg futárkodni megéri vele, mert simán kiautózható nyereségesre.
De egy céges flottába is elmegy, mert garancia van 3-7 évre (márkafüggő) vagy futott kilométerre és mire a bajok jelentkeznek, rendszerint már visszaveszi a lízing ügynökség és elpasszolják őket a használt piacon.
A legszebb meg ugye, hogy Magyarországon nem is létezik a magán új autó piac, egyedül a cégek vesznek, lízingelnek, tartósbérelnek, szóval 2008 utáni Magyarországon üzembe helyezett autók között nagyítóval kell keresni a magántulajdonban használt példányokat.
-
Szada85
aktív tag
Finomság, szerintem borzasztó nagy poén egy ilyesmi idösebb autóval meglepni a gyanútlan népséget.
Ráadásul ez jobbkormányos dolog, ami a kopár környékböl kiindulva lehet Afrika is ( meg még pár hely, tudom ), ott forgalmaztak csak igazán vidám variánsokat Kadettböl is Superboss néven, F Astrából pedig ugye a közismerten hokizós TS200-at ( vagy 200TS-t, ki hogy szereti ), gyárilag 2 literes C20LET turbómotorral
-
w333
félisten
válasz Stauffenberg #60982 üzenetére
+1 városba nem való diesel ... sokkal nagyobb a ráfizetés (mint a spórolás)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Stauffenberg
nagyúr
Dízel - Benzin témához némi olvasmány: [link]
Nekem évi 10 ezres, főként városi futáshoz teljesen felesleges volna a dízel, egyszerűen nem hozná be az árát fogyasztásban (ami az 6-7 kilométeres hideg üzemek alatt nem is olyan kedvező). Nem törvényszerű, hogy megkotlik, de a rizikó benne van és ha beüt a baj akkor hatalmas ráfizetés. Meséltem már a barátnőm apjáról, akinek a Grand Senic 2.0 dCi elnyelte egymillió forintját, mikor letérdelt.
Ugyanakkor van egy haverom, aki szintén évi 10 ezret megy és neki nagyon adja a dízel. Városban alig használja, inkább csak hétvégente teszi bele a több száz kilométereket, zömmel autópályán.
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60979 üzenetére
Persze, teljesen érthetö, én is igyekszem odafigyelni, hogy sose legyen félreérthetö a fogalmazási módom, nehogy azt érezze a másik, hogy amit írok az ' a követendö, egyetlen példa ', inkább csak leírom azt, ahogy én vélekedek, ahogy én tennék hasonló helyzetben, vagy ahogy én a saját dolgaimmal bánok...
Aztán annyit és úgy adoptál ezekböl a javaslatokból a másik, amennyit és ahogy szeretne
Ugyanilyen téma az elöbb felmerült " Melyik olaj a jó/jobb nekem ", mert úgysincs egységes válasz, van aki A-t használ megelégedéssel, van aki B-t használ, mindkettö beválhat.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60977 üzenetére
Érdekes, én pont az ellentettjét olvastam eddig mindenhol, vagyis, hogy a víz melegszik fel hamarabb üzemi hömérsékletre, mint az olaj..
Az ökölszabály persze az, hogy hideg motort nem forgatunk, mert az semminek Sem tesz jót.
De mindenki úgy használja az autóját, ahogy akarja.
Nyilván a vízhöfokot látod, az olajat viszont nem minden autóban, így én mindig betartottam/betartom, hogy az elsö 8-10 Km-en finoman közlekedek, alsó fordulatszám tartományban, azalatt szépen beáll az olaj és a víz is, utána lehet nyelezni.
Motorépítéskor a Gsi-mbe direkt tettem olajnyomás és olajhöfok méröt is, sosem árt alapon, az újabb erösebb autókban már alap infók ezek, például a GSi-mben kb 8 - 10km alatt be is áll 90 - 100 fok közöttire az olaj hömérséklete, utána már lehet terhelni bátran, ha hangosan van használva felmegy 120 - 130 fok köré is, tervben is van bele egy olajhütö. -
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60975 üzenetére
az olaj hamarabb melegszik, mint a víz, kicsit közelebb van a tűzhöz, ha az olaj meleg akkor már megfelelő a kenés, feláll az olajnyomás, nem dermedt a motor. pár perc járatás után egy kis lightos gurulás, pár perc után meg taposható. régi egyszerűbb dízelek semmivel sem kopnak jobban városi használatban, mint a benzines társaik, a turbó miatt kell télen járatni kicsit(benzinest is kellene, mert ott is a hideg meleg miatt kicsapódik a pára a hengerfalra). itt az újabb autóknál a kettőstömegű, a töménytelen visszavezetett kipufogógáz és a részecskeszűrő a szűk keresztmetszet, ezek nem bírják a városi lassít-gyorsít mókát.
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy pusztán hallomásos tapasztalatom van személy szerint révén benzinest használok, azzal pedig munkába 10 - 13km körül jövök, azalatt az szépen bemelegszik a víz és az olaj is.
Dízelböl pedig csak újabb, bérautókhoz volt szerencsém, amikben pedig digitálisan müködik a vízhöfokmérö 0 és 90 fokos állást ismeri.
Na meg ugye a bérautók úgysem azok a megvigyáztott darabok, hogy azok állapotából, müködéséböl messzemenö következtetést lehessen levonni De ilyen pár napos próbákra teljesen jó, legalább lesz némi típusismerete az embernek -
gerisz23
őstag
Sziasztok!
C corsámba kellene oljat cserélnem (2003-as 1,2es).
Tavaly vettem papíron most van benne 82000km,5w40-es oljajat-ha jól emlékszem castrolt raktak bele tavaly.Nem eszi az olajat.
Olvasgattam de nem találtam a gyártói utalást hogy melyik olaj lenne a megfelelőbb,ehhez kérnék segítségetAsus B560M-K,Intel Core i3 10100F, FSP Hyper 550W 80+Pro,Rx 570 4 GB,G.Skill Rip Jaws 2x8 Gb
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #60969 üzenetére
Persze, de ez csak szigorúan városi használatnál jön elő. Azért csak előfordul 1-1 hosszabb út is hetente/havonta, ami kipucol mindent. A turbó pedig egy lámpás indulásnál és intenzív gyorsításnál biztosan rendesen felpörög. Ettől függetlenül évi 25.000 km alatt nem vennék dízelt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Szada85
aktív tag
válasz Gergőke88 #60967 üzenetére
Ez valóban igaz, azonban ami ellene szól, az az, hogy a dízelmotor ( az újabbak már lehet nem, régebbiekröl van csak ismeretem ) nehezebben éri el az üzemi höfokot is, nem egy ismerösöm panaszkodott, hogy a cirka 10km alatt nem lett üzemmeleg a motorja, míg beért illetve haza munkából.
Ha ebböl indulsz ki, akkor a sok városi szaladgálás viszont nem fog jót tenni neki.
Nyilván a dízelt nem is tudod pörgetni, de szerintem azoknak Sem ártana néha egy kicsit tempósabb, magasabb fordulaton megjáratás, már csak a lerakódások, egyéb szmötyik miatt sem. -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #60968 üzenetére
De mivel nem kell pörgetni és nincs se a turbó se a részecskeszűrő nem lesz hosszú távon "boldog" a városi használattól. A részecskeszűrő tartós 3000 körüli fordulatnál indul be.
-
Gergőke88
addikt
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #60964 üzenetére
Gondolom ez attól is lehet mert például a céges autók rettentö nagy százaléka dízel, nyilván az ott elöforduló nagyobb futás miatt ez hasznos.
A hétköznapi átlagemberek nagy része pedig azt gondolom borzasztó egyszerüen gondolkozik...benzin-nagy fogyasztás, dízel-kis fogyasztás... és máris szalad megvenni a 320d-t, és társait, mert ugye Ö azt olvasta a nagy szaklapokban...
-
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #60961 üzenetére
Szabad tudni, hogy mièrt lèpsz vissza a laguna2ről? Mert az maga az extratenger, modern forma, míg a g astrák többsège ebben az ársávban lovasszekèr egyszerűsègű, sivár règimódi belsejű, a külseje sem èppen a teremtès koronája, de az a legpozitívabb ezen tulajdonságai közül.
A laguna2 tud szivatni, abba beletoltak minden elektronikát ami akkor lètezett(mègha kiforratlan is volt), kènyelmes foteleket, egy akkori astrába mèg rendelni sem lehetett ennyi extrát.
Kíváncsi vagyok mi törtènhetett....
-
volvoguy
addikt
Üdv! Autó vásárláson töröm a fejem, a keret maximum 800.000Ft, melybe az átírás költségei is benne foglaltatnak. Találtam egy 2002-es évjáratú G-s combit, 1.7DTI-t Isuzu motorral, Njoy felszereltséggel.
Eddig ezek a G asztrák nem nagyon tetszettek, szerintem dizájnban eléggé elmaradottak voltak annakidején, például előző autómhoz képest, ami egy LagunaII volt.
No de nem fikázni jöttem, ugyanis az 1.7 Isuzu motorról jókat olvastam. A kiszemelt autóban van 170.000km. Ez szerintem nem sok, feltéve ha valós.
Mit érdemes tudni erről a motorról, azonkívűl, hogy egyesek szerint "levisz a térképről"?
Bár ez a 70-80LE nem tűnik valami soknak, de nekem acélom az, hogy megbízható technika legyen alattam, motorikusan jó legyen, bátran be lehessen vele vállalni egy 500-1000km-es nyaralást. Mellé valami szebb alufelni, és máris fel van dobva a dizájn.
Szóval ilyen motor ez? Olajat eszi? Tudom, ez jellemző a régebbi Opelokra, de főleg az ECOTEC-ről hallottam ezt.
Köszönöm a válaszokat!
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Használt már valaki ilyen Loctite-t, szelepfedél tömítés mellé? -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #60954 üzenetére
7 liter? Jo igaz en kulvarosban kozlekedem de eddig a nyari atlagom 5,7 liter klimaval
Azert ha korbenezel a varosban nem csak benzines autok vannak. Nincs baj a dizellel varosba sem bar teny hogy a szereles es egyeb koltsegek miatt csak akkor eri meg ha amugy sokat kozlekedik az ember mert igy az uzemanyagon behozza. -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #60952 üzenetére
Huh, egy vezérműlánc esett le a szívünkről. Akkor csak ügyesen!
Doggy Dog - Modernebb dízelek alatt Y20DTH-ra gondolsz..? Nincs bajuk a várossal, teljesen használható, csak olyankor lenyeli a 7 litert is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Doggy dog
senior tag
válasz Petyyyyy #60944 üzenetére
Még az lenne a kérdésem,hogy ezek a modernebb dízelek mennyire szeretik a városi közlekedést?
Hétvégén szoktuk városon kívül használni.
Kis Astrának semmi gondot nem okoz.Szerk: igen.
A jelenlegihez képest biztos "modernebb".
Városi fogyasztás ok,hogy több. Olyanra gondoltam,hogy xy alkatrész nem szereti a városi,rövidebb utakat.Ezáltal hamarabb kell cserélni. Ilyesmi....[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Fkris
őstag
válasz Petyyyyy #60949 üzenetére
Nem para!
Ezen gondolkoztam énis, lehet minden működik az autón, aztán dobott minket
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Petyyyyy
addikt
Nagy volt a lendület. Autó itt, kulcs otthon. Tegnap letettem itt a gyárban arra az esetre ha jég lett volna, maradjon tető alatt. Ma meg nem hiztam kulcsot, mert nagy zuhit ígér ma estére is.
Hétfőn.
Senior F_Gergely hova lett? Megfagyott az autójában a klímától?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
#TOTTI
őstag
válasz Petyyyyy #60944 üzenetére
Menyasszonyomnál az 1.6 twinport 85kw GTC 830-850km igaz ez egy út Horvátország oda-vissza. Nálam egy pest oda-vissza pályán/padlón elmegy az 50L/ 450km. Igaz én idióta módon tolom, így a nagy átlag 7,6L (utolsó 15e km.) fedcomp. szerint, tankolással még sose mértem, de kb. annyi.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #60942 üzenetére
Úgy fest bevált az 1.8 benzin.
Fkris - Nem túl bonyolult, a hamutartó elé és fölé van feloperálva. Két csavarral fel felvogatva - legalábbis ennyit láttam csak, de lehet előrébb is van felfogatás. Délután lőhetek képet ha gondolod.
trassher - Pedig az akár reális is lehet. Szerelőm mondta, hogy 1.6-ok ilyen 600km körül tudnak egy tankkal.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
HoaryFox
Topikgazda
Na, 4 db GE Megalight Ultra +120% telepítve, este tesztelünk
Egy jó fél órát szöszmötöltem az elsőnek a berakásával, amire rájöttem, hogy kell rögzíteni, a többi már 5 perc volt. Azért gyorsban begurultam egy random nyitva tartó szervizbe, hogy nézzék meg a beállítást és hát a négyből egyet sikerült jól betenni Na mindegy, megcsinálták, a beállítás amúgy meg jó volt, egy mátyást meg egy rákóczit otthagyva jöttem el dolgozni. Kíváncsi leszek milyen fényereje lesz a 4 darabnak együtt
(#60938) Luck Dragon: Nekem az újabb Z16XE motorom van, egy csepp olajat sem eszik
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
adorjant
őstag
válasz Doggy dog #60935 üzenetére
Benzines nagyvárosban 8-10l között,használatfüggő,országúton váltótól függően 6,5-7,5 között,pályán kicsivel 8 felett (130-140).
Az 1.6 alatt rövid váltó van,pályán elég hangos már,és hát tartaléka se nagyon van. az 1.8 kellemes, minden helyzetben jól autózható.
Alkatrészárak barátiak,sok egyezik a G Astrával.Dízeleknél van 1-1 sarkallatos pont,aminek a javítása elég fájdalmas, de biztosan van itt a topikban olyan ember,aki tud ezekről mesélni
Nekünk bő 5 éve van egy 2001es Zafira, kötelezőkön kívűl 1-2 futómű elem,és legutóbb a két lambdaszonda volt cserés,de jól bírja a városi használatot is (az 1.8-ban nincs EGR, így azzal és a tüneteivel sem kell szívni),utazni meg imádunk vele.
B Zafira egy kicsit halkabb, és ugye picit modernebbek a benzines motorjaik,viszont a legtöbb elég fapados, inkább a dízeleket vették meg újonnan extrával telepakolva. Én most nyitott szemmel járok, egy extrásabb benzinesbe átülnék,de 2 millióig nem láttam olyat,ami LEGALÁBB olyan állapotú lenne,mint az enyém... Elég elszomorító...
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #60930 üzenetére
Mert ehhez a kasztnihoz kell az öblösebb motor a normális közlekedéshez - szerintem. Ha sikerül kifogni egy normálisan karbantartott Y20DTH-t vagy neadj ist'n egy X22DTH-t, akkor az telitalálat lehet.
Benzinből meg legalább az 1.8-at mondanám.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Szia.
Amennyire gyorsan átfutottam a Hahu-t, B Zafirából 1,3 millióig nem túl böséges a kínálat, a lista elején meg szépen virítanak a sárga "gyöngyszemek" egyértelmüen reklámozva a Taxis elöéletet, így nem árt óvatosnak lenni, ezek közül nem egy szaladgált ilyen céllal.
Személy szerint egyetértek a korábbi kommenttel, az általad leírt kerettel, gazdaságosság szempontjából valószínü én is egy jobb állapotú A Zafirát néznék. Abból is mondjuk a 2001-es évjárattól.
Ezekböl 1 - 1,1 millió körül már szép állapotúak vannak, pici alkuval lejjebb tornázod, és marad a büdzsében is párszázezer Ft mondjuk az elsö körös szervízre, plusz ha mégis talál az ember valami alkatrészt,amit cserélni kell. ( tizenéves autónál ez könnyen benne van )
Abból van az 1.8, 125 lovas benzines Z18XE Motor, ezt 2000-töl szerelték, ezért is javasoltam a 2001+os évjáratot, klímás nagy testü autóhoz mindenképp hasznos a power, elég sok típusba szerelték ( C Corsa, G Astra..), alkatrész is szerintem sok van hozzá, plusz a legtöbb oldalon kevés panasz érkezik rá, mi is nemsokára ilyen motoros G Astrát nézünk páromnak.
De mivel írtad, hogy Dízel párti vagy, ottlehet az Y20DTH-s motorral is, sajnos azokról nem sokat olvastam, de van itt a fórumban olyan tag, aki ezzel a motorral közlekedik, Ö biztos tud részletes infókat adni róla.
-
Jofi81
őstag
válasz Vesztor87 #60928 üzenetére
Nekem közvetlenül motorgenerál előtt megevett 100 km-enként 1 litert is. Előtte, amíg nem volt beteg, kb. 2 liter olajat kellett még utánatöltenem a 10.000 km-es csereperiódus alatt. Motorgenerál óta viszont már egyáltalán nem kell rátölteni. Szóval ezt így nem lehet megállapítani, attól függ, hogy milyen állapotban van, mennyire leharcolt.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #60909 üzenetére
Uhh az a felni, nagyon de az egesz gepezet nagyopn baba
(#60903) Stauffenberg amig nem terheled, addig ez igaz is, onnantol kezdve viszont, hogy elkezdesz vele kicsit lepkedni, vagy raallitod egy nagyobb tempora a palyan akkor elszaladnak a literek. Van nekünk is Tsi, en nagyon szeretem, de a dizelt nalam nem tudja sajna kivaltani....max egy hibrid golf GTE....mondjuk, azzal kieeggyeznek
-
Vesztor87
senior tag
G Astrában az 1,6-os 101 lovas benzines (2004-es évjárat) mennyire betegágy? Tudom hogy van amelyik eszi az olajat, nem tom ez olyan lehet-e? Kipuffon látszik az ha eszi, igaz? Ha eszi, akkor az mit jelent, fél-egy liter 1000 km-enként? Ha mást nem okoz talán még elviselhető.
Köszi -
-
Doggy dog
senior tag
& adorjant
Évi 15e km-t megyek saját autóval.Opel előtt 1 régi benzines Bmw-m volt.
Az után megfogadtam,hogy csak diesel
Viccet félre téve:köszönöm Nektek
És továbbra is várom a jó tanácsokat,segítséget Zafira ügyben![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
gban
veterán
válasz diablo1984 #60921 üzenetére
Pedig elég egyértelműen írtam, nem is értem a válaszaidat...
Írtad, magánembertől vennél csak kint (is) - erre írtam, én is egy orvostól vettem (kereskedőket nem is néztem, még akkor sem ha nem Abdul vagy hasonló volt a neve).
Írtad, egy másik magyar kezén átmenve sem tuti.... - erre írtam, hogy igen, akkor van eredetvizsga is, de nem az lesz az ily módon vásárolt autó legnagyobb baja. Erre írtad, van két nyelvű adásvételi is.
Írtam, nem az adásvételi, hanem a forrás, vagyis a nepper miatt írtam, hogy arra értettem a problémát.
Vagyis, mint az elején, leírtam, a magyar adásvételi azért is gond mert akkor van eredetvizsga költség is, igaz, azt nem írtam még egyszer hogy a nepper nekem azért nagyobb gond mint az eredetvizsga.
Erre írod, az átírást akkor se lehet megúszni.
Na erről végképp nem volt szó hogy meg lehet úszni, meg arról se hogy különbség lenne itthoni, nepperes autó meg frissen behozott nepperes autó között.
Késő van márPostázást nem vállalok.
-
adorjant
őstag
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Vegyél egy patent 1.8 125 lovas benzines Zafira A-t,szervizeld le,a maradékból meg menjetek el a Balatonra vele
Ha fegyvert tartanának a fejemhez,hogy márpedig most dízelt kell vennem,akkor valamelyik 1.7-es lenne,méghozzá a gyengébbek közül,azokra kicsit kevesebb panaszt hallottam ismerősi körből...
-
gban
veterán
válasz diablo1984 #60917 üzenetére
Várjál, arra gondoltam hogy magyar behozza és tőle veszed itthon - vagyis nem a te nevedre szól a kinti forgalmi.
Postázást nem vállalok.
-
beg
veterán
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Az új diesel már nem isuzu megbízhatóság és tartósság, tehát részben igaza van. Másfelől a zafira egy magas astra, én nem félnék tőle ha az tetszene. Évi 40k km-nél megéri a diesel, alatta benzinest vennék.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Családi autót keresek. ZAFIRA lenne a kiszemeltem,diesel.
Jelenleg egy '96-os 1.7Tds (isuzu) F Astra sedanom van.10 éve van nálam,imádom.Viszont itt a gyerkőc és kell nagyobb+klíma!!Ha lenne klíma a mostaniban,nem is cserélném.
Viszont a szerelőm nagyon le akar beszélni róla,leginkább a dieselről
Azt mondja elég sok a gond vele és az alkatrész árak "felső kategóriásak" Drága minden hozzá.Helyi topikban is inkább lebeszélnének róla.Viszont a magasabb belmagasság is jól jönne. (2m vagyok,100kg)
Kérdésem:tényleg keressek másikat?Ha nagyon sok a probléma,akkor legyen.De szeretem az Opelt,mint márkát.Jelenlegi autómhoz nagyon kedvezőek az alkatrész árak.Pont ez miatt maradnék Opel vonalon.
H Astra kombit próbáltam,nem győzött meg hely ügyileg!
Illetve benzin kontra diesel fogyasztás,alkatrész árak?
Árban max.1,3m amit szánnánk rá!Így nyilván 1,5ig nézem.Alkuval pont belefér még.Évjárat a 2006ot adja max ebben az árban.Segítségeteket,tanácsaitokat köszönöm!
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
gban
veterán
válasz diablo1984 #60911 üzenetére
Én is egy orvostól vettem.
Ráadásul ha magyar adásvételid van, az az eredetvizsga miatt sem jó, mert akkor kell.
Bár azt hiszem, ha behozza valaki, olyat veszel, akkor nem az eredetvizsga lesz a legnagyobb bajod meg költségedPostázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #60911 üzenetére
Jó neked! De ezt igy "egyedül" megoldani nem tudnám. Főleg ,hogy németül kb 2 szót tudok.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #60904 üzenetére
amúgy drága, de én felszereltségben nem látok kivetni valót, a minimum "must have" van benne, számomra innen indul a felszereltség, teljesen élhető! csak sok egy kicsit az ára.....
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #60904 üzenetére
Ennyi pénzért legyen már metál. Ez olyan színű mint az enyém, ha jót akarsz magadnak nem veszel akril autót.
Redmi Note 7
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #60910 üzenetére
Ez selejtes, rossz helyen van a kormány
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #60904 üzenetére
Baromi szép az autó még így a nagy felbontású képeken is. De ennyi pénzért.... Elég sok. És ahhoz képest ha valós az a 168e km nem is olyan nagyon kevés.
Ma volt nálunk kint az üdülőben egy ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #60906 üzenetére
Az ára. Hiába az óraállás és az esetleg tényleg tip-top állapot, akkor is csak egy 1.4 fapad. Nincs mi indokolja az árat.
Mágnes van rajtam..? Kék OPC kombi a BAH csomópontnál MOV rendszámmal. Gyönyörűséges.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Fkris
őstag
Sziasztok!
Gastrában az első kartámasz rögzítése hogy néz ki?
A vezetőoldali ülés egyik csavarjára kell rögzíteni?
15ezret megérne egy, vagy van valahol használt olcsóbban?Köszi!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #60904 üzenetére
Szvsz felejtős. gif
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Declare #60896 üzenetére
"de amugy nekem a turbo benzin lenne a vilagom ha nem szamitana mennyit eszik "
A mai alulméretezett de turbóval hátba vert benzinesek nem esznek már sokat, simán lementek már a néhány évvel ezelőtti dízelek szintjére. Egyik szomszédom egy Megane 1.5 dCi-ből ült át egy Skoda Octavia 1.4 TSI-be és leesett az álla a hasonló fogyasztási adatok láttán. Az Octavia vegyesben elvan 5,5 liter körül, de országúton be tud esni 5 liter alá is. Ráadásul a 140 lóval még haladni sem lehetetlen.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #60900 üzenetére
Igen, nekem is csak egy kikacsintás ez a vonal, alapból C Corsa Gsi-ket nézegettem, mivel kettönknek szaladgálni elég lett volna kezdésnek, csak aztán felmerültek gondolatok, hogy hazautazgatni is kényelmesebb egy nagyobb autóval, a puttony hasznos utazáskor is, illetve már akkor sejtettem, hogy millió bizbaszt fogok összegyüjtögetni, aminek szállításakor szintén jól jön a csomagtér.
Nézegettem 1.8-akat, próbáltam is, de az F GSi-böl átülve hiányoltam a tüzijátékot, így csúsztam egyre lejjebb egész az OPC-ig.
Nagyon szeretem is, szép hangja van a turbónak is, a sportrendszer miatt dörmög is, tehát tényleg feelinges, nekem talán a gázreakció érzödik picit lustának, van valamennyi turbólyuk, másképp kell vele gyorsan menni, mint a szívó GSi-vel, ami azonnal ugrik a gázra. -
trassher
addikt
Életemben először szerelővel kell lecseréltetnem az olajat. A T40-es kulcs félig megforgott a leeresztő csavarban. Még jó, hogy minden cserekor új csavart raktam be.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest